Ja misschien wel. Maar je moet ook niet tè bagatelliserend doen over die andere rechtsgebieden denk ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn dat gebieden waar alles nu toch wel een beetje helder is, kom nou. Paniek in de tent bij ondernemingsrecht want flex-bv. Eerste majeure wijziging in tijden. Men moest de parlementaire geschiedenis gaan lezen, wat is deze?! Vooral papierschuiverij uiteindelijk
Voor de zoveelste keer de statuten opstellen en beschermingsconstructies enzo: dat moet toch met macro's te doen zijn zo langzamerhand.
Hier ook dan dus? :Squote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
en Vpb en LB en OB en Succesie en Ovb en Formeel
hier dan
Ga je uberhaupt nog een (fiscale) master ergens doen dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:35 schreef Yreal het volgende:
MER Voluit schrijven is wel lekker om je sollicitatiebrieven wat langer te maken
Ja hoor, maar dat komt omdat ik me ook wel enigszins heb verdiept in het arbeidsrecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zelfs bij dingen als arbeidsrecht en sociaalzekerheidsrecht enzo?
Oh dat scheelt dan inderdaad. Want je vond het gewoon leuk of..?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat komt omdat ik me ook wel enigszins heb verdiept in het arbeidsrecht.
Dat werd toen nog op papyrus rollen geschrevenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Actaeon het volgende:
Hé Maharbal, was er in jouw tijd ook al een 'gespot in de UB' eigenlijk?
In zijn tijd waren er geeneens computers man.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Actaeon het volgende:
Lijkt me wel toch? Anders is alles vrij waardeloosquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ga je uberhaupt nog een (fiscale) master ergens doen dan?
Werkelijk waar geen idee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Actaeon het volgende:
Yup, en handig. Net als huurrecht bijvoorbeeld, ook handig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh dat scheelt dan inderdaad. Want je vond het gewoon leuk of..?
Ja zeker. En als je het leuk vindt. Why not.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yup, en handig. Net als huurrecht bijvoorbeeld, ook handig.
Dat ga je toch niet meer in het openbaar zeggen manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:38 schreef Paxcon het volgende:
Een jaar geleden had ik nog eenHyves
account
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ga je uberhaupt nog een (fiscale) master ergens doen dan?
Na IB twijfelde ik zwaar, maar inmiddels ben ik er weer van overtuigd dat ik het wel weer leuk vindquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Anders is alles vrij waardeloos
Ik heb nog steeds!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:38 schreef Paxcon het volgende:
Een jaar geleden had ik nog eenHyves
account
Oh, je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet meer in het openbaar zeggen man
Ja. Alleen kneusjes doen strafrecht. De rest blijft er ver van uit de buurt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef Mignon het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds!![]()
Is strafrecht (ofzo) voor domme mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |