SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, zal Tara Banks wel niet zo leuk gevonden hebben
Valt vies tegen, met de extra kilo's en zonder make-upquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]ff gegoogled! De arrogantie SPAT er van af!!!
Maar ja; dat hoort in de modellenwereld he.
Verder zeer zeker een knappe dame.
zomaar bedacht nadat ik er 10 sec voor nodig had te merken dat ik de lapo hadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef Kally het volgende:
Hele goede TT
Binnenkort echt weer eens de hele nacht dansen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Valt vies tegen, met de extra kilo's en zonder make-up
WAT kan jij dat nogquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef Kally het volgende:
Hele goede TT
Binnenkort echt weer eens de hele nacht dansen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zomaar bedacht nadat ik er 10 sec voor nodig had te merken dat ik de lapo had
Wat een levensechte computermodel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]Da's altijd zo ja!
Oh en vergeet de photoshop niet!
[ afbeelding ]
Het zit in mequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WAT kan jij dat nog
meeheeeheeeoud
That's the U.S. of A..... alles extreemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Extreem gave foto, maar ook extreem overkill.
Daar ben je nooit te oud voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WAT kan jij dat nog
meeheeeheeeoud
met een paar biertjes kan deze oldtimer ook nog wel lang gaanquote:
Ik krijg al zere benen als ik er aan denk... al denk ik dat ik nu ook wel weer wat meer uithoudingsvermogen hebquote:
Zeker ja!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
That's the U.S. of A..... alles extreem
Jij kan best nog lekker op de dansvloer jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met een paar biertjes kan deze oldtimer ook nog wel lang gaan
Hoi Sintquote:
Say whut?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij kan best nog lekker op de dansvloer ja
Wat heb ik toen gelachen![]()
Ik kan sowieso moeilijk stil blijven staan of zitten met muziek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg al zere benen als ik er aan denk... al denk ik dat ik nu ook wel weer wat meer uithoudingsvermogen heb
quote:
Dansen Lola, ik heb het over dansenquote:
en zij mogen wel massaal denken dat Kopenhagen de hoofdstan van Holland is etcquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef ToT het volgende:
Over U.S. of A gesproken: vele jaren geleden gechat in een Amerikaanse chatroom, en ik had het een keer over "America".
Werd er eentje WOEST zeg!!!!: "That's a demeaning way to talk about us!!!!! It is the UNITED STATES of America!!! Not just 'America'! Calling us that is an INSULT!!!"___________________!
Zelfde gezeik met Holland en Nederland, maar dan 10000000000000000X extremer!
Niet even een momentje van rust?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan sowieso moeilijk stil blijven staan of zitten met muziek.
Van de zomer nog op een festival 12 uur staan dansen
Ja plaspauze en drank halenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet even een momentje van rust?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en zij mogen wel massaal denken dat Kopenhagen de hoofdstan van Holland is etc
Maar klopt wel, the America's zijn Zuid- én Noord America, en Noord America bestaat uit de USA, Canada en Groenlandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef ToT het volgende:
Over U.S. of A gesproken: vele jaren geleden gechat in een Amerikaanse chatroom, en ik had het een keer over "America".
Werd er eentje WOEST zeg!!!!: "That's a demeaning way to talk about us!!!!! It is the UNITED STATES of America!!! Not just 'America'! Calling us that is an INSULT!!!"___________________!
allemaal aardige mensen, maar zooooo oppervlakkig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]Ken je die reclame van vroeger nog? Weet niet eens meer waar het van was, maar: "Holland? Oh, I just LOVE Copenhagen!" [Duim omhoog]
Amerikanen zeggen dat zelf toh altijd, ik vind het juist irritant dat je niet weet of je het over het continent hebt of over het landquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef ToT het volgende:
Zie mijn reply op ToT, echt gebeurtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en zij mogen wel massaal denken dat Kopenhagen de hoofdstan van Holland is etc
Donderdag komt de eerste testdagquote:
Volgens mij zien Amerikanen zelden tot nooit Canada en Groenland als een deel van hun natie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar klopt wel, the America's zijn Zuid- én Noord America, en Noord America bestaat uit de USA, Canada en Groenland
quote:Wat ik daar meegemaakt heb
Eerste keer dat ik met mijn debit-card ging betalen in de supermarkt begreep ik het swipe-apparaat niet. Vrouw achter mij was erg behulpzaam en vroeg waar ik vandaan kwam. Ik the Netherlands. Zei: "Oh, I love the Danisch people, en Bruxelles is such a beautiful city"
39quote:
Met de juiste muziek kan ik ook niet stilzittenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan sowieso moeilijk stil blijven staan of zitten met muziek.
Van de zomer nog op een festival 12 uur staan dansen
Absoluut!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allemaal aardige mensen, maar zooooo oppervlakkig.
En allemaal denken dat de wereld draait om de USA
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met de juiste muziek kan ik ook niet stilzitten
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Donderdag komt de eerste testdag
En moet nog ff je cash overmaken
meeste Amerikanen vinden Canadezen maar een raar, eng volk. Denk dat velen het liefste de grens net zo dicht zouden gooien als die naar Mexicoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij zien Amerikanen zelden tot nooit Canada en Groenland als een deel van hun natie.
Oppervlakkig aan het oppervlakquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allemaal aardige mensen, maar zooooo oppervlakkig.
En allemaal denken dat de wereld draait om de USA
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij zien Amerikanen zelden tot nooit Canada en Groenland als een deel van hun natie.
[..]Nee!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste Amerikanen vinden Canadezen maar een raar, eng volk. Denk dat velen het liefste de grens net zo dicht zouden gooien als die naar Mexico
Ik zit er net aan te denkenquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]dat moet wel verzonnen zijn
Had ik ook in die stripclub, die irritante hoeren wisten allemaal niet wat Netherlands was dus zeiden we maar amsterdam (om zsm duidelijk te maken dat we er alleen waren voor de stripteases)
Wat een hoop lekkere MILF's zitten er hier in dit topic, zeg!quote:
Doe ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Soms zo erg dat ik wel eens een lege dansvloer opgingMaar als één schaap over de dam is.... [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik kan echt zeggen dat ik nog uit de jaren '60 kom.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat een hoop lekkere MILF's zitten er hier in dit topic, zeg!
Tijdje geleden zat ik met een Amerikaan over wiet te praten. Hij maar lopen zeiken over dat Amsterdam de beste wiet ter wereld heeft.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]dat moet wel verzonnen zijn
Had ik ook in die stripclub, die irritante hoeren wisten allemaal niet wat Netherlands was dus zeiden we maar amsterdam (om zsm duidelijk te maken dat we er alleen waren voor de stripteases)
Dank uquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat een hoop lekkere MILF's zitten er hier in dit topic, zeg!
altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan echt zeggen dat ik nog uit de jaren '60 kom.![]()
Ow, maar gelukkig Koen is mijn senior
Had je gewoon moeten antwoorden dat Apeldoorn een suburb van Amsterdam isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijdje geleden zat ik met een Amerikaan over wiet te praten. Hij maar lopen zeiken over dat Amsterdam de beste wiet ter wereld heeft.
Ik: "Try Het Bunkertje in Apeldoorn some time!"
Hij googlen...
even later:
"There is no airport near Apeldoorn!"
qua afstand zou dat in de USA zomaar kloppenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je gewoon moeten antwoorden dat Apeldoorn een suburb van Amsterdam is
Whehehee hij echt helemaal over de zeik: "How do I get there then, if there are no airports?!?!?"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je gewoon moeten antwoorden dat Apeldoorn een suburb van Amsterdam is
I know. Been there, done thatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua afstand zou dat in de USA zomaar kloppen
Just rent a bike at Schiphol, that's the Dutch way!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijdje geleden zat ik met een Amerikaan over wiet te praten. Hij maar lopen zeiken over dat Amsterdam de beste wiet ter wereld heeft.
Ik: "Try Het Bunkertje in Apeldoorn some time!"
Hij googlen...
even later:
"There is no airport near Apeldoorn!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die bruine! Ik was hem al kwijt!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Just rent a bike at Schiphol, that's the Dutch way!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef ACT-F het volgende:
Een wijkagent van een buurtgemeente twittert of iemand weet van wie deze auto is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die bruine! Ik was hem al kwijt!Duidelijk!
Or you can take the train from schiphol to apeldoornquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Just rent a bike at Schiphol, that's the Dutch way!
Jeetje, de afstand Amsterdam-Apeldoorn is ongeveer in reistijd vergelijkbaar wat ik dagelijks aan het 'commuten' was van werk en naar huis. En ik woonde toch echt nog in Greater Atlanta en niet in de officiële suburbs.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehee hij echt helemaal over de zeik: "How do I get there then, if there are no airports?!?!?"
Ik heb hem toen maar het schaalverschil tussen Amerika en Nederland duidelijk gemaakt!
Een wijkagent van een buurtgemeente twittert of iemand weet van wie deze auto is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die bruine! Ik was hem al kwijt!
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Same shit, different day
SC hopper present
Tja in Amerika gaan ze ook makkelijk ff op familiebezoek als iemand 500 km verderop woont he?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, de afstand Amsterdam-Apeldoorn is ongeveer in reistijd vergelijkbaar wat ik dagelijks aan het 'commuten' was van werk en naar huis. En ik woonde toch echt nog in Greater Atlanta en niet in de officiële suburbs.
Ja, want daar hebben ze geen kaas en worst.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja in Amerika gaan ze ook makkelijk ff op familiebezoek als iemand 500 km verderop woont he?Mijn moeder nam vroeger altijd kaas en worst enzo voor onderweg mee als we naar de andere kant van de provincie moesten!
Truste Lolaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb genoten van de muziekjes.ik ga eens lekker douchen en mijn bedje op zoeken
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, want daar hebben ze geen kaas en worst.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb genoten van de muziekjes.ik ga eens lekker douchen en mijn bedje op zoeken
nogmaals trustequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
het is zo zonde van de tijd, anders zou ik ook zo naar Belgie of Duitsland rijden voor boodschappenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef robdriessen het volgende:
Afstanden zijn zo heerlijk relatief. Voor een Nederlander is anderhalf uur rijden al lang. Voor Amerikanen is dat de normaalste zaak van de wereld. Even boodschappen doen 100km verderop.
Kloptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef robdriessen het volgende:
Afstanden zijn zo heerlijk relatief. Voor een Nederlander is anderhalf uur rijden al lang. Voor Amerikanen is dat de normaalste zaak van de wereld. Even boodschappen doen 100km verderop.
En benzinequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is zo zonde van de tijd, anders zou ik ook zo naar Belgie of Duitsland rijden voor boodschappen
Van mij mag je nog wel een uurtje doordraaien hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De lekkerste nummers bewaar ik voor het laatst
Ben benieuwd wat de laatste is danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De lekkerste nummers bewaar ik voor het laatst
Ik en een maat van mij stuurde altijd dit soort onzin als we nog geld van elkaar kregen, toen kreeg ik de overschriften nog via de post. Was minder leuk toen mijn moeder het zagquote:
Willen we meer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van mij mag je nog wel een uurtje doordraaien hoor
quote:
Dames, deze mental image wordt u aangeboden door Koen66quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:57 schreef Koen66 het volgende:
zou tof zijn als je nog draait als ik zo gedouched en wel op bed lig
Wel aardig van hem.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dames, deze mental image wordt u aangeboden door Koen66
ik drukte op enter en verwachtte al reactiesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Koen bedanktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Teh horrorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
PANIEK PANIEK, ik was mijn telefoon kwijt
Behoorlijkquote:
overkomt mij zowat ook dagelijksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
PANIEK PANIEK, ik was mijn telefoon kwijt
Hij zat in mijn jaszakquote:
Mij nooitquote:
ik vind hem op de meest vreemde plaatsen terug....quote:
En bedankt hèquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Disco is zo'n muziekstijl waar de outdatedheid er gewoon vanaf straalt
Zelfs IK heb er nooit echt van gehouden!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je hoort de jaren 70/80quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb de mijne eens teruggevonden in de koelkast, en mijn portemonee lag ernaastquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind hem op de meest vreemde plaatsen terug....
in de kast, op zolder, in auto uit z'n zak gevallen
de wasmachine ontbreekt nog
Nee, meestal in mijn tas, dus die heb ik net leeggegooid op tafelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind hem op de meest vreemde plaatsen terug....
in de kast, op zolder, in auto uit z'n zak gevallen
de wasmachine ontbreekt nog
portemonee ooit wel eens op werk teruggevonden naast telefooncentrale na een paar dagenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de mijne eens teruggevonden in de koelkast, en mijn portemonee lag ernaast
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haren werden uit hoofdjes getrokkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie je al rare stuiptrekkingen maken![]()
MUST FIND PHONE
Pinpas wel kwijt pas, ik was wezen tanken bij zo'n pin only ding, en had hem op de stoel gegooidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
portemonee ooit wel eens op werk teruggevonden naast telefooncentrale na een paar dagen
pasjes al geblokkeerd etc etc
Wij zijn gewoon weer hotquote:
Jij bent jonger, wat weet jij nou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DIT is retro!
Disco is gewoon uit de geschiedenisboekjes!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef robdriessen het volgende:
Tijd voor Robje om het licht uit te doen. Fijne avond nog allemaal. En onthoud: jullie zijn allemaal fantastisch
Slaap zequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef robdriessen het volgende:
Tijd voor Robje om het licht uit te doen. Fijne avond nog allemaal. En onthoud: jullie zijn allemaal fantastisch
Truste Robquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef robdriessen het volgende:
Jaloersquote:
Ik ging even op zijn Sherlocks deductief denkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beul!![]()
Ik had zeker de hele buurt omgelegd.
Duidelijkquote:
Neu, maar heb de tijd wel bewust meegemaaktquote:
Kilo Utrecht Tango, met peren hèquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
Kilo Uniform Tango.... ik moet nog een was ophangen![]()
BRB
Ik bedoel het niet negatiefquote:
Met peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeen!!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
Kilo Uniform Tango.... ik moet nog een was ophangen![]()
BRB
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen![]()
en voor MM
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen![]()
en voor MM
Demon attack!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet negatief
Atari 2600 is ook outdated maar wel cool
Trustequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen![]()
en voor MM
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
Disco is... ongegeneerd als een josti over de dansvloer gaan
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb er binnenkort één
Voor de mensen die niet kunnen dansenquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef Koen66 het volgende:
ff doucheb, tot laterrrrrr
en anders tot de volgende keerrrrrr![]()
Count me inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet kunnen dansen
Godverquote:
Z'n haren, borstkas, benen, kruis, hol enz.?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar moet koen zichzelf soppen?
Hoe klinkt die?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:15 schreef ToT het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de 3FM versie wel leuker vind!
Ja wat ik net dus typte.quote:
Zelfde als met de deurbel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat wil ze daarmee zeggen.....
Ik denk hetzelfde als Labelle met Lady Marmaladequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is maar een klokkenspelletjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
New Age moest toen nog uitgevonden wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mweh ben geen grote discofan maar kan het wel waarderen, ik was in die tijd eerder new age hippie of punker denk ik
Op stille stand zetten en maar hopen dat je gebeld wordt he!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet dat je je telefoon gemist hebt, maar je kunt doordraven
Foto appquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet dat je je telefoon gemist hebt, maar je kunt doordraven
Hij trilt ook met berichtjes heurquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Op stille stand zetten en maar hopen dat je gebeld wordt he!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Op stille stand zetten en maar hopen dat je gebeld wordt he!
Nee hij is blijkbaar wel direct gevallen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
(oh, verhip, of het kwartje viel direct of ik begrijp hem weer verkeerd)
Net al genoemd: Labelle met Lady Marmaladequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld, maar dat is geen liedje!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hij is blijkbaar wel direct gevallen!![]()
Ska misschien ook ja, al is die scene volgens mij nooit zo groot geweest in NL, in Engeland wel toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
New Age moest toen nog uitgevonden worden
Ik vooral Rock en Ska
Ik weet niet of ik de versie van Labelle ken. Ik ken hem wel van Ozzy Osbourne!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net al genoemd: Labelle met Lady Marmalade
Klopt, Ska-scene was veel groter in de UK. The Beatles waren Hippies, maar in mijn beleving is het hippie tijdperk echt wel eind jaren '70 geeindigd en begon de new age pas eind jaren '80quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ska misschien ook ja, al is die scene volgens mij nooit zo groot geweest in NL, in Engeland wel toch?
Nouja new age is misschien een groot woord, maar de hippies waren eind 70's wel uitgestorven toch? Dat overgebleven hoopje werd new age of is new age meer een soort moderne variant van religie en spiritualiteit? In dat geval waren de beatles daar toch al eerder mee?
Deze bedoel ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de versie van Labelle ken. Ik ken hem wel van Ozzy Osbourne!
Is toch over de Moulin rouge?
Ik had graag in die tijd geleefd, veel makkelijker om je te vormen binnen een grote subcultuur,quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, Ska-scene was veel groter in de UK. The Beatles waren Hippies, maar in mijn beleving is het hippie tijdperk echt wel eind jaren '70 geeindigd en begon de new age pas eind jaren '80
Yup, moulin rouge dus. Dat was een - voor die tijd - regelrechte lichtekooientent.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Benhier met een Jupiler bezig. Verdomd fijn bier, moet ik zeggen!
Mwah, die subculturen zijn vooral ook ontstaan door de schaduw van de koude oorlog hoor. Dus zo leuk was die tijd nu ook niet directquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had graag in die tijd geleefd, veel makkelijker om je te vormen binnen een grote subcultuur,
Dat was het al in de 19e eeuwquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, moulin rouge dus. Dat was een - voor die tijd - regelrechte lichtekooientent.
Ik ben niet in de Moulin Rouge geweest want dat is niks meer, wel in een vergelijkbare tent, en het is wel heel erg leuk hoor, zo'n show, ondertussen lekker eten en drinkenquote:
Graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet in de Moulin Rouge geweest want dat is niks meer, wel in een vergelijkbare tent, en het is wel heel erg leuk hoor, zo'n show, ondertussen lekker eten en drinken
Mental imagequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Wat is een MI
ik geloof echt dat ik de afgelopen jaren onder een steen geleefd heb
Wil ik best geloven. Heb een dragqueen show in Thailand gezien was ook erg goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet in de Moulin Rouge geweest want dat is niks meer, wel in een vergelijkbare tent, en het is wel heel erg leuk hoor, zo'n show, ondertussen lekker eten en drinken
Oh, dan duurt het niet lang meer voordat hij ook sleutels van kastjes kan omdraaien, en het kastdeurtje daarna open maaktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef Kally het volgende:
Goed dusssssssss, Zorro doet tegenwoordig de deur van het toilet open
Hij deed al laatjes openmaken
Oh dat is ook leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil ik best geloven. Heb een dragqueen show in Thailand gezien was ook erg goed
Haha, gisteravond hadden we ook zoiets vanuit de kroeg in de wallen. Maar dan lelijkerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank jequote:
Hij gaat aan de deurklink hangen net zo lang tot hij openschiet, en dat is best knap gezien de deur naar hem toe komtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dan duurt het niet lang meer voordat hij ook sleutels van kastjes kan omdraaien, en het kastdeurtje daarna open maakt
Deze dames zijn gewoon mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Haha, gisteravond hadden we ook zoiets vanuit de kroeg in de wallen. Maar dan lelijkerWe noemden haar Tina Turner
![]()
Ben er al een paar jaar niet meer geweest, maar de 15 jaar daarvoor kan ik echt deze aanraden in Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Haha, gisteravond hadden we ook zoiets vanuit de kroeg in de wallen. Maar dan lelijkerWe noemden haar Tina Turner
![]()
Ja die dragqueens in Thailand zijn me wat he!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil ik best geloven. Heb een dragqueen show in Thailand gezien was ook erg goed
Ja, daar begint het mee, een van mijn zevenjarige katers kan nu echt een sleutel omdraaien en een kastje openkrijgenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij gaat aan de deurklink hangen net zo lang tot hij openschiet, en dat is best knap gezien de deur naar hem toe komt
Zo doet hij het ook met de laatjes, voorpootjes aan de la, achterpootjes afzetten
Dat mag ook wel. Het is de bedoeling dat je het eten binnenhoudtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze dames zijn gewoon mooi
En echt een geweldige show
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, daar begint het mee, een van mijn zevenjarige katers kan nu echt een sleutel omdraaien en een kastje openkrijgen
travestie-actsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben er al een paar jaar niet meer geweest, maar de 15 jaar daarvoor kan ik echt deze aanraden in Amsterdam.
Goed eten, veel lachen, en een hoog entertainment gehalte
Neeeeee, ik heb mijn balkon al catproof gemaaktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, daar begint het mee, een van mijn zevenjarige katers kan nu echt een sleutel omdraaien en een kastje openkrijgen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat mag ook wel. Het is de bedoeling dat je het eten binnenhoudt
Over jouw Thailand avontuur heb ik al genoeg gezegt, en dat was maar een post of tweequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die dragqueens in Thailand zijn me wat he!![]()
Ja duh, don't mess with foodquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat mag ook wel. Het is de bedoeling dat je het eten binnenhoudt
I know!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Over jouw Thailand avontuur heb ik al genoeg gezegt, en dat was maar een post of twee
I know!quote:Maar serieus, inderdaad, niet van een vrouw te onderscheiden
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]Ik las even "koters", en dacht echt: "WAT? Heb ik wat gemist???"
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik en koters zijn niet compatible
Ben er een jaar of vijf geleden voor het laatst geweest, toen was het nog net zo goed als 15 jaar eerder. Echt een aanrader, en omdat het niet in de looproutes van toeristen zit, ook relatief goedkoop. Ik kan de steengrill aanradenquote:
Eenschquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben er een jaar of vijf geleden voor het laatst geweest, toen was het nog net zo goed als 15 jaar eerder. Echt een aanrader, en omdat het niet in de looproutes van toeristen zit, ook relatief goedkoop. Ik kan de steengrill aanraden
En bij de show, echt de tranen lopen over mijn wangen.
En als je je 'gasten' wilt verrassen bestel dan als dessert de bananensplit![]()
Ben nog nooit bij de bananenbar geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zelfde idee als een banaantje bestellen bij de Bananenbar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Nu moet ik weer denken aan erotisch dinerenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zelfde idee als een banaantje bestellen bij de Bananenbar?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben nog nooit bij de bananenbar geweestIk ook niet, maar ik ken het principe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan erotisch dineren
Leuk hoor al je eten in de vorm van een penis, maar toen het toetje kwam en je die van een man af moest plukken die eronder lag heb ik even gepast?
Ja hij ligt dan met folie om zijn lijf, en daar wordt eten over heen gelegd, fruit bij ons, maarre nee dank je, gatver weet ik veel wie die vent is en waar die geweest isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ken het principe!
[..]?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij ligt dan met folie om zijn lijf, en daar wordt eten over heen gelegd, fruit bij ons, maarre nee dank je, gatver weet ik veel wie die vent is en waar die geweest is
Mwah, dat lijkt mij helemaal niet leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan erotisch dineren
Leuk hoor al je eten in de vorm van een penis, maar toen het toetje kwam en je die van een man af moest plukken die eronder lag heb ik even gepast
Ik vind dat echt smerig. Zo hebben we op de markt een hamburgertentje, iedereen is er dol op, maar ik weet dat hij achter die tent staat te plassen en geen kraan in die tent heeft, nee dank jequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]Het raakt zijn lichaam toch niet met die folie om hem heen?
Mar nee ik snap je wel hoor.Ik heb het een keer op tv gezien met een vrouwelijk model, en op één of andere manier kwam het ook op mij niet echt smakelijk over.
Ja nee okee, maar da's wel wat anders.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind dat echt smerig. Zo hebben we op de markt een hamburgertentje, iedereen is er dol op, maar ik weet dat hij achter die tent staat te plassen en geen kraan in die tent heeft, nee dank je
Oh erotisch dineren is wel leuk hoor, voornamelijk op vrijgezellenavonden gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, dat lijkt mij helemaal niet leuk
Tent waar ik het over heb is heel fatsoenlijk hoor, goede keuken, twee scheldende mannen in de open keuken, veel lachen en een leuke show.
quote:
Maar mooie afsluiterquote:
Wie weet ligt er wel iemand met een huidziekte, en ehm folie of nietquote:
quote:
Hij is nog niet klaarquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie weet ligt er wel iemand met een huidziekte, en ehm folie of niet
Lekker uitslapenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef Kally het volgende:
Nog 3 dagen buffelen en dan een week vrij
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]Dat is wel het verschil tussen mannen en vrouwen!
Vrouwen: "Ieh! Vies!"
Mannen: [ afbeelding ]
Omdat disco!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom lijkt elk nummer zo op elkaar
Uh school brengen enzulks, maar geen 5 uurquote:
Dat zijn toch geen tijdstippenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh school brengen enzulks, maar geen 5 uur
Klopt, heeft een reden, vertel ik nog wel eensquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tijdstippenJa, om te gaan slapen
Die teksten ookquote:
OKquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die teksten ook
Let's dance!
Turn on the radio!
Feel the vibe/groove/beat
Get into the vibe/groove/beat
Stenen lijf
Okquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, heeft een reden, vertel ik nog wel eens
De oppervlakte hè, de underground scenes waren toen al aan het broeien en aan het opkomenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]Een keurige samenvatting van een decennium aan muziek!
Nog een toetje dan, als slaapmutsjequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK
Dank je wel voor deze show. Als je er nog weer zo'n draait probeer ik echt een oud FOK!er ermee terug te halen
Gelukkig hadden we punk nogquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]Een keurige samenvatting van een decennium aan muziek!
Owjah, de underground scene, waarvan we laatst een show hebben gehad!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De oppervlakte hè, de underground scenes waren toen al aan het broeien en aan het opkomen
Underground disco, zoals bij christiane Fquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De oppervlakte hè, de underground scenes waren toen al aan het broeien en aan het opkomen
Die show heb ik dan gemistquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, de underground scene, waarvan we laatst een show hebben gehad!Heavy shit idd!
Met die eerste titel heb je wel 85% opgenoemd!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we punk nog
fuck the system!!
fuck everybody
fuck the police
I hate (vul in)
you suck
anarchy oi oi
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:04 schreef Kally het volgende:
I'm dancing towards my bedroom, night y'all![]()
Dat was Bowiequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Underground disco, zoals bij christiane F?
Dans ze daar in bedquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:04 schreef Kally het volgende:
I'm dancing towards my bedroom, night y'all![]()
Ja, helaas eigenlijk ook welquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Underground disco, zoals bij christiane F?
Oh die heeft zich ook wel gewaagd hoor met zijnquote:
Slip of the DJ - is nog jaren '80quote:
Serieus '80 dit?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slip of the DJ - is nog jaren '80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |