sterkte, lijkt mij knap kutquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef SosuaCafe het volgende:
The recovery from tonsillectomy is a very painful period, often the worst pain people can recall..
So true..
quote:Beste AH,
Bedankt voor het in de aanbieding doen van de plofkip, hij smaakte weer even verrukkelijk als altijd
Herinner mij dat ik een week of wat alleen ijs kon eten omdat dat zacht was, ik dan niet hoefde te slikken en de koelte verfrissend werkte.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef SosuaCafe het volgende:
The recovery from tonsillectomy is a very painful period, often the worst pain people can recall..
So true..
CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Start to the moon maar eens op. Hoor goede berichten.
Wanneer weet je dan wanneer je ze moet laten knippen? Ik heb net een interval training gedaan. Wtf man ik kon daarna niet meer praten en nu zit ik steeds mijn keel te schrapen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Protip: laat je amandelen eruit harken als je klein <18 ben, anders woeioeioei!
Mond open doen en aan iemand laten zien is al genoeg. Als ze tyfusgroot zijn laat je ze knippen/zagen/hakken/whatevaaaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wanneer weet je dan wanneer je ze moet laten knippen? Ik heb net een interval training gedaan. Wtf man ik kon daarna niet meer praten en nu zit ik steeds mijn keel te schrapen..
Doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef shaderon het volgende:
Moet ik nog altijd spelen
~~Batman, 2010
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:17 schreef shaderon het volgende:
Verplicht godsdienst als examenvak moeten doen
kut school
alleen dat het niet over godsdienst gaat, maar dingen als, waarom is sport slecht voor de mensquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Verdomme leren jij, die shit is wereldwijd relevant.
Ik herinner mij nog een meiske dat psychologie studeerde maar geen idee van religie had. Ze dacht nota bene dat Urk Katholiek is_____!
Dan sta je gewoon voor lul.
ha wollah islam tog allah is grot jwzquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Verdomme leren jij, die shit is wereldwijd relevant.
Ik herinner mij nog een meiske dat psychologie studeerde maar geen idee van religie had. Ze dacht nota bene dat Urk Katholiek is_____!
Dan sta je gewoon voor lul.
Raak je maar moe van, wat anders?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef shaderon het volgende:
[..]
alleen dat het niet over godsdienst gaat, maar dingen als, waarom is sport slecht voor de mens
Nee, een hele hoop redenen. Onder andere dat sport 2 partijen tegenover elkaar zet, dat je anderen laat verliezen en shit. Fucking vaag en ik vind dit een mening is en leer die shizzle niet. dit boek is op zekers geschreven door zo;n kk nerdje die fucking slecht in sport wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Raak je maar moe van, wat anders?
Neemt niet weg dat ik jouw hersens graag door je neus zou persen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:33 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nee, een hele hoop redenen. Onder andere dat sport 2 partijen tegenover elkaar zet, dat je anderen laat verliezen en shit. Fucking vaag en ik vind dit een mening is en leer die shizzle niet. dit boek is op zekers geschreven door zo;n kk nerdje die fucking slecht in sport was
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat "kloekkloekkloek" van de kalkoen krijg ik trouwens nooit goed, iemand hier die het wel kan?
Kuiken a la, kip prima, haan easy, duif aye, koe check, kat prima, hond een makkie maar die kutkalkoen lukt gewoon niet.
was mij te traag. Civ5 gaat net.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2 CK2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |