quote:Op maandag 7 januari 2013 21:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eerlijk? De afgelopen keer.
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen?
Dat moet je natuurlijk ook niet meteen gaan roepen hé. Das meer iets voor...later.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meisjes die je in kunt palmen met 'wat heb jij een lekkere kont' hoef ik niet
Er is die avond geregeld. Zal ik de details maar achterwege laten?3quote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe ze reageerde op dit staaltje Austin Powers-charme.
De goede oude tijd, toen ik nog gratis kon reizen met m'n studentenproduct.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Toen heeft Mahar die wagon even aangekoppeld.
Austin Powersquote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe ze reageerde op dit staaltje Austin Powers-charme.
Heel veelquote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er is die avond geregeld. Zal ik de details maar achterwege laten?
Je gaat ook gewoon doorquote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Toen heeft Mahar die wagon even aangekoppeld.
Extra leuk omdat de treinen bij het koppelen soms vet vaak heen en weer moeten rijden. Eh, stoten.quote:
Ja true, maar tochquote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Alsof het ook maar iets uitmaakt wat je zegt als beide partijen zat zijn
Waarna de deuren opengaan en alles eruit stroomt. Althans, in de spits.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Extra leuk omdat de treinen bij het koppelen soms vet vaak heen en weer moeten rijden. Eh, stoten.
Soms komen die kuttreinen ook niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
Soms komt de trein ook eerder aan dan verwacht
Als het extra glad is op de weg ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
Soms komt de trein ook eerder aan dan verwacht
En je komt in ieder geval nooit te vroeg.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Extra leuk omdat de treinen bij het koppelen soms vet vaak heen en weer moeten rijden. Eh, stoten.
Ik zou oppassen met pekel, daar kunnen ze niet zo goed tegen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het extra glad is op de weg ofzo
Wu... Hoe... Ik snap deze niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben er ook wel eens uitgegooid toen ik mijn OV-pas niet bij me had
quote:Spotted: UB Groningen
"De eerste ub date is een feit! Esmée en Daniel, van harte gefeliciteerd. Als het over spotted al klinkt dan komt het in het echt helemaal goed met jullie. Lexa.nl kan wel stoppen met bestaan want wij hebben spotted in de ub. Wij komen er wel!"
quote:
Condoom vergeten uhuhu derpquote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vermoed dat ik het ook niet wil weten.
Toen de achterste deur genomen ?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben er ook wel eens uitgegooid toen ik mijn OV-pas niet bij me had
Kijk met jou kan ik pratenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Toen de achterste deur genomen ?
En wachten op de volgende trein.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Toen de achterste deur genomen ?
Die kniptang probeer ik nog te voorkomen voorlopig.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef eriksd het volgende:
Doen we nog iets met de kniptang en op een fluitje blazen?
Heb daar wel aan moeten geloven toen mijn kaartje scheurde.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die kniptang probeer ik nog te voorkomen voorlopig.
Vind jij het ook altijd zo krap als het druk is?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb daar wel aan moeten geloven toen mijn kaartje scheurde.
Ja, dan is het net een gangbang. Eh, wacht...quote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vind jij het ook altijd zo krap als het druk is?
Bij mij begint er altijd wel een wijf te schreeuwenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit ook liever in de stilte coupé altijd
Laatst waren er van die hangjongeren met speedcore uit de ghettoblasters.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bij mij begint er altijd wel een wijf te schreeuwen
Die is niet spannend genoeg.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit ook liever in de stilte coupé altijd
Wat een held.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef Ties02 het volgende:
In de eerste klas zat laatst zo'n saaie kantoorlul te fappen op een horloge catalogus
Sporten. Right.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef Maharbal het volgende:
Goed, nu alle vrouwen vakkundig het topic uit zijn gewerkt is het toch tijd om te - speciaal voor Tchock - sporten.
Flink trekken aan die wisselhendel dan als ie klemt.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De wissel is bevroren, ik ga 'm vrij maken.
Ties niet waar ?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Laatst waren er van die hangjongeren met speedcore uit de ghettoblasters.
En ? Waar stond de grote wijzer ?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef Ties02 het volgende:
In de eerste klas zat laatst zo'n saaie kantoorlul te fappen op een horloge catalogus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |