Ik heb net ook lekker een paar uutjes op bed gelegen. Heerlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef Ties02 het volgende:
Zo ik heb weer een heerlijk dutje gedaan
Ow dat heb ik ook niet gedaan. Nouja, overkomt de beste.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je moest als 2e deel van die vraag nog zeggen wat voor soort beleidsregel het hier ging (aan de hand van 1:3 lid 4)
Ik heb geen van die allen genoemd kwam ik achter.
Ik heb er gelukkig ook nog wat arrestjes kunnen ingooienquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef Valid het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook niet gedaan. Nouja, overkomt de beste.
Doe maar een glaasje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik zeg Cadbury Schweppes zeg jij?
Je mag ook alleen maar een 5 met een 7 compenseren, dus niet met het totaal van alles onder het mom van " zolang je maar gemiddeld een 6 staat"quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat je hier schrijft over de EUR klopt, wij mogen onbeperkt 5'en compenseren zolang het gemiddelde cijfer over het totaal een 6.00 of hoger is (5.99 heeft dus pech).
Edit: Staat wel tegenover dat je met een 4 fucked bent, je hebt in totaal maar 2 herkansingen waarvan 1 voor vak 1 of 2 en de ander voor vak 3 t/m 8 van jaar 1. Haal je 2 vieren tussen vak 3 en vak 8 is het exit.
Als het over BTW gaat wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:41 schreef eriksd het volgende:
Jurisprudentie Europees Belastingrecht is heerlijk.
quote:
Nee, het zijn digitale boeken die je dus kan doorsturen per mail o.a.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:38 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dit kan alleen bij meisjes.
Vind ik juist niet. Heerlijk leesbaar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:38 schreef Speedy_T het volgende:
Europees recht kan heel erg vermoeiend zijn. Vooral die jurisprudentie is vaak taai
Ik ook, wat ik er tot nu toe van gelezen heb.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:08 schreef Monnet het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Heerlijk leesbaar.
Van Den Kip Ende Den Gheit...quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef Actaeon het volgende:
Het leukste is gewoon ècht oude jurisprudentie.
Geen idee. Ik heb vandaag mijn eerste bestuursrechtwerkgroep gehad dus ik kan niet meepraten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gaat het ontzettend vaak over bestuursrecht de laatste tijd?
Klopt wel, maar nu niet meer, want het tt in Groningen is vandaag geweest.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gaat het ontzettend vaak over bestuursrecht de laatste tijd?
Was het wat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb vandaag mijn eerste bestuursrechtwerkgroep gehad dus ik kan niet meepraten.
Ah vandaar dus. Leuk!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Klopt wel, maar nu niet meer, want het tt in Groningen is vandaag geweest.Vanaf nu rechtsgeschiedenis hier!
![]()
Meuh. Vooral dingen die ik al duizend keer had gehoord bij andere vakken. Over de beroepsprocedure, de hoogste rechter enzo. Alleen publieksrechtelijke rechtspersonen en a- en b-organen waren nieuw, was wel interessant verderquote:
Nee, op de UvA is Bestuurs(proces)recht een tweedejaarsvak. Of twee stuks, eigenlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:31 schreef Paxcon het volgende:
Huh? Is Tchock ook eerstejaars? Nee toch?
Ooh okequote:Op woensdag 9 januari 2013 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, op de UvA is Bestuurs(proces)recht een tweedejaarsvak. Of twee stuks, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |