Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Moet er toch doorheen lopen. Ik voelde mijn schenen maandag tijdens de run op een bepaald moment ook wel gaan branden, en daarna heb ik ze een paar uur wel gevoeld. Maar vandaag zijn ze prima dus kan ik straks gaan lopen denk ik dan.
Klinkt niet erg goed eerlijk gezegd Ben benieuwd of je er straks weer last van hebt.
Op woensdag 9 januari 2013 18:09 schreef Quoi het volgende: Zo, ingeschreven Loopgroep Naaldwijk (en indirect Fonds Gehandicaptensport) gespekt. Kan er weer 1/100e runnerblade worden aangeschaft
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Hoop voor jullie op zo'n weertje! Ziet er geweldig uit.
maar wel vorst zodat het lekker kraakt onder je schoenen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
maar wel vorst zodat het lekker kraakt onder je schoenen
Exact
Leuk artikel over die marathonloper die een trail ging lopen. Ik ben geen marathonloper en ik heb dan wel geen trails gelopen, maar heb wel even dubbelgecheckt of het parcours van de wedstrijd zondag wel écht geasfalteerd is
De kerstvakantie is voorbij, dus schaatsles begint ook weer. Morgen weer een klein rondje lopen. Zondag ga ik trouwens wel een PR neerzetten, want ik heb nog nooit 10,5km gelopen (max 10,01 ;-0) en sowieso niet als prestatieloop Ik denk wel dat ik er (omgerekend naar 10) met de CPC wel gehakt van ga maken.
nou dat lopen ging dus niet door mijn darmen werken niet mee de laatste tijd....had gehoopt dat het over zou gaan met lopen, maar werd alleen maar erger...dus maar weer huiswaards....hoop dat het snel over gaat...
Wat nou koud, ik blijf de hele winter gewoon in een t-shirt met jasje lopen Maar dat is eigenlijk omdat ik met mijn kassa baan bij de AH niet zulke kleding kan financieren
quote:
Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef Tyler-Girl het volgende: nou dat lopen ging dus niet door mijn darmen werken niet mee de laatste tijd....had gehoopt dat het over zou gaan met lopen, maar werd alleen maar erger...dus maar weer huiswaards....hoop dat het snel over gaat...
Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef acalaca het volgende: Wat nou koud, ik blijf de hele winter gewoon in een t-shirt met jasje lopen Maar dat is eigenlijk omdat ik met mijn kassa baan bij de AH niet zulke kleding kan financieren
[..]
Beterschap!
dank je!
en waarom zijn al die HM's enzo zo "ver" weg....zou best een keer willen komen kijken...en rennen over het strand lijkt me geweldig....alleen niet echt naast de deur