SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Aangezien rival een half jaar jonger is dan ik, ben jij dus nog helemaal niet oud te noemen. Ik noem iedereen onder de 35/40 nog "jong-belegen"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag wel hoor![]()
Huppel is precies even oud als Muhahaha en precies 2 jaar ouder dan Rival
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Jong belegen? Jonge god bedoel jequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Aangezien rival een half jaar jonger is dan ik, ben jij dus nog helemaal niet oud te noemen. Ik noem iedereen onder de 35/40 nog "jong-belegen".
![]()
deuken zou ik nooit expres makenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Geloof me, met mij is die ruimte er niet. Hoewel ik die uitspraak terugneem als ik er deuken door op dreig te lopen. Ben veels te zuinig op mijn lieve leasebakje
tenzij het een auto is die naar het oud ijzer gaat natuurlijk, stoom afblazen![]()
![]()
Leg dat eens uit aan fototoestel en DWquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jong belegen? Jonge god bedoel je.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Keyword is expresquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Sure, kom maar langs. Mijn kat is al tijden alleen.quote:Foto weet dat al.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Leg dat eens uit aan fototoestel en DW![]()
Kusjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn bovenburen denken dat mn zus en ik een lesbo koppel zijn
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Jullie bitchfighten dagelijks?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn bovenburen denken dat mn zus en ik een lesbo koppel zijn![]()
![]()
Lekker laten denken johquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn bovenburen denken dat mn zus en ik een lesbo koppel zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
beastiality, niet mijn marktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sure, kom maar langs. Mijn kat is al tijden alleen.
[..]
Foto weet dat al.![]()
![]()
Neequote:
Ik moest echt keihard lachen toen ik dat hoorde
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Die is huilend naar huis omdat DW hun date voor vrijdag heeft afgezegd, dus uhm neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
kom ik dan niet met Vin in de problemen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe komen ze dan op dat ideequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee
Ik moest echt keihard lachen toen ik dat hoorde?
WAT? Had ie een date ja?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is huilend naar huis omdat DW hun date voor vrijdag heeft afgezegd, dus uhm nee
Wat een baas!![]()
Weet jij trouwens of er een legale manier is om de begrenzer van een hybride uit te schakelen?quote:Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
ik weet niks van hybride dingenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of er een legale manier is om de begrenzer van een hybride uit te schakelen?![]()
![]()
ah jullie sharen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is huilend naar huis omdat DW hun date voor vrijdag heeft afgezegd, dus uhm nee
das wel zo netjes![]()
![]()
Ik zou willen dat hij zn scharrels deed sharen !!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer. Dat ding is nl. begrensd op 190, terwijl 'ie nog lang niet aan de top van z'n vermogen zatquote:
Dat soort kruisingen zijn niet vruchtbaarquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik woon samen met mn zus.. That's all.. Ze hebben er zelf gewoon een leuk verhaaltje van gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:42 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan op dat idee?
hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:45 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Jammer. Dat ding is nl. begrensd op 190, terwijl 'ie nog lang niet aan de top van z'n vermogen zat![]()
Omdat de motor nou niet bepaald een overactieve indruk maakte toen ik 'm plankte op de autobahn een maandje terug. En het naaldje bleef wel extreem netjes op de 190 balanceren, ook bij heuvelaf.quote:Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
had het over jullie Dames. dat siert julliequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou willen dat hij zn scharrels deed sharen !!![]()
![]()
Oh zoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
had het over jullie Dames. dat siert jullie
[b]AirwiN schreef [/b]
dat eerste komt gewoon door die vreemde overbrenging waar die dingen last van hebben.....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Omdat de motor nou niet bepaald een overactieve indruk maakte toen ik 'm plankte op de autobahn een maandje terug. En het naaldje bleef wel extreem netjes op de 190 balanceren, ook bij heuvelaf.
dat 2e zegt inderdaad wel dat er een begrenser op zit....![]()
Vechten heb je niks aan johquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
en dat nog zo openbaar hier op het forum.... ik zou vechten
[b]AirwiN schreef [/b]
Vreemde overbrengingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
dat eerste komt gewoon door die vreemde overbrenging waar die dingen last van hebben.....
dat 2e zegt inderdaad wel dat er een begrenser op zit....Ik ben best tevreden over z'n optrekvermogen anders. Als ik bijv. de snelweg oprijd dan trap ik het gas wel eens vol in, en loeit de benzinemotor bijkans door de motorkap heen terwijl de elektromotor vrolijk meedoet
Welkom terugquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Nederland is koud, grijs, en saai
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgensmij word ik oud.. Ik wil mijn autotje inruilen voor een Civic Hybrid
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
-tquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij word ik oud.. Ik wil mijn autotje inruilen voor een Civic Hybrid
+spatie!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ninjadwerg!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Thanksquote:
9 uur in een vliegtuig achter een jankend jengelend kind gezeten
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ninja-edit jij dan even de volgensmij, wat volgens mij moet zijnquote:.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ninja-edit jij dan even de volgensmij, wat volgens mij moet zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
ik weet niet genoeg van de techniek om het goed te omschrijven maar je maakt een hoop toeren en de auto reageert daar niet direct op zegmaar....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Vreemde overbrengingIk ben best tevreden over z'n optrekvermogen anders. Als ik bijv. de snelweg oprijd dan trap ik het gas wel eens vol in, en loeit de benzinemotor bijkans door de motorkap heen terwijl de elektromotor vrolijk meedoet
![]()
oud? verstandig waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij word ik oud.. Ik wil mijn autotje inruilen voor een Civic Hybrid![]()
![]()
Verrek de meet is volgende week al![]()
Wie komen er nou eigenlijk allemaal? Enne het is BYOB!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar automaatquote:![]()
Ik raak er aan gewend op de bus denk ik..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik hou best van tatoeages, mijn zoon mag er ook heus wel 1 als hij dat wil en vooral als hij 18 jaar of ouder is!!
Zie net op FB een pa die trots de foto van de tatoeage van zijn 14-jarige dochter laat zien
[b]AirwiN schreef [/b]
ik kan een automaat wel waarderenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar automaat![]()
Ik raak er aan gewend op de bus denk ik..
heb er zelf alleen niks aan....![]()
en het is zeker een trampstamp?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou best van tatoeages, mijn zoon mag er ook heus wel 1 als hij dat wil en vooral als hij 18 jaar of ouder is!!
Zie net op FB een pa die trots de foto van de tatoeage van zijn 14-jarige dochter laat zien
Nee midden op haar onderarm "Daddy"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en het is zeker een trampstamp?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
oke kan erger.. maar die 14 is wel erg foutquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee midden op haar onderarm "Daddy"![]()
![]()
als het konquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Elke hoek van de straat moeten tanken, nee dank je..![]()
![]()
De tatt an sich is wel tof, dat moet ik wel toegeven maar 14 manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
oke kan erger.. maar die 14 is wel erg fout
[b]AirwiN schreef [/b]
Zodat ze kan meten hoe diep ze haar vuist in der papa kan rammen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee midden op haar onderarm "Daddy"
boeiendquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Elke hoek van de straat moeten tanken, nee dank je..
Ik merk dat ik last van m'n linkerbeen krijg als ik in m'n eigen auto rij.. Dus ik denk dat ik op een gegeven moment wel over moet stappen.. dat krijg je als je al 10 jaar minimaal 100.000km per jaar rijdt..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan een automaat wel waarderen
heb er zelf alleen niks aan....Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Uh ja, voor mij wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zodat ze kan meten hoe diep ze haar vuist in der papa kan rammen?
[..]
boeiendDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Getverdemme. Welk incestdorp komt dat bericht uit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee midden op haar onderarm "Daddy"Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Die meid houdt gewoon van dr pa die nu moet vechten om het gezin staande te houden nu ma scheiding heeft aangevraagd en met een of andere sul samenwoont!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Getverdemme. Welk incestdorp komt dat bericht uit?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Getverdemme. Welk incestdorp komt dat bericht uit?.
Huppel, help, ER mest me vet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ben je in Gorinchem?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ner maar ik had Walkers S&V besteld, krijg ik er ook smokey bacon, koekjes en chocola bij.quote:
Goed bezig die manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ner maar ik had Walkers S&V besteld, krijg ik er ook smokey bacon, koekjes en chocola bij.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik rijd automaat, tijdens de kerst 2 dagen fulltime handgeschakeld en nu weer in mijn eigen auto.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik merk dat ik last van m'n linkerbeen krijg als ik in m'n eigen auto rij.. Dus ik denk dat ik op een gegeven moment wel over moet stappen.. dat krijg je als je al 10 jaar minimaal 100.000km per jaar rijdt..
Gisteravond, moe, op weg naar huis, zit ik ineens aan die pook te rukken tijdens het afrijden van een rotonde.... Ben ik blij dattie een beveiliging heeft tegen al rijdend in zijn P gezet worden....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ner maar ik had Walkers S&V besteld, krijg ik er ook smokey bacon, koekjes en chocola bij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
niet de eerste keer vol op de rem toen je wilde koppelen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik rijd automaat, tijdens de kerst 2 dagen fulltime handgeschakeld en nu weer in mijn eigen auto.
Gisteravond, moe, op weg naar huis, zit ik ineens aan die pook te rukken tijdens het afrijden van een rotonde.... Ben ik blij dattie een beveiliging heeft tegen al rijdend in zijn P gezet worden....![]()
![]()
Complimenten van de zaakquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ner maar ik had Walkers S&V besteld, krijg ik er ook smokey bacon, koekjes en chocola bij.Doen ze altijd wat extra's bij stoppen
![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
hmm, ok das wat anders, maar ik ben het wel met je eens dat tatoeages voor 18 of ouder zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die meid houdt gewoon van dr pa die nu moet vechten om het gezin staande te houden nu ma scheiding heeft aangevraagd en met een of andere sul samenwoont!!Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Nee daar was ik nog net niet moe genoeg voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
niet de eerste keer vol op de rem toen je wilde koppelen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik had gevraagd om 1 proefzakje smokey bacon (die verdomd lekker is), krijg ik er 2.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik rijd automaat, tijdens de kerst 2 dagen fulltime handgeschakeld en nu weer in mijn eigen auto.
Gisteravond, moe, op weg naar huis, zit ik ineens aan die pook te rukken tijdens het afrijden van een rotonde.... Ben ik blij dattie een beveiliging heeft tegen al rijdend in zijn P gezet worden....![]()
Ik heb vaker andersom, als ik van de bus afstap dat ik vergeet te koppelen in m'n eigen auto, maar dat is alleen als ik écht moe ben..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
* Huppelmuts gaat thee zettenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben eigenlijk van mening dat dat 21 moet zijn... 18-21 zijn je ouders nog financieel verantwoordelijk voor je. Dan ben je -zeker- nog niet toe aan domme dingen als tattoosquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
hmm, ok das wat anders, maar ik ben het wel met je eens dat tatoeages voor 18 of ouder zijn
Je kan van ER zeggen wat je wilt maar hij zorgt goed voor mensenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik had gevraagd om 1 proefzakje smokey bacon (die verdomd lekker is), krijg ik er 2.
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ik, maar niet zoveel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Complimenten van de zaakDoen ze altijd wat extra's bij stoppen
Van de 8 die ik heb zijn er 3 gezet tussen mn 18de en 21ste levensjaar!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk van mening dat dat 21 moet zijn... 18-21 zijn je ouders nog financieel verantwoordelijk voor je. Dan ben je -zeker- nog niet toe aan domme dingen als tattoos
Het is gewoon belangrijk dat je geen "doe mij die maar" tattoo zet en dus vind ik juist dat ze shops waar ze zonder afspraken werken moeten afschaffen
[b]AirwiN schreef [/b]
Sowieso, je groeit nog tot je 18e gemiddeld (behalve ik, ik stopte met groeien op mijn 12e.)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
hmm, ok das wat anders, maar ik ben het wel met je eens dat tatoeages voor 18 of ouder zijn[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Middagdutje gedaan, wakker geworden met nog ergere koppijn dan ik ervoor had
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
mijn eerste kwam op mijn 18e, ik ben er Nog steeds gelukkig mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk van mening dat dat 21 moet zijn... 18-21 zijn je ouders nog financieel verantwoordelijk voor je. Dan ben je -zeker- nog niet toe aan domme dingen als tattoos[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom jij nou nog de 17de?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Middagdutje gedaan, wakker geworden met nog ergere koppijn dan ik ervoor hadIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom? Eigen keuze en zo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de 8 die ik heb zijn er 3 gezet tussen mn 18de en 21ste levensjaar!
Het is gewoon belangrijk dat je geen "doe mij die maar" tattoo zet en dus vind ik juist dat ze shops waar ze zonder afspraken werken moeten afschaffen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
in de lengte bedoel je....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso, je groeit nog tot je 18e gemiddeld (behalve ik, ik stopte met groeien op mijn 12e.)![]()
![]()
Ik ben sowieso geen mega-fan van tatoeagesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk van mening dat dat 21 moet zijn... 18-21 zijn je ouders nog financieel verantwoordelijk voor je. Dan ben je -zeker- nog niet toe aan domme dingen als tattoos
Moet nog wat boodschappen doen, dus ik ben weg mensen. Misschien tot vanavond
Hoofdmassage? kusje erop?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Middagdutje gedaan, wakker geworden met nog ergere koppijn dan ik ervoor had
foto's uitzoeken is altijd zo'n ramptaak
ik heb er 1000 gemaakt, maar ik wil er maar 30 ofzo op mijn FB plaatsen
Omdat dat vaak de tatoeages zijn waar men spijt van krijgt. Dat en naam-tatoeagesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, ik werd later wel dikker.quote:
maar laat die mensen lekker zelf vallen en opstaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat dat vaak de tatoeages zijn waar men spijt van krijgt. Dat en naam-tatoeages![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: