verschil moet er wezen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die staat er bij mij niet in volgens mij
Snietoevallig, ik zei dat ze de halve SC aan het spammen wasquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef Barcaconia het volgende:
Toevallig komen Anne en SD op exact hetzelfde moment binnenvallen.
dat impliceert dat jij iig eerst online was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Snietoevallig, ik zei dat ze de halve SC aan het spammen was
een spammailtje ontvangen van een lekker ex ding is altijd een goed excuus om weer eens te kijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoor net dat er een hoop oude connectie's opnieuw tot leven zijn geroepen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
En... dat Baracuda weer zo'n faalkonijn is die op het linkje klikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las to-do-lijstquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef Anne het volgende:
Fijn ook dat er per mail een hoop contactpersonen in de to-lijst staan!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
inderdaad, als iemand nog ergens zo eentje weet te staan, dan ga ik daar met een platte schroevendraaier wel even een auto halen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef Paladijn het volgende:
Marga: "En nou de tragiek: we wilden hem natuurlijk verzekeren, maar dan moet hij eerst getaxeerd worden. Maar daarvoor moet hij natuurlijk ook in topconditie zijn, dus ook dat wachtte allemaal op het stuurhuis. We dachten in april, mei alles voor elkaar te hebben."
my brain hurts.
Wut wat? Ik mis iets volgens mij....quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeh, Anne d'r oude mailaccount is gebruikt voor een spamattack; maar ze heeft ook een mailtje binnen van een account van jou. Dus óf jij hebt háár account besmet, óf je hebt op één van die linkjes gekliktquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wut wat? Ik mis iets volgens mij....
* BaraCuda slaapt fijn verder
Spannend...quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, Anne d'r oude mailaccount is gebruikt voor een spamattack; maar ze heeft ook een mailtje binnen van een account van jou. Dus óf jij hebt háár account besmet, óf je hebt op één van die linkjes geklikt![]()
Iig wordt er vanaf jouw account ook spam verstuurd![]()
Kweenie welke, daarvoor moet je effe bij kleine Smurf te rade
zij jou blijkbaar wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Spannend...
Ik heb Anne volgens mij nog nooit in mijn leven een mail gestuurd, maar ik heb der even gewhatsapped
Wat denk je ? Taxatie is een momentopname en als op dat moment je niet met de desbetreffende auto kan rijden omdat er geen stuurhuis in zit zakt de waarde nogal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef daNpy het volgende:
Hoezo wachten op het stuurhuis met taxeren. Wordt hij daarom lager getaxeerd?
hij rijdt toch, hij is zelfs compleet weggeredenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat denk je ? Taxatie is een momentopname en als op dat moment je niet met de desbetreffende auto kan rijden omdat er geen stuurhuis in zit zakt de waarde nogal.
Dan heb ik dat detail even gemistquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:47 schreef densmee het volgende:
[..]
hij rijdt toch, hij is zelfs compleet weggereden
Zie het bijgaande filmpje in densmee's linkjequote:
inderdaad maar je kunt toch wel een startonderbreker inbouwen of weet ik watquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Barcaconia het volgende:
Even realistisch: Niemand laat toch een auto taxeren als je op 99% van de restauratie bent? Dan wacht je toch even tot de volle 100%...
Je verwacht ook niet dat ie zo gejat wordt.
Dan is ie verzekert tegen de dagwaarde en dat heeft niks met de waarde na restauratie te maken. Misschien hadden ze dat dus wel gedaan, maar daarmee ben je niet uit de kostenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:08 schreef Paladijn het volgende:
Maar je verzekert je auto wel als ie zo op je oprit staat...
Bij getaxeerde auto's denk ik eerder aan bolides die keurig in een warme garage staan en een paar dagen in het jaar uitgelaten worden.
Zou ik inderdaad ook wel doen als ie op de oprit stond. Of tenminste iets uitvreten dat ie niet start zonder dat je weet wat je doet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad maar je kunt toch wel een startonderbreker inbouwen of weet ik wat
Al mijn auto's staan binnen. Inclusief een Swift uit 1990 van 500 euro.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Barcaconia het volgende:
Even realistisch: Niemand laat toch een auto taxeren als je op 99% van de restauratie bent? Dan wacht je toch even tot de volle 100%...
Je verwacht ook niet dat ie zo gejat wordt.
Nee, dat niet. We hebben nog geen overnachting geregeld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:05 schreef daNpy het volgende:
Cool
Dat is ook een groot feest. Sta je op de camping oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |