Pieters kan voorlopig sowieso niet naar het centrum omdat hij daar lang niet gespeeld en niet op getraind heeft.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het centrum Marcelo-Zanka
Weet ik, maar Zanka doet het wel aardig de laatste tijd en die zou ik gewoon de kans geven. Pieters gewoon linksback.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pieters kan voorlopig sowieso niet naar het centrum omdat hij daar lang niet gespeeld en niet op getraind heeft.
Had ik bij moeten zijnquote:
Ik zou graag die ervaring hiervoor in willen ruilen jaquote:
Die KNVB beker pic mag wel vervangen worden door de AIA CC pic hierboven.quote:
Nou niet gaan overdrijvenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die KNVB beker pic mag wel vervangen worden door de AIA CC pic hierboven.
Ja ach individuele prijzen bij een teamsport.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef Doublepain het volgende:
Messi kan de gouden bal 4x winnen, maar deze pakt hij nooit!
twitter:LeoMessi1987 twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 16:35:18I am surprised I won another golden ball, I expected that Keven Strootgod would win it reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:LeoMessi1987 twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 16:35:18I am surprised I won another golden ball, I expected that Keven Strootgod would win it reageer retweet
Messi weet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk, maar zegt natuurlijk niet bijster veel op basis van een invalbeurt tegen een beperkte tegenstander in verre van normale omstandigheden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me zeker. Bakkali en Hiljemark zijn de grootste talenten die er nu bij PSV rondlopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:55 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Leuk, maar zegt natuurlijk niet bijster veel op basis van een invalbeurt tegen een beperkte tegenstander in verre van normale omstandigheden.
Hopelijk gaan we deze jongens ook zien in de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |