Alsof toivonen 9 miljoen oplevertquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:15 schreef macca728 het volgende:
nou gefeliciteerd, halen jullie straks CL kost het nog meer dan het oplevert.
Liverpool bood 13 miljoen in 2011. Het seizoen daarna was hij nog beter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alsof toivonen 9 miljoen oplevert
Ja maar daar ging het nu niet om. Hij zal nooit 9 miljoen opbrengen voor 1 jaar contract zoals macca728 beweerd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liverpool bood 13 miljoen in 2011. Het seizoen daarna was hij nog beter.
omgquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat is dat voor scorebordjournalistiek. Dat geblunder achterin heeft alweer voor genoeg puntverlies gezorgd.
Toen had je gewoon toe moeten happen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liverpool bood 13 miljoen in 2011. Het seizoen daarna was hij nog beter.
Ja op die domme vragen steeds ga ik niet serieus in, vandaar ook die PIquote:
Nou 5 miljoen lijkt me al heel watquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen had je gewoon toe moeten happen.
Nu mag je blij zijn als hij nog 5 miljoen Euro gaat opleveren.
Achteraf gelul, koop je niks voor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen had je gewoon toe moeten happen.
Nu mag je blij zijn als hij nog 5 miljoen Euro gaat opleveren.
Ik had hem sowieso nooit hoger dan die 13 miljoen ingeschat, dus op het beste moment kon je hem verkopen. En met een beetje fatsoenlijk beleid had men wel een goede vervanger voor Toivonen ipv WIjnaldum.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Achteraf gelul, koop je niks voor.
Je wist immers niet dat hij geblesseerd zou raken.
Tevens kan een man als Toivonen NET het verschil maken tussen net wel en net geen kampioenschap.
Toivonen is nou juist de speler die PSV het hardst mist, en heeft juist in belangrijke wedstrijden laten zien, dat hij er wel stond. Wedstrijden tegen Ajax en Feijenoord bijv.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik had hem sowieso nooit hoger dan die 13 miljoen ingeschat, dus op het beste moment kon je hem verkopen. En met een beetje fatsoenlijk beleid had men wel een goede vervanger voor Toivonen ipv WIjnaldum.
En ik vind Toivonen een prima speler hoor, maar het is geen kampioenenmaker imo. Daar komt hij op de beslissende momenten toch vaak te kort voor.
Die bedragen zijn ook waan van de dag. Nergens op gebaseerd. Gewoon wat een club op dat moment over heeft voor een speler. Er zijn 2 clubs die voor het seizoen 10M+ hebben geboden, maar toen wilde Toivonen niet, omdat hij dacht een goed EK te gaan spelen. Daarna wilde hij wel, maar wilde PSV niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik had hem sowieso nooit hoger dan die 13 miljoen ingeschat, dus op het beste moment kon je hem verkopen. En met een beetje fatsoenlijk beleid had men wel een goede vervanger voor Toivonen ipv WIjnaldum.
En ik vind Toivonen een prima speler hoor, maar het is geen kampioenenmaker imo. Daar komt hij op de beslissende momenten toch vaak te kort voor.
Ik denk dat jullie een Pieters veel harder missen dan een Toivonen. Toivonen wordt een beetje overschat door jullie denk ik. Hij scoort volgens mij vooral tegen de kleintjes in de tijd dat hij bij PSV zit. De enige topper waarin hij vaak scoort is tegen Feyenoord, voor de rest bar weinig en als hij al scoort in de toppers zijn ze niet van groot belang.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toivonen is nou juist de speler die PSV het hardst mist, en heeft juist in belangrijke wedstrijden laten zien, dat hij er wel stond. Wedstrijden tegen Ajax en Feijenoord bijv.
PSV had met een fitte Toivonen op dit moment toch wel wat punten meer gehad dan dat ze nu hebben.
Is gewoon een erg nuttige speler. Zeker in het systeem waarmee we het seizoen zijn begonnen. Een beurtelings inschuivende Strootman of Van Bommel en een zich steeds terugzakkende Lens in de spits. Werkte gewoon goed. Omdat hij positioneel sterk is scorend vermogen heeft. Met Wijnaldum moet je anders spelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie een Pieters veel harder missen dan een Toivonen. Toivonen wordt een beetje overschat door jullie denk ik. Hij scoort volgens mij vooral tegen de kleintjes in de tijd dat hij bij PSV zit. De enige topper waarin hij vaak scoort is tegen Feyenoord, voor de rest bar weinig en als hij al scoort in de toppers zijn ze niet van groot belang.
Het is zeker een nuttige speler, ik weerleg alleen het gegeven dat tja77 hem juist goed vind in de toppers.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is gewoon een erg nuttige speler. Zeker in het systeem waarmee we het seizoen zijn begonnen. Een beurtelings inschuivende Strootman of Van Bommel en een zich steeds terugzakkende Lens in de spits. Werkte gewoon goed. Omdat hij positioneel sterk is scorend vermogen heeft. Met Wijnaldum moet je anders spelen.
In toppers is hij vaak onzichtbaar. Is denk ik ook een duidelijke rede voor. Daar is veel meer evenwicht. PSV speelt 90% van de gevallen op de helft van de tegenstander. Denk dat hij daar veel sterker is dan wanneer op de counter wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is zeker een nuttige speler, ik weerleg alleen het gegeven dat tja77 hem juist goed vind in de toppers.
En ik weet dat doelpunten niet lijdend zijn daarin, het is echter wel een indicatie.
Dat, en ook het feit dat hij vaak op beslissende momenten choked. Herinner je die misser nog tegen FC Groningen 2 seizoenen geleden? Had hij gescoord voor open doel dan had je voorronde CL.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In toppers is hij vaak onzichtbaar. Is denk ik ook een duidelijke rede voor. Daar is veel meer evenwicht. PSV speelt 90% van de gevallen op de helft van de tegenstander. Denk dat hij daar veel sterker is dan wanneer op de counter wordt gespeeld.
Is geen schering en inslag. Kan me iig niet een vergelijkbare situatie voor de geest halen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat, en ook het feit dat hij vaak op beslissende momenten choked. Herinner je die misser nog tegen FC Groningen 2 seizoenen geleden? Had hij gescoord voor open doel dan had je voorronde CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |