Ik ben sinds 1 januari 2,6 kg afgevallen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:49 schreef pullup het volgende:
ik ben op dit moment een interessante documentaire aan het kijken over hoe Roquefort gemaakt word.
Prima hoor neem dat kleine ventje mee .;)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Mooi, zet maar een bord extra klaar ik ben onderweg
Zeker weten hahahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Prima hoor neem dat kleine ventje mee .;)
Welk net??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:49 schreef pullup het volgende:
ik ben op dit moment een interessante documentaire aan het kijken over hoe Roquefort gemaakt word.
Ik heb het op DVD en lees net dat de spice girls niet mee bij elkaar komen voorlopig.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het op DVD en lees net dat de spice girls niet mee bij elkaar komen voorlopig.
Maar Ebo Taylor, gitarist van wijlen Fela Kuti. is vandaag 77 geworden en still going strong.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het op DVD en lees net dat de spice girls niet mee bij elkaar komen voorlopig.
Grappig ik heb die hele backing band altijd beschouwd als een eenheid en wist niet dat er in ieder geval een op zichzelf was begonnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Ebo Taylor, gitarist van wijlen Fela Kuti. is vandaag 77 geworden en still going strong.
Hoop dit jaar weer een concert van hem te bezoeken. Het vorige van hem was één van de beste concerten die ik meegemaakt heb.
Niet dus. De drummer van het eerste uur bijvoorbeeld, Tony Allen, is ook al in een vroeg stadium uit de band gestapt toen er steeds meer freeloaders in de band kwamen, en voor zichzelf begonnen. Hij is ook een ware grootheid. De man die z'n stokken niet vast lijkt te houden maar ze laat zweven tussen z'n vingers.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig ik heb die hele backing band altijd beschouwd als een eenheid en wist niet dat er in ieder geval een op zichzelf was begonnen.
Nee had jou ook niet verwacht daar tegen te komen Cc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef Copycat het volgende:
Ik ben ook een vrouw, maar met geen twintig paarden naar een Borsato-concert te dirigeren.
Ja ik kan best begrijpen dat mensen daar heen willen voor de sfeer enzo maar ik kan Gordon niet hendelenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:15 schreef pullup het volgende:
Die Toppers-concerten zijn de dagen dat de bloemetjesjurken tijdelijk geruild worden voor matrozenpakjes en men in Amsterdam lekker gek gaat doen
Inderdaad, zelfde laken een glitterpak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:15 schreef pullup het volgende:
Die Toppers-concerten zijn de dagen dat de bloemetjesjurken tijdelijk geruild worden voor matrozenpakjes en men in Amsterdam lekker gek gaat doen
Ik kwam ze allemaal op Hemelvaarstdag tegen in de stad en wist niets van dat concert. Ik dacht serieus dat de wereld gek geworden was en dat die mensen dachten dat Hemelvaart een nautisch evenement was.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:15 schreef pullup het volgende:
Eigenlijk ben ik een heel gekke meid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kwam ze allemaal op Hemelvaarstdag tegen in de stad en wist niets van dat concert. Ik dacht serieus dat de wereld gek geworden was en dat die mensen dachten dat Hemelvaart een nautisch evenement was.![]()
Deze is nog leuker dan die eerdere clip.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet dus. De drummer van het eerste uur bijvoorbeeld, Tony Allen, is ook al in een vroeg stadium uit de band gestapt toen er steeds meer freeloaders in de band kwamen, en voor zichzelf begonnen. Hij is ook een ware grootheid. De man die z'n stokken niet vast lijkt te houden maar ze laat zweven tussen z'n vingers.
Die speelt verschillende partijen door elkaar en moest destijds door twee drummers vervangen worden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam ze allemaal op Hemelvaarstdag tegen in de stad en wist niets van dat concert. Ik dacht serieus dat de wereld gek geworden was en dat die mensen dachten dat Hemelvaart een nautisch evenement was.![]()
Ebo Taylor moet het hebben van hele lange hypnotiserende nummers, dat wilde ik jullie niet aan doen. Ik heb dat toen meegemaakt in de kleine zaal van Paradiso, dat is een ideale zaal voor Afrobeat. Als het lekker vol is 'ronkt' het daar lekker en is het precies de juiste atmosfeer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze is nog leuker dan die eerdere clip.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]Ik had precies hetzelfde toen ik vanuit Utrecht in de trein terugkwam.
Nee, in FB gaat het gewoon nog even op de oude voet verder.quote:
Dat weet ik, maar ik mis 'm hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Teun heeft een eigen forum, daar kun je hem altijd bezoeken.
Pietje mag het daar zelf oplossen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, in FB gaat het gewoon nog even op de oude voet verder.
Maar Teun heeft een eigen forum, daar kun je hem altijd bezoeken.
Aha. Ik ben heel blij voor hem.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, maar niet omdat-ie hier niet meer post. Een forum over Roemenië.
Sterkte en beterschap.quote:
Even wat eten en drinken en gauw je bedje weer in. Op FOK! is het ook zo hier en daar wat trillerig en naar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het naweeen van alles. Trillerig en naar.
Wat deze wijze man zegt!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Even wat eten en drinken en gauw je bedje weer in. Op FOK! is het ook zo hier en daar wat trillerig en naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |