Dan vond ik een eventuele overgang naar Tottenham toch beter nieuwsquote:Galatasaray werkt aan Sneijder
Galatasaray is met Internazionale in gesprek over een overgang van Wesley Sneijder. Dat meldt de Turkse club op de eigen website.
De club zegt verder de supporters op de hoogte te zullen houden van de ontwikkelingen.
Sneijder leeft al maanden in onmin met Inter, omdat hij zijn contract niet tegen slechtere voorwaarden wil verlengen. De aanvoerder van het Nederlands elftal wordt sindsdien niet meer opgenomen in de wedstrijdselectie en liet al weten open te staan voor een andere club.
bron
Idd, dan kan je echt beter naar de subtop in engeland.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:36 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Wesley gaat echt niet naar Turkije. Dat zou me heel erg tegenvallen van hem.
Ik zou 'm graag bij Liverpool zien spelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dan kan je echt beter naar de subtop in engeland.
Daar is hij niet geschikt voor. Scholes vervult bij Man Utd een controlerende rol, terwijl Sneijder een echte 'nummer 10' is. Voor die positie heeft United met Rooney en Kagawa al genoeg opties en sowieso speelt Man Utd de laatste tijd vaak 4-4-2, dus zonder 'nummer 10'.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie hem graag bij Utd. Als vervanger van Scholes.
Rooney een 10?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar is hij niet geschikt voor. Scholes vervult bij Man Utd een controlerende rol, terwijl Sneijder een echte 'nummer 10' is. Voor die positie heeft United met Rooney en Kagawa al genoeg opties en sowieso speelt Man Utd de laatste tijd vaak 4-4-2, dus zonder 'nummer 10'.
kan ie lang wachten, want die gaan 'm echt niet nemen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wesley moet nu gewoon een gezonde portie arrogantie tonen en het niet doen voor minder dan ManU, Chelsea of City.
Hij is wel van dat niveau helaas. Of anders gewoon naar de stadsgenoot gaan, zie ik hem ook nog wel doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ie lang wachten, want die gaan 'm echt niet nemen.
quote:Inter accepteert Turks bod: 'Het is nu aan Wesley'
Wesley Sneijder staat mogelijk voor een overgang naar Turkije. Internazionale heeft een bod van Galatasaray op de middenvelder geaccepteerd, zo stelde preses Massimo Moratti woensdagavond na afloop van een directievergadering. "We zijn blij met het bod van Galatasaray op Sneijder", claimde Moratti. Sneijder zelf kan naar verluidt jaarlijks zes miljoen euro opstrijken in Turkije.
"Het is nu aan Wesley", benadrukte Moratti. "Ik heb nog niet met hem gesproken. Als hij onder onze voorwaarden bij Inter wil blijven, zou hij absoluut een meerwaarde zijn." Sneijder heeft meer ijzers in het vuur hangen en Galatasaray lijkt niet de eerste keus voor de aanvoerder van het Nederlands elftal te zijn. "Elke dag is er een nieuwe club voor Wesley", zei belangenbehartiger Sören Lerby eerder.
Sneijder leeft in onmin met Internazionale, dat wil dat de Utrechter een contract tot de zomer van 2016 tekent en in een langere periode hetzelfde verdient als nu tot medio 2015. Dat weigert de spelmaker. Sneijder zou het liefst naar de Premier League willen. De Oranje-international is bezig aan zijn vierde seizoen bij Inter en speelde tot dusver 76 competitieduels voor de club, waarmee hij in 2010 de Champions League en de wereldbeker won.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=179820
Allicht, zijn bijdrage is te beperkt ten opzichte van zijn salaris en daarnaast is hij vaak geblesseerd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:10 schreef JaafkeGB het volgende:
heb een beetje het gevoel dat inter een spelletje met wesley aan het spelen is.
zo van als je niet bijtekend bepalen WIJ waar je heen gaat en dat is turkije! wil je dat niet? dan teken maar bij.
De bestuurders bij inter kijken natuurlijk naar hun eigen belang.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:26 schreef okiokinl het volgende:
eigen schuld, iedereen wist allang dat die gasten bij inter een stelletje klootzakken zijn.
ze hebben bergkamp ook al eens bijna kapot gemaakt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De bestuurders bij inter kijken natuurlijk naar hun eigen belang.
Bergkamp had het gewoon moeilijk in de serie A. Als een speler niet presteert en toch flink op de begroting drukt moet hij gewoon weg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:43 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ze hebben bergkamp ook al eens bijna kapot gemaakt.
Jammer dit. Hij had nog best 2 seizoenen in een topcompetitie mee kunnen voetballen.quote:De overgang van Wesley Sneijder naar Galatasaray lijkt er te komen. Nadat Internazionale en de Turkse volksclub eerder deze week al overeenstemming bereikten over een transfersom van tien miljoen euro, bericht Milliyet nu dat de Nederlander in Turkije is aangekomen. Hij zou daar donderdag zijn handtekening gaan zetten onder een contract voor twee seizoenen bij Cim Bom.
Het vrij korte contract legt Sneijder echter geen windeieren: Milliyet schrijft dat de aanvoerder van het Nederlands elftal acht miljoen euro gaat incasseren voor zijn twee seizoenen in Istanbul. De middenvelder verkeert in een spagaat bij Internazionale: die club wil hem alleen nog opstellen in wedstrijden, wanneer hij akkoord gaat met een contractverlenging. Dat wil Sneijder op zijn beurt niet.
Donderdagmorgen claimde De Telegraaf reeds dat Galatasaray alles in het werk stelt om Sneijder binnen te halen. Premies, huisvesting, auto, tickets voor familie en allerlei andere secundaire voorwaarden worden allemaal geregeld voor de ex-speler van Ajax en Real Madrid. De contractduur mocht hij zelf bepalen, werd toen geschreven. Dat lijkt overeen te komen met de berichten dat Sneijder slechts voor twee jaar tekent in Turkije.
Denk je echt dat Yolanthe naar het koude kille Engeland wil?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jammer dit. Hij had nog best 2 seizoenen in een topcompetitie mee kunnen voetballen.
Geef de Guzman ook maar een kans, dat is ook al maanden een baas bij Swansea.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:45 schreef Doublepain het volgende:
Beter toch? Nu kan Maher de nummer 10 van Oranje worden![]()
iig Sneijder vervangen
Nu hij bij Galatasaray speelt wel en als hij bij Inter op de tribune zit niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:45 schreef Doublepain het volgende:
Beter toch? Nu kan Maher de nummer 10 van Oranje worden![]()
iig Sneijder vervangen
In 2010 was hij ook 1 van de beste spelers ter wereld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:11 schreef ValHallen het volgende:
Dat er ooit mensen waren die vonden dat hij de beste speler ter wereld was
Was hij ook ten tijde van het WK 2010.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:11 schreef ValHallen het volgende:
Dat er ooit mensen waren die vonden dat hij de beste speler ter wereld was
Als hij 3 keer scoort is hij de beste speler van de wereld daarquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:30 schreef Stiggie het volgende:
Wesley Sneijder given 24 hours to decide over Galatasaray move
http://www.guardian.co.uk(...)ide-galatasaray-move
Galatasaray fans tegen komst Wesley
http://www.turksvoetbal.n(...)y-sneijder-080114687
Ik zie het niet gebeuren
Turkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef valleilijn het volgende:
Schijnbaar zijn ze daar niet echt blij met het Turkse Chick filmpje van Yolanthe
Gelijk strootbaas maar aanvoerder maken danquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
De aanvoerder van het Nederlands elftal gaat ballen in een derde werelds competitie.
que?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
De aanvoerder van het Nederlands elftal gaat ballen in een derde werelds competitie.
Het aanbod heeft echt een ultieme vorm aangenomen. Hier kunnen geen miljoenen tegenop!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:02 schreef Jivis het volgende:
De berichtgeving houdt momenteel een beetje op. Hopelijk heeft hij het aanbod afgewezen.
quote:TT: Rugnummer 1 ligt klaar voor Sneijder
Gisteren meldde Galatsaray dat Wesley Sneijder binnen 24 uur uitsluitsel geeft. Als de transfer naar de club uit Istanbul doorgaat, dan ligt er een bijzonder rugnummer klaar voor de aanvoerder van Oranje. Zijn favoriete nummer 10 prijkt al op de rug van Felipe Melo, zodat Sneijder met rugnummer 1 kan gaan spelen, meldt VI Radio.
ik vind hem wat klein voor een keeper.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Het aanbod heeft echt een ultieme vorm aangenomen. Hier kunnen geen miljoenen tegenop!
[..]
De nieuwe Lamprou.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik vind hem wat klein voor een keeper.
Niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:07 schreef Merkie het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat ze in Turkije zulke salarissen kunnen betalen?
Wel stoer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:25 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb echt nog nooit gezien dat een veldspeler met rugnummer 1 loopt.
De stadions zitten vol en de T-Shirts e.d. verkopen als een gek. Kan prima dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Niet.
Corruptie en een enorme schuld maken dit mogelijk.
lol dat levert 5 miljoen per jaar voor Sneijder op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De stadions zitten vol en de T-Shirts e.d. verkopen als een gek. Kan prima dus.
De stad waarin Galatasaray speelt is al een stad van 16 miljoen mensen. Het geld stroomt daar flink.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
lol dat levert 5 miljoen per jaar voor Sneijder op.
13,5quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De stad waarin Galatasaray speelt is al een stad van 16 miljoen mensen. Het geld stroomt daar flink.
Er is nog een hele grote groep ongeregistreerden in Istanbul (Uit het Zuid-Oosten onder andere).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
13,5
Besiktas en Fener komen daar o.a. ook vandaan dus ze zijn ook niet echt allemaal voor GS.
Daarom las ik deze zomer ook dat de 4 topclubs bij elkaar een miljard Turkse Lira aan schulden hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Turkije derde wereld noemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
T-shirts zijn meestal gewoon de imitatieshirts uit de bazar. Het zijn toch geen Nederlandersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vroeger misschien, tegenwoordig niet meer. Met neppe ahirt mag je het atadion niet eens meer in en de politie controleert veel strenger op nep spul. Hwt is de laatste 10 jaar echt anders geworden in Turkije.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
T-shirts zijn meestal gewoon de imitatieshirts uit de bazar. Het zijn toch geen Nederlanders
Komt denk ik omdat ze met van alles op 1 lijn proberen te komen met de EU voor eventuele toetreding.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vroeger misschien, tegenwoordig niet meer. Met neppe ahirt mag je het atadion niet eens meer in en de politie controleert veel strenger op nep spul. Hwt is de laatste 10 jaar echt anders geworden in Turkije.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
T-shirts zijn meestal gewoon de imitatieshirts uit de bazar. Het zijn toch geen Nederlanders
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:25 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb echt nog nooit gezien dat een veldspeler met rugnummer 1 loopt.
Ik wel, Oswaldo Ardiles in het Argentijnse team (Mundial 1982). Nummers waren op alfabetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:47 schreef BlaZ het volgende:
Zijn er voorbeelden van andere veldspelers die met nummer 1 hebben gespeeld?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:52 schreef OreO het volgende:
[..]
uhm dat is het ook, en ook vol met islamietjes.
Ga eens een weekje naar Istanbul zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:52 schreef OreO het volgende:
[..]
Ah, nja het blijft toch apart op de Europese velden. Zeker een pluspunt om voor Gala te tekenen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, Oswaldo Ardiles in het Argentijnse team (Mundial 1982). Nummers waren op alfabet
Gelukkig is het qua maandsalaris 1 op 1 te vergelijken (en ja originele wedstrijdshirtjes kosten evenveel geld als in NL, heb het dus niet over die gare shirtjes van 30 euro oid.)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:44 schreef Multiply het volgende:
Gelukkig zijn de inwonersaantallen van Nederland, Italië en Turkije 1 op 1 te vergelijken. Oh wacht..
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:52 schreef OreO het volgende:
[..]
quote:Inter Milan midfielder Wesley Sneijder could agree to join Galatasaray within 24 hours, according to his agent.
The Turkish club had a reported 10million euro bid accepted by Inter president Massimo Moratti this week, with Galatasaray director Bulent Tulun requesting a prompt response from the player.
Former Denmark midfielder Soren Lerby, who represents the 28-year-old, had previously declined to comment on any negotiations but broke his silence today.
Quoted in the Gazzetta dello Sport, Lerby said: "The talks started yesterday and today a delegation from the club arrived to meet him.
"Now the decision lies with him, anything is possible in football and Turkey is fast becoming a hot destination.
"If everything goes to plan the deal will go through. We will wake up tomorrow and everything will be more clear."
Sneijder has cut an isolated figure at the San Siro this season, making just five league appearances and publicly refusing to accept a two million euro wage cut.
Turkish Super Lig leaders Galatasaray are on a three-week winter break and eager to add Sneijder to their ranks before next week's trip to Kasimpasa.
Gala director Tulun told Turkish radio station Radyospor yesterday: "Sneijder will give us a response inside 24 hours, but in 99 per cent of these cases the transfer negotiations are already done."
Sneijder has reportedly attracted the interest of Manchester United, Manchester City, Liverpool and Tottenham, as well as Ligue 1 outfit Paris St Germain.
twitter:tancredpalmeri twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 19:25:56Breaking: Inter's Wesley Sneijder has agreed to join Turkish side Galatasaray. reageer retweet
Onbegrijpelijke keuze, als hij die hadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie 'm liever in een competitie die ik normaal gesproken ook zonder hem zou bekijken.
En de Turkse competitie kan ik niet eens ontvangen.
Na aanschaf van een satellietschotel wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie 'm liever in een competitie die ik normaal gesproken ook zonder hem zou bekijken.
En de Turkse competitie kan ik niet eens ontvangen.
Dat heb ik er ook echt voor over.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:01 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Na aanschaf van een satellietschotel wel.
Ja, vooral blijven 'denken'quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:24 schreef xminator het volgende:
[..], klopt Fenerbahce(Turkse) supporters zijn inderdaad niet zo gierig als nederlandse teletext supporters. Daar loopt de originele shirtverkoop zo goed dat ze meer dan 70 winkels hebben met alleen originele voetbalspul over 1 team (ze hebben zelfs hele kledinglijnen). Alleen al aan originele voetbalshirtjes werd in het jaar 2010/2011 310.000 Fenerbahce voetbalshirtjes verkocht (ac milan verkoopt er bijvoorbeeld 350.000 per jaar) Hoeveel originele voetbalshirtjes verkoopt ajax/psv/feyenoord per jaar? Denk dat als je ze alledrie combineert het nog niet eens 300.000 zal zijn
.
Eerst gaat zij in Milaan blijven en dan 'groeien ze uit elkaar'.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:15 schreef huffderobot het volgende:
Wanneer maakt Wesley zijn scheiding bekend?
Goed plan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Eerst gaat zij in Milaan blijven en dan 'groeien ze uit elkaar'.
Kom dan met cijfers?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, vooral blijven 'denken'
Daarop je conclusie baseren...
Het is in ieder geval lang niet genoeg om rond te komen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom dan met cijfers?Heb je niet? Waarom dan nietszeggende comments plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |