Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Zou het echt niet weten. Daarvoor liep/bewoog je dus niet? Grote kans dat in één keer 4k even teveel van het goede was....
Nou ik liep wel in de zin van huis tuin en keuken loopjes en maakte dan wel aardig wat kilometers, maar niet qua hardlopen, dat heb ik vorig jaar moeten staken toen ik wel richting de 10k ging dus vandaar dat ik niet direct op '0' weer herstart ben.
Had weleens wat krampjes, spierpijn of verzuring tijdens het lopen maar nu kwam het echt uren later pas en het trekt wel heel langzaam weg. Tijdens het lopen had ik niet het idee dat ik te hard van stapel ging, kon gewoon ouwehoeren met degene met wie ik liep en in het tempo dat ik voorheen ook liep.
Op zaterdag 26 januari organiseert Run2Day Eindhoven een trailrun-clinic m.m.v. Gerard Notenboom. Trailrunning, ook wel off-road lopen genoemd, wint snel aan populariteit. Wég van de verharde wegen naar het uitdagende van de bossen. Wég van de drukte naar de rust van het bos. Geen saai asfalt maar vooral de schoonheid van de natuur. Nou jullie hebben er inmiddels wel een beeld bij!
Er zijn nog slechts enkele plaatsen vrij! Wil jij ook wegwijs worden gemaakt in de do's en don'ts van het trailrunnen, klik dan op de link en schrijf je snel in: http://eindhoven.run2day.(...)26-januari-2013.html
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Hier ook aan een lekkere douche toe. Voor het eerst in het donker gelopen, best lekker!!! ik moest 10x2 lopen, en voor m''n gevoel ging ik niet heel hard, maar m''n grafiekje zegt dat ik toch de renstukjes sneller heb gedaan dan anders
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik liep wel in de zin van huis tuin en keuken loopjes en maakte dan wel aardig wat kilometers, maar niet qua hardlopen, dat heb ik vorig jaar moeten staken toen ik wel richting de 10k ging dus vandaar dat ik niet direct op '0' weer herstart ben.
Had weleens wat krampjes, spierpijn of verzuring tijdens het lopen maar nu kwam het echt uren later pas en het trekt wel heel langzaam weg. Tijdens het lopen had ik niet het idee dat ik te hard van stapel ging, kon gewoon ouwehoeren met degene met wie ik liep en in het tempo dat ik voorheen ook liep.
Dan weet ik het echt niet Wat is een huis-tuin-en-keuken loopje?
Bijzondere reden voor de tubes, of gewoon voor de probeer?
Als ik ergens dingetjes heb, is het in mijn kuiten. Dus ik ga nu eens kijken of dit wat verschil maakt. Ze zijn zeker ook niet bedoeld om iedere keer te dragen
Dan weet ik het echt niet Wat is een huis-tuin-en-keuken loopje?
Doelde op het gewone lopen, met de hond, naar de supermarkt etc. En dan hou ik maar gewoon even rust op loopgebied en ga ik maar zwemmen totdat het weer beter aanvoelt, dat gaat vast een stuk soepeler op het moment.
Op dinsdag 8 januari 2013 19:00 schreef Shravani het volgende: Hier ook aan een lekkere douche toe. Voor het eerst in het donker gelopen, best lekker!!! ik moest 10x2 lopen, en voor m''n gevoel ging ik niet heel hard, maar m''n grafiekje zegt dat ik toch de renstukjes sneller heb gedaan dan anders
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah de 2 minuten lopen.. slopers vind ik het Wel een lekkere afstand nog zeg!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Als ik ergens dingetjes heb, is het in mijn kuiten. Dus ik ga nu eens kijken of dit wat verschil maakt. Ze zijn zeker ook niet bedoeld om iedere keer te dragen
Ik hoop voor je dat het helpt overigens weet ik me nog niet zo lang geleden twee mensen te herinneren die behoorlijk anti-compressiekousen waren
Ik kwam er vanmiddag inderdaad ook achter dat ik die challenge steeds handmatig moet bijwerken... Logisch natuurlijk maar was verbaasd dat ik er nog niet in stond!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Op dinsdag 8 januari 2013 19:06 schreef Quoi het volgende: Mr Q en zijn eerste loopgroep. Het lijkt wel een oud wijf: "is dit te koud?" "of toch te warm?" "hoelaat gaan we weg?"
I'm off in ieder geval voor een hopelijk fijne training, mét aansluitend nieuwjaarsreceptie
Vandaag wederom alleen lopen, dus ik dacht ik ga eens "even" de heuvel op. (voor de kenners: vanaf onder in Nijverdal bij de Budde de bult op naar Dalzicht). Nou dat was best zwaar en ik had ook de afstand korter ingeschat met erheen en terug lopen erbij. Maar verder fijn gelopen!
Op dinsdag 8 januari 2013 19:22 schreef Daywalk3r het volgende: Vandaag wederom alleen lopen, dus ik dacht ik ga eens "even" de heuvel op. (voor de kenners: vanaf onder in Nijverdal bij de Budde de bult op naar Dalzicht). Nou dat was best zwaar en ik had ook de afstand korter ingeschat met erheen en terug lopen erbij. Maar verder fijn gelopen!