maaruh, het begrip bestuursorgaan is wel goed te doen he?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn docent is fijn, hoop dat ik die gast mee mag nemen voor deel II
Ik kan alleen niet vinden of a en b ook echt gescheiden zijn met een deeltentamen. Studiegids zegt er niets over, en mijn docent legde het ook niet uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
3 delen, 1, 2a en 2b
in deel 1 basisbegrippen met apart tentamen voor 3 punten. Dan in blok 4 deel 2a met ik dacht attributie en een deeltentamen, in blok 5 overheidshandelen en een eindtentamen.
Ja, natuurlijk. Eitje. Even goed a- en b-organen uit elkaar houden en die paar uitzonderingsregels niet vergeten en je zit gebakken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
maaruh, het begrip bestuursorgaan is wel goed te doen he?
En eergisteren zit jij mij nog te waarschuwen dat ik er niet te licht over moeten denkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Eitje. Even goed a- en b-organen uit elkaar houden en die paar uitzonderingsregels niet vergeten en je zit gebakken.
Over het tentamen ja. Niet over bestuursorganen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
En eergisteren zit jij mij nog te waarschuwen dat ik er niet te licht over moeten denken
Als ik zeg Cadbury Schweppes zeg jij?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Opzich wel aardig. Er waren alleen zo weinig vragen dat we na 40 minuten klaar waren
het tentamen gaat dus over bestuursorganen, besluiten en belanghebbende. Die volgende 2 stellen net zo weinig voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over het tentamen ja. Niet over bestuursorganen.
proostquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik zeg Cadbury Schweppes zeg jij?
Ik heb even in de studiegids gekeken en dat kan nog een flinke dobber worden. Ik denk niet dat er gek veel veranderd is ten opzichte van 'vroeger' behalve dan dat procesrecht erbij geïntegreerd is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
het tentamen gaat dus over bestuursorganen, besluiten en belanghebbende. Die volgende 2 stellen net zo weinig voor
2 wordt een veldslag. Maar denk jij oprecht dat 1 moeilijk wordt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb even in de studiegids gekeken en dat kan nog een flinke dobber worden. Ik denk niet dat er gek veel veranderd is ten opzichte van 'vroeger' behalve dan dat procesrecht erbij geïntegreerd is.
Dat ik geen idee heb wat dat is. Het ging puur om EU-recht in het algemeen vandaag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik zeg Cadbury Schweppes zeg jij?
Die van drie punten? Zou eigenlijk niet mogen. Maar om een of andere reden vinden ze vragen m.b.t afgeleid belang en dergelijke nog heel boeiend in de bachelor. Daar gaat iedereen steeds nat op.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
2 wordt een veldslag. Maar denk jij oprecht dat 1 moeilijk wordt?
Overal en nergens.quote:
Wat heb je gedaan en had je moeten doen dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef Ties02 het volgende:
verdomme, super simpele vraag over een beleidsregel verkeerd gedaan merk ik nu
Nouja daarvoor hebben we de bonus
Ja! Ik heb het druk gehad met films kijken, damn, heb 7 Hitchcock films in een paar dagen doorheen gejast.quote:
En dan ruziën om het boek?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef N0rah het volgende:
[..]
Overal en nergens.
Heb je die Ars Aqui boeken al besteld? Raad het je echt aan om te delen met anderen hoor! Heb het met 2 andere meiden gedaan en we betalen nu p.p. 31,45 ipv 95 euro! Had ik dit maar eerder gedaan, had me honderden euro's bespaard.
Je moest als 2e deel van die vraag nog zeggen wat voor soort beleidsregel het hier ging (aan de hand van 1:3 lid 4)quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan en had je moeten doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |