abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2013 @ 00:20:55 #201
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_121621182
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, doordat Feyenoorders ze zo noemden. Vreemd genoeg hebben ze het daarna als geuzennaam overgenomen. Bij een gebrek aan creativiteit zullen we maar zeggen.
:')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_121621205
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, doordat Feyenoorders ze zo noemden. Vreemd genoeg hebben ze het daarna als geuzennaam overgenomen. Bij een gebrek aan creativiteit zullen we maar zeggen.
Meer omdat in Oost-Amsterdam destijds veel joden woonden en door de geschiedenis heen en o.a. door leuzen ja.
  woensdag 16 januari 2013 @ 00:22:42 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121621240
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Meer omdat in Oost-Amsterdam destijds veel joden woonden en door de geschiedenis heen en o.a. door leuzen ja.
Ajax was zo ongeveer de eerste club die de joden eruit trapte tijdens de tweede wereldoorlog. Dus ik moet er altijd wel om lachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 16 januari 2013 @ 00:23:06 #204
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121621255
quote:

[..]

Komt meer door de joodse voorzitters. Coronel en famillie Praag.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121621307
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:08 schreef xminator het volgende:
Gaat offtopic zo, maar laat ik het zo zeggen het is een eliteclub met Franse verbanden.[ afbeelding ]

Waarom wordt Ajax een jodenteam genoemd? Ze zijn niet door joden opgericht. Waarom wel? Door het verleden dat ze met elkaar in verband zijn en worden gebracht. Zo is dat ook met galatasaray.
Ach, zo kan vast elk team wel in verband worden gebracht met een land/geloof :'). Maar ik denk dat bijna (uitzonderingen daargelaten) geen enkele GS-supporter zegt dat GS een Franse club is. Alleen Fenerbahce-supporters zijn stellig over dat GS een Franse club is. Dus tja, het 'enige' verband wordt gecreëerd door Fenerbahce-supporters. En dat maakt voor mij GS echt geen Franse club.
pi_121621601
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:24 schreef Julis het volgende:

[..]

Ach, zo kan vast elk team wel in verband worden gebracht met een land/geloof :'). Maar ik denk dat bijna (uitzonderingen daargelaten) geen enkele GS-supporter zegt dat GS een Franse club is. Alleen Fenerbahce-supporters zijn stellig over dat GS een Franse club is. Dus tja, het 'enige' verband wordt gecreëerd door Fenerbahce-supporters. En dat maakt voor mij GS echt geen Franse club.
Ik kan je garanderen dat niet alleen FB-supporters dat zeggen maar dat er zo veel FB-supporters zijn waardoor je het gevoel krijgt dat alleen FB-supporters het zeggen begrijp ik wel.

Maar 1 ding is zeker dat gs geen volksclub is.
pi_121621892
quote:
Maar 1 ding is zeker dat gs geen volksclub is.
Typen op een iPhone }:|
Eskimo Joe
pi_121621905
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:43 schreef Mercan het volgende:

[..]

Helemaal juist!
En gelukkig ook! :7
Eskimo Joe
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:16:14 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121624824
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Ajax was zo ongeveer de eerste club die de joden eruit trapte tijdens de tweede wereldoorlog. Dus ik moet er altijd wel om lachen.
Weer onzin van je maar het gaat hier over Sneijder dus ik ga er maar verder niet op in
  woensdag 16 januari 2013 @ 10:03:18 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121626011
JamesHorncastle twitterde op woensdag 16-01-2013 om 09:53:38 Interview with Sneijder in Gazzetta today. Says he’s in no hurry and doesn’t want to be put under pressure to make a decision. reageer retweet
pi_121627867
quote:
Sneijder stelt besluit transfer uit om sportieve redenen

Wesley Sneijder heeft tegenover Gazzetta dello Sport de al bestaande vermoedens bevestigd. Hij laat Galatasaray wachten omdat hij liever in een Europese topcompetitie uitkomt. De Oranje-international zegt dat hij zich niet onder druk laat zetten en dat geld een ondergeschikte rol speelt in het nemen van een besluit.

'Hebben sommige mensen gezegd dat ik vandaag in Istanbul zou zijn? De druk die mij word opgelegd, is irritant', aldus Sneijder in de toonaangevende Italiaanse sportkrant. 'Net als alle andere spelers die over een transfer moeten beslissen heb ik nog de tijd tot 31 januari. Ik heb geen haast en wil niet worden opgejaagd.'

'Zeker na alles wat er de afgelopen maanden is gebeurd bij Inter, nadat ik in 2010 nog voetbalhistorie heb geschreven met mijn ploeggenoten (door het winnen van de Champions League, red.), wil ik niets horen over druk', deelt Sneijder een sneer uit het naar de clubleiding van Inter. Omdat hij een financieel minder aantrekkelijk contract weigert te tekenen, komt hij al het hele seizoen niet aan spelen toe.

Sneijder benadrukt dat het uitstellen van een beslissing niets te maken heeft met de financiële voorwaarden van het bod van Galatasaray. 'Ik wil gewoon niet het gevoel hebben dat ik word gedwongen om in korte tijd een van de belangrijkste beslissingen in mijn leven te nemen. Het heeft helemaal niets met geld te maken.'

Met die laatste quotes verraadt Sneijder zijn plannen. Hij heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar een Europese topcompetitie. Pas als aanbiedingen uitblijven, zal hij kiezen voor een minder hoog aangeschreven liga als die van Turkije. Van een concreet bod van bijvoorbeeld topclubs uit de Premier League is echter nog geen sprake.

Bron: VI
_O_ Sneijdertje
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:14:14 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121627888
terecht, dan kan je echt nog beter bij een tottenham, of desnoods Ajax gaan spelen, daarheen is einde sportieve carriere.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_121627992
Ik hoop voor hem dat er een Engelse club komt ;(.
Amen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:40:32 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_121628791
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef HeatWave het volgende:
terecht, dan kan je echt nog beter bij een tottenham, of desnoods Ajax gaan spelen, daarheen is einde sportieve carriere.
Ajax gaat voor hem ook niet werken. Niveau is gewoon te laag. Dan komt hij nooit meer terug in een topcompetitie.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:42:37 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_121628857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ajax gaat voor hem ook niet werken. Niveau is gewoon te laag. Dan komt hij nooit meer terug in een topcompetitie.
True, maar daar heb je nog wel meer kans op in the picture staan dan in turkije.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:43:22 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121628881
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Weer onzin van je maar het gaat hier over Sneijder dus ik ga er maar verder niet op in
quote:
Verrneer noemt het opvallend dat bij Ajax nooit over de wederwaardigheden van de club in de oorlogsjaren wordt gesproken. In zijn boek 90 jaar Ajax schrijft Verrneer dat in 1938 in De Meer tijdens de vriendschappelijke wedstrijd Ajax-Admira Wien de Duitse vlag met het hakenkruis is gehesen voor de 'gasten', die ook nog de Hitlergroet brachten.

En op Hemelvaartsdag verhuurde Ajax het stadion voor feesten aan de fascistische jeugdstorm. Ajax voetbalde net als bijna alle andere clubs door tot het echt onmogelijk was, in 1944 en 1945.
quote:
Naftaniël: ,,Een geuzennaam? Ajax is géén joodse club. Integendeel. Ajax heeft zelfs een bedenkelijk verleden op dat gebied. In de Tweede Wereldoorlog was Ajax een van de eerste clubs die de joodse leden eruit flikkerde.''
http://www.cidi.nl/19991/(...)-joodse-cultuur.html
http://www.cidi.nl/20031/Palestijnse-kwestie-in-de-Kuip.html

Maar genoeg erover inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121629037
galatasaray is net zoals altijd de laatste keus _O- .

Hun voorzitter doet het al jaren zo, strooien met grote namen om de supporters blij te maken en vervolgens komt er geen grote naam. _O-
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:57:35 #218
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121629370
quote:
Ik heb andere bronnen die het wat genuanceerder brengen, maar dit is niet de plek daarvoor
pi_121653229
quote:
Liverpool step up Sneijder pursuit as Inter star stalls on Galatasaray move

The Merseysiders are putting together a financial package in a bid to lure the Dutch star, who has made no secret of his desire to play in the Premier League, to Anfield

Liverpool are set to ramp up their efforts to sign Inter star Wesley Sneijder as the Dutch playmaker continues to stall on a transfer to Galatasaray, Goal.com understands.

The midfielder has been holding out for a transfer to the Premier League and Liverpool are now trying to put together a financial package after stepping up their pursuit of the 28-year-old.

Inter agreed a ¤10 million [£8.3m] fee with Galatasaray a week previously but Sneijder has delayed a decision on signing for the Turkish club as he waits for offers from English sides.

"A number of meetings are scheduled in the next 24 hours but there is serious interest from Liverpool and Wesley would like to see if they follow that through," a source close to the deal told Goal.com. "This is a big decision at this moment in his career from a football and personal perspective."

The Reds held talks with Sneijder's representatives on Monday, which have been described as "constructive", as they look to make use of the wages freed up by the departures of high-earners Joe Cole and Nuri Sahin in January.

Arsenal, Tottenham, Manchester United, Manchester City and Chelsea have all been sounded out over moves for Sneijder during the winter window by third parties but rejected a deal due to the player's £200,000-a-week wages.

The Nerazzurri star currently earns £9m a year at the San Siro and is considering a £1.6m annual pay cut to join Galatasaray as Inter try and force their unsettled midfielder out of the club.

While Liverpool's offer is likely to fall well below that of Galatasaray, Sneijder is eager to test himself in the Premier League and has made it clear to his agent that he would favour a switch to Anfield.

The Turkish giants and Inter are, however, pushing the player for a final answer, with the former Real Madrid and Ajax man unhappy at the way that he feels treated by Massimo Moratti, the Italian club's president.

"All players on the move in this transfer window must decide what to do and where to go by the end of January. I'll do the same," Sneijder told Gazzetta dello Sport.

"I am in no hurry and I don't want to rush this decision. After what has happened in the last few months, in the context of having made football history with my team-mates, well, I don't want to feel pressured," he added.

"After what I did, I don't want to feel this way - practically obliged to make such an important step in my life in a short space of time. It's not a money matter."

Sneijder played a vital role in guiding Inter to an historic treble in 2010 under Jose Mourinho but has fallen out of favour under current coach Andrea Stramaccioni, making just five Serie A appearances this season before being frozen out of the squad.

Goal.com
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_121656142
http://www.webaslan.com/f(...)iklandiSXHBQ56023SXQ

Transferbedrag: ¤ 7.5 miljoen
Salaris: ¤ 4.3 miljoen per jaar.
Eskimo Joe
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:16:17 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_121661894
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:41 schreef Mercan het volgende:
http://www.webaslan.com/f(...)iklandiSXHBQ56023SXQ

Ok en nu in een begrijpelijke taal?
pi_121662342
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:16 schreef Komakie het volgende:
De voorzitter heeft de cijfers bekend gemaakt om de geruchten tegen te gaan.
En hij verwacht dat er binnen 3 a 4 dagen meer duidelijkheid komt.

Eskimo Joe
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:55:16 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_121663976
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:23 schreef Mercan het volgende:

[..]

De voorzitter heeft de cijfers bekend gemaakt om de geruchten tegen te gaan.
En hij verwacht dat er binnen 3 a 4 dagen meer duidelijkheid komt.

Ah ok
pi_121664122
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ah ok
Ook heeft hij nog vertelt dat hij niet "hoeft" te komen en dat er binnen de selectie 28 Sneijders zijn en dat plan B al klaar ligt.

Allemaal politiek!

Ik denk dat hij wel gaat tekenen.
Eskimo Joe
pi_121666443
quote:

[..]

De joden woonden vooral in de jodenbuurt. Daarom heet het ook de jodenbuurt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')