2 wordt een veldslag. Maar denk jij oprecht dat 1 moeilijk wordt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb even in de studiegids gekeken en dat kan nog een flinke dobber worden. Ik denk niet dat er gek veel veranderd is ten opzichte van 'vroeger' behalve dan dat procesrecht erbij geïntegreerd is.
Dat ik geen idee heb wat dat is. Het ging puur om EU-recht in het algemeen vandaag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik zeg Cadbury Schweppes zeg jij?
Die van drie punten? Zou eigenlijk niet mogen. Maar om een of andere reden vinden ze vragen m.b.t afgeleid belang en dergelijke nog heel boeiend in de bachelor. Daar gaat iedereen steeds nat op.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
2 wordt een veldslag. Maar denk jij oprecht dat 1 moeilijk wordt?
Overal en nergens.quote:
Wat heb je gedaan en had je moeten doen dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef Ties02 het volgende:
verdomme, super simpele vraag over een beleidsregel verkeerd gedaan merk ik nu
Nouja daarvoor hebben we de bonus
Ja! Ik heb het druk gehad met films kijken, damn, heb 7 Hitchcock films in een paar dagen doorheen gejast.quote:
En dan ruziën om het boek?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef N0rah het volgende:
[..]
Overal en nergens.
Heb je die Ars Aqui boeken al besteld? Raad het je echt aan om te delen met anderen hoor! Heb het met 2 andere meiden gedaan en we betalen nu p.p. 31,45 ipv 95 euro! Had ik dit maar eerder gedaan, had me honderden euro's bespaard.
Je moest als 2e deel van die vraag nog zeggen wat voor soort beleidsregel het hier ging (aan de hand van 1:3 lid 4)quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan en had je moeten doen dan?
Ik heb net ook lekker een paar uutjes op bed gelegen. Heerlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef Ties02 het volgende:
Zo ik heb weer een heerlijk dutje gedaan
Ow dat heb ik ook niet gedaan. Nouja, overkomt de beste.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je moest als 2e deel van die vraag nog zeggen wat voor soort beleidsregel het hier ging (aan de hand van 1:3 lid 4)
Ik heb geen van die allen genoemd kwam ik achter.
Ik heb er gelukkig ook nog wat arrestjes kunnen ingooienquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef Valid het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook niet gedaan. Nouja, overkomt de beste.
Doe maar een glaasje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik zeg Cadbury Schweppes zeg jij?
Je mag ook alleen maar een 5 met een 7 compenseren, dus niet met het totaal van alles onder het mom van " zolang je maar gemiddeld een 6 staat"quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat je hier schrijft over de EUR klopt, wij mogen onbeperkt 5'en compenseren zolang het gemiddelde cijfer over het totaal een 6.00 of hoger is (5.99 heeft dus pech).
Edit: Staat wel tegenover dat je met een 4 fucked bent, je hebt in totaal maar 2 herkansingen waarvan 1 voor vak 1 of 2 en de ander voor vak 3 t/m 8 van jaar 1. Haal je 2 vieren tussen vak 3 en vak 8 is het exit.
Als het over BTW gaat wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:41 schreef eriksd het volgende:
Jurisprudentie Europees Belastingrecht is heerlijk.
quote:
Nee, het zijn digitale boeken die je dus kan doorsturen per mail o.a.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:38 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dit kan alleen bij meisjes.
Vind ik juist niet. Heerlijk leesbaar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:38 schreef Speedy_T het volgende:
Europees recht kan heel erg vermoeiend zijn. Vooral die jurisprudentie is vaak taai
Ik ook, wat ik er tot nu toe van gelezen heb.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:08 schreef Monnet het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Heerlijk leesbaar.
Van Den Kip Ende Den Gheit...quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef Actaeon het volgende:
Het leukste is gewoon ècht oude jurisprudentie.
Geen idee. Ik heb vandaag mijn eerste bestuursrechtwerkgroep gehad dus ik kan niet meepraten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gaat het ontzettend vaak over bestuursrecht de laatste tijd?
Klopt wel, maar nu niet meer, want het tt in Groningen is vandaag geweest.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gaat het ontzettend vaak over bestuursrecht de laatste tijd?
Was het wat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb vandaag mijn eerste bestuursrechtwerkgroep gehad dus ik kan niet meepraten.
Ah vandaar dus. Leuk!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Klopt wel, maar nu niet meer, want het tt in Groningen is vandaag geweest.Vanaf nu rechtsgeschiedenis hier!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |