Stenders of Timur.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:33 schreef alors het volgende:
Waar komt die NL versie nou opeens vandaan? Giel zeker?
Komt ook uit Italiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:33 schreef alors het volgende:
Waar komt die NL versie nou opeens vandaan? Giel zeker?
Enorm slim gedaanquote:
eigenlijk is het allemaal de schuld van stendersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Enorm slim gedaan![]()
Maar wat een kutnummer
MH gaat sowieso niet gebeuren, er zijn gelukkig ook nog genoeg mensen met een normale muzieksmaak bij 3.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef miieejj het volgende:
rot toch op met dat klote kuikentje![]()
domien verschuren
Ach ja weer eens wat anders dan een liquidatie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Brand in Amsterdam en meteen gaat het halve nieuws erover.
Randstedelijke arrogantiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
TS: Het is fucking SLAM FM: de urban bontkraagjes kutkneuzen baggerzender.
Wat verwacht je nu echt.
Wolfquote:
Niet echt, even naar de vliegclub geweest, ow en kots van een van mijn katten opgeruimd toen ik thuis kwamquote:
Getverderrie!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet echt, even naar de vliegclub geweest, ow en kots van een van mijn katten opgeruimd toen ik thuis kwam.
Jij ?
Ja zeg dat welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Getverderrie!
Gewerkt. Veelteveel gelachen daar. Hoewel je nooit teveel kan lachen. Rustig begin van het nieuwe jaar met veel buitendienst collega's die binnen rondhangen en dat is gezellig
*pinkt een traantje weg*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn ode aan minthy
Speciaal omdat zij in haar fobo zo'n prachtige ode aan mijn fluitje (NIET GAGBALL) heeft gedaan.
Ik werd er ook wel effe emotioneel van. Het is echt zo jij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
[..]
*pinkt een traantje weg*
Wat waanzinnig lief!
Ondanks dat we elkaar nooit hebben gezien en dit hoogstwaarschijnlijk ook nooit gaat gebeuren, vind ik het zo geweldig dat je mij zo goed aanvoelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik werd er ook wel effe emotioneel van. Het is echt zo jij.
En terecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
De perfecte manier om een halve paprika, prei etc op te maken.quote:
Een beetje gehakt met spekjes erdoor bakken, mjam!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:03 schreef borisz het volgende:
[..]
De perfecte manier om een halve paprika, prei etc op te maken.. Blik tomaten er doorheen en een beetje kruiden en je hebt een goede saus.
Buiten dat hypen van dat nummer zijn Coen en Domien net een stel oude wijven. Ik mis Sanderquote:
Het lied doet me denken aan van De Klusjesmannenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:16 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
En de tractor VROEM, de tractor VROEM, de tractor VROEM en de kuiken SPLaSH!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef Sirolf het volgende:
BOUNCAH!
... en waar is de rest van het topic eigenlijk gebleven? Hallo...?! Is daar iemand?!
Lurkende... Ik sta de laatste tijd iets te vaak in de dag-top 100quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef Sirolf het volgende:
BOUNCAH!
... en waar is de rest van het topic eigenlijk gebleven? Hallo...?! Is daar iemand?!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef minthy het volgende:
atste tijd iets te vaak in de dag-top 100
Dan moet je daar niet kijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Lurkende... Ik sta de laatste tijd iets te vaak in de dag-top 100![]()
Waar kun je die dag top 100 eigenlijk vinden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Lurkende... Ik sta de laatste tijd iets te vaak in de dag-top 100![]()
Doe ik normaal gesproken ook nooit, maar ik werd aangesproken door iemandquote:
Dan moet je 'iemand' vragen zich met zijn/haar eigen zaken te bemoeienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ik normaal gesproken ook nooit, maar ik werd aangesproken door iemand
Geen idee, ik kreeg een linkje. Ergens in GC misschien?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar kun je die dag top 100 eigenlijk vinden?
Wat onaardig!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je 'iemand' vragen zich met zijn/haar eigen zaken te bemoeien
GC / Dagcijfers #226 Geen Levenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar kun je die dag top 100 eigenlijk vinden?
Loop je over?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga echt hard man met de avondploeg op slam fm
met daniel schaamlippens en ivo van autokreukelen
niet luisteren naar Frank Danequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga echt hard man met de avondploeg op slam fm
met daniel schaamlippens en ivo van autokreukelen
Word volwassen, je bent al oud...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik voel me weer helemaal 17 met die 2 radiopuisten
Ik ook, en dat wil ik zoveel mogelijk voorkomen. Dan maar een empathische softiequote:
Moet je niet bij je nieuwe holmaatjes blijven spelen?!quote:
joh in een jingle noemen ze zichzelf die homo en die dikkequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet je niet bij je nieuwe holmaatjes blijven spelen?!
Jezus...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
joh in een jingle noemen ze zichzelf die homo en die dikke
nivootje hoor. begrijpelijk dat die genomineerd zijn geweest voor de radioring. maar echt.
Jij hebt vrijwillig naar SlamFM geluisterd? Naar de avondploeg? En dat vond jij prettig om te luisteren?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Jezus...![]()
Ik luister al een jaar of 2 niet meer, er is veel veranderd blijkbaar
In de auto. Helaas ging ik nogal wat vaak met de rechterpoot omlaag bij trance enz, dus daarom luister ik niet meerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij hebt vrijwillig naar SlamFM geluisterd? Naar de avondploeg? En dat vond jij prettig om te luisteren?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
In de auto. Helaas ging ik nogal wat vaak met de rechterpoot omlaag bij trance enz, dus daarom luister ik niet meer
Valt mee, over het algemeen niet meer dan 10 km/h te hard. Vorig jaar heb ik meer voor de kiezen gehad qua bekeuringen, 85 rijden waar 60 is toegestaan. Zowel op de heen- als op de terugwegquote:
Was me nog niet eens opgevallen... Ik heb geen gebakjes gekochtquote:
Nog 56 topikjes en dan zit ik hier alweer 3000 topiques!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen... Ik heb geen gebakjes gekocht
Da's iets langer dan ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog 56 topikjes en dan zit ik hier alweer 3000 topiques!
Lijkt me een strak plan!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
zoeft ff voorbij om iedereen weltrusten te wensen
p.s.: zal ik voor morgen dan maar virtuele gebakjes maken?
lekker! trustenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
zoeft ff voorbij om iedereen weltrusten te wensen
p.s.: zal ik voor morgen dan maar virtuele gebakjes maken?
Haha nee maar je bent de enige aanwezige.quote:
Story of my life... Héb ik eens een keertje tijd om een avond te lamballen, ben ik de enigequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha nee maar je bent de enige aanwezige.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Story of my life... Héb ik eens een keertje tijd om een avond te lamballen, ben ik de enige
Ik zag je edit. Je gunt jezelf een uurtje extra slaap?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef Paul het volgende:
HEY HEY nog 7,5 uur en dan weer GIEEEEEEEEEEEEL
WAAROM ZAG JE DATquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag je edit. Je gunt jezelf een uurtje extra slaap?
JAAAAAAAA GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef Paul het volgende:
HEY HEY nog 7,5 uur en dan weer GIEEEEEEEEEEEEL
HUUUUUUUquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:07 schreef Paul het volgende:
[..]
GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
[ afbeelding ]
Die vind ik een heel stuk toffer! Niet alleen omdat hij hier in de buurt woont, overigens. Je mag me er wel om aanrakenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
EDWIN EVEEEEEEEEEEEEERS
Geintje natuurlijK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
WAT EEN KUTGRAPquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
EDWIN EVEEEEEEEEEEEEERS
Geintje natuurlijK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
schaterlachenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, komop... Je moest een beetje grijnzen
DOE GEWOON NORMAAL TEGEN HEM JA HIJ IS FAN VAN GIEL DUS IK BESCHERM HEM MET HEEL MIJN GIELTJESHART EN GIELTJESLEVEN! HOOR JE ME ? HOOR JE ME?quote:
Nee. *LALALALALA*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef Paul het volgende:
[..]
DOE GEWOON NORMAAL TEGEN HEM JA HIJ IS FAN VAN GIEL DUS IK BESCHERM HEM MET HEEL MIJN GIELTJESHART EN GIELTJESLEVEN! HOOR JE ME ? HOOR JE ME?
Hoi fanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef Paul het volgende:
[..]
DOE GEWOON NORMAAL TEGEN HEM JA HIJ IS FAN VAN GIEL DUS IK BESCHERM HEM MET HEEL MIJN GIELTJESHART EN GIELTJESLEVEN! HOOR JE ME ? HOOR JE ME?
Paul, baasjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, ik heb oprecht een hekel aan Giel. Kan er niets aan doenquote:
Ik vind het origineel beterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef minthy het volgende:
Wow! 5 mensen op één gitaar. Zou nog best eens een internethit kunnen worden![]()
Dat ouwe wijfje, ik blijf haar geweldig vinden...quote:
Die baarddudequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef minthy het volgende:
Wow! 5 mensen op één gitaar. Zou nog best eens een internethit kunnen worden![]()
Je bedoelt Eric Cantona?quote:
Best aardig inderdaad. Vreselijk catchy allemaal. Alleen jammer van die autotunestem van die dudequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
Talentvolle groep hoor Walk off the earth
Vet gedaan ook:
haten is verlatenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een gare figuren zegallejezus
doei rolfjenquote:
quote:
Nee!quote:
Oke, dan blijf ik nog even!quote:
quote:
Geweldig nummer.quote:
Ik heb niets van Elbow gehoordquote:
Kak, het was Blaudzun...quote:
jahoor Jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Kak, het was Blaudzun...![]()
![]()
Ik ben druk met typen, teveel afgeleid om na te denken geloof ik
Hey!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat zei ze verkeerd dan?
Hoi trouwens
Klopt, dat zei ze ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey!![]()
Ze gaf Dookie als antwoord, volgens mij is dat de naam van het album
Jep, ze kon niet op de titel komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi zonde, want ze zat wel in de buurt
Slaap lekker, jong!quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, ze kon niet op de titel komen.
Ik ga slapen
Whehe, tof idee wel! Ik heb de radio echter niet meer aan en ik val haast om van de slaapquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:19 schreef FZN05 het volgende:
Zullen we net doen alsof het Serious Request is?
Jammer! Haha Robin van Bassie en Adriaan is nu in de studio.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe, tof idee wel! Ik heb de radio echter niet meer aan en ik val haast om van de slaap
Die lippenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'Muziek Norah Jones het veiligst voor in de auto'
AMSTERDAM - Onderzoekers aan de London Metropolitan University hebben een lijst samengesteld met de tien liedjes die een veilige autorit zouden bevorderen. Come Away With Me van Norah Jones staat bovenaan de lijst.
Dat meldt de Britse krant The Telegraph.
Volgens de onderzoekers reageren bestuurders op de weg het beste op muziek die hetzelfde ritme heeft als de menselijke hartslag, zo tussen de zestig en tachtig beats per minuut. Behalve Norah Jones voldoen ook hits van Jason Mraz, Coldplay, Elton John en Justin Timberlake hieraan.
Hardere muziek of liedjes met een hoger tempo zouden juist onveilig rijgedrag in de hand werken. Zo zouden vooral vrouwen roekelozer gaan rijden terwijl ze luisteren naar hiphop. Mannen drukken bij heavy metal het gaspedaal wat dieper in, terwijl vrouwelijke bestuurders hetzelfde doen bij dancemuziek.
Ik heb meer te doen dan taarten te bakken hoor...quote:
Dat dacht ik alquote:
twitter:woordgrap3fm twitterde op woensdag 09-01-2013 om 09:53:31Giel tegen een slager: "Je houdt natuurlijk altijd rekening met het worstcasescenario." #woordgrap #3fm reageer retweet
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:56 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Vanmorgen toen ik net wakker was, meteen deze woordgrap horentwitter:woordgrap3fm twitterde op woensdag 09-01-2013 om 09:53:31Giel tegen een slager: "Je houdt natuurlijk altijd rekening met het worstcasescenario." #woordgrap #3fm reageer retweet
Een docent van mij maakte daar een keer worst-kaascenario vanquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:56 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Vanmorgen toen ik net wakker was, meteen deze woordgrap horentwitter:woordgrap3fm twitterde op woensdag 09-01-2013 om 09:53:31Giel tegen een slager: "Je houdt natuurlijk altijd rekening met het worstcasescenario." #woordgrap #3fm reageer retweet
Dat zou een drama worden, die weekquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
als kuikentje piep MH wordt, dan luister ik geen radio meer totdat het debiele plaatje weer van de radio verdwenen is.
Oke, tot in maart danquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:01 schreef themauster het volgende:
Die kutkuiken jaagt mij weer voor een paar weken weg van 3FM ik luister in maart wel weer ofzo.
Leuk hequote:
3FM durft het niet eens MH te maken.twitter:Domien twitterde op woensdag 09-01-2013 om 12:02:19Wordt een korte vergadering, vanmiddag. #kuikentjepiep #gelopenrace #hit reageer retweet
gewoon eigen muziek aan dan maar of een andere radio zender qmusic of skyradio ofzo.quote:
Welke dj's vinden het eigenlijk een leuk nummer, behalve Giel en Domien? Van Barend en Michiel weet ik al dat ze het geen leuk nummer vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
als kuikentje piep MH wordt, dan luister ik geen radio meer totdat het debiele plaatje weer van de radio verdwenen is.
Waanzinnig! Ik hou van beestjes. Biefstukje op z'n tijdquote:
ja vreetzucht wordt ieder zijn dood.quote:
Biefstukquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Waanzinnig! Ik hou van beestjes. Biefstukje op z'n tijd
Mjam!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
lunch! Dus hebben we taart
[ afbeelding ]
Gewoon doen! Hou het luchtig en kort, vraag gewoon hoe het gaat oid. En stuur het bericht voordat je laveloos op de bank hangt van het bierquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
BiefstukNICE!
Ik kan me niet in bedwang houden Minthy... Morgenavond ga ik er toch weer een smsje aan wagen
De wereld staat op z'n kopquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon doen! Hou het luchtig en kort, vraag gewoon hoe het gaat oid. En stuur het bericht voordat je laveloos op de bank hangt van het bier![]()
Hier ook de (voor mijn doen) stoute schoenen aangetrokken en ik ben niet afgewezen. Het wordt steeds gekker...
Precies, dat lijkt me een goed plan! En laat je de kop niet gek maken, ook belangrijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De wereld staat op z'n kop
Was ik ook van plan hoormorgenavond gewoon ff: Hoe gaat't? al een huisje gevonden?
of zoiets
Dan kan ik in ieder geval niet mezelf de schuld geven dat IK te weinig contact zocht
Sinds het weekend 0 contact gehad dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De wereld staat op z'n kop
Was ik ook van plan hoormorgenavond gewoon ff: Hoe gaat't? al een huisje gevonden?
of zoiets
Dan kan ik in ieder geval niet mezelf de schuld geven dat IK te weinig contact zocht
Maandag even, wou een nieuwe afspraak maken, maar ze kan deze week en dit weekend nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds het weekend 0 contact gehad dan?
Tss, vrouwen..quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maandag even, wou een nieuwe afspraak maken, maar ze kan deze week en dit weekend niet
Daarna noppes....
Ik doe het ook amper, ben er het type ook niet voor. Maar soms wint de nieuwsgierigheid en laat ik me overhalen/haal ik mezelf overquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
ik merk het al daten wordt nooit wat voor mij. Ik ga wel voor een arrangeert huwelijk of schommelstoel met kat/hond.
Het is ook gewoon ronduit KUT!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
ik merk het al daten wordt nooit wat voor mij. Ik ga wel voor een arrangeert huwelijk of schommelstoel met kat/hond.
Ik ben gewoon gebruikt door een lekker wijf voor de seks!!!quote:
Even verbeterd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
ik merk het al daten wordt nooit wat voor mij. Ik ga wel voor een arrangeert huwelijk of schommelstoel met kad/hont.
Goh, nooit gedacht dat mannen dat vervelend vonden...quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gebruikt door een lekker wijf voor de seks!!!
BAH!
Normaliter niet, wel als je iemand stiekem toch wel heel leuk vindt....quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Goh, nooit gedacht dat mannen dat vervelend vonden...
Matig. De seks was wel goed?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
BAH!
Gewoon subtiel contact blijven houden. Al ze niet reageert of echt helemaal nooit meer wilt afspreken. Tja dan ben je pas gebruikt. Mss wil ze gewoon een week nadenken en afstand nemen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
BAH!
Ik weet het en ken hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Normaliter niet, wel als je iemand stiekem toch wel heel leuk vindt....
Niet waar. Vrouwen zijn aaaaltijd een baken van helderheid.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon subtiel contact blijven houden. Al ze niet reageert of echt helemaal nooit meer wilt afspreken. Tja dan ben je pas gebruikt. Mss wil ze gewoon een week nadenken en afstand nemen.
Ach vrouwen zijn ingewikkelde wezens. Er zijn duizenden interpretaties mogelijk.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet waar. Vrouwen zijn aaaaltijd een baken van helderheid.
Nee, dan mannen. Je eerst de kop helemaal gek maken om vervolgens na een hele poos te zeggen dat de ex toch leuker is en daarmee weer gaan aanpappen. Mij in volledige vertwijfeling achterlatend. Daar word je vrolijk vanquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet waar. Vrouwen zijn aaaaltijd een baken van helderheid.
Thanksquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon subtiel contact blijven houden. Al ze niet reageert of echt helemaal nooit meer wilt afspreken. Tja dan ben je pas gebruikt. Mss wil ze gewoon een week nadenken en afstand nemen.
Ach vrouwen zijn ingewikkelde wezens. Er zijn duizenden interpretaties mogelijk.
Oi!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dan mannen. Je eerst de kop helemaal gek maken om vervolgens na een hele poos te zeggen dat de ex toch leuker is en daarmee weer gaan aanpappen. Mij in volledige vertwijfeling achterlatend. Daar word je vrolijk van![]()
Dus; mannen
Zeg, ik deelde daar een compliment uit, hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dan mannen. Je eerst de kop helemaal gek maken om vervolgens na een hele poos te zeggen dat de ex toch leuker is en daarmee weer gaan aanpappen. Mij in volledige vertwijfeling achterlatend. Daar word je vrolijk van![]()
Dus; mannen
moraalridderquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
mannen, vrouwen allebei rare wezens.
neem aan dat Veenstra niet zo dom is om die publiekelijk te maken. Of zou hij het toch wel doe?quote:
Is al eerder een keer gebeurd tijdens EW.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
neem aan dat Veenstra niet zo dom is om die publiekelijk te maken. Of zou hij het toch wel doe?
Gewoon, mensenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
mannen, vrouwen allebei rare wezens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |