SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:19 schreef Muisraket het volgende:
Rustiger na de feestdagen? Voor de mensen zonder school zeker!
Spul van de Terminus waardoor ik mijn ogen niet meer open kan houdenquote:
Wil je juist weinig of veel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Muisraket het volgende:
Ik wil op zich best meeten, ligt alleen nogal aan de datum + tijd en aan wie er komen. Of beter gezegd, aan hoeveel mensen er komen.
Oei klinkt al lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Spul van de Terminus waardoor ik mijn ogen niet meer open kan houden
Rood fruit cider uit Dublin
Juist veel. En ik wil muhahaha wel eens zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil je juist weinig of veel?
Oh ik dacht andersom!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Juist veel. En ik wil muhahaha wel eens zien.
wil je iets zieligs en tering vies zien ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:27 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb best een sterke maag en ben ook best wat gewend, maar waarom bevat dit boek ook alweer zoveel foto's van geboorteafwijkingen?
Dat zie ik al de hele tijd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
wil je iets zieligs en tering vies zien ?
Broek aanhouden aubquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
wil je iets zieligs en tering vies zien ?
quote:
Ik weet niet wat ik schokkender vind; dat filmpje of dat geluid.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
zo fucking extreem hardcore en niet dope
en dan heb ik het nog niet eens over het filmpje
niet mijn ding maar wel tofquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:32 schreef Ceased2Be het volgende:
O als we toch bezig zijn, mijn achterneef heeft een nieuwe single uit
Gewoon Guinness uit Ierland/Dublin, niet moeilijk doen hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Spul van de Terminus waardoor ik mijn ogen niet meer open kan houden
Rood fruit cider uit Dublin
Ik ben een autistische zolderfokker.. Eng hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon wat bier tanken en dan met het ov komen! Doe ik ook.
Ja zat!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef muhahaha het volgende:
Schenkt Terminus ook wat anders dan alleen bier?.
Nee ben al dik zat hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
Gaan we een fristi marathon houden bij de meet.
ICH WAS DARBEI!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
IK HEB HIER ZIN IN
<3 meet 2011
Dit! Fucking geniale en bezopen avonden zijn dat.quote:
Nooit gedaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit! Fucking geniale en bezopen avonden zijn dat.
Jij bent zeker die vent die daar tegen de muur aan staat te lachenquote:
Ik lachte ze allemaal toe, echt waarquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent zeker die vent die daar tegen de muur aan staat te lachen
Ik heb nog wel eens een meter fristi besteldquote:
Was jij dat serieus?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik lachte ze allemaal toe, echt waar.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een meter fristi besteld
Stiekem vind ik het wel dapper van jequote:Op woensdag 9 januari 2013 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..].
Dat is 1 of andere bijeenkomst voor verlegen mensen die in opdracht raar moesten doen.
Ik heb er veel van opgestokenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel dapper van je
BDH 2.0 had toch schijt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:09 schreef bijdehand het volgende:
Dat filmpje zou trouwens een goede reden zijn waarom je niet tegen je vrienden vertelt dat je mensen via fok kent. Kennen ze fok niet, gaan ze googlen en dan zien ze dat
Daarom zeg ik ook niet dat ik me er voor schaam (dat heb ik al een stuk eerder gezegd) maar dat ik wel kan snappen dat je je ervoor zou kunnen schamen (ook al eerder gezegd). BDH 2.0 heeft meer schijt dan BDH 1.0, maar dat wil niet zeggen dat hij niet meer vanuit een ander kan nadenkenquote:
Nee, maar jij en ik het niet relevant vinden, neemt niet weg dat er mensen zijn die het wel relevant vinden. En ik kan me wel in hen verplaatsen. Dat bedoel ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:37 schreef shifto het volgende:
Ik vind het totaal niet relevant of ik mensen via FOK! heb leren kennen of iets anders. Ik zou mij namelijk voor de helft van de mensen die ik IRL heb leren kennen een stuk meer schamen dat ik ze ken, dan de gemiddelde FOK!ker.
Maar dat komt gewoon omdat jullie zo leuk zijn!
Ik ken echt niemand die dat relevant (genoeg) zou vinden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar jij en ik het niet relevant vinden, neemt niet weg dat er mensen zijn die het wel relevant vinden. En ik kan me wel in hen verplaatsen. Dat bedoel ik
Ik wel. En ik kan dat wel begrijpen hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dat relevant (genoeg) zou vinden.
Ik echt nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wel. En ik kan dat wel begrijpen hoor.
Ach als je weet waar mensen zich allemaal druk om kunnen maken... En ik mijd niemand, behalve mensen uit Congo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik echt nietAls mensen zich daar al druk over kunnen maken... Maarja, misschien mijd ik dat soort volk wel bewust
Ik word daar gezocht wegens genocide en die mensen kennen mij nog wel uit de krant, daarom moet ik ze mijdenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:10 schreef shifto het volgende:
Racist!Er wonen hele lieve mensen in Congo!
Ik ken er geen want kom er niet zo vaak.
Heeft je broer dat filmpje al gezien?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik kan het wel enigzins begrijpen, mijn broer is zo een hokjesman. Vroeger waren het magicvrienden, nu zijn het fokvrienden ongeacht of het klopt of niet
.
Ben je mal, zijn beeld van FOK!kers is nu nog redelijk neutraalquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeft je broer dat filmpje al gezien?
FRISTI AAN DE BAR!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je mal, zijn beeld van FOK!kers is nu nog redelijk neutraal.
Niet altijd hoor, er zijn mensen die weten dat ik op FOK! zit en er niks om geven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Over fok beginnen met niet-fokkers.. Vragen om problemen
QFTquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Meet. Weet niet hoor lijkt me zo eng
Bier is bah.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon Guinness uit Ierland/Dublin, niet moeilijk doen hoor
Guiness is dan ook geen bier maar afgekeurd slootwater.quote:
Al het bier is afgekeurd slootwater imho.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Guiness is dan ook geen bier maar afgekeurd slootwater.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:47 schreef BlackLining het volgende:
Een goedeavond medefokkers die wel in een mooie stad wonen
Net toch maar weer even een krat bier gehaald
Oh echt jij praat daar dus gewoon overquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, er zijn mensen die weten dat ik op FOK! zit en er niks om geven.Maar ik ga er meestal niet uitgebreid over praten en voor zover ik weet weet niemand mijn username.
Niet over dit topic, maar wel bijvoorbeeld "Hey *vriendin X*, lees dit topic eens, het is echt hilarisch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh echt jij praat daar dus gewoon over
Nja bij mij weet niemand het, zover ik weet i.i.g. en dat wil ik liever ook gewoon zo houden. Opzich niet perse qua posts maar gewoon het idee en nja lijkt me helemaal niks, met andere buiten fok, over fok praten.
Zelfs de meest kansloze mensen die ik ken, kennen 9gag, wtf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoef me trouwens ook niet druk te maken dat bepaalde vriendinnen op fok zitten, al die memes en dit soort shit snappen ze toch niet. Zat laatst 9gag met hun te bekijken en toen kwam er een plaatje met ''fap fap fap'' langs en ze wisten beide nog niet eens wat ermee bedoeld werd of waar fap voor stond.![]()
Hm ja oke opzich wel logisch dat je die dingen deelt. Met ellegirl/viva forum doe ik dat ook maar met fok niet. Raar eigenlijk. Ben je niet bang trouwens dat die vriendin verder gaat kijken en dan bepaalde dingen zou kunnen lezen wat wel overeen kan komen met jou ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet over dit topic, maar wel bijvoorbeeld "Hey *vriendin X*, lees dit topic eens, het is echt hilarisch.".
Dat hij het weet vind ik al heel wat hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Muisraket het volgende:
Ik merk wel dat ik tegen mijn vriend niet echt over FOK! praat, alhoewel hij wel weet dat ik op FOK! zit, terwijl hij dat echt niet erg zou vinden, dus misschien schaam ik me er ergens wel voor.
Hij weet echt te veel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat hij het weet vind ik al heel wat hoor
Oh wauw MR dit klinkt ergquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij weet echt te veel.Er is echt maar één ding wat ik voor iedereen geheim houd, behalve voor de mensen al weten en dat neem ik mijn graf in. Of ik zeg het als ik 60 ben. Ik weet zeker dat niemand me er anders door gaat zien, maar ik schaam me (bijna?) nergens zo hard voor als daarvoor.
Nah, dat doe ik vooral bij mijn beste vriendin en die weet toch wel van mijn geaardheid en mijn algemene denkbeelden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hm ja oke opzich wel logisch dat je die dingen deelt. Met ellegirl/viva forum doe ik dat ook maar met fok niet. Raar eigenlijk. Ben je niet bang trouwens dat die vriendin verder gaat kijken en dan bepaalde dingen zou kunnen lezen wat wel overeen kan komen met jou ofzo?
Dan kan je het rustig doen inderdaad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nah, dat doe ik vooral bij mijn beste vriendin en die weet toch wel van mijn geaardheid en mijn algemene denkbeelden.
Hebben jouw vriendinnen dat niet dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kan je het rustig doen inderdaad.
Nee, die weten bij lange na niet alles.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hebben jouw vriendinnen dat niet dan?
Dat heb ik dus wel eens gehad. Kreeg ik ineens de vraag of ik die en die was op Fokquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hm ja oke opzich wel logisch dat je die dingen deelt. Met ellegirl/viva forum doe ik dat ook maar met fok niet. Raar eigenlijk. Ben je niet bang trouwens dat die vriendin verder gaat kijken en dan bepaalde dingen zou kunnen lezen wat wel overeen kan komen met jou ofzo?
Oké. Maar dat zal wel niet toch, dat ze je vinden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, die weten bij lange na niet alles.Mja als ze erachter komen is het jammer maar niet heel ernstig ofzo. Sommige posts ben ik voor hun erg herkenbaar mja hoop dat ze mij niet vinden.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel eens gehad. Kreeg ik ineens de vraag of ik die en die was op FokKlopte goddomme nog ook. Stalkgedrag ist.
Geen idee, zie hun niet echt hun tijd verdoen op een forum eigenlijk. Mja hoe herken je wel die mensen hequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké. Maar dat zal wel niet toch, dat ze je vinden?
Juist die mensen kennen 9gagquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zelfs de meest kansloze mensen die ik ken, kennen 9gag, wtf.
haha me gusta man me gustaquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
Ach, soms kijk ik erop. Iig beter dan de uitgekouwde grappen van 9gag.
quote:
Jij chinees, wij Mr.Longquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef bijdehand het volgende:
Over een half uurtje pauzeLekker Chinees halen
Waar zit die toko?quote:
Heerlen?quote:
O ja dat klopt, daar heb ik ooit nog een loempia op! (ik onthou altijd alle plaatsen waar ik ooit een loempia op heb) Kings of Wok is ook erg lekkahquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heerlen?
-edit-
nee dat was mr wok.
Mr long zit op Den Bosch CS
quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heerlen?
-edit-
nee dat was mr wok.
Mr long zit op Den Bosch CS
Maar serieus, die tent naast de subway is echt supergoedquote:
Verwacht ook niet van iemand die in Leiden woont dat diegene een goede smaak heeftquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verwacht ook niet van iemand die in Leiden woont dat diegene een goede smaak heeft
Hoe kan je nou een woktent vergelijken met een alibaba tentjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:16 schreef BlackLining het volgende:
Het stikt hier anders van de wok-shit en andere soortgelijke alibaba-tentjes.
dit dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een woktent vergelijken met een alibaba tentjeof, zoals jullie in leiden zeggen, de turrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk. gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggrrrrrrrapjuh
Je zegt net toch zelf dat ze hier geen smaak hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een woktent vergelijken met een alibaba tentjeof, zoals jullie in leiden zeggen, de turrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk. gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggrrrrrrrapjuh
Ja, jullie leidenaarrrrrren. De buitenlanders klaarblijkelijk wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je zegt net toch zelf dat ze hier geen smaak hebben
Wacht even, ik ben geen Leidenaar, ik ben een Bosschenaar die een foutje gemaakt heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, jullie leidenaarrrrrren. De buitenlanders klaarblijkelijk wel.
Ja ja, zo gemakkelijk kom je er niet mee wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wacht even, ik ben geen Leidenaar, ik ben een Bosschenaar die een foutje gemaakt heeft![]()
Dat is geen foutje meer maar stadsverraad!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wacht even, ik ben geen Leidenaar, ik ben een Bosschenaar die een foutje gemaakt heeft![]()
Vrijwillig vertrekken is leven met de consequenties!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, als het weekend afhankelijk is van of je kan uitslapen of niet, dan heb ik amper weekendquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:53 schreef Muisraket het volgende:
Weekend?! Waar dan? Moest vandaag om 6 uur op godverdomme!![]()
*snij*
Maar dat is normaal als je in de 30 bent. Dan moet je steeds vaker uit bed om even te plassen enzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:55 schreef muhahaha het volgende:
6 uur opstaan? Meestal lig ik er dan net in.
Ik draag gewoon tena ladiesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dat is normaal als je in de 30 bent. Dan moet je steeds vaker uit bed om even te plassen enzo
Slimme man. Zal je chick leuk vindenquote:
Ze gebruikt ze ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slimme man. Zal je chick leuk vinden
quote:
Ik neuk iets te wildquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:39 schreef bijdehand het volgende:
Muhahaha slaapt met vrouwen die hun plas niet in kunnen houden
Vandaar dat verband om je pols en die blaren op je hand. Je 'neukt' te wild.quote:
En de diepe krassen op mijn rugquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar dat verband om je pols en die blaren op je hand. Je 'neukt' te wild.
Wè nie? Zit aan de Markt, recht achter waar ooit de put was die ze nooit hadden mogen slopen. 365 dagen per jaar een terrasquote:
Eindlied? In welke kroeg? Ik was een maand of 2 geleden in een kroeg waar ze op het eind het eindnummer van Telekids ("Nog één, één minuut nog voordat ik stop etc.") draaidenquote:Op zondag 13 januari 2013 04:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Sinds weken weer het eindlied in mijn kroeg gehoord
Nou iets minder. Met de kerst hadden ze er verrassend genoeg geenquote:Op zondag 13 januari 2013 05:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wè nie? Zit aan de Markt, recht achter waar ooit de put was die ze nooit hadden mogen slopen. 365 dagen per jaar een terras
die bij de markt in het zijstraatje. Waar jij toen ook was een week of twee terugquote:Op zondag 13 januari 2013 12:24 schreef Devolution het volgende:
Tijl Uilenspiegel ken ik wel ja.
[..]
Eindlied? In welke kroeg? Ik was een maand of 2 geleden in een kroeg waar ze op het eind het eindnummer van Telekids ("Nog één, één minuut nog voordat ik stop etc.") draaiden
Warmte lampenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:50 schreef muhahaha het volgende:
Wie gaat er in de kou nou op het terras zitten, ben je helemaal gek geworden.
Die hadden ze in zijn tijd nog niet.quote:
Zo oud is tie jaquote:Op zondag 13 januari 2013 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die hadden ze in zijn tijd nog niet.
Ik zit daar altijd op het terrasquote:Op zondag 13 januari 2013 12:50 schreef muhahaha het volgende:
Wie gaat er in de kou nou op het terras zitten, ben je helemaal gek geworden.
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die hadden ze in zijn tijd nog niet.
Sommige hebben ook dekentjes. Al vind ik dat dan weer zwaar kansloos. Net als op een terras zitten met deze temperaturen maar dat terzijdequote:Op zondag 13 januari 2013 12:57 schreef muhahaha het volgende:
Serieus al zit ik onder zo een lamp, dan heb ik het nog koud. Vooral mijn voeten. koukleum alles
.
Lekker binnen bij een haard zitten, dat was echt superzwaar relaxedquote:Op zondag 13 januari 2013 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sommige hebben ook dekentjes. Al vind ik dat dan weer zwaar kansloos. Net als op een terras zitten met deze temperaturen maar dat terzijde
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sommige hebben ook dekentjes. Al vind ik dat dan weer zwaar kansloos. Net als op een terras zitten met deze temperaturen maar dat terzijde
En niet gehosseld?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:04 schreef bijdehand het volgende:
Ik had gister sjans. Iemand vroeg echt alles over mij aan 2 van mn vriendinnen
Hij was mijn type nietquote:
Vreemd, mijn lul heeft 1 oog en soms moet ie huilenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:14 schreef bijdehand het volgende:
een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen
Schaam je je zo voor die tent jaquote:Op zondag 13 januari 2013 12:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
die bij de markt in het zijstraatje. Waar jij toen ook was een week of twee terugNoem de naam liever niet
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:52 schreef Devolution het volgende:
[..]
Schaam je je zo voor die tent ja
Lalala?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
die bij de markt in het zijstraatje. Waar jij toen ook was een week of twee terugNoem de naam liever niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
quote:
Nee zit er nog.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:58 schreef BlackLining het volgende:
quote: Op zondag 13 januari 2013 15:15 schreef BarrieButsers het volgende:Niks mis met die kroeg anders Die andere kroeg die er achter zat, de Cosmopoliet, die was wel gruwelijk
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou komen.. Ik ga wel eens naar buiten.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou komen.. Ik ga wel eens naar buiten.
Ik moet daar echt een keer mijn stapavond spenderen. Volgens mij ga ik alleen al stuk van al dat dronken volk wat er langs komt.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat de cosmo er nog zit wist ik nietMoet daar weer eens naar toe, geweldig dat. Overigens, dit is dus Tijl
Sinds ik in Den Bosch woon zit ik er meerdere keren pet week op het terras. Ook gewoon in de winter natuurlijk, like a boss
Volgens mij zijn we zelfs meeverzekerd met het interieur daar, daar had de baas het over.
Werken van 7:00 tot 12 en 17:00 tot 20:45quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, als het weekend afhankelijk is van of je kan uitslapen of niet, dan heb ik amper weekendwaarom moest je zo vroeg op? Ik lag toen net op bed
Kuttijdenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Werken van 7:00 tot 12 en 17:00 tot 20:45
Ik heb geen werkquote:Op zondag 13 januari 2013 18:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb je iig zat geld!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je kunt het altijd aan mij donerenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen geen leven om het te spenderen.
Ik gooi het nog liever bij een kraakpand naar binnenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je kunt het altijd aan mij doneren.
Jij typt wat ik denkquote:Op zondag 13 januari 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik gooi het nog liever bij een kraakpand naar binnen.
Ik heb wel iets anders voor Leidenarenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij typt wat ik denkIk geef geen geld aan Leidenaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb wel iets anders voor Leidenaren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zeg dan even welke, dan ga ik binnen staanquote:Op zondag 13 januari 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik gooi het nog liever bij een kraakpand naar binnen.
Ga gewoon werken voor je geld.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeg dan even welke, dan ga ik binnen staan.
Krakersquote:Op zondag 13 januari 2013 18:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeg dan even welke, dan ga ik binnen staan.
Bij de vuilnisophaaldienst zoeken ze vast nog wel Oud-Leidenaren. Of nee, ik vind je niet waardig genoeg om met mijn vuil om te gaanquote:Op zondag 13 januari 2013 18:54 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga geen werk meer zoeken als ik over twee weken niet meer in Leiden hoop te wonenKan misschien in Den Bosch wel weer terug naar mijn oude werk, dat zou wel mooi zijn.
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij de vuilnisophaaldienst zoeken ze vast nog wel Oud-Leidenaren. Of nee, ik vind je niet waardig genoeg om met mijn vuil om te gaan.
Tjah, je Bossche privileges worden opgeschort zodra je Den Bosch verlaat kerel, dat valt niet meer goed te pratenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dat terwijl ik niet eens een Leidenaar ben
Het probleem is dat oud-Leidenaren regelmatig worden aangezien als kliko en dat werkt niet als je vuilnisman bent...quote:Op zondag 13 januari 2013 18:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij de vuilnisophaaldienst zoeken ze vast nog wel Oud-Leidenaren. Of nee, ik vind je niet waardig genoeg om met mijn vuil om te gaan.
Zouden ze zichzelf in de wagen gooien dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het probleem is dat oud-Leidenaren regelmatig worden aangezien als kliko en dat werkt niet als je vuilnisman bent...
Dat gebeurt in 83% van de gevallen wel ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zouden ze zichzelf in de wagen gooien dan?
Ik zie alleen maar voordelen, het tekort aan mankrachten kunnen we vanzelf wel weer aanvullen met nieuwe mensen die denken hier te kunnen settelenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat gebeurt in 83% van de gevallen wel ja.
Dat kan nietquote:Op zondag 13 januari 2013 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Kijk dat je deze stad verlaat is tot daar aan toe, eigenlijk al onacceptabel, maar ga er dan i.i.g. op vooruit..
Dan moet je echt verkassen naar het buitenlandquote:Op zondag 13 januari 2013 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Kijk dat je deze stad verlaat is tot daar aan toe, eigenlijk al onacceptabel, maar ga er dan i.i.g. op vooruit..
Klopt, had gewisseld omdat ze op school ongesteld deden over werkgroepen. :/quote:
Dat zou je denken, maar de laatste tijd gaat het wel erg hard.quote:
Ligt eraan wat je onder leven verstaat.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen geen leven om het te spenderen.
Vooral ik niet meer na die date met die 'Leidenaar' (een kutdorp in de buurt van Leiden) die echt niet spoort. Wow, wat was dat een fout.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij typt wat ik denkIk geef geen geld aan Leidenaren
Niet alleen daardoor, ik ga de laatste tijd zowaar uit, heb veel contacturen op school (hoi koffie- en snoepautomaat) en heb gewoon meer mensen om me heen atm.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:57 schreef bijdehand het volgende:
Liefde is duur, dus dan moet je wel extra werken dan
Ja dan tikt het wel aan. Bij mij valt het op dit moment wel mee. Doe bekant niks meer de laatste tijd.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet alleen daardoor, ik ga de laatste tijd zowaar uit, heb veel contacturen op school (hoi koffie- en snoepautomaat) en heb gewoon meer mensen om me heen atm.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dan tikt het wel aan. Bij mij valt het op dit moment wel mee. Doe bekant niks meer de laatste tijd.
Nee, dit weekend heb ik geen tijd, moet studeren. En het weekend erna heb ik ook al wat afsprakenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]Misschien heb ik aankomend weekend nog een gaatje, zo ja, dan wil ik best even wat met je gaan doen, als je dat leuk lijkt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dit weekend heb ik geen tijd, moet studeren. En het weekend erna heb ik ook al wat afspraken
Fucked up shit allemaal. De 25 heb ik geen tentamens meer, die avond ga ik stappen in Amsterdam, die zaterdag ga ik wat drinken en naar de bios of stappen en die zondag moet ik wegquote:
Toch nog een druk leven dus!quote:Op zondag 13 januari 2013 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fucked up shit allemaal. De 25 heb ik geen tentamens meer, die avond ga ik stappen in Amsterdam, die zaterdag ga ik wat drinken en naar de bios of stappen en die zondag moet ik weg
Vanaf de 25e wel ja. Tot dan is het gewoon studeren en weinig anders.quote:
Herkenbaar, ik heb standaard elke 4 weken een tentamen, daarnaast nog tentamens door honours en dit vak stikt echt van de extra opdrachten en werkgroepen.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vanaf de 25e wel ja. Tot dan is het gewoon studeren en weinig anders.
En het eten in de mensa en snoep uit de automaat is al zo duur op de VUquote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet alleen daardoor, ik ga de laatste tijd zowaar uit, heb veel contacturen op school (hoi koffie- en snoepautomaat) en heb gewoon meer mensen om me heen atm.
True fact, en ook nog eens een beetje stom om dat steeds te doen als je een opleiding over gezondheid volgt.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En het eten in de mensa en snoep uit de automaat is al zo duur op de VU
Ook dat nogquote:Op maandag 14 januari 2013 08:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True fact, en ook nog eens een beetje stom om dat steeds te doen als je een opleiding over gezondheid volgt.
Zou wat zijn dat wanneer je zo'n opleiding volgt je nooit meer snoep mag enzoquote:Op maandag 14 januari 2013 08:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True fact, en ook nog eens een beetje stom om dat steeds te doen als je een opleiding over gezondheid volgt.
Ja, de McDonaldsquote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef Devolution het volgende:
Weten jullie nog een restaurantje in het centrum waar je lekker kunt eten maar niet te duur is (lees: studenten)?
Ik vind Roels wel goedkoop, kun je redelijk etenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef Devolution het volgende:
Zo goedkoop hoeft het nou ook weer niet.
Natuurlijk wel, maar mijn eetpatroon is atm niet bepaald gezond en dat is best dom als je weet hoe belangrijk dat is.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat wanneer je zo'n opleiding volgt je nooit meer snoep mag enzo
YOLO roepen ze dan wel eensquote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar mijn eetpatroon is atm niet bepaald gezond en dat is best dom als je weet hoe belangrijk dat is.
Ik leef liever wat langer en gezonder.quote:
Kan goed zijn dat we over 20 jaar in de ellende leven, dan neem ik het er nu liever van dan dat ik langer in die shit zitquote:Op maandag 14 januari 2013 20:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik leef liever wat langer en gezonder.
Er zijn anders genoeg zgn. vitale ouderen hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
Sowieso vanaf je 70e is het toch voorbij, beetje achter de geraniums of als je pech hebt in zo een kak verzorgingstehuis waar je als nummertje word behandeld.
Nee, dan sla ik liever tegen een rotswand te pletter in mijn wingsuit met mijn hartslag op 200.
Nou, met mijn huidige levensstijl ga ik niet vitaal oud wordenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg zgn. vitale ouderen hoor.
Maar jij bent nou al oud.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, met mijn huidige levensstijl ga ik niet vitaal oud worden.
Wow wildebras jij hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies mijn punt, laten we lekker link gaan doen. 135km/u op de snelweg
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Voor een nerger zijn huis schijten, daarna aanbellen en zeggen dat zijn kind is gesmolten.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of belletje lellen en keihard gniffelend wegrennen.
Living a dangerous life!
Een drol in een krant wikkelen, aanbellen en in de fik zettenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor een nerger zijn huis schijten, daarna aanbellen en zeggen dat zijn kind is gesmolten.
Zo niet goed voor je hart.
Hoezo? Jij kan elke avond een piemel krijgen als je een beetje je best doetquote:Op maandag 14 januari 2013 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik had bij mijn geboorte echt een piemeltje moeten krijgen.
Dan kon ik al die kutgeintjes uithalen enzo. Doordenker.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kan elke avond een piemel krijgen als je een beetje je best doet.
Daar heb je geen piemel voor nodig hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kon ik al die kutgeintjes uithalen enzo. Doordenker.
Jawel, als jongen kom je ermee weg.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar heb je geen piemel voor nodig hoor.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel, als jongen kom je ermee weg.
Owja.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik wist niks meer en alleen wij reageren hier.
Dalijk komt bdh weer zanniken of we een stelletje zijn.
Welnee, ik heb nog wel meer kwajongensstrekenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja.Nja laten we elkaar dan maar gaan negeren war.
Bah bah dat doe je toch nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, ik heb nog wel meer kwajongensstreken.
Eieren tegen de woonkamer ruit aangooien hihi.
Op een 30 graden dag een mars op de voorruit van iemand uitsmerenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bah bah dat doe je toch niet
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op een 30 graden dag een mars op de voorruit van iemand uitsmeren.
Mij niet gezien. Ik leef gewoon als een debiel en rond m'n 30e gaat het licht uitquote:Op maandag 14 januari 2013 20:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik leef liever wat langer en gezonder.
Nou volgens mij heb je na de 40e al weinig om voor te leven. Tegen die tijd ben ik allang gestorven en mogen ze mijn lijk met een hijskraan naar buiten takelen, via een gesloopte muurquote:Op maandag 14 januari 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
Sowieso vanaf je 70e is het toch voorbij, beetje achter de geraniums of als je pech hebt in zo een kak verzorgingstehuis waar je als nummertje word behandeld.
Nee, dan sla ik liever tegen een rotswand te pletter in mijn wingsuit met mijn hartslag op 200.
quote:
Het leven is toch ook voorbij na de 30?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Ik leef gewoon als een debiel en rond m'n 30e gaat het licht uit
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 02:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het leven is toch ook voorbij na de 30?
Dit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik hoop zo dat de bussen rijden. En op tijd aub![]()
![]()
Dat is toch niet te hopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 02:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het leven is toch ook voorbij na de 30?
Of ik ben al 3 jaar dood... dat kan ookquote:
Onzin weer..quote:Op maandag 14 januari 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
En hoe voelt dat nou, dood zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of ik ben al 3 jaar dood... dat kan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |