SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:19 schreef Muisraket het volgende:
Rustiger na de feestdagen? Voor de mensen zonder school zeker!
Spul van de Terminus waardoor ik mijn ogen niet meer open kan houdenquote:
Wil je juist weinig of veel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Muisraket het volgende:
Ik wil op zich best meeten, ligt alleen nogal aan de datum + tijd en aan wie er komen. Of beter gezegd, aan hoeveel mensen er komen.
Oei klinkt al lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Spul van de Terminus waardoor ik mijn ogen niet meer open kan houden
Rood fruit cider uit Dublin
Juist veel. En ik wil muhahaha wel eens zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil je juist weinig of veel?
Oh ik dacht andersom!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Juist veel. En ik wil muhahaha wel eens zien.
wil je iets zieligs en tering vies zien ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:27 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb best een sterke maag en ben ook best wat gewend, maar waarom bevat dit boek ook alweer zoveel foto's van geboorteafwijkingen?
Dat zie ik al de hele tijd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
wil je iets zieligs en tering vies zien ?
Broek aanhouden aubquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
wil je iets zieligs en tering vies zien ?
quote:
Ik weet niet wat ik schokkender vind; dat filmpje of dat geluid.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
zo fucking extreem hardcore en niet dope
en dan heb ik het nog niet eens over het filmpje
niet mijn ding maar wel tofquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:32 schreef Ceased2Be het volgende:
O als we toch bezig zijn, mijn achterneef heeft een nieuwe single uit
Gewoon Guinness uit Ierland/Dublin, niet moeilijk doen hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Spul van de Terminus waardoor ik mijn ogen niet meer open kan houden
Rood fruit cider uit Dublin
Ik ben een autistische zolderfokker.. Eng hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon wat bier tanken en dan met het ov komen! Doe ik ook.
Ja zat!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef muhahaha het volgende:
Schenkt Terminus ook wat anders dan alleen bier?.
Nee ben al dik zat hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
Gaan we een fristi marathon houden bij de meet.
ICH WAS DARBEI!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
IK HEB HIER ZIN IN
<3 meet 2011
Dit! Fucking geniale en bezopen avonden zijn dat.quote:
Nooit gedaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit! Fucking geniale en bezopen avonden zijn dat.
Jij bent zeker die vent die daar tegen de muur aan staat te lachenquote:
Ik lachte ze allemaal toe, echt waarquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent zeker die vent die daar tegen de muur aan staat te lachen
Ik heb nog wel eens een meter fristi besteldquote:
Was jij dat serieus?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik lachte ze allemaal toe, echt waar.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een meter fristi besteld
Stiekem vind ik het wel dapper van jequote:Op woensdag 9 januari 2013 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..].
Dat is 1 of andere bijeenkomst voor verlegen mensen die in opdracht raar moesten doen.
Ik heb er veel van opgestokenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel dapper van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |