Kijk eens naar de datum...quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Revanches het volgende:
http://www.elsevier.nl/St(...)k-scheiden-1139829W/
Excuses, over het hoofd gezien.quote:
Ze maken t steeds gekker. Maar Nikkieverhaal klopt nu dus officieel niet?quote:'Ali B oorzaak breuk Rafael en Sylvie' van onze redactie
AMSTERDAM - Het Duitse OK! Magazine denkt dat rapper Ali B verantwoordelijk is voor de scheiding van Rafael en Sylvie van der Vaart.
En dat allemaal vanwege een foto op Twitter, waarop Sylvie met Ali B en Nikkie Plessen te zien is. De BN'ers liepen elkaar in december 2012 tegen het lijf op een strand in Dubai. Na een potje volleybal plaatste Sylvie het kiekje op internet.
Maar in Duitsland denken ze dat er meer aan de hand is. Twee dagen voor de ontmoeting op het strand zouden Sylvie en Ali B samen gedineerd hebben. En op de foto is te zien hoe de rapper zijn arm om Sylvie heen heeft geslagen. Dat hij ook Nikkie stevig vasthoudt, wordt achterwege gelaten. Ook over het huwelijk van Ali B wordt met geen woord gerept.
Vorige week werd bekend dat Rafael en Sylvie gaan scheiden. Op oudejaarsavond barstte de bom. In het bijzijn van vrienden gaf de voetballer zijn vrouw een klap.
Even ging het gerucht dat Rafael een scheve schaats had gereden met Nikkie Plessen, maar de presentatrice heeft via haar management laten weten dat dit klinkklare onzin is.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Sylvie echt niet op de totempaal van Ali B duiken
Dat was allemaal voor Rafaquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
Als het verhaal van Nikkie waar is, waar ik niet in geloof, dan zal het wel uit de Ajax-tijd zijn. Toen Sylvie zich nog door Zlatan liet naaien.
Ja, toen naaide Nikkie Raf.quote:
Ali B is qua vermogen een dikke achteruitgang.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Sylvie echt niet op de totempaal van Ali B duiken
quote:
Volgens mij is de oorzaak een uit de hand gelopen swinger-party ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
SHO / [BOULAHGATE] Scheiding Khalid & Sabia #1
Ik heb al veel redenen gelezen, maar dit is wel de 'creatiefste'.quote:Het Duitse OK! Magazine denkt dat rapper Ali B verantwoordelijk is voor de scheiding van Rafael en Sylvie van der Vaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |