Stenders of Timur.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:33 schreef alors het volgende:
Waar komt die NL versie nou opeens vandaan? Giel zeker?
Komt ook uit Italiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:33 schreef alors het volgende:
Waar komt die NL versie nou opeens vandaan? Giel zeker?
Enorm slim gedaanquote:
eigenlijk is het allemaal de schuld van stendersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Enorm slim gedaan![]()
Maar wat een kutnummer
MH gaat sowieso niet gebeuren, er zijn gelukkig ook nog genoeg mensen met een normale muzieksmaak bij 3.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef miieejj het volgende:
rot toch op met dat klote kuikentje![]()
domien verschuren
Ach ja weer eens wat anders dan een liquidatie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Brand in Amsterdam en meteen gaat het halve nieuws erover.
Randstedelijke arrogantiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
TS: Het is fucking SLAM FM: de urban bontkraagjes kutkneuzen baggerzender.
Wat verwacht je nu echt.
Wolfquote:
Niet echt, even naar de vliegclub geweest, ow en kots van een van mijn katten opgeruimd toen ik thuis kwamquote:
Getverderrie!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet echt, even naar de vliegclub geweest, ow en kots van een van mijn katten opgeruimd toen ik thuis kwam.
Jij ?
Ja zeg dat welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Getverderrie!
Gewerkt. Veelteveel gelachen daar. Hoewel je nooit teveel kan lachen. Rustig begin van het nieuwe jaar met veel buitendienst collega's die binnen rondhangen en dat is gezellig
*pinkt een traantje weg*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn ode aan minthy
Speciaal omdat zij in haar fobo zo'n prachtige ode aan mijn fluitje (NIET GAGBALL) heeft gedaan.
Ik werd er ook wel effe emotioneel van. Het is echt zo jij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
[..]
*pinkt een traantje weg*
Wat waanzinnig lief!
Ondanks dat we elkaar nooit hebben gezien en dit hoogstwaarschijnlijk ook nooit gaat gebeuren, vind ik het zo geweldig dat je mij zo goed aanvoelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik werd er ook wel effe emotioneel van. Het is echt zo jij.
En terecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
De perfecte manier om een halve paprika, prei etc op te maken.quote:
Een beetje gehakt met spekjes erdoor bakken, mjam!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:03 schreef borisz het volgende:
[..]
De perfecte manier om een halve paprika, prei etc op te maken.. Blik tomaten er doorheen en een beetje kruiden en je hebt een goede saus.
Buiten dat hypen van dat nummer zijn Coen en Domien net een stel oude wijven. Ik mis Sanderquote:
Het lied doet me denken aan van De Klusjesmannenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:16 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
En de tractor VROEM, de tractor VROEM, de tractor VROEM en de kuiken SPLaSH!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef Sirolf het volgende:
BOUNCAH!
... en waar is de rest van het topic eigenlijk gebleven? Hallo...?! Is daar iemand?!
Lurkende... Ik sta de laatste tijd iets te vaak in de dag-top 100quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef Sirolf het volgende:
BOUNCAH!
... en waar is de rest van het topic eigenlijk gebleven? Hallo...?! Is daar iemand?!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef minthy het volgende:
atste tijd iets te vaak in de dag-top 100
Dan moet je daar niet kijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Lurkende... Ik sta de laatste tijd iets te vaak in de dag-top 100![]()
Waar kun je die dag top 100 eigenlijk vinden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Lurkende... Ik sta de laatste tijd iets te vaak in de dag-top 100![]()
Doe ik normaal gesproken ook nooit, maar ik werd aangesproken door iemandquote:
Dan moet je 'iemand' vragen zich met zijn/haar eigen zaken te bemoeienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ik normaal gesproken ook nooit, maar ik werd aangesproken door iemand
Geen idee, ik kreeg een linkje. Ergens in GC misschien?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar kun je die dag top 100 eigenlijk vinden?
Wat onaardig!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je 'iemand' vragen zich met zijn/haar eigen zaken te bemoeien
GC / Dagcijfers #226 Geen Levenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar kun je die dag top 100 eigenlijk vinden?
Loop je over?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga echt hard man met de avondploeg op slam fm
met daniel schaamlippens en ivo van autokreukelen
niet luisteren naar Frank Danequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga echt hard man met de avondploeg op slam fm
met daniel schaamlippens en ivo van autokreukelen
Word volwassen, je bent al oud...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik voel me weer helemaal 17 met die 2 radiopuisten
Ik ook, en dat wil ik zoveel mogelijk voorkomen. Dan maar een empathische softiequote:
Moet je niet bij je nieuwe holmaatjes blijven spelen?!quote:
joh in een jingle noemen ze zichzelf die homo en die dikkequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet je niet bij je nieuwe holmaatjes blijven spelen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |