SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
DIe voiceover klinkt wel als een lieve damequote:
Mee eenschquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:48 schreef Ame_thyst het volgende:
weinig vrouwen waarbij kort haar mooi staat, erg weinig
Ja en ook slimquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
DIe voiceover klinkt wel als een lieve dame
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Ach, voor een keertje..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Jammer alleen dat hij er geen bal van snaptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
wordt lekker afgezeken, goed dat ik em niet gekocht heb
twitter:DanNerdCubed twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 20:14:38"Let's take slow trench warfare and add jetpacks and a gun that drills a giant hole in everything." Ok... reageer retweet
Schijnt van wel want nu op windows 7 heb ik geen problemen meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is er meer aan de hand als alleen windows 8..
... al schoon gemaakt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Schijnt van wel want nu op windows 7 heb ik geen problemen meer.
Hij vergelijkt het met de oude ace of spades en verwacht een soortgelijk iets (en terecht, bazige gameplay leverde dat op). Terechte kritiek naar mijn mening.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij er geen bal van snaptDat graven en bouwen geen praktische nut heeft is onzin. Die brug die je daar ziet, hak de onderste blokjes weg en is brug en toegang tot je basis valt weg. En je kan met die rocketeer inderdaad over een defense heen vliegen, maar heb je de vlag kan je niet meer vliegen dus dan zit je vast. Daarnaast kan je natuurlijk je vlagzone volbouwen zodat je er sowieso niet bij kan. Beide hebben wel degelijk praktisch nut tijdens het spelen
DIe heeft hij niet eens gespeeld zegt diequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij vergelijkt het met de oude ace of spades en verwacht een soortgelijk iets (en terecht, bazige gameplay leverde dat op). Terechte kritiek naar mijn mening.
nu 8 erweer op, want ook die zal bij een goede installatie geen problemen gevenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Schijnt van wel want nu op windows 7 heb ik geen problemen meer.
slecht geheugenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
DIe heeft hij niet eens gespeeld zegt die
Hij zegt dat die graag die andere versie wilt proberen om te kijken of die leuker is. Das toch niet iets dat je zegt als je het hebt gespeeldquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef shaderon het volgende:
54 graden gemeten in Australie![]()
Ze moesten er een nieuwe kleur voor de weerkaart aan toevoegen.
Mooi op tijd toch, was pas om 8 uur wakker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:42 schreef MineraalWater het volgende:
Gvd nu pas op. Kan de trein van 8 uur wel vergeten denk ik zo..
Ja ik moet normaal de trein van 8 uur hebben dus sta ik om 7 uur opquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mooi op tijd toch, was pas om 8 uur wakker.
8 uur wakker > 10 min koffie drinken > 20 min rijden > 8:30 eerste uur
Snelle gameplay met Minecraft?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Hartstikke leuk man. Beetje quake - minecraft - TF2.
Ze moeten niet zo zeiken. Gameplay is lekker snel.
Bak jij eerst pannekoeken s'ochtend oid? Hehquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik moet normaal de trein van 8 uur hebben dus sta ik om 7 uur op
Ja pannekoek, Eitje. Spek. En dan even lekker opeten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Snelle gameplay met Minecraft?Rest is wel tof inderdaad, psst. kom planetside spelen
[..]
Bak jij eerst pannekoeken s'ochtend oid? Heh
plaats keylogger op pc van de leraar en nak zn passwordquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:09 schreef MineraalWater het volgende:
Straks blocken ze poort 80 nog
[..]
Ga ik nu proberen
skypequote:Op woensdag 9 januari 2013 11:28 schreef MineraalWater het volgende:
HAHA! IK ZIT NU LEKKER OP SKYPE!
skype is nog kutterder dan de laatste msn client (die ik bewust niet gebruik)quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jonge beter dan allemaal die andere kut programma´s.
Jonge gij moet ook altijd wat te zeiken hebben jonge HE! KUT!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
skype is nog kutterder dan de laatste msn client (die ik bewust niet gebruik)
Waarom wil je dat nou weerquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand of er een tooltje is om elke reactie op een pagina op reddit te downvoten? En elke post in een subreddit?
welke plugin?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:02 schreef Ame_thyst het volgende:
lol ik kan op abc episodes kijken met die maffe chrome plugin
Ik merk dat ik het in verschillende interessante subreddits nooit eens ben met de posts. Oh god, Leagueoflegends is een drama.quote:
nog niet zo erg als LoL discussies op fokquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het in verschillende interessante subreddits nooit eens ben met de posts. Oh god, Leagueoflegends is een drama.
Alternatief zou trouwens iets kunnen zijn wat de positieve reacties downvote en de reacties met veel downvotes upvote, dat zou voor meer dan de helft van de posts ook werken.
sowieso voetbalquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef shaderon het volgende:
strootman waarschijnlijk voor 18 miljoen naar united![]()
_!!!!!!!!!!!!!
Mwoah, hij kan prima voetballen. 18m issie alleen niet waard, zeker niet als je bedenkt dat RVP maar 24m was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef shaderon het volgende:
strootman waarschijnlijk voor 18 miljoen naar united![]()
_!!!!!!!!!!!!!
zjzjzjzjzjzj op je toetsenbord (met RES)quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand of er een tooltje is om elke reactie op een pagina op reddit te downvoten? En elke post in een subreddit?
Had gisteravond nog DM-contact met hemquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Gefeliciteerd Mender, niet dat je het leest
Mwoah, kan het ze er wel voor over zien hebben. Hij is nog maar 22 hé? Prima mid geweest voor PSV en NL, zou het er zelf niet voor over hebben maar kan mij voorstellen wat ze er in zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef shaderon het volgende:
Ik haat er niet op, maar 18 miljoen is gewoon veel te veel voor hem
zegt de hatsune miku manquote:
Nee want dan wilt hij het niet meer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:31 schreef bobbernaut het volgende:
Laat het diegene dan zelf doen als ie zo bitchy doet..
Ja eigenlijk wel hequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef Ame_thyst het volgende:
sla in PS op als jpg, zet de jpg in illustrator, opslaan, win![]()
Geeft hij je geld? Zo niet, laat hem lekker stikken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee want dan wilt hij het niet meer.
Sommige mensen man...
Wilt hij er tekst in gooien terwijl toch niemand dat leest. Kan ik net zo goed witte strepen erin gooien man. Verneuk het even helemaal.
Ja krijg ik geld voor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Geeft hij je geld? Zo niet, laat hem lekker stikken.
oh... veel of echt iets van 5 eu?quote:
Uhm 35 dacht ik zo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
oh... veel of echt iets van 5 eu?
Ja, jij hebt tenslotte tijd zat om het uit te zoeken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Oke, voor 17,50 geef ik je het antwoord.
Wie zegt dat ik het gekocht heb.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:10 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dan maak je toch verlies met die font, of had je die font niet speciaal daarvoor gekocht
ahhh zoooquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het gekocht heb.
Dat is correct.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, jij hebt tenslotte tijd zat om het uit te zoeken.
Sion topquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb zelden ongelijk.
#COLBY2012quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit verhaaltje keer op keer herlezen
http://www.reddit.com/r/A(...)st_his_family_after/
Revolution vind ik zelf ook echt een toffe seriequote:Op donderdag 10 januari 2013 09:54 schreef SosuaCafe het volgende:
The walking dead gezien
Entourage
The pacific
Band of brothers
The 4400
Boardwalk empire
Dexter
Game of thrones
Community - te flauw
Family guy
American dad+cleveland show
Arrow- mee gestopt
Grimm
Once upon a time
Wats je mening van Grimm? Was op zich niet verkeerd, maar qua personages niet boeiend genoeg imho.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:54 schreef SosuaCafe het volgende:
The walking dead gezien
Entourage
The pacific
Band of brothers
The 4400
Boardwalk empire
Dexter
Game of thrones
Community - te flauw
Family guy
American dad+cleveland show
Arrow- mee gestopt
Grimm
Once upon a time
Nogsteeds een goeie grap, vooral blijven herhalenquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sowieso ook een aanrader voor die paar mensen onder ons (geen namen) die om welke reden dan ook geen opleiding (meer) doen en te lui zijn om proper werk te fiksen.
Zoek jij nog werk dan? Als wat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Castle
[..]
Nogsteeds een goeie grap, vooral blijven herhalen![]()
Gevoelig punt dit, ofniet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Castle
[..]
Nogsteeds een goeie grap, vooral blijven herhalen![]()
Begint een beetje triest te worden, vooral omdat ik gewoon nu aan het werk ben maar ja. Aldie heeft blijkbaar het idee dat ik verantwoording aan hem moet afleggen of iets dergelijks.quote:
Ja, erg vervelend dit. Wat doe je nu voor werk danquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Begint een beetje triest te worden, vooral omdat ik gewoon nu aan het werk ben maar ja. Aldie heeft blijkbaar het idee dat ik verantwoording aan hem moet afleggen of iets dergelijks.
Werk nu via bedrijf uit Zoetermeer ( de gekste) voor http://www.escherinhetpaleis.nl/ aan een expositie dingquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:14 schreef drumstickNL het volgende:
erg vervelend dit. Wat doe je nu voor werk dan
"(geen namen)"quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Begint een beetje triest te worden, vooral omdat ik gewoon nu aan het werk ben maar ja. Aldie heeft blijkbaar het idee dat ik verantwoording aan hem moet afleggen of iets dergelijks.
Wat is dat voor verlept beestquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9gag army?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Feministenforum overgenomen door 4chan
Om meteen een obvious schuldige naar voren te schuivenquote:
Been there, done that. Inderdaad verstandig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Protip: laat je amandelen eruit harken als je klein <18 ben, anders woeioeioei!
Zijn gisteren gepeld. Zo doen ze dat bij volwassenen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Been there, done that. Inderdaad verstandig.
Die van jou zijn ze aan het knippen dan?
sterkte, lijkt mij knap kutquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef SosuaCafe het volgende:
The recovery from tonsillectomy is a very painful period, often the worst pain people can recall..
So true..
quote:Beste AH,
Bedankt voor het in de aanbieding doen van de plofkip, hij smaakte weer even verrukkelijk als altijd
Herinner mij dat ik een week of wat alleen ijs kon eten omdat dat zacht was, ik dan niet hoefde te slikken en de koelte verfrissend werkte.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef SosuaCafe het volgende:
The recovery from tonsillectomy is a very painful period, often the worst pain people can recall..
So true..
CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Start to the moon maar eens op. Hoor goede berichten.
Wanneer weet je dan wanneer je ze moet laten knippen? Ik heb net een interval training gedaan. Wtf man ik kon daarna niet meer praten en nu zit ik steeds mijn keel te schrapen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Protip: laat je amandelen eruit harken als je klein <18 ben, anders woeioeioei!
Mond open doen en aan iemand laten zien is al genoeg. Als ze tyfusgroot zijn laat je ze knippen/zagen/hakken/whatevaaaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wanneer weet je dan wanneer je ze moet laten knippen? Ik heb net een interval training gedaan. Wtf man ik kon daarna niet meer praten en nu zit ik steeds mijn keel te schrapen..
Doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef shaderon het volgende:
Moet ik nog altijd spelen
~~Batman, 2010
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:17 schreef shaderon het volgende:
Verplicht godsdienst als examenvak moeten doen
kut school
alleen dat het niet over godsdienst gaat, maar dingen als, waarom is sport slecht voor de mensquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Verdomme leren jij, die shit is wereldwijd relevant.
Ik herinner mij nog een meiske dat psychologie studeerde maar geen idee van religie had. Ze dacht nota bene dat Urk Katholiek is_____!
Dan sta je gewoon voor lul.
ha wollah islam tog allah is grot jwzquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Verdomme leren jij, die shit is wereldwijd relevant.
Ik herinner mij nog een meiske dat psychologie studeerde maar geen idee van religie had. Ze dacht nota bene dat Urk Katholiek is_____!
Dan sta je gewoon voor lul.
Raak je maar moe van, wat anders?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef shaderon het volgende:
[..]
alleen dat het niet over godsdienst gaat, maar dingen als, waarom is sport slecht voor de mens
Nee, een hele hoop redenen. Onder andere dat sport 2 partijen tegenover elkaar zet, dat je anderen laat verliezen en shit. Fucking vaag en ik vind dit een mening is en leer die shizzle niet. dit boek is op zekers geschreven door zo;n kk nerdje die fucking slecht in sport wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Raak je maar moe van, wat anders?
Neemt niet weg dat ik jouw hersens graag door je neus zou persen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:33 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nee, een hele hoop redenen. Onder andere dat sport 2 partijen tegenover elkaar zet, dat je anderen laat verliezen en shit. Fucking vaag en ik vind dit een mening is en leer die shizzle niet. dit boek is op zekers geschreven door zo;n kk nerdje die fucking slecht in sport was
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat "kloekkloekkloek" van de kalkoen krijg ik trouwens nooit goed, iemand hier die het wel kan?
Kuiken a la, kip prima, haan easy, duif aye, koe check, kat prima, hond een makkie maar die kutkalkoen lukt gewoon niet.
was mij te traag. Civ5 gaat net.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2
quit gamequote:Op donderdag 10 januari 2013 15:43 schreef shaderon het volgende:
Weet iemand nog leuke dingen om te doen in far cry 3 ?
Quit game -> Steam -> Search -> Crusader Kings 2 -> Buy Game -> Buy for yourself -> Installquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:43 schreef shaderon het volgende:
Weet iemand nog leuke dingen om te doen in far cry 3 ?
FTFYquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Paradox![]()
Ame_thyst
Plexcon
AlDieWillenTeKaaprenVaren
TJV
Bobbernaut
Victoria Justice
Ariana Grande
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Quit game -> Steam -> Search -> Crusader Kings 2 -> Buy Game -> Buy for yourself -> Install
quote:
quote:
quote:
GOTY 2012 2013 2014quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]start dan een echt spel op..
sims 3 ofzo
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ohja was Victoria justice nog vergeten ofcourse.
http://games.fok.nl/siten(...)year-de-uitslag.htmlquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
GOTY 2012 2013 2014
Ja want games.fok is een authoriteit, jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/siten(...)year-de-uitslag.html
grgr
Oke volgende keer graag ook naar andere competities kijken ipv alleen de spaansequote:Dit is het FIFA wereldelftal van 2012
Doel: Iker Casillas. Verdediging: Daniel Alves, Marcelo, Gerard Piqué en Sergio Ramos. Middenveld: Xabi Alonso, Xavi en Andrés Iniesta. Aanval: Lionel Messi, Cristiano Ronaldo en Radamel Falcao.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oke volgende keer graag ook naar andere competities kijken ipv alleen de spaanse
of je laat de natuur lekker z'n gang gaan, amandelen knippen heeft niet bewezen nuttig te zijn is volgens mij uit onderzoek geblekenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mond open doen en aan iemand laten zien is al genoeg. Als ze tyfusgroot zijn laat je ze knippen/zagen/hakken/whatevaaa
Vertel dat iemand wiens ontstoken amandelen bijna uit zijn mond knallen maar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
of je laat de natuur lekker z'n gang gaan, amandelen knippen heeft niet bewezen nuttig te zijn is volgens mij uit onderzoek gebleken
waarom leer je dit?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kan alles meezingen op die kutkalkoen na, onmogelijk gek
Die trekker op het eind gekquote:
en maar zeggen dat je het druk hebtquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die trekker op het eind gek
Catchy tuneNet vanmiddag ook nog met een collega op het werk aan een andere collega laten horen
Mag ik ook eens koffiepauze?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
en maar zeggen dat je het druk hebt
Dan vind Stephen Fry CK2 geen topspel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als je CK2 geen topspel vind/t ben je bewezen homoseksueel.
~~Stephen Fry, 2012
Daar dacht ik ook aan toen ik het schreef maar toen dacht ik "Fuck it YOLO dat weet toch niemand hier"quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan vind Stephen Fry CK2 geen topspel.
ghehe komtquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:24 schreef Timwonnacott het volgende:
Helaas, ik wist het. Hoe vaak dat wel niet naar boven komt in QI.
kloe kloe kloekquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kan alles meezingen op die kutkalkoen na, onmogelijk gek
quote:
je weet dat niemand dit gaat luisteren he.quote:
carequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
je weet dat niemand dit gaat luisteren he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |