quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam ze allemaal op Hemelvaarstdag tegen in de stad en wist niets van dat concert. Ik dacht serieus dat de wereld gek geworden was en dat die mensen dachten dat Hemelvaart een nautisch evenement was.![]()
Ebo Taylor moet het hebben van hele lange hypnotiserende nummers, dat wilde ik jullie niet aan doen. Ik heb dat toen meegemaakt in de kleine zaal van Paradiso, dat is een ideale zaal voor Afrobeat. Als het lekker vol is 'ronkt' het daar lekker en is het precies de juiste atmosfeer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze is nog leuker dan die eerdere clip.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]Ik had precies hetzelfde toen ik vanuit Utrecht in de trein terugkwam.
Nee, in FB gaat het gewoon nog even op de oude voet verder.quote:
Dat weet ik, maar ik mis 'm hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Teun heeft een eigen forum, daar kun je hem altijd bezoeken.
Pietje mag het daar zelf oplossen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, in FB gaat het gewoon nog even op de oude voet verder.
Maar Teun heeft een eigen forum, daar kun je hem altijd bezoeken.
Aha. Ik ben heel blij voor hem.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, maar niet omdat-ie hier niet meer post. Een forum over Roemenië.
Sterkte en beterschap.quote:
Even wat eten en drinken en gauw je bedje weer in. Op FOK! is het ook zo hier en daar wat trillerig en naar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het naweeen van alles. Trillerig en naar.
Wat deze wijze man zegt!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Even wat eten en drinken en gauw je bedje weer in. Op FOK! is het ook zo hier en daar wat trillerig en naar.
Dus dat! En buiten is het ook al grijs.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Even wat eten en drinken en gauw je bedje weer in. Op FOK! is het ook zo hier en daar wat trillerig en naar.
Ik ga toch maar even een flink stuk lopen. Calorieën verbranden, ik ben goed bezig. Nog zeker 5 kilo te gaan. Tot laterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat! En buiten is het ook al grijs.
Oeps, das minder, beterschap Mootie!!quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het naweeen van alles. Trillerig en naar.
was jij Dottey? Dat had ik helemaal niet door in het topic van de boldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, das minder, beterschap Mootie!!
Nope dat was ik niet Marrije!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
was jij Dottey? Dat had ik helemaal niet door in het topic van de bold![]()
dottey en dotteke zijn dus niet dezelfde?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef Toverheks het volgende:
Dottey zit in knutseltopic veel Marrije, leuk topic met veel leuke haak/brei en freubeldingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |