abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121531258
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:50 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Klopt toch redelijk wat hij zegt. Sneijder werd in 2010 ook overschat. Natuurlijk speelde hij een erg goed seizoen, maar de CL winst van Inter was een echte teamprestatie en zijn doelpunten verbloemden zijn spel op het WK. Hetzelfde WK waar we eigenlijk maar 1 helft goed voetbal hebben laten zien.
Los van de goals tegen Brazilië heeft hij vanaf het middenveld louter goede ballen gegeven op het WK. Als Robben een betere afmaker was had Sneijder in de finale de assist gegeven die ons wereldkampioen had gemaakt.

Er zijn weinig spelers die met zulke mooie passes kunnen strooien als een Sneijder in vorm. Hij is destijds niet voor niets genomineerd voor de Gouden Bal.
Amen.
pi_121531594
Hij heeft een extreem hoog jaarsalaris voor een voetballer die de afgelopen twee seizoenen niets heeft laten zien en weinig gespeeld oa door constante blessures. Welke topclub gaat dat voor hem betalen, behalve de topclubs die een rijke sjeikh hebben. Voor een Galatasaray echter is een Sneijder binnenhalen een topprestatie. Maar voor Man United bijv. in zijn salaris echt een struikelblok, zelfs als Inter uiteindelijk maar 10 miljoen voor hem vraagt.

Ik denk dat Sneijder toch heel hard hoopt dat een Engelse topclub voor hem komt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 14 januari 2013 @ 08:28:24 #178
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_121535821
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef xminator het volgende:

[..]

Kom dan met cijfers? :') Heb je niet? Waarom dan nietszeggende comments plaatsen?

Jij moet met cijfers komen, want jij maakt het punt toch?
pi_121549643
hahaha ik vond dit vanochtend op het net, is ongetwijfeld verzonnen, maar ik vraag me af in hoeveel van de aangehaalde onderwerpen een kern van waarheid zit....

Het geheime dagboek van Wesley Sneijder

Ineens lag hij bij Edwin Struis op de deurmat, in een neutrale anonieme envelop. Met een briefje dat hij er vrijelijk uit mocht citeren. Hier is het geheime dagboek van Wesley Sneijder.

© ANP

Maandag 7 januari
Lief dagboek, Raffie belde net. We hebben zo nu en dan onze aanvarinkjes, omdat hij zichzelf een betere spelverdeler vindt dan ik, maar een scheiding gun je niemand. Hij vertelde dat hij Sylvie geen beuk had gegeven, hooguit een zetje. Ze viel als een Suarez, dat kun je dus moeilijk serieus nemen. Voor een duwtje zet je toch niet je huwelijk op het spel? Dan zouden Yo en ik ook al tientallen keren gescheiden zijn. Yo slaat me af en toe bont en blauw, ach, dat houdt de relatie spannend, zullen we maar zeggen. Ze roept me alweer, ze wil samen met mij voor de zesde keer naar Het Bombardement kijken. Op de een of andere manier kan ze daar geen genoeg van krijgen.

Dinsdag 8 januari
Lief dagboek, wat wil ik nou eigenlijk? Ik stond vanmorgen langdurig voor de spiegel en van wat ik daar zag, werd ik niet vrolijk. Ze zeggen dat voetballers rond hun 28ste fysiek op hun hoogtepunt zijn, maar ik zag slechts een klein kereltje dat door het gebrek aan speelminuten alweer aardig vadsig begint te worden. Nog even en ze kunnen de volledige naam van Yo op m’n buik tatoeëren.

Woensdag 9 januari
Lief dagboek, ik denk nog wel eens terug aan dat eerste seizoen bij Inter onder Mourinho. Toen wonnen we de triple, nu proberen ze me klein te houden. Ze willen me nu onderbrengen bij laagvliegers in het buitenland. Uit Engeland kwam het bericht overwaaien dat ik graag naar QPR zou willen, de nummer laatst van de Premier League. Yo en ik hebben daar vrolijk om gelachen, totdat Yo hoorde dat die club uit Londen kwam. Dat is de enige stad in Engeland waar ze naar toe zou willen verhuizen. Met Liverpool of Manchester hoef ik niet eens aan te komen. Ze vroeg laatst of er geen voetbalclub in LA speelde. Ik heb maar nee gezegd. Weet zij veel. Ze zit nu te skypen met Paris Hilton, zo meteen gaan we weer naar Het Bombardement kijken.

Donderdag 10 januari
Lief dagboek, dat ik in verband word gebracht met een dwergencompetitie kan ik me met mijn postuur best voorstellen, maar Inter kan toch niet serieus denken dat ik m’n loopbaan voortzet in Turkije? Zo diep ben ik toch nog niet gezonken? Yo wist te melden dat er een hoop hippe clubs in Istanbul zijn, maar daar bedoelde ze waarschijnlijk niet Galatasaray mee. Een Turkse krant had haar al omgedoopt tot Lady Gala. Er dook ook een filmpje van haar op waarin ze haar fantastische acteertalent weer eens showde in de buurt van een boom. De kans op een Oscar voor haar acht ik groter dan de kans op een grote, nieuwe club voor mij.

Vrijdag 11 januari
Lief dagboek, net las ik dat Galatasaray een shirt met rugnummer 1 voor me klaar heeft liggen. Wie denken ze dat ik ben: Piet Sneijders? Op deze manier kan ik net zo goed bij m’n broer in Waalwijk gaan voetballen. Yo vindt dat ik door moet zetten, dat ik niet voor niets de aanvoerder van Oranje ben, maar zo langzamerhand vind ik stoppen nog de beste optie. Niemand ziet me meer staan, nu ook figuurlijk niet.

Zaterdag 12 januari
Lief dagboek, heb vandaag m’n goede wil getoond. Ben op de tribune van San Siro gaan zitten voor de wedstrijd Inter-Pescara. We wonnen met 2-0, maar vraag niet hoe. Die gasten staan op degraderen, als je daar niet meer van wint… De zege werd heel overdreven gevierd. Javier Zanetti is inmiddels 48 jaar, maar van geluk maakte hij een buikschuiver tot ver in de dug-out. En dan dat kapsel van Rodrigo Palacio. Met die ene dikke haar die eruit steekt. Waar is Hanni Hanna als je hem nodig hebt?

Zondag 13 januari
Lief dagboek, heb vanmiddag een wedstrijd van Liverpool gezien. Wat een angsthazenvoetbal. Luis Suarez kwam zelfs niet eens in de buurt van een schwalbe. Wat heb ik daar nou eigenlijk te zoeken? Me een beetje laten vernederen door m’n grote vriend Robin van Persie? Ik kijk wel uit. M’n zaakwaarnemer Søren Lerby vertelde me net dat hij er bijna uit is met een club. Hij overlegt nu met Yo over de voorwaarden. Ik hoor het straks wel. Ik trek nu een lekker wijntje open. Eén fles per dag moet kunnen, beviel me tijdens het EK ook prima.

Door: NUsport/Edwin Struis

http://www.nusport.nl/col(...)wesley-sneijder.html

:')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_121550652
quote:
Inter voert druk op: ‘We willen vandaag antwoord’
Maandag, 14 januari 2013 om 13:39
Internazionale is niet van plan de rest van januari te blijven wachten op Wesley Sneijder. De Italiaanse club heeft een akkoord gesloten met Galatasaray over de verkoop van de Nederlandse middenvelder, maar die wil zich niet laten opjagen. Sneijder kiest er liever voor om rustig te kijken waar hij zijn loopbaan wil vervolgen. Vanuit Milaan wordt de druk nu echter verder opgevoerd.

Voorzitter Massimo Moratti zei zaterdag dat hij de transferperikelen rond de Oranje-captain al een beetje zat begon te worden en gaat nu verder. “We willen vandaag nog antwoord, voor het einde van de dag”, waarschuwt de Italiaanse preses. “Het zou professioneel zijn van Sneijder indien hij op korte termijn de knoop doorhakt.” De kans is klein dat Sneijder daadwerkelijk iets doet met de boodschap.
“Het is pas half januari, dus is er in principe nog twee weken tot het sluiten van de transfermarkt op 31 januari. Tijd genoeg dus om na te denken, opties af te wegen en te zien wat er nog op mijn pad komt”, liet hij maandag al weten. Moratti zei zaterdag dat Sneijder óf naar Turkije gaat, óf gewoon in Milaan blijft: andere opties bekijken wil de voorzitter liever al niet meer.
  maandag 14 januari 2013 @ 16:12:01 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121550842
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Moratti :') eerst je speler een belachelijke loonsverhoging geven, dan zeggen dat hij moet inleveren en nu moet hij haast maken, grappenmaker
  maandag 14 januari 2013 @ 16:27:19 #182
123170 alors
zlata1234
pi_121551488
Dat dagboek, hihi :D :')
know'm sayin?
word? word.
pi_121556170
pi_121557204
VI moet zich eerst even gaan inlezen 6alatasaray is totaal geen volksclub, zijn ze ook nooit geweest.
  maandag 14 januari 2013 @ 18:48:41 #185
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_121557347
edit. laat maar
  maandag 14 januari 2013 @ 18:51:49 #186
14505 OProg
A Life in Music
pi_121557515
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:44 schreef xminator het volgende:
VI moet zich eerst even gaan inlezen 6alatasaray is totaal geen volksclub, zijn ze ook nooit geweest.
'Traditioneel' is Fenerbahce toch de volksclub daar en Galatasaray voor de 'elite'. :? :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_121557680
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:51 schreef OProg het volgende:

[..]

'Traditioneel' is Fenerbahce toch de volksclub daar en Galatasaray voor de 'elite'. :? :)
Klopt als een bus, besiktas is ook wel een volksclub te noemen maar galatasaray is een franse 'eliteclub'.
pi_121568308
Tottenham Hotspur wordt weer genoemd. ^O^
pi_121574285
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
beter wordt dat het
pi_121617844
Toch raar dat geen enkele Engelse topclub Sneijder wilt hebben. Zijn kwaliteiten zijn zeer nuttig in de Premier League. Jammer dat hij nu naar het matige Turkije gaat, dat financieel misschien veel te bieden heeft, maar voetballend gezien is die competitie gelijkwaardig aan de Nederlandse Eredivisie.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_121617993
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:55 schreef xminator het volgende:

[..]

Klopt als een bus, besiktas is ook wel een volksclub te noemen maar galatasaray is een franse 'eliteclub'.
:').
pi_121618324
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:01 schreef Julis het volgende:

[..]

:').
Wat klopt er niet aan?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:09:02 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121618377
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Als ze daar al vonden dat Van der Vaart weinig meters maakte kunnen ze met Sneijder helemaal de lol op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:24:08 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121619071
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Als ze daar al vonden dat Van der Vaart weinig meters maakte kunnen ze met Sneijder helemaal de lol op.
Lopers genoeg en niet alleen bij Tottenham
pi_121619256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:08 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan?
Omdat Galatasaray geen Franse eliteclub is. De link met Frankrijk is niet noemenswaardig.
pi_121619942
Gs is opgericht in 1905 door Lycée de Galatasaray. Een prive school voor elite waarbij Franse taal centraal staat (tot vandaag de dag nog steeds). Vandaag de dag mogen alleen mensen die daar gestudeerd hebben deel uitmaken van het bestuur van gs. Dus bestuurders moeten expliciet de franse taal beheersen en lid geweest zijn van een prive school.

Een aantal weken geleden kwam oud premier van Frankrijk, dominique de villepin nog Galatasaray bezoeken....

Anders moet je hun ereboek/gastenboek eens openslaan uit het verleden..

Oftewel geen noemswaardige link met Frankrijk?
pi_121620381
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:44 schreef xminator het volgende:
Gs is opgericht in 1905 door Lycée de Galatasaray. Een prive school voor elite waarbij Franse taal centraal staat (tot vandaag de dag nog steeds). Vandaag de dag mogen alleen mensen die daar gestudeerd hebben deel uitmaken van het bestuur van gs. Dus bestuurders moeten expliciet de franse taal beheersen en lid geweest zijn van een prive school.

Een aantal weken geleden kwam oud premier van Frankrijk, dominique de villepin nog Galatasaray bezoeken....

Anders moet je hun ereboek/gastenboek eens openslaan uit het verleden..

Oftewel geen noemswaardige link met Frankrijk?
Nee, is gewoon een club gesticht in Turkije door Turken. Dus alleen omdat de leerlingen van de school Galatasaray Frans kunnen spreken, maakt het de club Galatasaray een Franse eliteclub?
pi_121620772
Gaat offtopic zo, maar laat ik het zo zeggen het is een eliteclub met Franse verbanden.

Waarom wordt Ajax een jodenteam genoemd? Ze zijn niet door joden opgericht. Waarom wel? Door het verleden dat ze met elkaar in verband zijn en worden gebracht. Zo is dat ook met galatasaray.
  woensdag 16 januari 2013 @ 00:17:19 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121621057
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:08 schreef xminator het volgende:
Gaat offtopic zo, maar laat ik het zo zeggen het is een eliteclub met Franse verbanden.[ afbeelding ]

Waarom wordt Ajax een jodenteam genoemd? Ze zijn niet door joden opgericht. Waarom wel? Door het verleden dat ze met elkaar in verband zijn en worden gebracht. Zo is dat ook met galatasaray.
Nee, doordat Feyenoorders ze zo noemden. Vreemd genoeg hebben ze het daarna als geuzennaam overgenomen. Bij een gebrek aan creativiteit zullen we maar zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 16 januari 2013 @ 00:18:22 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121621091
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, doordat Feyenoorders ze zo noemden. Vreemd genoeg hebben ze het daarna als geuzennaam overgenomen. Bij een gebrek aan creativiteit zullen we maar zeggen.
Nee man, kwam door Tottenham
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')