Wil je er #2 in zetten?quote:
Serieusquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:34 schreef Pietepietje het volgende:
Er zijn nog meer kandidaten dan kijkers
Inderdaad, wat is het stil gewordenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]Ja hier zijn er ook afvallers geweest.
Ga 's snel doen danquote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik moet De Mol nog terugkijken, als ik dat met topic kijk dan word ik teveel afgeleid en mis ik de helft. Ik heb de eerste 10 minuten gezien
Ik ook, maar zaterdag rond half 3 wordt het op ned 3 altijd herhaald. Ik kijk gewoon iedere aflevering 2 keerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik moet De Mol nog terugkijken, als ik dat met topic kijk dan word ik teveel afgeleid en mis ik de helft. Ik heb de eerste 10 minuten gezien
Ja dat wist ik niet, ik zag het voorbijkomen maar toen was het al een poosje bezig.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik ook, maar zaterdag rond half 3 wordt het op ned 3 altijd herhaald.
Misschien hoort dat erbij en MOETEN ze die aanhouden? Anders slaat het nergens op, er ligt niet eens sneeuw.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:40 schreef Pietepietje het volgende:
Kan je die sneeuwschoenen in dat moeras niet beter uitdoen?
Op een woeste rivier misschien welquote:Op maandag 7 januari 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
OK rafts... dat moet toch spannend zijn zou je denken?
Ligt aan jouquote:
Heeft het motortje inderdaad stiekem in z'n achteruit gezetquote:Op maandag 7 januari 2013 20:44 schreef Pietepietje het volgende:
Die man achterin is de Mol. Hij peddelt maar heel langzaam.
Dat was bij 71 graden Noord toch zo?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Die comfortprijs blijf ik stom vinden, heb je verloren, word je toch nog in de watten gelegdZe moeten juist een "strafprijs" krijgen.
Even snel doorheengescrolled, OF zij zijn bikkels OF het is inderdaad niet de echtequote:
No way dat zij de echte aten. Of ze hadden net nieuwe. Je hoort het pas te eten als het blikje op springen staat.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Even snel doorheengescrolled, OF zij zijn bikkels OF het is inderdaad niet de echte
Zo dwars door Lauren heenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat er eentje uitschiet met dat mes.
Is allebei goedquote:
Het enige beetje spanning is nu dus ook echt weg. Helaas nog wel de irritant fluisterende Lauren aanwezigquote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht al, er is iets anders, maar ik wist even niet wat.
Inderdaad pegels naar achteren rammenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef Faux. het volgende:
Doe s niet zo lief tegen elkaar, jullie zijn concurrenten
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad pegels naar achteren rammen
Kijk dit is een handige tvgids, dan kan je zo alles naast elkaar zien. The kids are allright dusquote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef Faux. het volgende:
Wat komt hierna voor programma eigenlijk?
Een film.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef Faux. het volgende:
Wat komt hierna voor programma eigenlijk?
Hans Zimmer heeft deze aflevering behoorlijk wat royalty's kunnen opstrijken.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Die muziek ook, alsof ze met krokodillen moeten vechten of zo
Idd, maar waarom weet ik nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:51 schreef Karina het volgende:
[..]
We houden vol tot het bittere einde
Zo een tocht lijkt me wel mooi, maar niet met een wedstrijd erbij. Die proefjes zijn stom.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:32 schreef Faux. het volgende:
Ik blijf het "bijzonder" vinden dat ze ook nog een geldprijs krijgen (net als bij de Mol), ik zou eerder geld toegeven om mee te doen aan zo'n programma.
Ik denk dat dat meer voor de kijker is, en om de opdrachten een doel te gevenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:32 schreef Faux. het volgende:
Ik blijf het "bijzonder" vinden dat ze ook nog een geldprijs krijgen (net als bij de Mol), ik zou eerder geld toegeven om mee te doen aan zo'n programma.
Zou ik er voor over hebben, heeft ook wel dat speelsequote:Op maandag 14 januari 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een tocht lijkt me wel mooi, maar niet met een wedstrijd erbij. Die proefjes zijn stom.
Ik ook wel, maar dan wil ik niet naar huis gestuurd kunnen worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zou ik er voor over hebben, heeft ook wel dat speelse
Dat dusquote:Op maandag 14 januari 2013 20:36 schreef Faux. het volgende:
exact hoor jongens, ze staat exact op de poolcirkel
Afstappen en zeggen":doe het lekker zelf dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:38 schreef Faux. het volgende:
HARDER HARDER HARDER
ik zou daar zo onbeschrijflijk agressief van worden
Beter dan al die vragen van die Amandaquote:Op maandag 14 januari 2013 20:38 schreef Faux. het volgende:
HARDER HARDER HARDER
ik zou daar zo onbeschrijflijk agressief van worden
Of d'r gewoon van dat ding afschoppenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Afstappen en zeggen":doe het lekker zelf dan.
Wel eindelijk spanningquote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
Of d'r gewoon van dat ding afschoppen
Lijkt mij ook en zo zwaar ziet het er nou ook weer niet uit, dat ding gaat lekker vlot vooruit.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:40 schreef Faux. het volgende:
maar even, op zo'n spoording fietsen in dat mistige bos lijkt me dan wel weer erg gaaf
Best tof inderdaad. Weinig rolweerstand. Je kan echt hard gaan weet ik uit ervaringquote:Op maandag 14 januari 2013 20:40 schreef Faux. het volgende:
maar even, op zo'n spoording fietsen in dat mistige bos lijkt me dan wel weer erg gaaf
Tis één van de twee denk ik. Volgens mij zien zij er geen moer vanquote:Op maandag 14 januari 2013 20:40 schreef Faux. het volgende:
Die ligt gewoon energybars weg te knagenquote:
Straks ijspegels vangenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef remcoP het volgende:
Ik schakel net in en verbaas me dat er geen wandeling is.
Ted de Braak ijspegel spel.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:47 schreef Pietepietje het volgende:
Gooien ze nu de brokken in het water![]()
![]()
![]()
Jee, dit is mijn duizendste post
![]()
![]()
quote:
Die hont is ook voor Charliequote:
Cirkel hequote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef remcoP het volgende:
Volgens mij zijn er meer plaatsen exact op de poolcirkel.
Echt geel. Najaar hequote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Faux. het volgende:
is het daar echt zo geel of is die camera gewoon raar?
Verdord denk ik?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef Faux. het volgende:
is het daar echt zo geel of is die camera gewoon raar?
quote:
Ja maar ik vond Lauren ook zo geel lijkenquote:
Weerkaatsing of zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik vond Lauren ook zo geel lijken
Ze zei toch verdord?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik vond Lauren ook zo geel lijken
Ik ben echt geen visliefhebber. Maar altijd wanneer ik in Noorwegen ben kies ik voor Zalmquote:
Tuurlijk manquote:
Is ze weleens thuis dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Martijn is al lang blij dat ze even weg is, raar wijf.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef henkde_j het volgende:
"Mam bel je nu alweerrr? Gisteren belde je ook al."
Even quotenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:00 schreef Faux. het volgende:
als ze nog één keer poolcirkel zegt spring ik het raam uit
QFTquote:Op maandag 14 januari 2013 21:00 schreef Faux. het volgende:
als ze nog één keer poolcirkel zegt spring ik het raam uit
quote:De poolcirkels zijn bijzondere parallellen op 66½° NB en ZB. Op de poolcirkels komt de zon één dag per jaar niet op en gaat de zon één dag per jaar niet onder. Het aantal dagen per jaar dat de zon niet opkomt of niet ondergaat, wordt groter naarmate men vanaf de poolcirkels in de richting van de polen gaat.
De plaats waar de zon een dag per jaar niet ondergaat verschilt per jaar. Soms ligt deze noordelijker, soms zuidelijker van de poolcirkel. Ieder jaar heeft dus een eigen poolcirkel. De breedte van 66,5 is het gemiddelde van deze jaarlijkse schommelingen.
Precies op de geografische Noordpool en de geografische Zuidpool gaat de zon een half jaar niet onder (de pooldag) en komt hij een half jaar niet op (de poolnacht). Er is een Noord- en een Zuidpoolcirkel.
Je hebt hem niet door?quote:
Of beter:quote:Op maandag 14 januari 2013 21:02 schreef henkde_j het volgende:
Fuck dat fuik. Mep gewoon wat vissen het water uit
Ik voor dat we dit inderdaad in Nederland gaan nadoen met alle users in dit topicquote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Ach hier ligt ook sneeuw, kun je het naspelen Faux.
Met betere proeven dan welquote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik voor dat we dit inderdaad in Nederland gaan nadoen met alle users in dit topic
Een nieuwe wandelclub is geboren jongensquote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nee joh, gezellig elke dag wandelen.
En dan onderweg patat gaan etenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nee joh, gezellig elke dag wandelen.![]()
Ik weet nog wel wat routes in Noorwegenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Een nieuwe wandelclub is geboren jongens
Nou door het Amsterdamse bos loopt ook een spoor. Ik zie mogelijkheden.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:05 schreef Faux. het volgende:
Dat fietsen op het spoor kan hier prima in de buurt
In de Ardennen hebben ze goeie friet. Is Karina ook meteen tevreden.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat routes in Noorwegen
Dit was een mooie routequote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef remcoP het volgende:
[..]
In de Ardennen hebben ze goeie friet. Is Karina ook meteen tevreden.
We hebben alleen nog een datum nodig. 21 januari, volgende week, stel ik voor. Dan gaan we na afloop met z'n allen dit programma kijkenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou door het Amsterdamse bos loopt ook een spoor. Ik zie mogelijkheden.
En er is een pannenkoekenhuis.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit was een mooie route
[ afbeelding ]
Uh ik moet wel werken hequote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
We hebben alleen nog een datum nodig. 21 januari, volgende week, stel ik voor. Dan gaan we na afloop met z'n allen dit programma kijken
Welke spanning?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Dat gekwek tussendoor... haalt alle spanning weg.
hee, dit is een once in a lifetime-kans ehquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
hee, dit is een once in a lifetime-kans eh
Dit.quote:
Ik las piemelquote:Op maandag 14 januari 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
aaarrrhhh dat gefluister. Echt ik hoop dat er nog een keer een pegel in haar gezicht valt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Pegels gooien naar die fluisterdoos.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Pegels gooien naar die fluisterdoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |