Ik heb me niet verveeld, maar het was goed te doen. Ging prima dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:48 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
[..]
Hoe ging bestuursrecht 2?
quote:
Als je de concentratie ervoor hebt kan dat wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:37 schreef Valid het volgende:
De afweging voor nu: vandaag nog studeren nadat ik vanmorgen een tentamen heb gehad of niet? Laatste twee tentamens heb ik pas over twee weken, maar de komende dagen heb ik helaas weinig tijd om te studeren. Normaal neem ik na een tentamen meestal de rest van de dag vrij (tenzij zeer snel weer een tentamen). Jullie?
Op de RuG zijn ze tergend langzaam. Printen doe ik thuis welquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik vind de pc's van de UvA een stuk fijner werken. Ook makkelijker qua printen.
Een tentamen dat elk detail dat er in de stof te vinden is uitdiept.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:24 schreef Speedy_T het volgende:
Maar goed, week 1 van de 3 stelde al bijna niks voor qua stof. Ben benieuwd wat voor tentamen dat gaat worden in week 4
Was die werkgroep wel wat dan? Had het gevoel dat weber wat te hard gezopen had gisteren...quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:24 schreef Speedy_T het volgende:
Maar goed, week 1 van de 3 stelde al bijna niks voor qua stof. Ben benieuwd wat voor tentamen dat gaat worden in week 4
Ik heb er al 8 geloof ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef Ties02 het volgende:
Boom basic is epic, zulke kleine boekies met zoveel info
Opzich wel aardig. Er waren alleen zo weinig vragen dat we na 40 minuten klaar warenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Was die werkgroep wel wat dan? Had het gevoel dat weber wat te hard gezopen had gisteren...
UvA bestuurs(proces)recht I?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Opzich wel aardig. Er waren alleen zo weinig vragen dat we na 40 minuten klaar waren
Volgens mij zijn het nu twee losse vakken met aparte cijfers en punten. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Ryon het volgende:
Het eerste tentamen van bestuursrecht (was vroeger een deeltentamen) is op de UvA heel goed te doen. Dat oranje boekje met kernbegrippen is echt super nuttig. Met dat tentamen kon je vroeger een vrijstelling verdienen voor het tweede tentamen, wat voor de meerderheid van de studenten ook echt nodig was om het te halen. Ik weet niet hoe ze dat nu met het 8-8-4 systeem doen.
Ik wou net zeggen, anders had onze docent iets fout gedaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:01 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Europees belastingrecht, inleiding
Oh, ik denk dat dat wel een stuk beter is. Zal het slagingspercentage wel ten goede komen. Wellicht ook wel de populariteit van het vak.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het nu twee losse vakken met aparte cijfers en punten. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker.
Als veel studenten die vrijstelling nodig hadden om het tweede tentamen te halen lijkt me dat het opsplitsen alleen het tweede tentamen maar lastiger maakt, toch? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat dat wel een stuk beter is. Zal het slagingspercentage wel ten goede komen. Wellicht ook wel de populariteit van het vak.
Op wgv bestuursrecht 1 hadden ze alle vragen er in 20 minuten doorheenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, anders had onze docent iets fout gedaan.![]()
Dat studieboek 'Bestuursrecht in de sociale rechtsstaat' is alleen amper door te komen. Althans, ik vind het zelf nogal onoverzichtelijk en langdradig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef Tchock het volgende:
Wauwie dat kernbegrippenboekje is vet YrealPlus de studieboeken, plus boom basic, plus extra oefenmateriaal en het gaat helemaal goedkomen.
Mijn docent is fijn, hoop dat ik die gast mee mag nemen voor deel IIquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Op wgv bestuursrecht 1 hadden ze alle vragen er in 20 minuten doorheen
3 delen, 1, 2a en 2bquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Ryon het volgende:
Het eerste tentamen van bestuursrecht (was vroeger een deeltentamen) is op de UvA heel goed te doen. Dat oranje boekje met kernbegrippen is echt super nuttig. Met dat tentamen kon je vroeger een vrijstelling verdienen voor het tweede tentamen, wat voor de meerderheid van de studenten ook echt nodig was om het te halen. Ik weet niet hoe ze dat nu met het 8-8-4 systeem doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |