zal wel met boxen enzo te maken hebben, en rekenenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
2 verschillende vakken, lijkt mij toch sterk dat ze beide over hetzelfde gaan?
Inderdaad,want de hele wereld bestaat uit Europa. En Europa heeft ook heel veel te zeggen op het gebied van directe belastingen. Oh wacht. Nee dus. En waar gaat internationaal belastingrecht over: juist, directe belastingen en heffingsbevoegdheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het verschil tussen Europees en Internationaal recht moet je onderhand toch wel begrijpen. Ongeacht welk rechtsgebiedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Does es liefquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad,want de hele wereld bestaat uit Europa. En Europa heeft ook heel veel te zeggen op het gebied van directe belastingen. Oh wacht. Nee dus. En waar gaat internationaal belastingrecht over: juist, directe belastingen en heffingsbevoegdheid.
Zucht.
Daarom doe ik dat toch ook op een online forumquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef eriksd het volgende:
Ik raad je toch echt aan dit soort dingen niet al te hardop te zeggen Yreal.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef Yreal het volgende:
wat heeft de wereld nou te vertellen over onze belastingen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef eriksd het volgende:
Ik raad je toch echt aan dit soort dingen niet al te hardop te zeggen Yreal.
Geen drol, maar we kunnen nog altijd wel met een ander land afspreken wat en hoe we heffen om dubbele belasting te voorkomen. Er is niet zoiets als een Europees belastingverdrag. Het enige wat Europees recht feitelijk zegt is dat als ik Henk belast tegen tarief bla, Jacques uit Frankrijk niet zwaarder belast mag worden hier. Hoe ik als Nederland met Frankrijk zelf afspreek te heffen, dat is geen zaak van de EU.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Does es lief![]()
Ik dacht meer van, wat heeft de wereld nou te vertellen over onze belastingen
ja dat ging ik net zeggenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, het Forum Romanum. Daar werd indertijd recht gesproken.
Ik zei alleen maar dat ik nou wat benieuwd was waar ze het bij internationaal belastingrecht over gingen hebbenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen drol, maar we kunnen nog altijd wel met een ander land afspreken wat en hoe we heffen om dubbele belasting te voorkomen. Er is niet zoiets als een Europees belastingverdrag. Het enige wat Europees recht feitelijk zegt is dat als ik Henk belast tegen tarief bla, Jacques uit Frankrijk niet zwaarder belast mag worden hier. Hoe ik als Nederland met Frankrijk zelf afspreek te heffen, dat is geen zaak van de EU.
Die goede oude tijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, het Forum Romanum. Daar werd indertijd recht gesproken.
Op zichzelf is je vraag niet zo heel gek hoor, massa's fiscalisten hebben niet helemaal voor ogen wat internationaal belastingrecht inhoudt. Het creert geen heffing: het knoopt aan bij nationale wetgeving en voorkomt dubbele economische en juridische heffing.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik nou wat benieuwd was waar ze het bij internationaal belastingrecht over gingen hebben
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fiscaal recht!!!!!!!! Dat kunnen ze beter domme irritante kutreken opleiding noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |