Aha, dankjewelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ongeveer. De bode zit volgens mij buiten de rechtszaal en roept simpelweg vanaf zijn centrale positie om welke zaak er aan de beurt is.
Ging niet zozeer over MER; meer over de hoeveelheid economie tijdens een hbo-opleiding rechten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef Yreal het volgende:
waar is die chick nou gebleven die over de MER wat wilde weten?
Oh dan sla ik over. Thanks for the heads upquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En het was nog een hoog niveau ook.
Allemaal lastige bestuursrechtelijke dingen
Ah oke, nog nooit gehad dus dat wist ik niet ./flexquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou denk het niet, want bij mensen die het niet gehaald hebben staat wel de automatische inschrijving op progress, maar nog niet het cijfer.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh dan sla ik over. Thanks for the heads up
oh nouwja, tijdens de MER was het echt minimaal. Zal bij rechten nog wel minder zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ging niet zozeer over MER; meer over de hoeveelheid economie tijdens een hbo-opleiding rechten.
he A, hoe ist met u?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh dan sla ik over. Thanks for the heads up
Oh ja je tentamen. Wel goed gegaan? Balanslezen toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moe. En tentamen was behooooorlijk lastig. Met u?
Cirkelredeneringquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daarvoor is hij novietenhoeder
alleen behoedt hij mij nooitergo ik ben geen noviet
waardeloos ... maar heb je je tentamen wel gehaald?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moe. En tentamen was behooooorlijk lastig. Met u?
Idd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oh ja je tentamen. Wel goed gegaan? Balanslezen toch?
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
waardeloos ... maar heb je je tentamen wel gehaald?
Ik behoed jou ook hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daarvoor is hij novietenhoeder
alleen behoedt hij mij nooitergo ik ben geen noviet
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vrees het ergstemisschien net een 6. Hoop ik. Maar het zou goed een 5 ofzo kunnen zijn.
Vraag het Erik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef Yreal het volgende:
Oke, ik snap nu waar europees belastingrecht over gaat.. maar nu moet ik zo maar even kijken waar internationaal belastingrecht dan over gaat
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef Yreal het volgende:
Oke, ik snap nu waar europees belastingrecht over gaat.. maar nu moet ik zo maar even kijken waar internationaal belastingrecht dan over gaat
Oja, je TR he boefje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ctrl+f even Erik in het vorige topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |