Dus dat! En buiten is het ook al grijs.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Even wat eten en drinken en gauw je bedje weer in. Op FOK! is het ook zo hier en daar wat trillerig en naar.
Ik ga toch maar even een flink stuk lopen. Calorieën verbranden, ik ben goed bezig. Nog zeker 5 kilo te gaan. Tot laterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat! En buiten is het ook al grijs.
Oeps, das minder, beterschap Mootie!!quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het naweeen van alles. Trillerig en naar.
was jij Dottey? Dat had ik helemaal niet door in het topic van de boldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, das minder, beterschap Mootie!!
Nope dat was ik niet Marrije!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
was jij Dottey? Dat had ik helemaal niet door in het topic van de bold![]()
dottey en dotteke zijn dus niet dezelfde?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef Toverheks het volgende:
Dottey zit in knutseltopic veel Marrije, leuk topic met veel leuke haak/brei en freubeldingen.
Dank je voor de tipquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Toverheks het volgende:
Knutselen en Creativiteit
Neem eens een kijkje, vooral de haak en brei loopt goed, altijd ff de OP van Haken en Breien kijkenleuke ideeen leuk subforum.
quote:
ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]was voor Marrije, maar jou wil ik best haakles geven hoor
Ik denk dat het beter is dat je dit niet doetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef pos het volgende:
Wat eet Oop vanavond? Ik denk broodjes kroket
No wayyy?? Jij bent toch nog wel zn vriend?....Okeeeeeej dat Scrut dat niet meer is begrijp ik...quote:
Want? Zit best veel groente in hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat je dit niet doet
Lieffie, doet de oogjes eens open, snuffel eens rond in de FBquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef pos het volgende:
[..]
No wayyy?? Jij bent toch nog wel zn vriend?....Okeeeeeej dat Scrut dat niet meer is begrijp ik...
FB? Facebook?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Lieffie, doet de oogjes eens open, snuffel eens rond in de FB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |