RAfael heeft een betere managerquote:Op maandag 7 januari 2013 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Bild kiest dus duidelijk voor Rafael. Misschien heeft ze haar hand overspeeld?
Tja...het is niet voor niets FAKEGATE. Het viel de lezers van Bild ook op. Snap wel dat zo'n blad daar dan voor gaat.quote:
Volgens Bild is ze al die jaren eigenlijk alleen maar met de 'IK-bv' bezig geweest. Dat was het wel zo'n beetje, volgens RTL-B dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zegt Bild? Voor diegenen die niet achter de TV zitten atm?
En dat waren die 'zware beschuldigingen' die hier werden bedoeld?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens Bild is ze al die jaren eigenlijk alleen maar met de 'IK-bv' bezig geweest. Dat was het wel zo'n beetje, volgens RTL-B dan.
Jaja want ze heeft immers kanker gehad en zij is geslagen. Dan kan mag Bild dat niet beweren van Kwalbert.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat waren die 'zware beschuldigingen' die hier werden bedoeld?
Vrij vertaald: Het had zo mooi kunnen zijn: Hij lekker schoppen, zij lekker werpen. Maar ze had het vooral druk met de IK-bv.quote:Sie hätten ein Leben haben können wie Zinedine Zidane und seine Frau: Du machst den Job auf dem Feld und ich mach die Familie. Reicht ja locker für zwei, das Rasen-Geld. Aber Sylvie war ja schon damals eine eingetragene Ich-AG.
Zure kerels daar bij Bild zeker?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Het had zo mooi kunnen zijn: Hij lekker schoppen, zij lekker werpen. Maar ze had het vooral druk met de IK-bv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |