Daar heeft ie een zaakwaarnemer voor, waar was die?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Ik zie hem echt niet gaan hoor. Anders was hij nu wel in Istanbul.
Alsof hij ooit 40 wedstrijden per jaar speeltquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij krijgt 5 miljoen bruto bij Inter. Bij Galatasaray krijgt hij 5,2 miljoen bruto en 25.000 per wedstrijd. Als hij 40 wedstrijden per jaar speelt krijgt hij dus nog eens een miljoen extra per jaar. Hij zit dan op 6,2 miljoen euro per jaar.
Als hij niet maandag al de beslissing neemt zal hij niet gaan denk ik. Die Moratti is ook wel een leuke. Die denkt dat hij alles maar even kan bepalenquote:We trappen af in Milaan, waar Wesley Sneijder (foto onder) in navolging van zijn zaakwaarnemer Søren Lerby te kennen gaf nog geen beslissing te hebben genomen over zijn toekomst. De kleine middenvelder is al een week groot nieuws in Turkije, waar hij gelinkt wordt aan Galatasaray. Ondanks alle commotie blijft de aanvoerder van Oranje rustig. 'Ik voel me prima', meldde hij aan Sky Italia. 'Ik moet een heel grote beslissing te nemen, dus ik denk niet dat ik die voor maandag al neem. Er zijn nog zeker twee weken te gaan voordat de transfermarkt sluit, dus er is nog tijd. Ik ben er ontspannen onder en overweeg mijn opties', besloot Sneijder zijn verhaal.
Ook Inter-voorzitter Massimo Moratti was niet te beroerd te reageren over een vertrek van de nummer tien van Internazionale. 'Hij gaat naar Turkije of hij gaat nergens heen', aldus de preses van Inter. 'Ik begin de zaak een beetje zat te worden en vraag me af wanneer het eindigt. We moeten goed begrijpen wat er nu gaat gebeuren. Hij heeft een alternatief, hier blijven.'
Tsja, als ie dit doet dan weet je dus dat ie puur voor het geld gaat, en het sportieve naar de achtergrond schuift. De Turkse competitie is nou niet bepaald van een hoog niveau en tenzij Gala ineens hoge ogen gaat gooien in Europa, zet ie hiermee zelfs zijn interlandcarriere op het spel.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:26 schreef The_Groove het volgende:
Galatasary
Serieus dan kan hij net zo goed terug naar Ajax komen. Ik denk dat Ajax 6 vd 10 keer zou winnen van Gala.
Als Wesley dit doet is hij nóg dommer dan ik dacht.
Als jij een leuke baan hebt, maar je kunt een andere baan krijgen in dezelfde omgeving die van iets lager niveau is, maar wel 4 keer zo veel betaald. Zou jij die dan niet nemen? Ik zou een paar jaar gaan cashen. Even de vergelijking met als hij naar Ajax zou gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, als ie dit doet dan weet je dus dat ie puur voor het geld gaat, en het sportieve naar de achtergrond schuift. De Turkse competitie is nou niet bepaald van een hoog niveau en tenzij Gala ineens hoge ogen gaat gooien in Europa, zet ie hiermee zelfs zijn interlandcarriere op het spel.
Hij heeft sinds Real Madrid aar aardig gecashed hoor. Bij inter met zn 6 mil per jaar..quote:Op zondag 13 januari 2013 03:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als jij een leuke baan hebt, maar je kunt een andere baan krijgen in dezelfde omgeving die van iets lager niveau is, maar wel 4 keer zo veel betaald. Zou jij die dan niet nemen? Ik zou een paar jaar gaan cashen. Even de vergelijking met als hij naar Ajax zou gaan.
Voetballen is brood verdienen voor die jongen. Hij moet het in deze jaren maken, want daarna heeft hij gewoon niets meer. Voetballers die echt alleen voor sportieve prestaties gaan zijn er niet.
Daarnaast zijn er blijkbaar geen andere conctrete aanbiendingen en bij Inter blijven is geen optie. Dan kan hij beter gaan cashen en hopen dat hij zo goed speelt dat hij nog naar een leuke club kan over een jaar en nog een jaar of 2/3 op het hoogste niveau kan voetballen.
Absoluut, maar in zijn situatie zou ik nu gewoon bij GS er nog een keer voor gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij heeft sinds Real Madrid aar aardig gecashed hoor. Bij inter met zn 6 mil per jaar..
Ik zie 'm nog weleens dik failliet gaan en dan een boek schrijven.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij heeft sinds Real Madrid aar aardig gecashed hoor. Bij inter met zn 6 mil per jaar..
quote:Op zondag 13 januari 2013 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie 'm nog weleens dik failliet gaan en dan een boek schrijven.
10 miljoen is voor zo'n speler inderdaad niet veel, lees veel geruchten over Liverpoolquote:Op zondag 13 januari 2013 10:31 schreef tjoptjop het volgende:
Ik hoop dat er nog een (paar) PL clubs getriggerd zijn door de lage vermeende transfersom (3,5m-10m), vraagprijs lag echt een stuk hoger volgens mij.
vdv voor 10 miljoen werd al als absoluut koopje gezienquote:Op zondag 13 januari 2013 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
10 miljoen is voor zo'n speler inderdaad niet veel, lees veel geruchten over Liverpool
Liverpool is niet mijn favoriete club (spelen over het algemeen baggervoetbal) maar ik zie daar wel een meerwaarde voor Sneijder. Zo'n club past hem ook beter dan een club als Galatasaray, hoe goed de poen misschien ook is.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
10 miljoen is voor zo'n speler inderdaad niet veel, lees veel geruchten over Liverpool
Zie het eerder als een onderonsje tussen beide voorzittersquote:Op zondag 13 januari 2013 12:33 schreef Mercan het volgende:
Maakt me niet uit wat die gaat doen, als het maar snel duidelijk wordt!
Zou het niet kunnen dat Galatasaray en Sneijder samen een afspraak hebben gemaakt om het zo spelen als nu.
Galatasaray is al dagen hot in de Europese media en Sneijder kan zo bij andere clubs een hoog salaris eisen. Op dit "hoge" niveau is alles politiek jongens, niks is toeval!
Afhankelijk van zijn keuze kan het nog wel wat wordenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:26 schreef AmaninFull het volgende:
Volgens mij is Sneijder definitief over z'n top heen, als je in verband wordt gebracht met clubs als Galatasaray dan zit je carriere erop. Doet me toch wel een beetje pijn in het hart, de aftakeling van Sneijder, er zat meer in.
Dan moet het wel een club uit de top 10 van Europa zijn, dus geen niveautje Tottenham he. En dat zie ik niet gebeuren, Inter is ook ver weggezakt, spelen niet eens CL. En ik vind het ook jammer dat ie zo moeilijk gaat doen over geld terwijl hij gewoon moet foebelen.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Afhankelijk van zijn keuze kan het nog wel wat worden
Maar Wesley heeft m.i. een minder inhalige vrouw dan indertijd Tyson.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Alles kan, Mike Tyson is het met een veelvoud aan inkomsten ook gelukt.
Voor 2010 was het niet veel, na 2010 was het niet veel, en in 2010 was het ook niet zo veel als beweerd.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:26 schreef AmaninFull het volgende:
Volgens mij is Sneijder definitief over z'n top heen, als je in verband wordt gebracht met clubs als Galatasaray dan zit je carriere erop. Doet me toch wel een beetje pijn in het hart, de aftakeling van Sneijder, er zat meer in.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor 2010 was het niet veel, na 2010 was het niet veel, en in 2010 was het ook niet zo veel als beweerd.
Klopt toch redelijk wat hij zegt. Sneijder werd in 2010 ook overschat. Natuurlijk speelde hij een erg goed seizoen, maar de CL winst van Inter was een echte teamprestatie en zijn doelpunten verbloemden zijn spel op het WK. Hetzelfde WK waar we eigenlijk maar 1 helft goed voetbal hebben laten zien.quote:
Los van de goals tegen Brazilië heeft hij vanaf het middenveld louter goede ballen gegeven op het WK. Als Robben een betere afmaker was had Sneijder in de finale de assist gegeven die ons wereldkampioen had gemaakt.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt toch redelijk wat hij zegt. Sneijder werd in 2010 ook overschat. Natuurlijk speelde hij een erg goed seizoen, maar de CL winst van Inter was een echte teamprestatie en zijn doelpunten verbloemden zijn spel op het WK. Hetzelfde WK waar we eigenlijk maar 1 helft goed voetbal hebben laten zien.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom dan met cijfers?Heb je niet? Waarom dan nietszeggende comments plaatsen?
quote:Inter voert druk op: ‘We willen vandaag antwoord’
Maandag, 14 januari 2013 om 13:39
Internazionale is niet van plan de rest van januari te blijven wachten op Wesley Sneijder. De Italiaanse club heeft een akkoord gesloten met Galatasaray over de verkoop van de Nederlandse middenvelder, maar die wil zich niet laten opjagen. Sneijder kiest er liever voor om rustig te kijken waar hij zijn loopbaan wil vervolgen. Vanuit Milaan wordt de druk nu echter verder opgevoerd.
Voorzitter Massimo Moratti zei zaterdag dat hij de transferperikelen rond de Oranje-captain al een beetje zat begon te worden en gaat nu verder. “We willen vandaag nog antwoord, voor het einde van de dag”, waarschuwt de Italiaanse preses. “Het zou professioneel zijn van Sneijder indien hij op korte termijn de knoop doorhakt.” De kans is klein dat Sneijder daadwerkelijk iets doet met de boodschap.
“Het is pas half januari, dus is er in principe nog twee weken tot het sluiten van de transfermarkt op 31 januari. Tijd genoeg dus om na te denken, opties af te wegen en te zien wat er nog op mijn pad komt”, liet hij maandag al weten. Moratti zei zaterdag dat Sneijder óf naar Turkije gaat, óf gewoon in Milaan blijft: andere opties bekijken wil de voorzitter liever al niet meer.
Morattiquote:
'Traditioneel' is Fenerbahce toch de volksclub daar en Galatasaray voor de 'elite'.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:44 schreef xminator het volgende:
VI moet zich eerst even gaan inlezen 6alatasaray is totaal geen volksclub, zijn ze ook nooit geweest.
Klopt als een bus, besiktas is ook wel een volksclub te noemen maar galatasaray is een franse 'eliteclub'.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:51 schreef OProg het volgende:
[..]
'Traditioneel' is Fenerbahce toch de volksclub daar en Galatasaray voor de 'elite'.![]()
beter wordt dat hetquote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Tottenham Hotspur wordt weer genoemd.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt als een bus, besiktas is ook wel een volksclub te noemen maar galatasaray is een franse 'eliteclub'.
Als ze daar al vonden dat Van der Vaart weinig meters maakte kunnen ze met Sneijder helemaal de lol op.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Tottenham Hotspur wordt weer genoemd.
Lopers genoeg en niet alleen bij Tottenhamquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze daar al vonden dat Van der Vaart weinig meters maakte kunnen ze met Sneijder helemaal de lol op.
Nee, is gewoon een club gesticht in Turkije door Turken. Dus alleen omdat de leerlingen van de school Galatasaray Frans kunnen spreken, maakt het de club Galatasaray een Franse eliteclub?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:44 schreef xminator het volgende:
Gs is opgericht in 1905 door Lycée de Galatasaray. Een prive school voor elite waarbij Franse taal centraal staat (tot vandaag de dag nog steeds). Vandaag de dag mogen alleen mensen die daar gestudeerd hebben deel uitmaken van het bestuur van gs. Dus bestuurders moeten expliciet de franse taal beheersen en lid geweest zijn van een prive school.
Een aantal weken geleden kwam oud premier van Frankrijk, dominique de villepin nog Galatasaray bezoeken....
Anders moet je hun ereboek/gastenboek eens openslaan uit het verleden..
Oftewel geen noemswaardige link met Frankrijk?
Nee, doordat Feyenoorders ze zo noemden. Vreemd genoeg hebben ze het daarna als geuzennaam overgenomen. Bij een gebrek aan creativiteit zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:08 schreef xminator het volgende:
Gaat offtopic zo, maar laat ik het zo zeggen het is een eliteclub met Franse verbanden.[ afbeelding ]
Waarom wordt Ajax een jodenteam genoemd? Ze zijn niet door joden opgericht. Waarom wel? Door het verleden dat ze met elkaar in verband zijn en worden gebracht. Zo is dat ook met galatasaray.
Nee man, kwam door Tottenhamquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, doordat Feyenoorders ze zo noemden. Vreemd genoeg hebben ze het daarna als geuzennaam overgenomen. Bij een gebrek aan creativiteit zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |