:quote:
Zuidquote:
stem meequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Strootman naar Manutd?
TT moet veranderen,Strootman>>Strootgod
Wel mooi dat velen de kans hebben gekregenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Volledige jeugd voorin bij PSV I. Dat zullen we niet meer meemaken voorlopig.
7 spelers zelfs.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Volledige jeugd voorin bij PSV I. Dat zullen we niet meer meemaken voorlopig.
Speelt PSV met 7 aanvallers? Ik dacht toch echt dat ik het had over volledige jeugd VOORIN bij PSV I.quote:
Van Ooijen, Ritzmaier, Bakkali, Locadia, Hendrix en Koch stonden op het einde erin.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:56 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Speelt PSV met 7 aanvallers? Ik dacht toch echt dat ik het had over volledige jeugd VOORIN bij PSV I.
Je begrijpt me niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van Ooijen, Ritzmaier, Bakkali, Locadia, Hendrix en Koch stonden op het einde erin.
Depay ging eraf voor Hendrix volgens mij.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens fit voor PEC. Pieters waarschijnlijk basis ipv Willems.
Hopelijk blijft het centrum Marcelo-Zankaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens fit voor PEC. Pieters waarschijnlijk basis ipv Willems.
9 kols en 8 assists ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
Als mertens dan maar niet constant naar binnen trekt. Dat trucje kent elke club nu wel.
Pieters kan voorlopig sowieso niet naar het centrum omdat hij daar lang niet gespeeld en niet op getraind heeft.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het centrum Marcelo-Zanka
Weet ik, maar Zanka doet het wel aardig de laatste tijd en die zou ik gewoon de kans geven. Pieters gewoon linksback.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pieters kan voorlopig sowieso niet naar het centrum omdat hij daar lang niet gespeeld en niet op getraind heeft.
Had ik bij moeten zijnquote:
Ik zou graag die ervaring hiervoor in willen ruilen jaquote:
Die KNVB beker pic mag wel vervangen worden door de AIA CC pic hierboven.quote:
Nou niet gaan overdrijvenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die KNVB beker pic mag wel vervangen worden door de AIA CC pic hierboven.
Ja ach individuele prijzen bij een teamsport.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef Doublepain het volgende:
Messi kan de gouden bal 4x winnen, maar deze pakt hij nooit!
twitter:LeoMessi1987 twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 16:35:18I am surprised I won another golden ball, I expected that Keven Strootgod would win it reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:LeoMessi1987 twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 16:35:18I am surprised I won another golden ball, I expected that Keven Strootgod would win it reageer retweet
Messi weet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk, maar zegt natuurlijk niet bijster veel op basis van een invalbeurt tegen een beperkte tegenstander in verre van normale omstandigheden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me zeker. Bakkali en Hiljemark zijn de grootste talenten die er nu bij PSV rondlopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:55 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Leuk, maar zegt natuurlijk niet bijster veel op basis van een invalbeurt tegen een beperkte tegenstander in verre van normale omstandigheden.
Hopelijk gaan we deze jongens ook zien in de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |