SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Eensch, zelfs Dear Jessie is leukerquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit moet wel het saaiste nummer van madonna ooit zijn
Dat is Frozenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja dat dacht ik idd eerder!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
'90 zelfs. De volgende keer homomuziek, dus niet alleen disco, maar ook dit
The wheels of the bus go round and round!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:10 schreef ACT-F het volgende:
Bedankt weer. Donna Summer was natuurlijk de afsluiter van de disconummers
Waarom is dat eigenlijk, dat na een live uitzending, Gup niet direct via dezelfde stream het overneemt?quote:
Gup let niet opquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk, dat na een live uitzending, Gup niet direct via dezelfde stream het overneemt?
Moet Rob Gup beter trainenquote:
Lachen, als je naar de tekst luisterquote:
Klinkt ook een beetje als Patrick Stewart.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lachen, als je naar de tekst luister
Goffer en ik kom niet op zijn naam, van Monthy Peyton... ff checken hoor
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:18 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga ook proberen te maffen!Trusten he!
Trustelsquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:18 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga ook proberen te maffen!Trusten he!
quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ook trusten, en nogmaals, bedankt voor de goede show
quote:
quote:
Ik heb Gup een schop gegeven, komt goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoi
Ik zit alleen mijn verzoekjes nog af te wachten, maar Gup heeft plots een lang verhaal van John Cleese op zijn heupen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb Gup een schop gegeven, komt goed
Ow, wel het trending topic gister meegekregen. Artikel niet eens gelezen, maar als het een grap was, dan was het wel een hele ziekequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.shownieuws.tv/showflits/cut-for-bieber-blijkt-grap/
4 spatie chan
shownieuws
Pfff.... blijkt dat deze SC net zoveel topics er op een avond doorheen jaagt als de vorige waar ik in zat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb de grap niet meegekregen, hoe was het?
Doe je toch iets foutquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:38 schreef Koen66 het volgende:
tsjongejonge, ff douchen werd uiteindelijk een uur werken
tsja, ik ben deze week oproepbaar... wie geld wil verdienen zal werken hequote:
Ik verdien nu geld zonder dat ik nog oproepbaar benquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, ik ben deze week oproepbaar... wie geld wil verdienen zal werken he
dat is knapquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik verdien nu geld zonder dat ik nog oproepbaar ben
Eindelijk een keer douchen in een jaar kost ook wel at meer werkquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:38 schreef Koen66 het volgende:
tsjongejonge, ff douchen werd uiteindelijk een uur werken
ja, al die korsten vuil eraf schrappenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eindelijk een keer douchen in een jaar kost ook wel at meer werk
Noop, krijg geld voor 40 uur werken. Maar geen consignatie meer of zoquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is knap
je krijgt geld zonder tegenprestatie?
ach het is vooralsnog weinig ellende die oproepbaarheid en het verdient niet slechtquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, krijg geld voor 40 uur werken. Maar geen consignatie meer of zo
Kan ik mij nog herinneren van de tijd dat ik in de consultancy zat. Maar die keer dat ik letterlijk het kerst-diner bij mijn zusje opzij moest schuiven om een probleem in Singapore op te lossen werd mij niet in dank afgenomenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het is vooralsnog weinig ellende die oproepbaarheid en het verdient niet slecht
in m'n vrijgezellentijd zat ik op 2e kerstdag ook ooit een complete AS/400 te herinstalleren...quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mij nog herinneren van de tijd dat ik in de consultancy zat. Maar die keer dat ik letterlijk het kerst-diner bij mijn zusje opzij moest schuiven om een probleem in Singapore op te lossen werd mij niet in dank afgenomen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in m'n vrijgezellentijd zat ik op 2e kerstdag ook ooit een complete AS/400 te herinstalleren...
zou me nu ook niet echt in dank worden afgenomen
ik werk er nog zeer regelmatig mee, onze nieuwe ERP app gebruikt het als databaseserver.quote:
ERP toevallig SAPquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik werk er nog zeer regelmatig mee, onze nieuwe ERP app gebruikt het als databaseserver.
Zo klein dat ik die niet eens kenquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, Lawson M3, een van de kleinere spelers
heb sinds een jaar een collega die eerst ook SAPper was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo klein dat ik die niet eens ken
SAPper hier(SAP-basisconsultant)
Kleiner dan SAP en langere implementatietrajectenquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb sinds een jaar een collega die eerst ook SAPper was.
Voordat ik hoorde dat ervoor gekozen was kende ik Lawson M3 ook helemaal niet
en het is een erg gecompliceerd, nauwelijks geintegreerde spagetti, dus wie ervoor gekozen heeft....
Kennelijk goede marketing daar.
Zit nu al sinds begin 2009 in implementatietraject
ja, en nog maar een erg klein bedrijfsonderdeel live.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kleiner dan SAP en langere implementatietrajecten
De implementatie in Denemarken gaat dus ook minstens 3 jaar duren, dus voor die tijd ben je niet terug in Nederlandquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, en nog maar een erg klein bedrijfsonderdeel live.
eind april iets grotere implementatie in Denemarken, eind dit jaar weer stuk Nederland
ik vertrouw er ook niet echt op nogquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De implementatie in Denemarken gaat dus ook minstens 3 jaar duren, dus voor die tijd ben je niet terug in Nederland
Idemquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vertrouw er ook niet echt op nog
ik ga slapen, morgen weer vroeg op
truste![]()
Hte viel vanmorgen idd niet mee.quote:
mwa, ging makkelijker dan gisterenquote:
Ik kan hier helaas niet luisteren. Je kan wel een internet pagina openhouden op www.radio49.nl om te kijken of daar bovenin je naam verschijnt (DJ Lola draait nu!)quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zo ff testen, iemand die ff kan checken?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:07 schreef robdriessen het volgende:
Skatjes.
[..]
Ik kan hier helaas niet luisteren. Je kan wel een internet pagina openhouden op www.radio49.nl om te kijken of daar bovenin je naam verschijnt (DJ Lola draait nu!)
Nog drie en een halve week tot Superbowlquote:
Geeft niks tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:18 schreef Monopoly het volgende:
Hahaha, mooie tijd was dat ja. Lekker amateuristisch
Jammer dat de Steelers een bagger seizoen hadden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nog drie en een halve week tot Superbowl
Dat kan ik helemaal nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niks tochJe mag altijd iets profi in elkaar zetten voor me dat weet je
Ik vrees dat de Falcons de eindstrijd halen. Dan moeten ze daar maar op hun lazer krijgen van de Packers of de Patriotsquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer dat de Steelers een bagger seizoen hadden.
Hopen op de SF'ers! zou tof zijn. En de Bronco's
In a world.....quote:
Ik zou willen luisteren maar het netwerk hier blockt webradioquote:
Ik ben wat aan het testenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zou willen luisteren maar het netwerk hier blockt webradio
et voilaquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Like a G6 is lang geleden dat ik heb gehoord
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt net mijn testuurtje gemist
Same here, alleen draai ik wel doorquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja weer kut geslapen en kom net mijn nest uit rollen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same here, alleen draai ik wel door
Dat ik ondanks salecht slapen niet weer terug mijn nest in gaquote:
Ik kwam hier nog voor jouw tijd mijn jongquote:
Oke oke jij wintquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ik ondanks salecht slapen niet weer terug mijn nest in gaofzo ik stort vanzelf wel een keer in denk ik
[..]
Ik kwam hier nog voor jouw tijd mijn jong
Huh? We gaan eens op onderzoek. Dat beest is soms iets TE random, hahahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoi
Ik zit alleen mijn verzoekjes nog af te wachten, maar Gup heeft plots een lang verhaal van John Cleese op zijn heupen
Ja en dat nummer van Missy Elliot over dat Dutch....gedoe is ook weer langs gekomen, en gisteren was die van Jesus Christ Superstar er ook weer op!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Huh? We gaan eens op onderzoek. Dat beest is soms iets TE random, hahaha
Die van Jesus Christ was nog niet zo erg, die had ik al heel lang niet meer gehoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dat nummer van Missy Elliot over dat Dutch....gedoe is ook weer langs gekomen, en gisteren was die van Jesus Christ Superstar er ook weer op!
Pass That Dutch en de JCS soundtrack zijn ook niet uit Gup gehaald. Ze staan op lage rotatie. Dus ze komen soms toch nog langsquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dat nummer van Missy Elliot over dat Dutch....gedoe is ook weer langs gekomen, en gisteren was die van Jesus Christ Superstar er ook weer op!
Maar meestal wel gewoon leuke muziek hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar meestal wel gewoon leuke muziek hoor
Het vreemde was dat die track niet te zien was dat het afgespeeld werd. Ik heb de huidige track geskipt en toen ging het weer verder.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gup gaat zijn eigen leven leidenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het vreemde was dat die track niet te zien was dat het afgespeeld werd. Ik heb de huidige track geskipt en toen ging het weer verder.
Dus je hebt ook geen titel of artiest of zo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het vreemde was dat die track niet te zien was dat het afgespeeld werd. Ik heb de huidige track geskipt en toen ging het weer verder.
Nope, dat stond niet in beeld. Het was wel duidelijk te horen dat het John Cleese was. In beeld stond een nummer wat maar niet afgespeeld werd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dus je hebt ook geen titel of artiest of zo?
Beetje boos?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:24 schreef Kally het volgende:
Oh en ik ben saggo, mensen die niet meewerken
Raarrrrrrrrrr. Het spoooooookt hier in de opera, het spooooooookt!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nope, dat stond niet in beeld. Het was wel duidelijk te horen dat het John Cleese was. In beeld stond een nummer wat maar niet afgespeeld werd.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:24 schreef Kally het volgende:
Oh en ik ben saggo, mensen die niet meewerken
ook door jouw hoofd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Raarrrrrrrrrr. Het spoooooookt hier in de opera, het spooooooookt!
quote:
Het was 2 nummers voordat Elvis Costello werd aangevraagd om 2013-01-09 00:09:48. Kun je dat ergens terugzien?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Raarrrrrrrrrr. Het spoooooookt hier in de opera, het spooooooookt!
Da's om te kijken of je computer al aan is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:31 schreef ToT het volgende:
Ah ja, Alanis!Die is ook niet van Gup af te rammen met een honkbalknuppel, maar dat vind ik niet erg.
Wut?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Da's om te kijken of je computer al aan is.
... of je computer AL aAN ISquote:
Jij denkt zeker dat je KC & de Sunshine Band?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
goedemorgen, het is weer een pun-a-palooza zie ik
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
goedemorgen, het is weer een pun-a-palooza zie ik
Miyazakiquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
Gisteren kwam een vriendin langs, we zijn nu al een tijdje bezig met Howl's Moving Castle in papier na te maken. Het is een hoop werk
Het regent hier, dus het is wel passend.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:56 schreef robdriessen het volgende:
Wie is er in een regenachtige bui?
Vet!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo moet hij worden als hij klaar is, ongeveer een halve meter hoog
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:56 schreef robdriessen het volgende:
Wie is er in een regenachtige bui?
Een Pranfeuriquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo moet hij worden als hij klaar is, ongeveer een halve meter hoog
Bonbons van de Bonte Koe gegeten?quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:01 schreef robdriessen het volgende:
0 : [X]Prince - Purple Rain
1 : [X]Pia Zadora & Jermaine Jackson - When The Rain Begin To Fall
2 : [X]Garbage - Only Happy When It Rains
3 : [X]Kane - Rain Down On Me
4 : [X]Spinvis - Regen En Patchoulli
5 : [X]Bløf - Regen
Vet!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef Kally het volgende:
Nee, baan was niet zeker, nu wel en waarschijnlijk nog iets veel leukers
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef Kally het volgende:
Ik weet niet eens wat het is man!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kom, als er iemand is die vergezochte links kan leggen dan ben jij dat
*vreugdedans* Nu bonbons halen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef Kally het volgende:
Ja ik heb er op gegoogled en heb dat ook gevonden, maar het is dus gewoon iets wazigs en neit bestaands uit die strip, wat op het Internet aangeslagen is?quote:
jepquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb er op gegoogled en heb dat ook gevonden, maar het is dus gewoon iets wazigs en neit bestaands uit die strip, wat op het Internet aangeslagen is?
SPOILER: beetje fout maar ik moest lachenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Rafeiro het volgende:
Whehehe ja die was geloof ik gisteravond ook hier gepost!SPOILER: beetje fout maar ik moest lachenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Even snel wat gegoogled:quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef De_Nater het volgende:
Weet iemand hier hoever het citaatrecht voor beeld gaat? (Tchock?)
quote:Over het beeldcitaatrecht bestaan veel misverstanden. Zo wordt nog wel eens gezegd dat citeren alleen zou mogen uit teksten, en niet uit afbeeldingen. Dat is onjuist. Voor alle citaten geldt de wettelijke eis dat je mag citeren wat in overeenstemming is met hetgeen naar de regels van het maatschappelijk verkeer redelijkerwijs geoorloofd is. Wel moet je kunnen aantonen dat "aantal en omvang der geciteerde gedeelten door het te bereiken doel zijn gerechtvaardigd".
Wettelijk toegestaan doel
Videopresentatie over plaatjes op je website
Het overnemen van beeld mag dus, mits dat beeld dan gebruikt wordt voor één van de in de wet genoemde doelen. Dit zijn: aankondiging, bespreking, kritiek, beoordeling en polemiek. Een afbeelding van een schilderij tonen wanneer dit schilderij voor een recordbedrag is verkocht, mag dus. Net zo mag een kort fragmentje van een scene uit een film worden overgenomen om te laten zien waarom deze scene een sleutelscene is. Zie bijvoorbeeld het beeldcitaat van 3 minuut 12 uit de film China Blue.
Niet als versiering
Hergebruik van beeld als "versiering" is daarentegen niet toegestaan. Je hoeft niet per se het geciteerde materiaal zelf te bespreken, maar dat materiaal moet wel een functie hebben in je eigen werk (Hoge Raad 26 juni 1992, IER 1992/40, Damave/Trouw). Ook mag het citaat niet neerkomen op een verkapte exploitatie van het origineel (Hoge Raad 22 juni 1990, NJ 1991, 268, Malmberg/Beeldrecht).
Zomaar een plaatje van een molen tonen bij een artikel over molens is bijvoorbeeld geen beeldcitaat. Dat plaatje heeft geen band met het artikel. Gaat het artikel over een specifieke molen en toon je een klein fotootje van die molen, dan is dat meer dan versiering. Dat zal meestal wel mogen, zolang de foto maar niet de overhand krijgt bij je artikel. Een grote foto met twee zinnen over wat daarop te zien is, is geen geldig citaat.
In Rechtbank Rotterdam 1 december 2006 formuleerde de rechtbank het als volgt:
Beoordeeld moet worden of die foto's in overwegende mate ter versiering of verfraaiing van de publicatie dienen of ondergeschikt zijn aan de tekst, daarmee redelijkerwijs een geheel vormen en ertoe strekken de lezer een indruk van het beschrevene te geven.
HEt tonen van een prijswinnende foto in een artikel over die prijs is bijvoorbeeld toegestaan. Wel moet er een duidelijke link naar de foto terug te vinden zijn, bijvoorbeeld een onderschrift dat uitlegt waarom die foto die prijs gewonnen heeft. Maar de foto mag niet versiering van het artikel worden.
Een voorbeeld hierbij van hoe het niet moest, is dit arrest waarin een foto over een prijswinnende zeefdruktechniek paginagroot was afgedrukt. Op zich mag je zo'n foto tonen. Maar in het artikel was nauwelijks aandacht besteed aan die foto, zodat het overnemen niet proportioneel meer was voor het doel. En het herpubliceren van de cover van het tijdschrift, plus het opnemen van de foto als blikvanger in een reclamebanner, was eveneens geen geldig beeldcitaat.
Gebruik van logo's en beeldmerken
Logo's en andere beeldmerken zijn auteursrechtelijk beschermd. Het tonen van iemands logo of merk kan dus inbreuk op het auteursrecht zijn, ook als dat voor niet-commerciële doelen gebeurt. Ook hier biedt het citaatrecht uitkomst.
Zo mag je een logo best gebruiken bij een artikel over het product of het bedrijf in kwestie. Lever je kritiek op een reclamespotje, of schrijf je een artikel over merkenrecht, dan mag je stukjes uit zo'n spotje laten zien ter illustratie van de spotjes waar je het over hebt. En ook in vergelijkende reclame mag je op zakelijke wijze een logo laten zien, als dat nodig is bij de vergelijking.
Hmm, als voorbeeld geven ze een stukje van 3minuten... Thnx iigquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:03 schreef ToT het volgende:
Toch binnenkort maar boodschappen doen. Ik haal nu zooi uit de vriezer wat er al sinds 1850 in ligt.
Kiloverpakking gehakt; volkomen bedorven!Die lucht!!!!
Mja er lag nog een piepklein pakje naast. Die heb ik maar genomen en daar een dikke lading groenten doorheen geflikkerd.quote:
Was dat pakje van 1875?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja er lag nog een piepklein pakje naast. Die heb ik maar genomen en daar een dikke lading groenten doorheen geflikkerd.
wayquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:10 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
![]()
It's like that, and that's the it is [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kutquote:
Sinds maandagmiddag pas eigenlijk.quote:
quote:
Welke pijnstillers? Aleve 12 uur helpt het beste tegen pijn in het mondjequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Sinds maandagmiddag pas eigenlijk.
Gisteren naar de tandarts geweest, heeft een zenuwbehandeling gedaan. Maar omdat er een ontsteking zit, zit er nu een noodvulling in. Moet over een week of 2 dus waarschijnlijk nog eens terug.![]()
Pijnstillers die ik heb gekregen werken ook niet.
Ik heb nog wel wat tramadolquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren naar de tandarts geweest, heeft een zenuwbehandeling gedaan. Maar omdat er een ontsteking zit, zit er nu een noodvulling in. Moet over een week of 2 dus waarschijnlijk nog eens terug.![]()
Of lekker spoelen met drankquote:
Oewww kut man!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb Ibuprofen bruis 600 mg gekregen..... helpen dus helemaal niet!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke pijnstillers? Aleve 12 uur helpt het beste tegen pijn in het mondje
Het helpt welquote:
Jeneverquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef Rafeiro het volgende:
Maar dan wel een zo neutraal mogelijke, wodka is geloof ik wel goed.
Ja das niksquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb Ibuprofen bruis 600 mg gekregen..... helpen dus helemaal niet!
Ja hoor, als je het niet drinktquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef Melting het volgende:
Spoelen met sterke drank? Hoe sterk moet die zijn, en mag dat naast de pijnstillers?
Dat heb ik niet.....quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef Rafeiro het volgende:
Maar dan wel een zo neutraal mogelijke, wodka is geloof ik wel goed.
Je mag ook de fles opdrinken, geheid geen pijn, tot je wakker wordtquote:
Van mij mag het hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef Melting het volgende:
Spoelen met sterke drank? Hoe sterk moet die zijn, en mag dat naast de pijnstillers?
En hopen dat je over 2 weken wakker wordtquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mag ook de fles opdrinken, geheid geen pijn, tot je wakker wordt
Wat ben je toch liefquote:
Een fles opdrinken lijkt me lastig, leegdrinken daarentegenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mag ook de fles opdrinken, geheid geen pijn, tot je wakker wordt
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En hopen dat je over 2 weken wakker wordt
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een fles opdrinken lijkt me lastig, leegdrinken daarentegen
Snapte je wat ik bedoelde?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een fles opdrinken lijkt me lastig, leegdrinken daarentegen
Nou dan? Klaar, slotjequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar moe en flauw enzo.
Red ik, lichtelijk hyperdepyperquote:
Goed geslapen dus?quote:
Nou ja ik werk nu 2 dagen in Schiedam en 3 dagen in Den Haag. Ze willen me fulltime in Den Haag hebben al moet dat via hoge bazen en dat is niet echt makkelijk ivm grote reorganisatie. Het leukere zit wel opslag aan vast ja, maar dat is nog helemaal niet zeker al gaat degene die het wil zich er wel 150% voor inzetten (zijn woorden)quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goed geslapen dus?
En feli met je werk trouwens, dat leukere is opslag of...
Sowieso mooi dat je nu zekerheid hebt
Het zijn pijnstillers van de apotheek.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:24 schreef ToT het volgende:
Ach en alcohol + een bij de drogist verkrijgbare pijnstiller is geen gevaarlijke combinatie, zolang je maar niet overdrijft.
Als ik echt goed ziek ben of veel pijn heb, neem ik 2 paracetamol en een paar glaasjes whisky. Werkt perect!Dat laatste lijkt haast een universele toevoeging voor diverse medicatie bij mij!
Het versterkt het effect van een aantal dingen.
Ibuprofen toch? Alleen dus ff een wat hogere dosering?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zijn pijnstillers van de apotheek.
Yep.... 600 mg bruis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ibuprofen toch? Alleen dus ff een wat hogere dosering?
Nicequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik werk nu 2 dagen in Schiedam en 3 dagen in Den Haag. Ze willen me fulltime in Den Haag hebben al moet dat via hoge bazen en dat is niet echt makkelijk ivm grote reorganisatie. Het leukere zit wel opslag aan vast ja, maar dat is nog helemaal niet zeker al gaat degene die het wil zich er wel 150% voor inzetten (zijn woorden)
Ja ibuprofen gebruik ik niet vaak omdat ik er vrij weinig baat bij heb, dus ken ik de effeten van dat met alcohol ook niet echt.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef Kally het volgende:
Ik kreeg vandaag de vraag, wat denk jij dat er beter kan hier?
Ik zei heb je even?
Maar de dingen die ik aangaf waren ze het dus mee eens. Duh
Ik heb ooit al 2 jaar eerder in Den Haag gezeten, dus ik ken ze wel redelijk goed, al zit er ook een nieuwe groep mensen, maar ik heb weinig moeite met mensen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nice
Vaste "standplaats" is sowieso wel fijn, dan ga je er ook meer "bij horen".
Ik las overlijdtquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:24 schreef ToT het volgende:
Ach en alcohol + een bij de drogist verkrijgbare pijnstiller is geen gevaarlijke combinatie, zolang je maar niet overdrijft.
De administratie is echt een bende, er zit er 1 die maar komt wanneer ze wil want geen oppas, en die verziekt de sfeer voor iemand die wel hard wil werken maar dus tegengewerkt wordt. Spanning is daar te snijden en degene die er wat aan moet doen durft dat niet, kom op zegquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
De administratie is echt een bende, er zit er 1 die maar komt wanneer ze wil want geen oppas, en die verziekt de sfeer voor iemand die wel hard wil werken maar dus tegengewerkt wordt. Spanning is daar te snijden en degene die er wat aan moet doen durft dat niet, kom op zeg
Verder zijn al de leidinggevenden bang om leiding te geven, of op hun strepen te staan als het echt nodig is.
Vandaag werd er over het rooster gezeurd, ik zei al als je dat bij mij flikt in Schiedam, krijg je juist alle rotdiensten
Valt wel mee hoorquote:
In de avond werken vind ik geen straf hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:32 schreef Kally het volgende:
En ja je hebt een bepaalde baan gekozen, dan moet je wel eens werken op zaterdagavond, shit happens
Ik ook niet, heb zo vaak werk mee naar huis genomen, werkt veel sneller en rustigerquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In de avond werken vind ik geen straf hoor.
Telewerken is sowiesoquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb zo vaak werk mee naar huis genomen, werkt veel sneller en rustiger
Opstaan vind ik erg, maar als ik eenmaal op mijn werk ben hoe vroeg ook, is dat wel wegquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Telewerken is sowiesoLekker uitslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:37 schreef ToT het volgende:
Wet pussies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:37 schreef ToT het volgende:
Wet pussies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met dat glas, het lijkt Pika wel
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Met natte poesjes?quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gup houdt niet van natte poesjesIk zag arme Gup nog aangevallen worden in die emmer
Jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gup houdt niet van natte poesjesIk zag arme Gup nog aangevallen worden in die emmer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ondertussen in America:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ondertussen in America:Onder de elf is voor papa zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:03 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is nu iets rustigsquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:06 schreef ToT het volgende:
Muziek toch maar ff uitgezet hier. Een paar nummers van dit kan ik op zich wel hebben, maar niet zo veel achter elkaar.
een meuk versiequote:
Ja, katten zijn gewoon leukquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelfs de meest schuchtere kat durft je te ontmoeten als je slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |