SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, zal Tara Banks wel niet zo leuk gevonden hebben
Valt vies tegen, met de extra kilo's en zonder make-upquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]ff gegoogled! De arrogantie SPAT er van af!!!
Maar ja; dat hoort in de modellenwereld he.
Verder zeer zeker een knappe dame.
zomaar bedacht nadat ik er 10 sec voor nodig had te merken dat ik de lapo hadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef Kally het volgende:
Hele goede TT
Binnenkort echt weer eens de hele nacht dansen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Valt vies tegen, met de extra kilo's en zonder make-up
WAT kan jij dat nogquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef Kally het volgende:
Hele goede TT
Binnenkort echt weer eens de hele nacht dansen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zomaar bedacht nadat ik er 10 sec voor nodig had te merken dat ik de lapo had
Wat een levensechte computermodel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]Da's altijd zo ja!
Oh en vergeet de photoshop niet!
[ afbeelding ]
Het zit in mequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WAT kan jij dat nog
meeheeeheeeoud
That's the U.S. of A..... alles extreemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Extreem gave foto, maar ook extreem overkill.
Daar ben je nooit te oud voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WAT kan jij dat nog
meeheeeheeeoud
met een paar biertjes kan deze oldtimer ook nog wel lang gaanquote:
Ik krijg al zere benen als ik er aan denk... al denk ik dat ik nu ook wel weer wat meer uithoudingsvermogen hebquote:
Zeker ja!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
That's the U.S. of A..... alles extreem
Jij kan best nog lekker op de dansvloer jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met een paar biertjes kan deze oldtimer ook nog wel lang gaan
Hoi Sintquote:
Say whut?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij kan best nog lekker op de dansvloer ja
Wat heb ik toen gelachen![]()
Ik kan sowieso moeilijk stil blijven staan of zitten met muziek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg al zere benen als ik er aan denk... al denk ik dat ik nu ook wel weer wat meer uithoudingsvermogen heb
quote:
Dansen Lola, ik heb het over dansenquote:
en zij mogen wel massaal denken dat Kopenhagen de hoofdstan van Holland is etcquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef ToT het volgende:
Over U.S. of A gesproken: vele jaren geleden gechat in een Amerikaanse chatroom, en ik had het een keer over "America".
Werd er eentje WOEST zeg!!!!: "That's a demeaning way to talk about us!!!!! It is the UNITED STATES of America!!! Not just 'America'! Calling us that is an INSULT!!!"___________________!
Zelfde gezeik met Holland en Nederland, maar dan 10000000000000000X extremer!
Niet even een momentje van rust?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan sowieso moeilijk stil blijven staan of zitten met muziek.
Van de zomer nog op een festival 12 uur staan dansen
Ja plaspauze en drank halenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet even een momentje van rust?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en zij mogen wel massaal denken dat Kopenhagen de hoofdstan van Holland is etc
Maar klopt wel, the America's zijn Zuid- én Noord America, en Noord America bestaat uit de USA, Canada en Groenlandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef ToT het volgende:
Over U.S. of A gesproken: vele jaren geleden gechat in een Amerikaanse chatroom, en ik had het een keer over "America".
Werd er eentje WOEST zeg!!!!: "That's a demeaning way to talk about us!!!!! It is the UNITED STATES of America!!! Not just 'America'! Calling us that is an INSULT!!!"___________________!
allemaal aardige mensen, maar zooooo oppervlakkig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]Ken je die reclame van vroeger nog? Weet niet eens meer waar het van was, maar: "Holland? Oh, I just LOVE Copenhagen!" [Duim omhoog]
Amerikanen zeggen dat zelf toh altijd, ik vind het juist irritant dat je niet weet of je het over het continent hebt of over het landquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef ToT het volgende:
Zie mijn reply op ToT, echt gebeurtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en zij mogen wel massaal denken dat Kopenhagen de hoofdstan van Holland is etc
Donderdag komt de eerste testdagquote:
Volgens mij zien Amerikanen zelden tot nooit Canada en Groenland als een deel van hun natie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar klopt wel, the America's zijn Zuid- én Noord America, en Noord America bestaat uit de USA, Canada en Groenland
quote:Wat ik daar meegemaakt heb
Eerste keer dat ik met mijn debit-card ging betalen in de supermarkt begreep ik het swipe-apparaat niet. Vrouw achter mij was erg behulpzaam en vroeg waar ik vandaan kwam. Ik the Netherlands. Zei: "Oh, I love the Danisch people, en Bruxelles is such a beautiful city"
39quote:
Met de juiste muziek kan ik ook niet stilzittenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan sowieso moeilijk stil blijven staan of zitten met muziek.
Van de zomer nog op een festival 12 uur staan dansen
Absoluut!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allemaal aardige mensen, maar zooooo oppervlakkig.
En allemaal denken dat de wereld draait om de USA
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met de juiste muziek kan ik ook niet stilzitten
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Donderdag komt de eerste testdag
En moet nog ff je cash overmaken
meeste Amerikanen vinden Canadezen maar een raar, eng volk. Denk dat velen het liefste de grens net zo dicht zouden gooien als die naar Mexicoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij zien Amerikanen zelden tot nooit Canada en Groenland als een deel van hun natie.
Oppervlakkig aan het oppervlakquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allemaal aardige mensen, maar zooooo oppervlakkig.
En allemaal denken dat de wereld draait om de USA
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij zien Amerikanen zelden tot nooit Canada en Groenland als een deel van hun natie.
[..]Nee!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste Amerikanen vinden Canadezen maar een raar, eng volk. Denk dat velen het liefste de grens net zo dicht zouden gooien als die naar Mexico
Ik zit er net aan te denkenquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]dat moet wel verzonnen zijn
Had ik ook in die stripclub, die irritante hoeren wisten allemaal niet wat Netherlands was dus zeiden we maar amsterdam (om zsm duidelijk te maken dat we er alleen waren voor de stripteases)
Wat een hoop lekkere MILF's zitten er hier in dit topic, zeg!quote:
Doe ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Soms zo erg dat ik wel eens een lege dansvloer opgingMaar als één schaap over de dam is.... [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik kan echt zeggen dat ik nog uit de jaren '60 kom.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat een hoop lekkere MILF's zitten er hier in dit topic, zeg!
Tijdje geleden zat ik met een Amerikaan over wiet te praten. Hij maar lopen zeiken over dat Amsterdam de beste wiet ter wereld heeft.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]dat moet wel verzonnen zijn
Had ik ook in die stripclub, die irritante hoeren wisten allemaal niet wat Netherlands was dus zeiden we maar amsterdam (om zsm duidelijk te maken dat we er alleen waren voor de stripteases)
Dank uquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat een hoop lekkere MILF's zitten er hier in dit topic, zeg!
altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan echt zeggen dat ik nog uit de jaren '60 kom.![]()
Ow, maar gelukkig Koen is mijn senior
Had je gewoon moeten antwoorden dat Apeldoorn een suburb van Amsterdam isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijdje geleden zat ik met een Amerikaan over wiet te praten. Hij maar lopen zeiken over dat Amsterdam de beste wiet ter wereld heeft.
Ik: "Try Het Bunkertje in Apeldoorn some time!"
Hij googlen...
even later:
"There is no airport near Apeldoorn!"
qua afstand zou dat in de USA zomaar kloppenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je gewoon moeten antwoorden dat Apeldoorn een suburb van Amsterdam is
Whehehee hij echt helemaal over de zeik: "How do I get there then, if there are no airports?!?!?"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je gewoon moeten antwoorden dat Apeldoorn een suburb van Amsterdam is
I know. Been there, done thatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua afstand zou dat in de USA zomaar kloppen
Just rent a bike at Schiphol, that's the Dutch way!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijdje geleden zat ik met een Amerikaan over wiet te praten. Hij maar lopen zeiken over dat Amsterdam de beste wiet ter wereld heeft.
Ik: "Try Het Bunkertje in Apeldoorn some time!"
Hij googlen...
even later:
"There is no airport near Apeldoorn!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die bruine! Ik was hem al kwijt!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Just rent a bike at Schiphol, that's the Dutch way!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef ACT-F het volgende:
Een wijkagent van een buurtgemeente twittert of iemand weet van wie deze auto is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die bruine! Ik was hem al kwijt!Duidelijk!
Or you can take the train from schiphol to apeldoornquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Just rent a bike at Schiphol, that's the Dutch way!
Jeetje, de afstand Amsterdam-Apeldoorn is ongeveer in reistijd vergelijkbaar wat ik dagelijks aan het 'commuten' was van werk en naar huis. En ik woonde toch echt nog in Greater Atlanta en niet in de officiële suburbs.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehee hij echt helemaal over de zeik: "How do I get there then, if there are no airports?!?!?"
Ik heb hem toen maar het schaalverschil tussen Amerika en Nederland duidelijk gemaakt!
Een wijkagent van een buurtgemeente twittert of iemand weet van wie deze auto is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die bruine! Ik was hem al kwijt!
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Same shit, different day
SC hopper present
Tja in Amerika gaan ze ook makkelijk ff op familiebezoek als iemand 500 km verderop woont he?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, de afstand Amsterdam-Apeldoorn is ongeveer in reistijd vergelijkbaar wat ik dagelijks aan het 'commuten' was van werk en naar huis. En ik woonde toch echt nog in Greater Atlanta en niet in de officiële suburbs.
Ja, want daar hebben ze geen kaas en worst.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja in Amerika gaan ze ook makkelijk ff op familiebezoek als iemand 500 km verderop woont he?Mijn moeder nam vroeger altijd kaas en worst enzo voor onderweg mee als we naar de andere kant van de provincie moesten!
Truste Lolaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb genoten van de muziekjes.ik ga eens lekker douchen en mijn bedje op zoeken
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, want daar hebben ze geen kaas en worst.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb genoten van de muziekjes.ik ga eens lekker douchen en mijn bedje op zoeken
nogmaals trustequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
het is zo zonde van de tijd, anders zou ik ook zo naar Belgie of Duitsland rijden voor boodschappenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef robdriessen het volgende:
Afstanden zijn zo heerlijk relatief. Voor een Nederlander is anderhalf uur rijden al lang. Voor Amerikanen is dat de normaalste zaak van de wereld. Even boodschappen doen 100km verderop.
Kloptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef robdriessen het volgende:
Afstanden zijn zo heerlijk relatief. Voor een Nederlander is anderhalf uur rijden al lang. Voor Amerikanen is dat de normaalste zaak van de wereld. Even boodschappen doen 100km verderop.
En benzinequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is zo zonde van de tijd, anders zou ik ook zo naar Belgie of Duitsland rijden voor boodschappen
Van mij mag je nog wel een uurtje doordraaien hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De lekkerste nummers bewaar ik voor het laatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |