SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Met wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ik wil ook wel weer maar ik moet hulp hebben
Ja, nog steeds!quote:
Kan je alleen helpen met VDJ en evt Traktorquote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met SAM enzo en de juiste instellingen
eigenlijk niet.. Ik ben geen ONZ-mod meerquote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, nog steeds!
Kan jij er weer een centraal topic van maken? Ik heb het volgens mij verneukt
Niet? Wat dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef murp het volgende:
[..]
eigenlijk niet.. Ik ben geen ONZ-mod meer
Aha, ja dan ben je soort van FOT mod jaquote:Op maandag 7 januari 2013 19:33 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ik zit niet heel veel meer op FOK! en als ik op FOK! kom zit ik wel in FOT vandaar!
Ik vraag wel een keer aan iemandquote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kan je alleen helpen met VDJ en evt Traktor
SAM weet ik zelf ook niet.
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vraag wel een keer aan iemandkomt goed denk ik
Als je wil....quote:
Onee, haha.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je wil....
Ik draai van 21.00 - 22.15 ongeveer.
Dus je kan ervoor of erna.
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat jij het niet lekker vind
Kun je niet beter even op een bank gaan zitten dan.quote:
Ik ga vanavond heel gracieus in coma vallenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je niet beter even op een bank gaan zitten dan.
Alcohol?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga vanavond heel gracieus in coma vallen
Nee, ik heb afgelopen nacht niet geslapenquote:
Poor grandmotherquote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik heb afgelopen nacht niet geslapen
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Poor grandmother
Will hugs from your granddaughter help?![]()
Voor mij wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Poor grandmother
Will hugs from your granddaughter help?![]()
Nope.... ik heb er nog een paar.... sorry.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef Kally het volgende:
Melting? Ben je niet al een keer door de Maiden albums heen?
Zo bedoel ik het niet want Maidenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Nope.... ik heb er nog een paar.... sorry.
Hahaha...... wie weet daarna...quote:Op maandag 7 januari 2013 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet want Maiden
Maar Metallica en AC/DC mag ook hoor
die pst file moet je vinden van outlook, daar staat alles in.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef ToT het volgende:
Weet iemand of als je Office verwijdert en opnieuw installeert, je mailtjes wel bewaard blijven?
Ik kan het helemaal niet mer opstarten en dus ook geen backup maken.
Volgens mij ben je die dan kwijt.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef ToT het volgende:
Weet iemand of als je Office verwijdert en opnieuw installeert, je mailtjes wel bewaard blijven?
Ik kan het helemaal niet mer opstarten en dus ook geen backup maken.
Thx, gevonden!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef murp het volgende:
tegenwoordig gewoon in mijn documenten/office
Begrijp ik!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef murp het volgende:
[..]
astu.. En dan wel netjes met je nieuwe office importeren
Hoe lang staat ie al stil. Kan ooit wat langer duren.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef ToT het volgende:
Dafuq? Herinstallatie blijft op een bepaald punt hangen en gaat niet verder.
Geen foutmelding of wat dan ook, gewoon....voortgangbalk blijft stilstaan.
Computer een keer afsluiten wil ook wel eens helpen.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef ToT het volgende:
Ff geannuleerd. Kijken of het straks beter gaat.
ik ook, maar laatst een pc opnieuw geinstaleerd, vandaarquote:Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Begrijp ik!
Ja ik ben er ondertussen al weer ZO lang uit, uit het heel ICT-gebeuren.
Mwah 10 kmquote:
100x gedaan!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Computer een keer afsluiten wil ook wel eens helpen.
Goed gedaan!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah 10 km
in een half uurtje, lees: dat is flink doorfietsen met die korte beentjes
En op standje 2
Mijn ervaring is dat het de eerste 100 keer niet lukt, maar die 101e keer lukt het wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
100x gedaan!Ook de herstel van Office meerdere malen uitgevoerd.
Oh en de voortgangsbalk stond een paar minuten stil. De DVD-speler deed ook al die tijd niets meer.
De installatie BLIJFT crashen!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het de eerste 100 keer niet lukt, maar die 101e keer lukt het wel.
Uhm probleem begon met die trial antivirus toch? Staat die er nog op? Misschien ligt het daaraan?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
De installatie BLIJFT crashen!
Godver, ik moet Outlook wel aan de gang krijgen; al mijn afspraken staan er in, de vliegtickets die ik moet printen, er moet nog mail binnenkomen enz.
Ja of het aan die trial ligt of dat het toevallig samnloopt weet ik niet, maar ik ga die er zo idd van af gooien. Goeie van je!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm probleem begon met die trial antivirus toch? Staat die er nog op? Misschien ligt het daaraan?
If at first you don't succeed, then smash it with a hammer.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het de eerste 100 keer niet lukt, maar die 101e keer lukt het wel.
Ja mijn dvd speler in mijn laptop liep vast, laptop viel uit en deed niks meer, Zwab keek er zaterdag naar, dvd deed ook niks meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of het aan die trial ligt of dat het toevallig samnloopt weet ik niet, maar ik ga die er zo idd van af gooien. Goeie van je!
Zeg meneertje ToT, van klagen wordt het er niet beter op hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef ToT het volgende:
Ik ben in staat Windows er helemaal opnieuw op te knallen!
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg meneertje ToT, van klagen wordt het er niet beter op hoor.
Even adem in, adem uit ....
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg meneertje ToT, van klagen wordt het er niet beter op hoor.
Even adem in, adem uit ....
quote:
quote:
Ik geloof je.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat is serieus hoor
Ik bedoel het goed
Weet ikquote:Op maandag 7 januari 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat is serieus hoor
Ik bedoel het goed
?quote:
vertelquote:
Muisjenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
Zo zeg, toch het volume maar iets zachter gezet dan gisteravond
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
Zo zeg, toch het volume maar iets zachter gezet dan gisteravond
Alkmaar!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:06 schreef Melting het volgende:
Ik heb laatst een treinkaartje gekocht om een dagje te gaan treinen, en dat wilde ik zondag doen.
Maar nou weet ik niet waar ik heen moet....![]()
Hebben jullie tips?
Ik nu met een appel etenquote:
Naar mijquote:Op maandag 7 januari 2013 21:06 schreef Melting het volgende:
Ik heb laatst een treinkaartje gekocht om een dagje te gaan treinen, en dat wilde ik zondag doen.
Maar nou weet ik niet waar ik heen moet....![]()
Hebben jullie tips?
Ik stap in Eindhoven of Tilburg op.quote:
Waarom niet?quote:
Alkmaar is ook tof en ook vlakbij mijquote:Op maandag 7 januari 2013 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik stap in Eindhoven of Tilburg op.
Wat is er in Alkmaar te zien/doen?
Kloptquote:
Wat heeft dat met gezond te maken?quote:
Het kaasmuseumquote:
Ken ik niet.quote:
*geeft kaasquote:
Echt iets voor een muisje.quote:
Ow, dan is er in Alkmaar niets te belevenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt iets voor een muisje.
Maar is op zondag gesloten.
Nee heb gewoondquote:Op maandag 7 januari 2013 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ken ik niet.![]()
Maar jij woont in Alkmaar?
Kaasmarkt? Haha, nee gezelligheid!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik stap in Eindhoven of Tilburg op.
Wat is er in Alkmaar te zien/doen?
Mmm... kan idd ook nog.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kaasmarkt? Haha, nee gezelligheid!
Je kan ook een stedentripje doen!
Rotterdam, Den Haag, Amsterdam en dan ri. Gelderland van mijn part?
Wat voor genre/stijl?quote:
Verzoekjes, dus maakt niet uit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Rotterdam wil je nietquote:Op maandag 7 januari 2013 21:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kaasmarkt? Haha, nee gezelligheid!
Je kan ook een stedentripje doen!
Rotterdam, Den Haag, Amsterdam en dan ri. Gelderland van mijn part?
Neuhquote:
Ik woon er naast en ik wilde het niet zeggenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rotterdam wil je niet![]()
Rotterdam!!!
Gelukkig maar.... ik heb namelijk helemaal geen zin in zo'n beurs.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar.... ik heb namelijk helemaal geen zin in zo'n beurs.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik woon er naast en ik wilde het niet zeggen
We moeten gewoon een meet doenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef Kally het volgende:
Maar Melting, wat doe je graag dan? Cultuur, kroegen, dan kunnen we helpen?
Geschiedenis is wel waar mijn grootste interesse ligt.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef Kally het volgende:
Maar Melting, wat doe je graag dan? Cultuur, kroegen, dan kunnen we helpen?
Dat moet dan in een weekend dat de jongens naar hun vader zijn, en dat is niet aankomend weekendquote:
Meet bij Kally!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet dan in een weekend dat de jongens naar hun vader zijn, en dat is niet aankomend weekend
quote:
Als jij niet naar de meet kan, komt de meet wel naar jou toe.quote:
Ja als mijn huisje klaar is, no problemquote:Op maandag 7 januari 2013 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jij niet naar de meet kan, komt de meet wel naar jou toe.
Ja potverdoriequote:Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet dan in een weekend dat de jongens naar hun vader zijn, en dat is niet aankomend weekend
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef Kally het volgende:
Oke sick, meisjes die zichzelf in hun arm snijden voor Bieber en dat tweeten met pics
Jij volgt Bieber op twitter?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef Kally het volgende:
Oke sick, meisjes die zichzelf in hun arm snijden voor Bieber en dat tweeten met pics
Veilige modus, antivirus er af, register opschonen, geheugencontrole, niets helpt. Office kan gewoonweg niet meer geïnstalleerd worden.quote:
Geeft ook geen foutmelding of niets?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Veilige modus, antivirus er af, register opschonen, geheugencontrole, niets helpt. Office kan gewoonweg niet meer geïnstalleerd worden.
Wat denk jij?quote:
ta fuq?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef Kally het volgende:
Kan je niet een backup terugzetten van voor je de antivirus erop gooide?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Veilige modus, antivirus er af, register opschonen, geheugencontrole, niets helpt. Office kan gewoonweg niet meer geïnstalleerd worden.
Opvallen waarschijnlijk, hun liefde tonen, sneuheid ten topquote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En wat willen ze daar dan mee bereiken?
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Opvallen waarschijnlijk, hun liefde tonen, sneuheid ten top
Had ik nog niet gezienquote:Op maandag 7 januari 2013 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Nee, maar je kan wel kijken wat trending topics zijn.
Het gaat wel erg ver ook gewoonquote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien
[ afbeelding ]
En werden meiden van onze leeftijd voor gek verklaard toen ze begonnen te huilen omdat doe maar uit elkaar ging.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je niet een backup terugzetten van voor je de antivirus erop gooide?
Jaquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En werden meiden van onze leeftijd voor gek verklaard toen ze begonnen te huilen omdat doe maar uit elkaar ging.
Tja emo's heb je al jaren en helaas is het bij een aantal puur om aandacht te doen, dus dit verbaast me helaas niet.quote:
Windows 7 maakt zelf backups volgens mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Nooit aan backups gedaan!
Ik backup alle belangrijke bestanden op een externe schijf.
Mja ik denk dat ik morgen ff Windows opnieuw ga installeren. Komt me wel lastig uit, aangezien ik vandaag allerlei dingen moet regelen voor de financiering van mijn nieuwe auto.
Of misschien dat ik tijdelijk een simpel mailprogramma'tje gebruik om mijn mails hierover te ontvangen.
Ow, ik maak nog iedere maand een image van mijn C-partitie met een stokoud DOS-programma, maar werkt perfect. Is sneller dan windows opnieuw installeren omdat je dan ook direct alle updates hebt.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Nooit aan backups gedaan!
Ik backup alle belangrijke bestanden op een externe schijf.
Mja ik denk dat ik morgen ff Windows opnieuw ga installeren. Komt me wel lastig uit, aangezien ik vandaag allerlei dingen moet regelen voor de financiering van mijn nieuwe auto.
Of misschien dat ik tijdelijk een simpel mailprogramma'tje gebruik om mijn mails hierover te ontvangen.
Die heb ik hier liggen. Als ik Windows toch opnieuw installeer, gooi ik die er op.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Windows 7 maakt zelf backups volgens mij.
Laat ze lekker opkrassenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja emo's heb je al jaren en helaas is het bij een aantal puur om aandacht te doen, dus dit verbaast me helaas niet.
Ow... die had je er nog niet op staan....quote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heb ik hier liggen. Als ik Windows toch opnieuw installeer, gooi ik die er op.
Ik ook nietquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat ze lekker opkrassenopsluiten en ritueel verbranden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet, al vond ik dat persoonlijk een groter verliesquote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet
En ging ook niet in het zwart toen Freddy Mercury overleed.
Misschien, maar de mail werkt heel omslachtig met aliassen. Ik weet niet of ik zo'n alias kan aanspreken om online mijn mail te checken. Ga ik zo idd ff doen.quote:
Ow, als er niet meer mensen reageren met verzoekjes verzin ik er nog wel een paar meer hoorquote:
Heb er nu een paar van jou tussen gezetquote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, als er niet meer mensen reageren met verzoekjes verzin ik er nog wel een paar meer hoor
Mja ik ken ook mensen die ook snijden, maar die hebben zware psychische problemen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb er nu een paar van jou tussen gezet
Ik ken er ook, die snijden.... die noemen zich kok.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik ken ook mensen die ook snijden, maar die hebben zware psychische problemen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken er ook, die snijden.... die noemen zich kok.
Trusten!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even een serietje proberen te kijken en ook eens vroeg naar bed, hopen nu wel te slapen.
Sorry Rockiejj, anders was ik graag van de partij geweest.
Een meisje heeft zelfmoord gepleegd omdat Take That uit elkaar ging!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet
En ging ook niet in het zwart toen Freddy Mercury overleed.
Ja... maar die ken ik dan weer geen.quote:
Hmmmmm, of er werd in de jaren '80 gewoon geen aandacht besteed aan dit soort zaken bij jongeren, of het is toch iets van deze tijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Een meisje heeft zelfmoord gepleegd omdat Take That uit elkaar ging!
Net als dat een jongen zelfmoord pleegde toen hij zijn gloednieuwe iPhone 3 verloren had nadat hij er voor een klein kapitaal aan apps op geïnstalleerd had.
Ik ook niet, maar wel een patholoog anatoom, en een kok natuurlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... maar die ken ik dan weer geen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:50 schreef ToT het volgende:
Hmmmm met een speciaal Microsoft removal tooltje heb ik de brakke installatie verwijderd en kan nu TOCH weer aan de slag!
Ik zet de radio zo ook weer op!
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:50 schreef ToT het volgende:
Hmmmm met een speciaal Microsoft removal tooltje heb ik de brakke installatie verwijderd en kan nu TOCH weer aan de slag!
Ik zet de radio zo ook weer op!
Ik denk dat het toen in kleine mate al wel bestond en er geen aandacht aan besteed, maar ik denk ook dat het "aanstekelijk" werkt. Ik ken meiden die het nooit hadden gedaan, maar toen ze contact kregen met iemand die het wel deed, begonnen ze er zelf ook aan. Ze zeiden wel dat ze die drang altijd al wel hadden, maar blijkbaar was dit de trigger.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmmm, of er werd in de jaren '80 gewoon geen aandacht besteed aan dit soort zaken bij jongeren, of het is toch iets van deze tijd.
Maakt niet uitquote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even een serietje proberen te kijken en ook eens vroeg naar bed, hopen nu wel te slapen.
Sorry Rockiejj, anders was ik graag van de partij geweest.
Staan er tussen!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook wat verzoekjens ingestuurd
Tja, en door media als FB en Twitter komt het natuurlijk sneller naar buiten dan vroeger.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het toen in kleine mate al wel bestond en er geen aandacht aan besteed, maar ik denk ook dat het "aanstekelijk" werkt. Ik ken meiden die het nooit hadden gedaan, maar toen ze contact kregen met iemand die het wel deed, begonnen ze er zelf ook aan. Ze zeiden wel dat ze die drang altijd al wel hadden, maar blijkbaar was dit de trigger.
Precies.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, en door media als FB en Twitter komt het natuurlijk sneller naar buiten dan vroeger.
Ik heb een meisje gekend (op de middelbare school), die krabde wel haar polsen tot bloedens toe open, maar na ik later hoorde is die ook later opgenomen geweest.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Ja en ook via websites van gothic bands en dergelijke. Ik kende 30 (!!!) mensen die dat deden, en vrijwel allemaal zaten op 2 bepaalde sites.
Uiteindelijk is dat idd wel wat er gaat gebeuren. Als je eenmaal begonnen bent is het nagenoeg onmogelijk om er meer mee te stoppen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een meisje gekend (op de middelbare school), die krabde wel haar polsen tot bloedens toe open, maar na ik later hoorde is die ook later opgenomen geweest.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef Melting het volgende:
Snijden in arm voor Justin Bieber
Die ene foto!
sickquote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef Melting het volgende:
Snijden in arm voor Justin Bieber
Die ene foto!
Ik had op twitter al een 'protest' foto gezien van iemand die zijn haar knipte.quote:
Ow, die nu ook pas gezienquote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]Kanonne, nu de juiste gezien!
Nee, zo erg heb ik het ook nog nooit gezien!
Krijg je een foutmelding?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:01 schreef ToT het volgende:
Yay, officie is geïnstalleerd, maar kan niet geactiveerd worden!
Wat ik dus ook zeiquote:
Het zit je ook niet bepaald mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef ToT het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodv.....nou ja, enzovoort!
Heb ik de webmail aan de gang, ligt de website waarvan ik informatie moet doorsturen deze avond en de hele nacht plat!
Het zit je vanavond ook niet mee hèquote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef ToT het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodv.....nou ja, enzovoort!
Heb ik de webmail aan de gang, ligt de website waarvan ik informatie moet doorsturen deze avond en de hele nacht plat!
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het zit je vanavond ook niet mee hè
Daarstraks een nummer gehad van 14 minuten, en toen zei je niets.quote:
Is het alleen maar iron maiden?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarstraks een nummer gehad van 14 minuten, en toen zei je niets.![]()
Nu was het maar ruim 7 minuten.
Ach, nu ik het volume op de helft heb staan van gisteravond is het goed te beluisteren. En néé het volume staat niet op nul maar op 25%quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarstraks een nummer gehad van 14 minuten, en toen zei je niets.![]()
Nu was het maar ruim 7 minuten.
Ja.... maar zal je troosten. Na dit nummer nog maar 5 nummers.quote:
Thx!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://answers.microsoft.(...)59-a004-b2f95bc12628
Da's een van de weinige dingen waar ik erg goed in ben. Het snel opzoeken van foutmeldingen in de Microsoft en SAP knowledgebasesquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef Rockiejj het volgende:
Laatste BPM's scannen en dan ben ik er klaar voor!
sorry schat ik heb niks met iron maidenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... maar zal je troosten. Na dit nummer nog maar 5 nummers.
Ach, één of twee nummers tussen door is heel goed te doen, maar persoonlijk hoor ik dan ook liever aerosmithquote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry schat ik heb niks met iron maiden
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry schat ik heb niks met iron maiden
Je voelt je toch niet onder druk gezet door ons toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef Melting het volgende:
Ik zal na dit nummer stoppen.
De cd is dan nog niet afgelopen, maar dan kan Rockiejj gaan draaien.
Nee, dat niet, maar anders duurt het nog een half uur.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet onder druk gezet door ons toch?
Laat Rockiejj maar pas starten als hij er klaar voor is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Stem maar af met Rockiejj, ik kan dit nog wel even aanhoren hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar anders duurt het nog een half uur.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga mn nest in![]()
Bedankt melting en we zullen het nooit vergeten
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga mn nest in![]()
Bedankt melting en we zullen het nooit vergeten
Ja, sorry.... staat zo ingesteld.quote:
Kijk eens naar de pi van mijn postquote:
quote:
Jullie ook voor straksquote:
quote:
Ik doe niet aan pi's.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk eens naar de pi van mijn post
Ik let er wél altijd opquote:
Yay!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:21 schreef Kally het volgende:
Meehhh, klote downloads, toch maar luisteren
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef ToT het volgende:
Ow sweet!Alles van Outlook staat automatisch goed na een herinstallatie!
Nu alleen nog zien te activeren. Ff die link verder uitpluizen.
En krijg meteen Coldplayquote:
Niets mis met Coldplay, staat ook in mijn Memory Lane (maar als we nog single's hadden, zou deze zelfs bij alle DJ's grijs gedraaid zijn)quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kijk dan zit het nu toch weer een beetje mee vanavond
Ja denk het ook jaquote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis met Coldplay, staat ook in mijn Memory Lane (maar als we nog single's hadden, zou deze zelfs bij alle DJ's grijs gedraaid zijn)
Foutmelding?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]De Microsoft update voor Office wil daarentegen weer NIET installeren!
Code 80246007 Oh hey, met een 2e poging lijkt het gelukt te zijn!quote:
Jij let toch op PI?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis met Coldplay, staat ook in mijn Memory Lane (maar als we nog single's hadden, zou deze zelfs bij alle DJ's grijs gedraaid zijn)
Ik had dequote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had dewel gezien, maar had al op invoeren geklikt voor ik een
erachter kon zetten
Ow, moet ik even verder zoekenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Code 80246007 Oh hey, met een 2e poging lijkt het gelukt te zijn!
Activeren lukt overigens ook nog steeds niet, ondanks dat ik de stappen van dat linkje heb uitgevoerd.
JA!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:29 schreef Kally het volgende:
Oh Zwab, Lola kan wat hulp met SAM gebruiken
Haha ja sorryquote:Op maandag 7 januari 2013 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar was ik gister nog.
Kon je ook wel horen
Ik zit ook nog te vogelenquote:
Sorryquote:
Geeft niet hoor, evengoed bedanktquote:Op maandag 7 januari 2013 22:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sorry
Heb het geprobeerd
Zometeen krijg je wel een ander!
Dat had ik al geregeld, en ik wilde het weekend testen, maar kwam niet door Wicked heenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar weer eens wat regelen met Mijnheer Rob
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik al geregeld, en ik wilde het weekend testen, maar kwam niet door Wicked heen
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
pmetje gestuurd naar mijnheer Driessen
Hahaquote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Kally het volgende:
Dat piepje aan het begin en het eind van dit nummer, ik zat in de auto en zat echt te kijken, waar komt dit vandaan?
D'r was ook een hele ophef overquote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Kally het volgende:
Dat piepje aan het begin en het eind van dit nummer, ik zat in de auto en zat echt te kijken, waar komt dit vandaan?
Jaquote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
D'r was ook een hele ophef overwant het piepje klonk exact hetzelfde als een auto waarvan de tank leeg was ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |