SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 08:40:12 ]
Is ook niet de bedoeling en hebben we al helemaal geen toestemming voor gegeven. Hij had er gewoon maling aan. Wij nu ook aan hem. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
Hoezo mocht dat plaatje net niet gepost worden (verwijderd door mod) en nu wel?
Mag niets meer op du foksquote:
Jawel, alleen moet je weten waar je iets kunt posten en waar niet. Dit geroeptoeter over dat niks meer mag heb ik nou ook zo'n honderd keer gehoord en begint dus oud te worden. FOK! breed mag je nu al langer als een jaar geen foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud, onzedelijke of provocerende beelden posten. In KPD kun je wat dat betreft redelijk ver gaan dus deze aanhoudende discussie gaat alleen maar over het feit dat het niet overal meer toegestaan is. (Wat het in de meeste gevallen al niet eens was.)quote:
Aightquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling en hebben we al helemaal geen toestemming voor gegeven. Hij had er gewoon maling aan. Wij nu ook aan hem. Dat dan weer wel.
'liefhebber' ook echtquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef stoeltafel het volgende:
Er was toch een gore topic op Fok? Waarom is dat dicht gegaan? Kan die niet meer open? Heb nog wel wat filmpjes voor de liefhebber.
Awesome!quote:
da's gewoon een mooi moment foto, mevrouw bukt zich waardoor het lijkt alsof die meneer een bikini aanheeftquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
jij denkt dat het geen soupje is?
quote:In 1986, Peter Davies was on holiday in Kenya after graduating from Louisiana State University .
On a hike through the bush, he came across a young bull elephant standing with one leg raised in the air. The elephant seemed distressed, so Peter approached it very carefully. He got down on one knee, inspected the elephants foot, and found a large piece of wood deeply embedded in it. As carefully and as gently as he could, Peter worked the wood out with his knife, after which the elephant gingerly put down its foot.
The elephant turned to face the man and with a rather curious look on its face, stared at him for several tense moments. Peter stood frozen, thinking of nothing else but being trampled. Eventually the elephant trumpeted loudly, turned and walked away. Peter never forgot that elephant or the events of that day.
Twenty years later, Peter was walking through the Chicago Zoo with his teenaged son. As they approached the elephant enclosure, one of the creatures turned and walked over to near where Peter and his son Cameron were standing. The large bull elephant stared at Peter, lifted its front foot off the ground, then put it down. The elephant did that several times then trumpeted loudly, all the while staring at the man.
Remembering the encounter in 1986, Peter could not help wondering if this was the same elephant. Peter summoned up his courage, climbed over the railing and made his way into the enclosure. He walked right up to the elephant and stared back in wonder. The elephant trumpeted again, wrapped its trunk around one of Peter legs and slammed him against the railing, killing him instantly.
Probably wasn't the same fucking elephant.
This is for everyone who sends me those heart-warming bullshit stories.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:54 schreef BasEnAad het volgende:
Oud, maar ik moest weer lachen toen ik 'm zag
[ afbeelding ]
leuke pranks..quote:
Zelfs de slechtste B films zijn 10 x beter dan ditquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:07 schreef banapples het volgende:
Nieuwe comedy film met Brook Hogan![]()
Is die van Asylum?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:07 schreef banapples het volgende:
Nieuwe comedy film met Brook Hogan![]()
Nee, maar wel een beruchte Asylum regisseur. Van o.a. Battle of Los Angeles, die tegelijk met Battle: Los Angeles uitkwam.quote:
Wel leuk altijd die films, omdat ze zo slecht zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, maar wel een beruchte Asylum regisseur. Van o.a. Battle of Los Angeles, die tegelijk met Battle: Los Angeles uitkwam.
Omg ging stukquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:54 schreef BasEnAad het volgende:
Oud, maar ik moest weer lachen toen ik 'm zag
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van zúlke slechte films, zelfs al zijn ze grappig om hun slechtheid. Mijn grens ligt ongeveer bij Teeth en Lesbian Vampire Killers.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wel leuk altijd die films, omdat ze zo slecht zijn.
Dat dwaze daar!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
Weet niet of dit grappig is....
Maar YouTube staat echt vol met dit soort russische filmpjes.... denk niet dat ik daar ooit heen ga
quote:
Schaduw klopt wél. Lijkt alsof het niet klopt omdat raar met spiegel en hoek enzo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Photoshop. De schaduw van haar hand klopt namelijk niet.
quote:
Het is in ieder geval een link en een clip, maar verder is het niet ontopicquote:
Ik vond het grappig, ontopic.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een link en een clip, maar verder is het niet ontopic
2004 belde..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef elkravo het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)shit-show_shortfilms
Wauw......dat ze denken dat dit ooit grappig kan zijn..... Wat een eerste minuut ook van een pilotquote:
Die rechter lijkt op Nicolas Cagequote:
Waren wel de eerste die voice overs op een grappige manier dedenquote:
wtfquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
Maar YouTube staat echt vol met dit soort russische filmpjes.... denk niet dat ik daar ooit heen ga
Zekerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waren wel de eerste die voice overs op een grappige manier deden
Iemand die door een trein geschept was, waarna een discussie begon of het een photoshop was of niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:08 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal. Moest deze even delen.
Was al gepost door Q_B, maar werd verwijderd omdat hij dus écht was en gore niet mag op het forum.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Iemand die door een trein geschept was, waarna een discussie begon of het een photoshop was of niet.
Lees die namen eens hardopquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:36 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is deze zo'n "When you see it, you'll shit bricks" afbeelding?
Wajow, was dat wel echt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was al gepost door Q_B, maar werd verwijderd omdat hij dus écht was en gore niet mag op het forum.
Einschtein postte hem nog een keer.
Ja, ik snap hem, maar van zo'n afbeelding is het ook de bedoeling dat je "het vreemde" zoekt en in dit geval zijn het dus die woorden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit man. En ik naar dat plaatje kijken van 'huehuehueh wat fake' .....quote:
Doe mij de Road rage uit Canada maar:quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:11 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Doe mij de Road rage uit Canada maar:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ja, ik snap hem, maar van zo'n afbeelding is het ook de bedoeling dat je "het vreemde" zoekt en in dit geval zijn het dus die woorden.Hoezo is dat de 'bedoeling' ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel, bij dit soort foto's tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wel, bij dit soort foto's tochJa dat is ook een soort foto's.... dat wil toch niet zeggen dat die andere niet 'bedoeling' is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat is ook een soort foto's.... dat wil toch niet zeggen dat die andere niet 'bedoeling' is?
Precies, begin er dan niet over.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:51 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Laat ook maar, wat doet het er toe...
Ja het leek er echt opgeplaktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shit man. En ik naar dat plaatje kijken van 'huehuehueh wat fake' .....![]()
quote:
Maak er een topic over in KLB.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:06 schreef Nestalgie het volgende:
deze reeks is ook helemaal naar de klote. het is iets van 2 plaatjes per pagina
Heb je je nou serieus alleen geregistreerd om je filmpjes te dumpen/spammen?quote:
Samen met die KickFerro. Zou wel leuk zijn als ze ook echt iets grappigs hier neer gaan zetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb je je nou serieus alleen geregistreerd om je filmpjes te dumpen/spammen?
Ik zou niet weten waarom-ie nep zou zijn geweest. Mensen roepen altijd snel dat iets nep is, als het shokerend is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet? Goh.... Deze zag er gewoon heel fake uit
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom-ie nep zou zijn geweest. Mensen roepen altijd snel dat iets nep is, als het shokerend is.
Die kerel is een bekende Britse komiek, kan alleen even niet op zijn naam komen.quote:
Lol dankjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die kerel is een bekende Britse komiek, kan alleen even niet op zijn naam komen.
edit: Robert Webb
edit2:
Haha nicequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die kerel is een bekende Britse komiek, kan alleen even niet op zijn naam komen.
edit: Robert Webb
edit2:
Overgewaardeerde cabaretierquote:
Ditquote:
In de reactie die je van me quote staat precies waarom ik dacht dat ie fake was. Niet echt moeilijke tekst, volgens mij. Ik roep helemaal niet snel dat iets nep is als het choquerend is, dit leek gewoon onrealistisch en las hier ook ergens dat het nep was, dus ja. Maakt verder toch ook geen reet uit, of wel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom-ie nep zou zijn geweest. Mensen roepen altijd snel dat iets nep is, als het shokerend is.
Dit is de eerste keer dat ik serieus een show gezien heb van hem. Om de een of andere reden nooit echt aandacht aan geschonken maar damn... Wat verkondigt deze man de waarheid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:46 schreef P8 het volgende:
[..]
Overgewaardeerde cabaretier![]()
Lebbis daarentegen![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef J-Lecroux het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik serieus een show gezien heb van hem. Om de een of andere reden nooit echt aandacht aan geschonken maar damn... Wat verkondigt deze man de waarheid.thanks P8
Dat stukje over winkelbeveiligers is ook goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:46 schreef P8 het volgende:
[..]
Overgewaardeerde cabaretier![]()
Lebbis daarentegen![]()
photoshopped, je ziet duidelijk een hand bij haar middel/beneden, en een andere bij haar hoofd,quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
photoshopped, je ziet duidelijk een hand bij haar middel/beneden, en een andere bij haar hoofd,
quote:
En al die andere zijn wel goedquote:Op zondag 13 januari 2013 11:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken ja, volgens mij is die kubus prima.
Trollface denk ik? Linksonderquote:Op zondag 13 januari 2013 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niemand schijt hier stenen?
Joel Veitch, de man achter Rathergood, maakte katten al cool lang voor plaatjes over katten en dozen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:35 schreef Moira. het volgende:
Haha die kattengifs, soms zijn mijn katten ook zo arrogant
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, deed jouw poesje dat ook altijd?
Ik ook!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef P8 het volgende:
Dus eigenlijk vond ik katten ook al cool lang voordat het mainstream werd
Same herequote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef P8 het volgende:
Dus eigenlijk vond ik katten ook al cool lang voordat het mainstream werd
Vond het wel een leuke quote.quote:Much of what passes for quality on British television really is no more than a reflection of the values of the narrow elite which controls it and which has always thought that its tastes are synonymous with quality.
Ik hou niet van dubstep en heb niets met vogels, maar 't is wel fucking vet als je zo'n vogel zoiets kan laten 'zingen'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:50 schreef padlarf het volgende:
KattenBontgevoerde zakjes stront op poten.
Het zijn wel lieve schattige grappige bontgevoerde zakjes stront op potenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Dit is echt geniaalquote:
wtf, je zal toch voor de eerste nacht daar slapen als uitwisselings-student en in je eentje in een kamer zitten zonder dat hele ritueel te kennen, je schrikt je kapot danquote:
hehe, volgens mij heeft ze nog een 2e foto upgeload in de hoop dat die de eerste zou vervangenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)rksid=p2047675.l2557
inzoomen lol
This listing was ended by the seller because the item is no longer available.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
hehe, volgens mij heeft ze nog een 2e foto upgeload in de hoop dat die de eerste zou vervangen
wat een domme.... kutquote:Op maandag 14 januari 2013 00:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
This listing was ended by the seller because the item is no longer available.
scumbag eBay
Nice.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
inzoomen lol
Nice!quote:Op maandag 14 januari 2013 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
inzoomen lol
item is weg maar de foto is er nogquote:Op maandag 14 januari 2013 00:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nice!
Dat zowel verkoper als ebay dat niet gezien hebben
En wat moet daar te zien zijn?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
inzoomen lol
item is weg..quote:Op maandag 14 januari 2013 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
inzoomen lol
quote:
wtfquote:
dat geluid op 2:50 ookquote:Op maandag 14 januari 2013 15:46 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wtf
dat einde... dat geluidje maakt t af![]()
Maar wie rijdt er dan ook zo hard in die kutsneeuw
Lachen gedaanquote:Op maandag 14 januari 2013 16:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al mijn watquote:Op maandag 14 januari 2013 16:42 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mensen rijden ook gewoon zomaar een kant uit zonder te kijken of dat überhaupt wel kánquote:
Als ze hier rijk mee worden ga ik ook muziek maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef µ het volgende:
A good software trial period protectionComic Sans vervangen in je systeembestand door ArialSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gg
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:05 schreef AnimeFan het volgende:
uitleg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:05 schreef AnimeFan het volgende:
Het is dan ook best vroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
/carequote:Op maandag 14 januari 2013 16:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:36 schreef Romanus het volgende:
Dit is waarom ik luiaarden zo vet vind:
[ afbeelding ]
Ze kijken altijd als een:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:36 schreef Romanus het volgende:
Dit is waarom ik luiaarden zo vet vind:
[ afbeelding ]
Ze kijken altijd als een:
Hehe iddquote:
klopt voor geen meter, op het beeld is de afstand best groot tussen de politie en auto en in het echt opeens een meterquote:
Vergeet niet dat de filmer uit z'n raam kijkt en dat is "real time".quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
klopt voor geen meter, op het beeld is de afstand best groot tussen de politie en auto en in het echt opeens een meter
Oja uiteraard, had ik aan moet denken haha.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de filmer uit z'n raam kijkt en dat is "real time".
Wat je op TV ziet, bij een achtervolging in de US, is met een flinke vertraging (>5 seconden).
Dit is ivm het kunnen onderbreken van de uitzending als het bloederig wordt, zoals in een "suicide by cop".
En als je digitale TV hebt kan een uitzending sowieso nog 10-60 seconden achter liggen omdat het een stream is.
Schakel maar eens van digitale naar analoge TV. Bij HorizonTV scheelt dat soms 15 seconden.
hahaquote:
quote:
Lache die stripsquote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zag ik niet aan komen!quote:
Ik mis de grap. Filmpje is niet grappig, en de t=20s maakt het niet grappiger.quote:
De meeste zijn bezopen, kan niet anders.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die mensen rijden ook gewoon zomaar een kant uit zonder te kijken of dat überhaupt wel kán
Ik zie toch echt spiegels op die auto's zitten, maar zo te zien gebruiken ze die niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |