http://zappen.blog.nl/rtl(...)on-zuipen-ziekenhuisquote:Nieuw soort Cherso bij RTL 5: Zon, Zuipen, Ziekenhuis
Oh Oh Cherso was een enorme hit voor RTL 5. Of de zender ook Oh Oh Vegas gaat afnemen, dat in de maak is bij Eyeworks, is niet bekend. Maar RTL 5 bereidt wel een nieuw reality-programma van dit soort voor. Het heet Zon, Zuipen, Ziekenhuis en volgt opnieuw feestende jongeren op vakantie, in dit geval Portugal en Spanje. Waar de ongelukjes in Cherso vooral buiten het zicht van de camera werden afgehandeld, krijgt de kijker nu alle gevolgen van roekeloos feesten te zien.
Jawel, de camera gaat mee naar het ziekenhuis. Bijvoorbeeld als iemand buiten bewustzijn raakt door comazuipen of te veel ghb. Of door verwondingen die ontstaan door dronken door het uitgaansleven zwalken. Kortom: de kijker krijgt niet alleen de zonnige kant van een partyvakantie te zien, maar ook de keerzijde.
Onlangs kwam Oh Oh Cherso nog in het nieuws door een bierlobby van de Stichting Verantwoordelijk Alcoholgebruik (Stiva). Stiva zou hebben afgedwongen dat Oh Oh Cherso definitief van de buis gaat. “We hebben een gesprek met Eyeworks en RTL gehad en daar onze bezwaren op tafel gelegd”, zei Stiva-directeur Peter de Wolf tegen De Telegraaf. Volgens de lobbyist denken jongeren dat de grote hoeveelheden alcohol die in Oh Oh Cherso worden genuttigd, normaal gedrag is.
RTL gaf aan zich niet te herkennen in deze uitkomst. “Er is ooit een gesprek geweest, maar de uitkomst daarvan was niet: we stoppen met Oh Oh Cherso.”
Het is nog even afwachten in hoeverre Stiva zich kan vinden in Zon, Zuipen, Ziekenhuis.
Moet je met Zweden proberen (buiten Zweden)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Mascleta het volgende:
Engelsen + uitgaan = WTF.
Heb de nodige nachten gestapt in Londen, Newcastle, Manchester en Liverpool. En nog vele avonden meer in Nederland, maar met britten waren het altijd WTF avonden. Gek volk
Ben een keer twee weken op Kos op stap geweest. Zit het ramvol met Scandinaviërs. Die kunnen er ook wat van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Moet je met Zweden proberen (buiten Zweden)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)campaign=Cookiecheckquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
Nou hier in Amsterdam heb ik ze toch nog echt nooit in hun onderbroek over het Leidseplein zien lopen hoorOf half neukend op het terras zien zitten.
Dan ben je echt niet goed bij je hoofd als je dat doet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)campaign=Cookiecheck
Ze draaien ook 24/7 vertelde iemand in vorig topic die de ploeg op Mallorca tegen kwam.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Greenpeas het volgende:
De hoeveelheid dronken vrouwen/meisjes daar.
Kan je wel goed zat van worden als ik dat zo lees!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik dacht, wat zou een Headfucker zijn:
1 part Gin
1 part Gold tequila
1 part Vodka
1 part White rum
1 part Malibu
1 part Peach schnapps
dash of Cranberry juice
top up Orange juice
1 part GrenadineGadver.
Na 2 slokken proef je er niks meer van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
1 part Gin
1 part Gold tequila
1 part Vodka
1 part White rum
1 part Malibu
1 part Peach schnapps
dash of Cranberry juice
top up Orange juice
1 part GrenadineGadver.
Bij het lezen van dit "recept" krijg ik al hoofdpijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
1 part Gin
1 part Gold tequila
1 part Vodka
1 part White rum
1 part Malibu
1 part Peach schnapps
dash of Cranberry juice
top up Orange juice
1 part GrenadineGadver.
In NL ben je zo hop 20 euro kwijt voor dit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
1 part Gin
1 part Gold tequila
1 part Vodka
1 part White rum
1 part Malibu
1 part Peach schnapps
dash of Cranberry juice
top up Orange juice
1 part GrenadineGadver.
Wat wil je met al die drankquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Mascleta het volgende:
afgetrainde dames met een blote buik is prima, maar hier lopen toch iets te veel dames die het niet kunnen hebben.
Niks mis mee, maar draag dan andere kleding.quote:
Nou zo jong en al een buikje. Dat wordt later alleen nog maar erger als je niet uitkijkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:58 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar draag dan andere kleding.
Beter dan de Nederlandse versie. Daar hadden ze 20x Skrillex in een aflevering geplakt.quote:
Helemaal mee eens, maar ik bedoel dat er niks mis is met een maatje meer, maar verhul dat dan a.u.b.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zo jong en al een buikje. Dat wordt later alleen nog maar erger als je niet uitkijkt.
Waarom denk je dat het overgrote deel van de Britse bevolking er als varkens uitziet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zo jong en al een buikje. Dat wordt later alleen nog maar erger als je niet uitkijkt.
Nee, dan krijg je nog slechter, echt waarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Is dit nou wat je krijgt als je je vakantie boekt bij GoGo?
Prijzen vallen hier idd prima mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
140 pond is toch niet veel eigenlijk? Ik had echt veel meer gedacht.
Die jongens in dit filmpje vallen reuze mee qua dikheid, terwijl die net zoveel zuipen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het overgrote deel van de Britse bevolking er als varkens uitziet?
Komt later bij mannen denk ik..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Die jongens in dit filmpje vallen reuze mee qua dikheid, terwijl die net zoveel zuipen.
Hier ook, al generaties lang en helemaal niets aan te doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
In mijn familie wordt het bij de mannen pas rond het dertigste een issue.
Er zijn gewoon een paar Grieken ingehuurd om erop los te rammen zodat de klinieken wat geld verdienen. Alles gaat om de commissie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:07 schreef Greenpeas het volgende:
Negen andere klinieken zitten ook achter de patiënt aan.
Prima stagiaires iig bij de commerciële omroepen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je de muziekjes hoort zou je eerder denken aan SBS.
eerstequote:
De Engelse versie heer What Happens in Kavos.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef RacerDKB het volgende:
Fuckerdefuck, gemist.
Hopen dat ie op RTL Gemist of iets komt, ook al is het niet hun eigen programmering maar gewoon uitzendrechten van een buitenlandse show?
Of is het wel nieuw opgenomen specifiek voor RTL5? Als het een Engels programma dan zijn de rest van de afleveringen ook wel te downloaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Om weg te geven zei ze erachteraan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
Condooms? Voor als je een leuke patient tegenkomt?
I knowquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Om weg te geven zei ze erachteraan.
Waarschijnlijk krijgt die pa elk weekend weer een telefoontje in de nacht, dan zou ik ook pislink worden.quote:
Dat doen ze zeker, welke stad is dit?quote:
Overal in Engeland, gedurende de nacht gaan er steeds meer van die 12cm hakken uit en lopen al die dames over straat op blote voeten met hakken in de hand. Heel ander slag volk. Best leuk al die mooie dames in strakke iets te ordinaire jurkjes en op hoge hakken, maar in Engeland trekken ook de dames met een maatje meer of een paar jaartjes te oud dat gewoon lekker aan.quote:
Geordie Shore is wel een leuk programma voor jou denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Niet alleen die kleding, maar dat gezuip, die make-up, het haarWat een volk.
Vroeger keek ik The Villaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geordie Shore is wel een leuk programma voor jou denk ik.
Er gaat sowieso een bepaald soort Britten naar A'dam. Ze gaan i.i.g. niet voor het Rijksmuseum naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef Ole het volgende:
Je herkent Britten direct hier in de stad. Lopen ook nog zonder jas.
dat soort dat je.hier ook ziet idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er gaat sowieso een bepaald soort Britten naar A'dam.
Nou ik bedoelde het was net een kleurplaatje wat nog ingekleurd moest wordenquote:
Dat is wel 5,7 liter bier als je pints drinktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Tien biertjes en dan al bewusteloos zijn
Tien biertjes drinkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
5 literquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:07 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat is wel 5,7 liter bier als je pints drinkt
Ok, dat zijn 4 cola flessenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:07 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat is een anderhalf glas vol pure alcoholquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:07 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Inderdaad, Als je rekent is een krat met 24 flesjes Jupiler maar 4 liter. Dan ben ik toch wel zat.quote:
MAARquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Inderdaad, Als je rekent is een krat met 24 flesjes Jupiler maar 4 liter. Dan ben ik toch wel zat.
24 * 0.3 = 7.2 liter toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Inderdaad, Als je rekent is een krat met 24 flesjes Jupiler maar 4 liter. Dan ben ik toch wel zat.
In een flesje Jupiler zit slechts 25CL.quote:
Wist ik niet, drink geen Jupilerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jupiler heeft van die één slok flesjes
Keertje mee stappen? Mijn vriendinnen worden maar niet aangeschoten en drinken alleen maar dure mixdrankjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
MAARIk ben na 1 fles wijn al dronken.
25 cl toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jupiler heeft van die één slok flesjes
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Keertje mee stappen? Mijn vriendinnen worden maar niet aangeschoten en drinken alleen maar dure mixdrankjes.
Thats the way to sleep now a dayquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ben een sleepy drunk. Als ik teveel op heb word ik alleen maar moe.
See you Babequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee want die zin die begrijp ik niet
Dat is eigenlijk nooit het geval met programma's die niet van Nederlandse bodem zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:13 schreef JohnB52 het volgende:
Is t nou nergens gratis online terug te kijken?
Dat idee krijg ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Dit is echt een saaie aflevering volgens mij
Dacht ik ook al...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef zoem het volgende:
Geeft die kerel nou bloed over? NIet goed
De vakantieafleveringen vind ik ook leuker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Paxcon het volgende:
Matige aflevering hoor... ik mis dokter Kostas (ofzo)
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vandaar dat hij van een halve liter Wodka en 3 biertjes out gaat denk.
morgen ligt ie er weerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
En hij zegt, ik doe het nooit meer... jaja
Niet op tvquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef Paxcon het volgende:
Dat soort beloftes maakt iedereen wel eens toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht het zomaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik wachtte tot iemand het topic had gevonden.
het is daar vrij warm.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
Waarom doet iedereen altijd zijn shirt uit?
Beetje hetzelfde als die kerel die 30 dagen 3 maal daags McDonalds ging eten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
Dat kan ik nog wel verzinnen, als je aankomt ben je nog gezond, dan ga je flink zuipen en goh wat denk je, je gezondheid is opeens stukken minder.
Drie wijntjes is niks man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
Karina gaat ook bingen bij de DWDD meet.
ow.... als ik dat geweten hadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
UK versie, nog niet eerder op de Nederlandse tv geweest geloof ik.
Daarna gaat ze dronken op de tafel van Matthijs dansen. Ik kijk er naar uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
Karina gaat ook bingen bij de DWDD meet.
Ga je mee? Mag je meedansen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarna gaat ze dronken op de tafel van Matthijs dansen. Ik kijk er naar uit.
Broek uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarna gaat ze dronken op de tafel van Matthijs dansen. Ik kijk er naar uit.
Slechte smoes weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben FOK!-er. kom niet graag de deur uit.
OK jammerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben FOK!-er. kom niet graag de deur uit.
Tuurlijk werkt het wel zo. Als er geen leuke mensen meegaan, zoals ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, iedereen moet zelf maar kijken wat ze willen.
hoe laat? Half 10 ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef tralalala het volgende:
Vanavond weer, geen idee of het een herhaling is. (wel UK versie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |