skype is nog kutterder dan de laatste msn client (die ik bewust niet gebruik)quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jonge beter dan allemaal die andere kut programma´s.
Jonge gij moet ook altijd wat te zeiken hebben jonge HE! KUT!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
skype is nog kutterder dan de laatste msn client (die ik bewust niet gebruik)
Waarom wil je dat nou weerquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand of er een tooltje is om elke reactie op een pagina op reddit te downvoten? En elke post in een subreddit?
welke plugin?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:02 schreef Ame_thyst het volgende:
lol ik kan op abc episodes kijken met die maffe chrome plugin
Ik merk dat ik het in verschillende interessante subreddits nooit eens ben met de posts. Oh god, Leagueoflegends is een drama.quote:
nog niet zo erg als LoL discussies op fokquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het in verschillende interessante subreddits nooit eens ben met de posts. Oh god, Leagueoflegends is een drama.
Alternatief zou trouwens iets kunnen zijn wat de positieve reacties downvote en de reacties met veel downvotes upvote, dat zou voor meer dan de helft van de posts ook werken.
sowieso voetbalquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef shaderon het volgende:
strootman waarschijnlijk voor 18 miljoen naar united![]()
_!!!!!!!!!!!!!
Mwoah, hij kan prima voetballen. 18m issie alleen niet waard, zeker niet als je bedenkt dat RVP maar 24m was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef shaderon het volgende:
strootman waarschijnlijk voor 18 miljoen naar united![]()
_!!!!!!!!!!!!!
zjzjzjzjzjzj op je toetsenbord (met RES)quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet iemand of er een tooltje is om elke reactie op een pagina op reddit te downvoten? En elke post in een subreddit?
Had gisteravond nog DM-contact met hemquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Gefeliciteerd Mender, niet dat je het leest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |