verkeerd gedachtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik dacht; dit verdient een topic want dit is een terechte klacht.
vind ik handig, ben al groot maar wil nog groter worden, dan ken je mij nog niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
waarom squat je in een squatrek? en hoezo wil je groot worden? heb nog nooit een buffe marokkaan gezien (badr hari telt niet, die zat keihard aan de juice).
pics van je pecsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
vind ik handig, ben al groot maar wil nog groter worden, dan ken je mij nog niet.
vind ik ook, ben trots op mezelfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef pieter12 het volgende:
je hebt hem dus weggejaagd? stoer man.
Pauper, wat zijn je stats dan.quote:
jonge dat is helemaal geen marokkaanquote:
Wat voor werk doe jij dat je zo'n kromme rug hebt?quote:
want alle marokkanen lijken natuurlijk op elkaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
jonge dat is helemaal geen marokkaan
Waar is je nektasje dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
want alle marokkanen lijken natuurlijk op elkaar.
niet mis met jouw lichaam onderhouden, vind ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef leeell het volgende:
mensen die naar de `gym` gaan zijn per definitie inferieur
Inderdaad, de enige gyms die er zijn, zijn bedoeld om badges mee te verzamelen voor het pokemontournooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef leeell het volgende:
mensen die naar de `gym` gaan zijn per definitie inferieur
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige gyms die er zijn, zijn bedoeld om badges mee te verzamelen voor het pokemontournooi
indigo league is makkelijk manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige gyms die er zijn, zijn bedoeld om badges mee te verzamelen voor het pokemontournooi
Hier druipt de treurnis vanafquote:
terechte gezeikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:45 schreef ZarB het volgende:
Dat gezeik over curlen in t squatrack altijd pffff
beest hoe ging t?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Plantagehouder het volgende:
gister nog ff military presses gedaan in t squatrack
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:47 schreef Awesome_ het volgende:
Wristcurls in het squatrack hier. U mad?
Ik doe abs op een excersiseball in t squatrack. Mag dat wel?quote:
dit lijkt al meer op ous jaquote:
Doe dan pics postenquote:
ik wachtquote:
Hoe kunnen wij nou biceps spotten door een bontkraag heenquote:
als je wist hoe ik er uit zag zou je niet gezegd hebben dat ik op die ecto lijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
we weten hoe je eruit ziet je kunt niet frauderen
Laser vision.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:58 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij nou biceps spotten door een bontkraag heen
ik heb ooit filmpje van je gezien, je engels accent is wel goed manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
als je wist hoe ik er uit zag zou je niet gezegd hebben dat ik op die ecto lijk
Krijg je van een aantal jaar in Engeland wonenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik heb ooit filmpje van je gezien, je engels accent is wel goed man
maar je was wel skeere ecto daarquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Krijg je van een aantal jaar in Engeland wonenMaar Engeland is wel tof.
Die optie zijn mijn ouders vergeten. Wat nu?quote:
Jonge ik was 11 ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
maar je was wel skeere ecto daar
Toen had ik fokt op veel spiermassa, wie niet?quote:
ik djoek je mattiequote:
Ik niet, die heb ik nu!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:01 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Toen had ik fokt op veel spiermassa, wie niet?
ja en?quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja en?
op je 11de niet al rondlopen met 5%vp 110kg
Leek je op hem?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja en?
op je 11de niet al rondlopen met 5%vp 110kg
Je hebt toch ook die kleine hercules? Niet gezond iigquote:
wat een ecto, zeker afrikaantje ofso hele gat in buikquote:
"Ik ga deadliften"quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
wel terechte klacht trouwens
of die mensen die oefeningen totaal fout doen alleen maar zodat ze biggie lijken met 10 kg extra![]()
![]()
so priceless
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
"Ik ga deadliften"
Zie je ze squatten
Diprack nodig hebben om te kunnen dippenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
sowieso curlen in squatrek is altijd terechte klacht. daarom squat ik nu gewoon in de diprack, daar komt toch nooit iemand
djoeke wil ik ze, allemaalquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
"Ik ga deadliften"
Zie je ze squatten
in diprack dippen is wel relaxt man, maar natuurlijk niet het tegengewicht gebruikenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Diprack nodig hebben om te kunnen dippen
Of een maand voor de zomervakantiequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
zijn overigens ook vaak de mensen die van januari tot maart trainen
We hebben een diprack waar je kan optrekken. Gebruik die diprack eigenlijk alleen maar om op te trekken..quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
in diprack dippen is wel relaxt man, maar natuurlijk niet het tegengewicht gebruiken
ja precies dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Of een maand voor de zomervakantie![]()
![]()
Herken je gevoel, was door omstandigheden ook lang out geweest. Train nu weer een paar maanden, I feel better than ever!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik ga morgen trouwens weer voor t eerst sinds 3 maand ofzoecht superveel zin in ben echt te lui geweest
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja precies dat bedoelde ik ookhad eigenlijk beter kunnen zeggen in januari (goed voornemen
) en in maart
![]()
![]()
en dan natuurlijk superdudes zoals deze:
[ afbeelding ]
waar doe je je dips dan? op zo'n bankje op de grond is kut, krijg altijd pijn in schouder op een of andere manierquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
We hebben een diprack waar je kan optrekken. Gebruik die diprack eigenlijk alleen maar om op te trekken..
dat is wel verneuktquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja precies dat bedoelde ik ookhad eigenlijk beter kunnen zeggen in januari (goed voornemen
) en in maart
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
) en in maart
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja bij mij ook door omstandigheden btje hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Herken je gevoel, was door omstandigheden ook lang out geweest. Train nu weer een paar maanden, I feel better than ever!
ga hard mattiquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja bij mij ook door omstandigheden btje hooren aan andere kant valt mn terugslag opzich nog wel mee ben nog steeds wel tevreden als ik in spiegel kijk
maar ben nu weer fit in mn hoofd helemaal er klaar voor om te beuken voor t leven
Niet lachen, maar bij ons is dippen op de hardloopmachine veel beter dan diprackquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waar doe je je dips dan? op zo'n bankje op de grond is kut, krijg altijd pijn in schouder op een of andere manierdat heb ik niet als ik hang
[..]
dat is wel verneukt
watquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet lachen, maar bij ons is dippen op de hardloopmachine veel beter dan diprackVraag mij niet hoe.
Hard beuken, maar kijk uit voor blessures. Ik dacht dat ik weer even 50kg kon squatten na maanden niks doen, dacht het ff nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja bij mij ook door omstandigheden btje hooren aan andere kant valt mn terugslag opzich nog wel mee ben nog steeds wel tevreden als ik in spiegel kijk
maar ben nu weer fit in mn hoofd helemaal er klaar voor om te beuken voor t leven
hahahah dat zei ik ook altijd in die trolltopics over fitness jaartje geleden ofzo :" jaaa hoef niet benen te trainen want doe al voetbal"quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
GodverdommeHoe doe je dat vraag ik mij af. Heb al grote benen door jarenlang voetballen en rugbyen. Weet nog voor het eerst toen ik voor het eerst ging trainen jaren terug en dan op de leg press zat, vriend had hem voor mij op 40 gezet. Vond het veel te licht, kon makkelijk met mijn eerste keer 80kg
komt goed mattie, ben aan mezelf aan t werken enzo deze periode dus ben op goede wegquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet lachen, maar bij ons is dippen op de hardloopmachine veel beter dan diprackVraag mij niet hoe.
oh shitquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Je ziet er niet echt ripped uit, ik kom je vaak tegen.
mwa hij is wss aan het bulkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef VeniVidiViciV het volgende:
"Wat doet die lekker ding nouquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wat![]()
wat moeten die huisvrouwtjes wel niet denken als je de hardloopmachines zo bezet houdt
ja ben me al weer paar weken echt aan t volproppen maar doe morgen nog wel evn voorzicht aan ja. Weet nog toen ik 1e x ooit ging bankdrukken liep ik echt een week lang met mn borstspieren die gewoon als een soort pulp of lamgeslagen moes aanvoeldequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hard beuken, maar kijk uit voor blessures. Ik dacht dat ik weer even 50kg kon squatten na maanden niks doen, dacht het ff niet
ja of die huismannen van 40 met hun grapjes: ""hee rustig aan he anders word je net arnold schwarzenegger straksquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
"Wat doet die lekker ding nou"
Nee grapje, ik train op tijden waar er geen groepslessen () of huisvrouwen Net5 aan het kijken zijn. Ze zijn hinderlijk, altijd op de cable row 3x 9kg zetten en dan 10 minuten op hun telefoon spelen
kk op
Volgende keer niet zo'n mietje zijn en face-to-face vragen of ik mijn kleding uit wil doen voor je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef VeniVidiViciV het volgende:
gelukkig praat er niemand tegen mij in de gym, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd boos kijkend rondloop en schreeuw na elke repquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja of die huismannen van 40 met hun grapjes: ""hee rustig aan he anders word je net arnold schwarzenegger straks![]()
![]()
" en dan doen ze 3 reps met 10 kg ofzo om daarna weer 5 min omgedraaid met elkaar te ouwehoeren
![]()
Daarom 's ochtends of 1,5 uur voor sluitingstijd trainen. Ik haat huisvrouwen/-mannen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja of die huismannen van 40 met hun grapjes: ""hee rustig aan he anders word je net arnold schwarzenegger straks![]()
![]()
" en dan doen ze 3 reps met 10 kg ofzo om daarna weer 5 min omgedraaid met elkaar te ouwehoeren
![]()
Pers je ook zo met je lippen getuitquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gelukkig praat er niemand tegen mij in de gym, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd boos kijkend rondloop en schreeuw na elke rep
alleen als mensen kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Pers je ook zo met je lippen getuit
ik heb altijd gwn oordopjes in. Of van die boyz die wel even gaan vertellen hoe je een oefening moet doen en dan leggen ze t uit doen zij m gewoon verkeerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gelukkig praat er niemand tegen mij in de gym, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd boos kijkend rondloop en schreeuw na elke rep
ja ik meestal rond etenstijd, uurtje of 6 ofzo dan is ook altijd wel rurstig. verschrikkelijk irritant inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom 's ochtends of 1,5 uur voor sluitingstijd trainen. Ik haat huisvrouwen/-mannen.
Ik praat met niemand tijdens mijn work-out, alleen in de sauna/stoombad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik heb altijd gwn oordopjes in. Of van die boyz die wel even gaan vertellen hoe je een oefening moet doen en dan leggen ze t uit doen zij m gewoon verkeerdecht tering irritant idd
[..]
ja ik meestal rond etenstijd, uurtje of 6 ofzo dan is ook altijd wel rurstig. verschrikkelijk irritant inderdaad
Man zelfs de trainers falen in mijn gym. Zag er laatst eentje deadlifts voordoen aan een beginner, met z'n beide handpalmen naar buiten, dafuq? Veel succes met je gescheurde biceps in 2013.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik heb altijd gwn oordopjes in. Of van die boyz die wel even gaan vertellen hoe je een oefening moet doen en dan leggen ze t uit doen zij m gewoon verkeerdecht tering irritant idd
[..]
ja ik meestal rond etenstijd, uurtje of 6 ofzo dan is ook altijd wel rurstig. verschrikkelijk irritant inderdaad
die heb ik niet in mn huidige gymquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik praat met niemand tijdens mijn work-out, alleen in de sauna/stoombad.
WTFquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Man zelfs de trainers falen in mijn gym. Zag er laatst eentje deadlifts voordoen aan een beginner, met z'n beide handpalmen naar buiten, dafuq? Veel succes met je gescheurde biceps in 2013.
Heb die arme jongen daarna maar even uitgelegd hoe het wel moest.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Man zelfs de trainers falen in mijn gym. Zag er laatst eentje deadlifts voordoen aan een beginner, met z'n beide handpalmen naar buiten, dafuq? Veel succes met je gescheurde biceps in 2013.
Onzin is dat, als je c&j doet hou je je handen ook gewoon normaal. Leer eerst maar eens goede techniekquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wat is normaal? als ik power cleans (doe geen C&J, maar zelfde principe) doe heb ik ook m'n palmen naar binnen. hoe wil je het anders doen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Onzin is dat, als je c&j doet hou je je handen ook gewoon normaal. Leer eerst maar eens goede techniek
Precies mijn punt, echt onzin om dat bij je deadlift anders te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wat is normaal? als ik power cleans (doe geen C&J, maar zelfde principe) doe heb ik ook m'n palmen naar binnen. hoe wil je het anders doen?
ah okay, ik begreep je post ff niet helemaal. snap ook niet waarom ze dat zo uitleggen, ik heb het meerdere malen gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Precies mijn punt, echt onzin om dat bij je deadlift anders te doen.
is marokkaan dus de/het foutjes moet je niet zo nauw nemenquote:
Hier komen ze rond 18:00 uur net allemaal binnen lopen. Tussen 16:30 uur en 18:00 uur zijn het altijd dezelfde vier die er rondlopen, echt fijn is dat. Nooit te beroerd om elkaar te helpen dmv spotten of zo, we maken wel een praatje maar niet té lang en bij het buikspierkwartier altijd twee wijven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
vandaag was ook echt chilquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hier komen ze rond 18:00 uur net allemaal binnen lopen. Tussen 16:30 uur en 18:00 uur zijn het altijd dezelfde vier die er rondlopen, echt fijn is dat. Nooit te beroerd om elkaar te helpen dmv spotten of zo, we maken wel een praatje maar niet té lang en bij het buikspierkwartier altijd twee wijven.
zou je es moeten gaan want dat geeftjeenergiequote:
slaap je ook zonder kussen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
vanochtend brinta gesnoven en 2 uien in mijn ogen uitgespoten voor rage en testlevels, vanmiddag military press op een benchpress bankje gedaan u mad? mirrin'?
Verdomme jij bent hardcore!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
vanochtend brinta gesnoven en 2 uien in mijn ogen uitgespoten voor rage en testlevels, vanmiddag military press op een benchpress bankje gedaan u mad? mirrin'?
spijkerbed, zonder deken ook en snachts raam open. gebruik een vrachtwagenband als kussen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
slaap je ook zonder kussen?
myron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |