Ja, dat valt me stiekem reuze mee!quote:Op maandag 7 januari 2013 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah maar de craving is dus minder V1zmans?Vind het knap hoor
Ik haal vaak een frisse neus met boodschappen doen.
Het is low alles. In het begin mag je 1000 kcal per dag. Daar zit ik na mijn lunch al over heen...quote:Op maandag 7 januari 2013 15:08 schreef conleche het volgende:
In appels zitten carbs. Ik ben benieuwd naar hun theorie waarom appelcarbs wel oké zijn. Verder, vind ik het best weinig, het is niet alleen gedeeltelijk low carb, maar ook nog eens low fat.
Daar ga ik het echt niet op doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het is low alles. In het begin mag je 1000 kcal per dag. Daar zit ik na mijn lunch al over heen...
Moet je idd ook mee uitkijken, teveel contact met domme mensen resulteert in moordneigingen. Een werkongeluk?quote:
Is wel wennen maar kan makkelijk hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 15:27 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Daar ga ik het echt niet op doen.Ook als vrouw niet.
Dat merk ik zelfsquote:Op maandag 7 januari 2013 15:20 schreef V1z0R het volgende:
Als het er ooit is geweest komt het wel sneller terug
Zelfs met wennen ben ik dan echt bubble boy met zoveel kcal.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is wel wennen maar kan makkelijk hoor
Heb ooit zo'n beetje een jaar op alleen avondeten geleefd75kg kwijt
Noop, vandaag weekend. Soort van. Had het ook niet moeten posten zo, was even een uitlaatklep.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:32 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Moet je idd ook mee uitkijken, teveel contact met domme mensen resulteert in moordneigingen. Een werkongeluk?
Vaguebooking, in een minder abstracte vorm is dat net zoiets als cold reading... vooral met een ergernis als domme mensen, je hebt altijd wel ergens beet.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Noop, vandaag weekend. Soort van. Had het ook niet moeten posten zo, was even een uitlaatklep.
Heb zelf een hekel aan dat soort halve opmerkingen, zeg dan niks, denk ik nu.
Dat werkt prima als je al een gezonde basislijst hebt. Als je van crap komt, kan het heel prettig zijn om eerst radicaal alle crap te schrappen en te wennen aan gezond voedsel (en meteen af te vallen, wat je gemotiveerd houdt), zodat je daarna over kan schakelen op een gezond patroon voor de lange termijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:39 schreef the85mc het volgende:
Tsja, ik ben ook niet van de dieten, meer van de lange termijn en langzame aanpak. Als je iedere dag 100 kcal onder je verbruik eet, ben je na een jaar 5 kg lichter. Doe je dat met 200 kcal, dan ben je al meer dan 10 kg kwijt in een jaar.. En je hoeft niks radicaals te veranderen. Alleen maar 1 boterham per dag minder, that's it.
Klinkt makkelijk zo heSnap ook niet dat ik daar zo lang over heb gedaan om erachter te komen..
dat doe ik eigenlijk ook, eten waar ik zin in heb en erbij blijven sporten. Kom ik op de 85 kg, dan weer iets meer opletten wat ik eet.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat werkt prima als je al een gezonde basislijst hebt. Als je van crap komt, kan het heel prettig zijn om eerst radicaal alle crap te schrappen en te wennen aan gezond voedsel (en meteen af te vallen, wat je gemotiveerd houdt), zodat je daarna over kan schakelen op een gezond patroon voor de lange termijn.
Ik kan het allebei (crashen en langzaam afvallen) maar geef de voorkeur aan gewoon crap eten en erbij sporten zodat ik me nergens beperkt voel. Komende maanden geef ik mezelf de kans te wennen aan gezond voedsel (in grote hoeveelheden want ik hoef geen gram af te vallen momenteel) en kijken of ik dat volhou. Met zo nu en dan een zak chips en bier, omdat het kan
.
Klote is dat he!?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
Groentenhoeveelheid bij de Lidl viel tegen. Gets.
En de spinazie zag er niet lekker uit. Morgen maar wat bijhalen her en der.
Ja, maar we eten het echt nooitquote:Op maandag 7 januari 2013 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klote is dat he!?
Hebben jullie ook bloemkool bij de Lidl? En wat kost het omgerekend? Hier kost het 2.29 e
Ik vind het een leuk huis!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een PM gestuurd met een linkje naar het huis waar we vanochtend een bod op hebben gedaan naar een aantal mensen waarvan ik dacht dat ze er nieuwsgierig naar waren. Heb je geen PM en wil je er wel eentje, PM me dan even..
Dank!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk huis!
En die keuken is cool.
Had jij nu ook een Kitchenaid? Of vergis ik me daarin?
En Jagär, waarom heb jij voor een Kenwood gekozen?
Klinkt lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 17:32 schreef Nallie het volgende:
Wauw! Ik heb een blikje tonijn, schep majo, schep kwark, lepel kappertjes en zout en peper gepureerd en dat door de spaghetti met een lading cherrytomaatjes
Ik vind de binnenkant en indeling van het huis echtquote:Op maandag 7 januari 2013 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een PM gestuurd met een linkje naar het huis waar we vanochtend een bod op hebben gedaan naar een aantal mensen waarvan ik dacht dat ze er nieuwsgierig naar waren. Heb je geen PM en wil je er wel eentje, PM me dan even..
Ik ben er heel tevreden over! Klopt en mengt alles, ook zwaarder deeg doet 'ie zonder problemen. Je kan er geen opzetstukken opzetten, maar dat heb ik nog geen moment gemist.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kitchenaid is wel ontzettend duur, maar ook heel erg mooi.
Maar ik ga 's eens vergelijken met de Kenwood patissier.Ben je er tevreden over DaD?
Tnx voor de link Skoap!Welke kleur heb je?
Ik zag pas de gele staan bij de Bijenkorf en ondanks dat ik niet zo van geel houd, vond ik ;m helemaal geweldig.
De volledige kluslijst: paar muurtjes schilderen (ik háát oranje), een walk-in closet maken in de grootste slaapkamer, en een schutting plaatsen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind de binnenkant en indeling van het huis echt![]()
![]()
De buitenkant wat mindermaar dat is natuurlijk smaak
Mooie prijs ook!
* motorbloempje wacht op K&W topic, al hoeft er wijnig ge'K'-ed te worden
Onder invloed klussen, altijd goedquote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje wacht op K&W topic, al hoeft er wijnig ge'K'-ed te worden
Ik lees te veel mee in OUD.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kitchenaid is wel ontzettend duur, maar ook heel erg mooi.
Maar ik ga 's eens vergelijken met de Kenwood patissier.Ben je er tevreden over DaD?
Tnx voor de link Skoap!Welke kleur heb je?
Ik zag pas de gele staan bij de Bijenkorf en ondanks dat ik niet zo van geel houd, vond ik ;m helemaal geweldig.
Vreselijk mooi... en je hebt er ook een espressomachine van...quote:
Blender is een nonding.. net zoals een eierkoker of snijder of knoflookpartjesmaker of electrische citruspers of een appelboor, ananashartuithaler, olijvenontpitter.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo'n ding zou hier alleen maar stof staan te verzamelen. Doet de blender nu ook.
Appelboor!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Blender is een nonding.. net zoals een eierkoker of snijder of knoflookpartjesmaker of electrische citruspers of een appelboor, ananashartuithaler, olijvenontpitter.
Maar een KitchenAid... doet er niet toe als het er alleen maar staat.. tis gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, de eerste keer dissen van de eiersnijder heb ik laten gaan deze week, maar nu wil ik toch ter verdediging zeggen dat ik er fan van ben. Niet alleen snijdt de eiersnijder mijn ei in mooie dunne rechte plakjes, iets wat ik met een mes nooit kan, omdat er dan altijd eigeel blijft plakken aan mijn mes en de plakjes sws veel dikker zijn, het is bovendien ook een prima harp.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Blender is een nonding.. net zoals een eierkoker of snijder of knoflookpartjesmaker of electrische citruspers of een appelboor, ananashartuithaler, olijvenontpitter.
Maar een KitchenAid... doet er niet toe als het er alleen maar staat.. tis gewoon
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ooh, ik wil een rode, dan toch maar een kitchenaid, omdat ie dan zo mooi bij de francisfrancis past
Vanavond zijn wij last minute uit eten gegaan, bij de zakkendrager, het was weer goed, lief hertenbiefstuk met rode kool en ik varkenshaas met koolraap.Oh, daar ga ik wel eens lunchen. Leuk tentje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En leuke reden!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Mhehehe.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké, de eerste keer dissen van de eiersnijder heb ik laten gaan deze week, maar nu wil ik toch ter verdediging zeggen dat ik er fan van ben. Niet alleen snijdt de eiersnijder mijn ei in mooie dunne rechte plakjes, iets wat ik met een mes nooit kan, omdat er dan altijd eigeel blijft plakken aan mijn mes en de plakjes sws veel dikker zijn, het is bovendien ook een prima harp.
Why?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef Probability het volgende:
En ik heb een eet feestje georganiseerd vanavond maar ben meh. Stom.
ik wil ook graag pm!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk huis!
En die keuken is cool.
Had jij nu ook een Kitchenaid? Of vergis ik me daarin?
En Jagär, waarom heb jij voor een Kenwood gekozen?
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Uiteindelijke lijstje:
O/T/L: croissantje, boterham met ham, hardgekookt eitje, 2 paracetamol
D: boerenkool met worst, 200g vla
T: doosje rozijntjes, handje cashews, glaasje frisdrank
quote:
Yehquote:Op maandag 7 januari 2013 15:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier ziekjes, uurtje geleden ongeveer mijn bed uit gekomen.
Helemaal mee eens, ik ben fan van de eiersnijder!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké, de eerste keer dissen van de eiersnijder heb ik laten gaan deze week, maar nu wil ik toch ter verdediging zeggen dat ik er fan van ben. Niet alleen snijdt de eiersnijder mijn ei in mooie dunne rechte plakjes, iets wat ik met een mes nooit kan, omdat er dan altijd eigeel blijft plakken aan mijn mes en de plakjes sws veel dikker zijn, het is bovendien ook een prima harp.
Je kan er ook prima champignons mee snijdenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmm zal er even over nadenkenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:42 schreef Chicolate het volgende:
MaJo, iets voor jou? LIF / Oproep: Begin jij binnenkort met een vernieuwend dieet? Of zweer je..
^^quote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je kan er ook prima champignons mee snijden*lui*
Beterschap Coco!
Gaat met haar alweer een stuk beter. Antibiotica slaat gelukkig goed aanquote:Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef laziness het volgende:
En Saar ook nog ziek Coco? Flinke ziekenboeg. Beterschap!
Maar met dat dieet ga je toch ook aan je kont werkenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm zal er even over nadenkenSta niet graag met mijn kop in een blad, vooral omdat ik eigenlijk aan de andere kant hoor te werken
Maar leuk dat je aan me denkt!
Ik sta ook liever niet met mijn kont erinquote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar met dat dieet ga je toch ook aan je kont werken
Iets mis mee?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik sta ook liever niet met mijn kont erin
Neuh ben er eigenlijk best tevreden over, net als mijn kop trouwensquote:
Dan snap ik jouw opmerking nietquote:
Hij heeft me op Facebookquote:
Oh op die manierquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef loveli het volgende:
Jij zegt andere kant, want journalistiek, vaiz begrijpt kont ipv kop.
Booty on the brain!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:54 schreef V1z0R het volgende:
oh god...
Normaal ben ik best goed in begrijpend lezen hoor!
Sproetjesquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft me op FacebookAl staat mijn kont daar gelukkig niet op
Je hebt er een mentaal plaatje bij?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Booty on the brain!
Dit vertaalt in mijn hoofd naar een Disneyfilm, Booty and the BrainOf Animaniacs subdivisie, The Booty and the Brain, the booty and the brain, one is a genius, the other's insaaane
![]()
![]()
Sproetjes? Nu volg ik je even niet? Of heb je me via Vaiz opgespoord?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sproetjes
/soms vind ik mezelf zo slim!
Al geldt dat niet altijd: per 1-1 tandartsverzekering eruit gesloopt en nu flink kiespijn / tandpijn. Grrrr.
Extra t: el pindakaas
Oe! *sherlockpetje*quote:Op maandag 7 januari 2013 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sproetjes? Nu volg ik je even niet? Of heb je me via Vaiz opgespoord?
ik heb namelijk wel sproetjesquote:
Er op googlen is dan ook geen aanraderquote:
Jaja, opgegroeid met Sherlock, Midsomer Murders, Agatha Christie - voor het snelle speurwerk!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sproetjes? Nu volg ik je even niet? Of heb je me via Vaiz opgespoord?
Haha coolquote:Op maandag 7 januari 2013 22:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jaja, opgegroeid met Sherlock, Midsomer Murders, Agatha Christie - voor het snelle speurwerk!
Ik las het 'tzelfde als jij hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 21:54 schreef V1z0R het volgende:
oh god...
Normaal ben ik best goed in begrijpend lezen hoor!
It's always the butler...quote:Op maandag 7 januari 2013 22:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jaja, opgegroeid met Sherlock, Midsomer Murders, Agatha Christie - voor het snelle speurwerk!
Och erm! Hopelijk geen ontsteking ofzo...quote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sproetjes
/soms vind ik mezelf zo slim!
Al geldt dat niet altijd: per 1-1 tandartsverzekering eruit gesloopt en nu flink kiespijn / tandpijn. Grrrr.
Extra t: el pindakaas
Succes morgen!quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik las het 'tzelfde als jij hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik hoop het ook! De vorige keer bij de tandarts zei ze twee dingen:quote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Och erm! Hopelijk geen ontsteking ofzo...
en ik had dezelfde extra T als jij
MaJo, wat heb je nu gegeten dan vandaag? Met eerste dag van je dieet?
Lijstje was:quote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Och erm! Hopelijk geen ontsteking ofzo...
en ik had dezelfde extra T als jij
MaJo, wat heb je nu gegeten dan vandaag? Met eerste dag van je dieet?
Donderdagquote:Op maandag 7 januari 2013 22:41 schreef anna82 het volgende:
[..]
Succes morgen!(Toch? En zo ontmasker ik mezelf als lurker! Dat kunnen alleen de echt groten
)
O al heel lang geleden, maar ik ben dus ziek dus dat is jammer!quote:
yup!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:05 schreef loveli het volgende:
Mo, Dakar aan het volgen? Was het bijna vergeten..
/home, bed, crash
Of het is de acteur die normaal gesproken zijn eigen detectiveserie heeftquote:
Dat is een heel netjes lijstje! Zuivel, fruit, groenten, wat carbs. Hopelijk voel je je beter als je zo blijft eten!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijstje was:
O: bak yoghurt met blauwe bessen
T: appel, groene thee
L: twee koppen tomatensoep, glas karnemelk
T: blikje tonijn, handje blauwe bessen, groene thee
D: salade met kip, ei en groenten
Is me alles meegevallen
Is dit als reactie op mijn reactie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef V1z0R het volgende:
Hopelijk blijft ze niet zo eten!
Punt is ook dat je dat niet doet van dat dieet gelukkig
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dit als reactie op mijn reactie?
Ik vind dit een stuk netter dan hoe ze voorheen at, met al die koeken en brownies en weet ik veel wat.. Soit, er kunnen wat kcals bij maar eerst gezonde basis opbouwen en dan komt dat vanzelf!
Hoe lang ben je al bezig met low carb? Ik zie al een paar daagjes de LC lijstjes voorbijkomen, maar misschien lette ik daarvoor niet op?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:13 schreef Skoap het volgende:
Ja dat komt omdat ik de hoeveelheden er niet bij zet..
Wortelsalade is bijvoorbeeld een flink bord en is winterwortel met ui en een dressing van mayo..
En die kip curry is o.a. met creme fraiche
Kwark is 250 gram
En ik zit echt propvol dan, ik moet echt mij best doen eten naar binnen te proppenIk krijg er 's ochtends niet eens een tussendoortje bij... (Ik moet ook nog ontbijten, moet eerst wel een tijd wakker zijn alvorens ik uberhaupt wat weg krijg, heel irritant)
^^^^quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dit als reactie op mijn reactie?
Ik vind dit een stuk netter dan hoe ze voorheen at, met al die koeken en brownies en weet ik veel wat.. Soit, er kunnen wat kcals bij maar eerst gezonde basis opbouwen en dan komt dat vanzelf!
Hmmz, dat is idd jammer. Verder wel leuk gehad?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:00 schreef Probability het volgende:
[..]
O al heel lang geleden, maar ik ben dus ziek dus dat is jammer!
Wanneer je niet prestatieverhogend loopt is hardlopen juist fijn tegen spierpijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Hmmz, dat is idd jammer. Verder wel leuk gehad?
Ben een beetje brak na het sporten van gister, spierpijn in de benen... gaat wat worden met hardlopen vanavond...
Of anders gewoon wandelen, dat helpt ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wanneer je niet prestatieverhogend loopt is hardlopen juist fijn tegen spierpijn
Dat! De ene dag doe ik yoga, de andere dag een stukje lopen. Anders zit ik soms de hele dag met spierpijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of anders gewoon wandelen, dat helpt ook
Het zal wel meevallen idd, zit nog in de opbouwfase. Maar mijn coordinatie gaat flink achteruit door de vermoeidheid in de benen, plus.... ik haaaat lange afstanden lopen, maar ik wil een 10km doen. Ben meer een sprinter dan een lange afstandloper.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wanneer je niet prestatieverhogend loopt is hardlopen juist fijn tegen spierpijn
Ik ook... Alleen ben ik te lui om dan extra moeite te doen om duursport te doen en wissel ik KT af met HIIT.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:56 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen idd, zit nog in de opbouwfase. Maar mijn coordinatie gaat flink achteruit door de vermoeidheid in de benen, plus.... ik haaaat lange afstanden lopen, maar ik wil een 10km doen. Ben meer een sprinter dan een lange afstandloper.
Denk dat ik een dag of twee hooguit spierpijnloos ben in de week.
Dan moet je gewoon doorzetten. Of je stuur in een andere stand zetten, dat je minder voorover leunt. Maar ook niet ieder gelzadel is goed trouwens. Ik heb op mn MTB een vrij hard zadel, maar ik zit precies goed. In het begin had ik er ook wel last van, maar dat gaat wel over als je vaker fietst.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:
Maakt niets uit, had op de middelbare school zo'n luxe gel-zadel en nog altijd doof handeltje.
Slechte knie? Meniscus of voorste kruisband?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ook... Alleen ben ik te lui om dan extra moeite te doen om duursport te doen en wissel ik KT af met HIIT.
Slechte knie weerhoud me van hardlopen en zadelpijn van lang fietsen, blijft dus ook niet veel over.
Zoiets al geprobeerd?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:
Maakt niets uit, had op de middelbare school zo'n luxe gel-zadel en nog altijd doof handeltje.
Oh, maar ik ben best tevreden met hoe en wat ik nu doe hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon doorzetten. Of je stuur in een andere stand zetten, dat je minder voorover leunt. Maar ook niet ieder gelzadel is goed trouwens. Ik heb op mn MTB een vrij hard zadel, maar ik zit precies goed. In het begin had ik er ook wel last van, maar dat gaat wel over als je vaker fietst.
Linker binnen- en buitenmeniscus verwijderd en deels ingescheurde voorste kruisband.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Slechte knie? Meniscus of voorste kruisband?
Vaak is een slechte knie ook een gebrek aan stabiliteit.
Lol, echt waaarquote:
Werken aan je kniestabiliteit, een goed dempend ondergrond hebben zoals gras en het zou mogelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Allerlei zadels wel eens geprobeerd, li, een duurt het wat langer dan andere zadels (zo'n rokzadel was trouwens meest comfortabel) maar geheid binnen 40minuten dat het zaakje doof is.
[..]
Oh, maar ik ben best tevreden met hoe en wat ik nu doe hoorDus zolang ik geen reden zie om te gaan fietsen doe ik het gewoon niet.
[..]
Linker binnen- en buitenmeniscus verwijderd en deels ingescheurde voorste kruisband.
Is je frame niet te groot? En dan vooral bovenbuislengte? Dat je eigenlijk te ver op het puntje van je zadel zit. Dat zit niet bepaald prettig nee.. Als je meer op de achterkant van je zadel zit, zit je meer op de botten in je billen en minder op je zaakje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Allerlei zadels wel eens geprobeerd, li, een duurt het wat langer dan andere zadels (zo'n rokzadel was trouwens meest comfortabel) maar geheid binnen 40minuten dat het zaakje doof is.
[..]
Oh, maar ik ben best tevreden met hoe en wat ik nu doe hoorDus zolang ik geen reden zie om te gaan fietsen doe ik het gewoon niet.
[..]
Linker binnen- en buitenmeniscus verwijderd en deels ingescheurde voorste kruisband.
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oioi, nadeel thuis werken = uit bed richting laptop rollen![]()
Thuis werk rollen checkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lol, echt waaar
Doe dat _alsjeblieft_ niet bij een sportschool... of er moet een fysio rondlopen. Sportinstructeurs hebben daarvoor niet de kwalificatie, dan gaat het voornamelijk om een keer een legpress of leg extension apparaat doen. Maar het gaat om functionele stabiliteit... het lopen op oneffen ondergronden, etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heerlijk toch
Mocht ik deze week besluiten lid te worden van de sportschool (gratis proeflessen) dan wil ik ook wel om oefeningen vragen om mijn knie sterker te maken.
Merk met het dansen dat het toch een zwakke plek is.
Thx! Maar zoals ik al tegen Mc zei, ben tevreden met wat ik nog wel kan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Werken aan je kniestabiliteit, een goed dempend ondergrond hebben zoals gras en het zou mogelijk moeten zijn.
Voor knierevalidatie wordt lopen/sprinten onder een helling vaak ook gebruikt. Maar dat is nogal afhankelijk van de belastbaarheid van de knie in kwestie.
Hehequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Thuis werk rollen checkmoet nog wel naar kantoor, eens kijken hoeveel ik er nog uit krijg
Klinkt slimquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Thx! Maar zoals ik al tegen Mc zei, ben tevreden met wat ik nog wel kan.
En richt me liever ook met 100% op wat in m'n straatje ligt dan net als voorgaande jaren proberen om dingen te doen die misschien wel lukken maar bij foutjes de situatie alleen maar verergeren.
Dat! Een fysio zal je meer leren om met balansoefeningen te versterken, om zodoende meer kleine spieren om de knie te versterken en een grotere propriocepsis te krijgen. (Trainen van communicatie tussen spieren (receptoren) en hersenen).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:37 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Doe dat _alsjeblieft_ niet bij een sportschool... of er moet een fysio rondlopen. Sportinstructeurs hebben daarvoor niet de kwalificatie, dan gaat het voornamelijk om een keer een legpress of leg extension apparaat doen. Maar het gaat om functionele stabiliteit... het lopen op oneffen ondergronden, etc.
Dit inderdaad. Ik heb oefeningen van de fysio gekregen, de sportinstructeur zag ze en wilde meteen het gewicht omhoog gooien en er squats bij gooien. Ja leuk dat hij mijn kracht wil vergroten, maar dat ga ik dus mooi pas doen als mijn knie zelf stabiel isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:37 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Doe dat _alsjeblieft_ niet bij een sportschool... of er moet een fysio rondlopen. Sportinstructeurs hebben daarvoor niet de kwalificatie, dan gaat het voornamelijk om een keer een legpress of leg extension apparaat doen. Maar het gaat om functionele stabiliteit... het lopen op oneffen ondergronden, etc.
Ik ook hoor. Maar ik heb gisteren op mijn vrije dag gewerkt, dus een beetje chaotisch en rustig aan vandaag overleef ik welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
HeheJa het is best fijn, redelijk uitslapen enzo, maar je (of iig ik
) begint dan altijd zo chaotisch
![]()
[..]
Klinkt slim
Propriocepsis... jaja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! Een fysio zal je meer leren om met balansoefeningen te versterken, om zodoende meer kleine spieren om de knie te versterken en een grotere propriocepsis te krijgen. (Trainen van communicatie tussen spieren (receptoren) en hersenen).
Cepsis, ceptie, 1 pot natquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Propriocepsis... jaja.
Klopt helemaal!
Ik heb vorige week 1 keer de sauna geskipped na de krachttraining.. nu weet ik zeker dat de sauna goed helpt tegen spierpijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! De ene dag doe ik yoga, de andere dag een stukje lopen. Anders zit ik soms de hele dag met spierpijn.
Verstandigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik heb oefeningen van de fysio gekregen, de sportinstructeur zag ze en wilde meteen het gewicht omhoog gooien en er squats bij gooien. Ja leuk dat hij mijn kracht wil vergroten, maar dat ga ik dus mooi pas doen als mijn knie zelf stabiel is. Hoe saai dat ook moge zijn.
Vandaag laatste dag uitzieken, even een dag flink bijeten. Maar ben eindelijk niet misselijk of duizelig meer.
Sauna is ook zeker een aanraderquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb vorige week 1 keer de sauna geskipped na de krachttraining.. nu weet ik zeker dat de sauna goed helpt tegen spierpijn![]()
Maar wandelen met spierpijn de dag erna ging ook goed, eenmaal thuis had ik er amper last meer van.
Je knieschijf loopt in een groeve, vrouwen zijn dan anatomisch benadeelt als het gaat om de buitenste rand van deze groeve: deze is minder hoog dan bij mannen. Om het eruitvliegen van deze knieschijf tegen te gaan wordt de vastus medialis getraind. Dat is de binnenste spier aan de voorzijde van je bovenbeen. Deze zorgt dan dat de knieschijf tijdens het glijden met het strekken en buigen van die knie in die groef blijft, het zorgt als het ware voor een trekkracht van buiten naar binnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Verstandig
Overigens moest ik jaren terug om te revalideren na een wegvliegende knieschijf en daardoor een paar weken gips ook gewoon leg extension en later legpress en die oefeningen helpen mij wel heel erg. De pezen rondom de knie trekken allemaal wat strakker naarmate de spieren meer getraind zijn. Toen ik legpress vrij zwaar deed jaren terug, had ik weinig last. Ik hoop daar weer in de buurt te komen, ben al op de helft
Ik moet een 'omgekeerde' legpress. Duw hem met 2 benen naar boven, en moet hem dan zo langzaam mogelijk zonder schokken met 1 been naar beneden laten komen. Dat kan ik dus echt niet met meer dan 5 kgquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:22 schreef Nallie het volgende:
Ik moet nu ook echt focusssen op stabiliteit voordat ik weer iets mag uitbouwen.
Inderdaad veel oefeningen op 1 been en legpress heel licht met 1 been tegelijk.
Yups! Mijn zoektocht naar een avatar was met safesearch uit.... toen heb ik het maar door de schrik even gelaten. Ik zal nog weer eens een poging wagen binnenkort.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:31 schreef Perruche het volgende:
Mufasa ben jij eigenlijk een man, jahe? Waar is je avatar en je fotoboek?
Foto'tje van jezelf vind ik interessanter dan een of andere gegoogeld avatar-plaatje..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:32 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Yups! Mijn zoektocht naar een avatar was met safesearch uit.... toen heb ik het maar door de schrik even gelaten. Ik zal nog weer eens een poging wagen binnenkort.
Je kunt wel lekker los met Lion King icoontjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:46 schreef Mufasa208 het volgende:
Ik en mijn partner hebben het nogal op privacy. Mensen die ik al langer online ken, daar heb ik facebook voor.
Loveli?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:02 schreef the85mc het volgende:
Die fotoboek vraag kan ook maar 1 iemand hier stellen
Foto van V1z met confuus hoofd!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:04 schreef V1z0R het volgende:
Persoonlijk vind ik dat geroep om foto's maar raar
Ja loveli jaquote:
Ik ben engiszins gesteld op de weinige privacy die ik nog heb hierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Foto van V1z met confuus hoofd!
Ach we zijn allemaal aagjes, sommigen zijn er openlijker over dan anderen
Ha!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja loveli ja
Ik dacht dat vrouwen niet visueel waren ingesteld, maar dat hebben ze ons mannen maar mooi wijsgemaakt..
Ooh, wat ben ik naief.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:01 schreef MaJo het volgende:
Wordt mufasa nou schaamteloos versierd?![]()
![]()
En thanks perruche, vind mijn lijstje ook al stukken beter dan het was!![]()
Eens kijken hoe het vandaag gaat, ben net wakker en ik heb zo een begrafenis dus het is wat lastig met eten. Ik ga maar vast flink vooruit eten denk ik
Ik werk vanaf nu elke dag thuis. Ik heb dus ook echt met mezelf afgesproken dat ik elke ochtend eerst ga douchen / beetje opmaken / haar doen etc want anders zit ik elke dag in pjama achter mijn laptopquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik werk vanaf nu elke dag thuis. Ik heb dus ook echt met mezelf afgesproken dat ik elke ochtend eerst ga douchen / beetje opmaken / haar doen etc want anders zit ik elke dag in pjama achter mijn laptopIk ken mezelf
wat lijkt me dat lastig, elke dag thuis werken. Ik vind het altijd ook fijn om thuis te komen, al het werk op kantoor achter te laten, en er niet meer aan hoeven te denken...Daarvoor heb ik de wandeling/fietstocht kantoor-huis altijd wel nodig..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik werk vanaf nu elke dag thuis. Ik heb dus ook echt met mezelf afgesproken dat ik elke ochtend eerst ga douchen / beetje opmaken / haar doen etc want anders zit ik elke dag in pjama achter mijn laptopIk ken mezelf
^ dit!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat lijkt me dat lastig, elke dag thuis werken. Ik vind het altijd ook fijn om thuis te komen, al het werk op kantoor achter te laten, en er niet meer aan hoeven te denken...Daarvoor heb ik de wandeling/fietstocht kantoor-huis altijd wel nodig..
Ooh dude, je zou eens moeten weten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja loveli ja
Ik dacht dat vrouwen niet visueel waren ingesteld, maar dat hebben ze ons mannen maar mooi wijsgemaakt..
Pocketrocket (met geld) vs. tarzan (met geld) gevalletje lijkt me....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef Mufasa208 het volgende:
Die Danny DeVito blijkt een hele womanizer te zijn (geweest).
Safesearch mental image off...... aaaaaaaargh, mental eye bleach.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Pocketrocket (met geld) vs. tarzan (met geld) gevalletje lijkt me....
Tsjah, hij is nog net iets minder lelijk dan Ron Jeremy.. sommige dingen zal ik nooit begrijpen, ongeacht welke lengte dan ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef Mufasa208 het volgende:
Die Danny DeVito blijkt een hele womanizer te zijn (geweest). Of het nou zijn lengte was?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:01 schreef Mufasa208 het volgende:
Ron Jeremy is dan ook net Super Mario.
Ja het was ook niet echt mijn keus. Maar ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:30 schreef Jag�rtrut het volgende:
wat lijkt me dat lastig, elke dag thuis werken. Ik vind het altijd ook fijn om thuis te komen, al het werk op kantoor achter te laten, en er niet meer aan hoeven te denken...Daarvoor heb ik de wandeling/fietstocht kantoor-huis altijd wel nodig..
Of allebei! Ja goeie, ik vergeet vaak fruit mee te nemenquote:
"30 minutes of exercise is so doable that participants in the study had the desire and energy for even more physical activity after their daily exercise session. In addition, the study group that spent 60 minutes on the treadmill probably ate more, and therefore lost slightly less weight than anticipated."quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef loveli het volgende:
Half uur per dag trainen beter voor gewichtsverlies dan een uur (artikel zelf niet helemaal gelezen):
http://www.sciencedaily.c(...)m#.UDc1UB4szpY.email
Wasda?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef _aurum_ het volgende:
O haiz! Pff, ik hoest nog steeds af en toe mijn longen er bijna uit ( sapjes zijn evillllzzzz!) maar met een steady diet van aspirine c en keelsnoepjes lijkt het iets beter te gaan.
Huisarts bedelen om codeine als je buikspieren genoeg getraind zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef _aurum_ het volgende:
O haiz! Pff, ik hoest nog steeds af en toe mijn longen er bijna uit ( sapjes zijn evillllzzzz!) maar met een steady diet van aspirine c en keelsnoepjes lijkt het iets beter te gaan.
Welke?quote:Ik heb ook superduperslijmoplossendehoestsiroop
Wat, dat spul bestaat nog echt ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:17 schreef _aurum_ het volgende:
Mis ik iets?
http://cnt.newpharma.be/u(...)f-comp-20-fr-500.jpg
Ik heb bronchicum, doet het wel, maar is zoet
Jamaar 60 minuten exercise is niet 60 minuten threadmill... in 30 minuten kan je net een warming up en een cooling down doen.. ik vind het een lamballig artikel, sorry loveli.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
"30 minutes of exercise is so doable that participants in the study had the desire and energy for even more physical activity after their daily exercise session. In addition, the study group that spent 60 minutes on the treadmill probably ate more, and therefore lost slightly less weight than anticipated."
Makes sense. Als je na het sporten gaat lamballen op de bank met een zak chips omdat je zo'n honger hebt van het sporten, dan doet dat weinig inderdaad.
[..]
Wasda?
Yep zijn contract is niet verlengd. Werd tijd ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:22 schreef loveli het volgende:
De lakse programmeur is eruit? Wanneer was je werk voor het laatst leuk? Jullie offeren aardig wat op voor jullie werk.
Que? In 30 minuten kan ik 5 km rennen, of mijn volledige KT-rondje doen (zonder de extra fysio-oefeningen) inclusief warming up (5 min op hoge intensiteit crosstrainer en ik ben warm).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jamaar 60 minuten exercise is niet 60 minuten threadmill... in 30 minuten kan je net een warming up en een cooling down doen.. ik vind het een lamballig artikel, sorry loveli.
Je zou het ook nog om kunnen draaien daarbij, als ze echt meer aten: dan val je maar een pond minder af in drie maanden als je meer traint, maar kan je wel meer eten! Win!
Ben erg benieuwd hoe ze deze groepen met elkaar vergeleken hebben, het liefst wil je dat de controlegroep en de interventiegroep zo homogeen mogelijk zijn. Dan is een andere belangrijke variabele om te zien wat ze dagelijks eten aan kcal, macro's, etc, of er rekening is gehouden met het basis metabolisme en activiteit van ieder individu om alles zo gelijkmatig mogelijk te houden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef loveli het volgende:
Half uur per dag trainen beter voor gewichtsverlies dan een uur (artikel zelf niet helemaal gelezen):
http://www.sciencedaily.c(...)m#.UDc1UB4szpY.email
Euh, je hoofd mag eraf hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:46 schreef Mufasa208 het volgende:
Ik en mijn partner hebben het nogal op privacy. Mensen die ik al langer online ken, daar heb ik facebook voor.
? Ik dump 'em alleen maar, heb 'em niet gelezen, ben niet voor of tegen, geen reden om sorry te zeggen tegen mij...quote:
Ik hoest het niet echt op, het zit meer vast en niet autorijden is helaas geen optie. Ik ga ter compensatie maar iedere avond vroeg naar bedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat, dat spul bestaat nog echt ook. Maar hoest je ook slijm op? Ja - das kut. Nee - dokter vragen om codeine en komende dagen niet meer in een auto klimmen.
Jij bent een bips!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, je hoofd mag eraf hoor.
Het gaat erom wat je bent, niet wie je bent.
Je vindt van mij ook geen foto's met kop d'r op op het internet.
als je het volledige articel wilt, pm je emailadres dan even, dan kan ik het zo opsturen. heb access tot heeeeeel veel journals.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:40 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe ze deze groepen met elkaar vergeleken hebben, het liefst wil je dat de controlegroep en de interventiegroep zo homogeen mogelijk zijn. Dan is een andere belangrijke variabele om te zien wat ze dagelijks eten aan kcal, macro's, etc, of er rekening is gehouden met het basis metabolisme en activiteit van ieder individu om alles zo gelijkmatig mogelijk te houden.
Dan ben ik ook benieuwd of er nog uitvallers waren, hoe daar rekening mee is gehouden, alsook statistisch. En ook hoe er precies is gemeten, hebben ze alleen weegschaal gebruikt? Hebben ze ook rekening gehouden met verlies van vet vrije massa?
Jammer dat het onderzoek niet in zijn volledigheid direct te vinden is. De media is erg goed om resultaten en conclusies van dit soort onderzoeken erg krom te brengen.
Heb je de werkgerelateerde verwachtingen ook richting je werkgever uitgesproken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:35 schreef Skoap het volgende:
[..]
Yep zijn contract is niet verlengd. Werd tijd ook.
We zijn begonnen met 3 nieuwe mensen in de Oekraïne omdat er in NL geen goede mensen te vinden waren. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.
Ik vind mijn werk inderdaad niet meer zo leuk en mijn man en ik werken allebei keihard en krijgen daar niet echt waardering voor. Wat we ook doen het is nooit goed genoeg. Maar ik heb nu tenminste een vast contract dat is wel belangrijk, mochten we toch voor een tweede kindje gaan. En dit wordt wel het jaar waar ik ga zorgen dat ze ons eens fatsoenlijk gaan behandelen. Want ik ben er wel klaar mee hoe het nu de hele tijd gaat. Het hele bedrijf is afhankelijk van mijn man en ik. En mijn CEO wordt daar heel zenuwachtig van en gaat dat dan op ons afreageren. Maar wij kunnen er ook niks aan doen dat dat zo is. Dit is wel het jaar van de veranderingen als het eind van het jaar niet beter gaat dan kan het wel eens zijn dat ik wat anders ga zoeken.... (Ook al heb ik 5% aandelen)
Nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:35 schreef Skoap het volgende:
[..]
Yep zijn contract is niet verlengd. Werd tijd ook.
We zijn begonnen met 3 nieuwe mensen in de Oekraïne omdat er in NL geen goede mensen te vinden waren. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.
Ik vind mijn werk inderdaad niet meer zo leuk en mijn man en ik werken allebei keihard en krijgen daar niet echt waardering voor. Wat we ook doen het is nooit goed genoeg. Maar ik heb nu tenminste een vast contract dat is wel belangrijk, mochten we toch voor een tweede kindje gaan. En dit wordt wel het jaar waar ik ga zorgen dat ze ons eens fatsoenlijk gaan behandelen. Want ik ben er wel klaar mee hoe het nu de hele tijd gaat. Het hele bedrijf is afhankelijk van mijn man en ik. En mijn CEO wordt daar heel zenuwachtig van en gaat dat dan op ons afreageren. Maar wij kunnen er ook niks aan doen dat dat zo is. Dit is wel het jaar van de veranderingen als het eind van het jaar niet beter gaat dan kan het wel eens zijn dat ik wat anders ga zoeken.... (Ook al heb ik 5% aandelen)
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je het zo zegt motiveert het inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Que? In 30 minuten kan ik 5 km rennen, of mijn volledige KT-rondje doen (zonder de extra fysio-oefeningen) inclusief warming up (5 min op hoge intensiteit crosstrainer en ik ben warm).
Denk dat het juist goed is om te laten zien dat sporten niet extreem veel tijd hoeft te kosten en dat je er ook niet de rest van de dag moe van hoeft te zijn. Ik kan (en mag) gewoon in mijn lunchpauze naar de sportschool en kan verder normaal functioneren, waardoor sporten netto weinig tijd kost. Dat motiveert.
Op basis van mijn complete naam? Ja, dan sta ik wel op een paar plekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet
Vond laatst de vacature en daar zijn toch wel geschikte kandidaten voor te vinden leek me.
[..]
Nog geen minuut zoeken...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, dat werkt vast ook. Daar sta ik dus (verplicht) met m'n kop op. En op linkedIn ook.quote:
Hela, ik had ook al naar Sigme lopen Googelen op basis van die gegevens, maar ik kon niks vinden! Potver!quote:
Als je nou gaat uittesten of je van 30 of 60 mins per dag meer afvaltquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:49 schreef minilot het volgende:
Heh. Net voor de grap eens op de weegschaal gestaan. Ik weeg ruim tien kilo meer dan de vorige keer dat ik hier meekletste.![]()
Zal ik toch maar weer met jullie meedoen?
quote:
Ik maar denken dat ik 'breed' wasquote:
Nope, hoezo? Ik kneed met de hand.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je nou gaat uittesten of je van 30 of 60 mins per dag meer afvalt![]()
Welkom terug enzo. Had je een kitchenaid?
Zwaar grapjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:49 schreef minilot het volgende:
Heh. Net voor de grap eens op de weegschaal gestaan. Ik weeg ruim tien kilo meer dan de vorige keer dat ik hier meekletste.![]()
Nog niet... Op dit moment is zijn humeur -20. Dus ik ga eerst even een paar werken werken om de boel op orde te krijgen en te zorgen dat hij wat beter in zijn vel zit. Alvorens ik hem ga vertellen hoe ik erin zit. Want anders wordt het toch alleen maar een mega k*t gesprek. Mijn CEO laat zich erg leiden door zijn emoties. Niet echt professioneel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Heb je de werkgerelateerde verwachtingen ook richting je werkgever uitgesproken?
Het scheelt dat Vizor me ook herkent als ie mij tussen de resultaten ziet staanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Hela, ik had ook al naar Sigme lopen Googelen op basis van die gegevens, maar ik kon niks vinden! Potver!
Ja als je geld te veel hebt misschien en het via een bureau laat doen. Maar dat is onbetaalbaar voor ons.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet
Vond laatst de vacature en daar zijn toch wel geschikte kandidaten voor te vinden leek me.
[..]
Ik dacht dat ik dat ook wel zou doen naar aanleiding van anderhalve foto met vooral een bos haar op de ene en een blije bips op de andere. Maar helaas. :quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Het scheelt dat Vizor me ook herkent als ie mij tussen de resutaten ziet staan.
Overigens is dat ook mijn richtlijn: het geeft niet als mensen die me kennen me herkennen op internet, maar iemand die mij niet kent zou me niet moeten kunnen herleiden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Het scheelt dat Vizor me ook herkent als ie mij tussen de resultaten ziet staan.
Waarom denk je dat ik hier ook weer benquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:49 schreef minilot het volgende:
ok! Maar probeer het geen klaag gesprek te laten worden, want dan gaat je CEO los. Probeer aan te geven wat je belangrijk vindt in een constructieve/ productieve werkomgeving en documenteer het (ook als hij het niet doet) en voeg een tijdslijn toe wanneer je wat zou willen hebben....natuurlijk zodat je een productievere/ gelukkigere werknemer wordtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef Skoap het volgende:
[..]
Nog niet... Op dit moment is zijn humeur -20. Dus ik ga eerst even een paar werken werken om de boel op orde te krijgen en te zorgen dat hij wat beter in zijn vel zit. Alvorens ik hem ga vertellen hoe ik erin zit. Want anders wordt het toch alleen maar een mega k*t gesprek. Mijn CEO laat zich erg leiden door zijn emoties. Niet echt professioneel.
Ligt er ook totaal aan hoe je sport denk ik.. mijn rondje KT is wel een uur.. als ik elke dag zou sporten zou ik het opsplitsen per spiergroep en dan is dat half uurtje per dag misschien wel realistisch.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Que? In 30 minuten kan ik 5 km rennen, of mijn volledige KT-rondje doen (zonder de extra fysio-oefeningen) inclusief warming up (5 min op hoge intensiteit crosstrainer en ik ben warm).
Denk dat het juist goed is om te laten zien dat sporten niet extreem veel tijd hoeft te kosten en dat je er ook niet de rest van de dag moe van hoeft te zijn. Ik kan (en mag) gewoon in mijn lunchpauze naar de sportschool en kan verder normaal functioneren, waardoor sporten netto weinig tijd kost. Dat motiveert.
Cute!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:10 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe bikini besteld. Hij was eindelijk in de aanbieding. Hoop dat het broekje past, kon kiezen tussen 36 en 42. Heb 36 gedaan, want je kan het strikken aan de zijkant, dus ik dénk dat het dan wel moet kunnen.
Oeh hij is echt Coquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:10 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe bikini besteld. Hij was eindelijk in de aanbieding. Hoop dat het broekje past, kon kiezen tussen 36 en 42. Heb 36 gedaan, want je kan het strikken aan de zijkant, dus ik dénk dat het dan wel moet kunnen.
quote:
Ik moest 'm even er bij halenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik raadde het aan om erbij te doen zodat je met hardlopen alleen het niet juist minder maakt. Nu weet ik niet precies hoe de toename van spieren is bij hardlopen wanneer het sporten daarvoor non-existent was, maar toch.
Dus wilde je gewoon gelijk houden in slapjanusheid...
Dus dat je volgend jaar niet 10kg eraf hebt te trainen i.p.v. 8 door hetzelfde te eten/doen, en het osteoporoseverhaal wat loveli al noemt.
Hahaha! GlazenBolV1z0r!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:22 schreef V1z0R het volgende:
Ik moest 'm even er bij halen![]()
WB in ieder geval minilot!
Doe je dat nog steeds?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Daar viel niet tegenop te Jilliannen.
Nope. Ik bleek er te lui voor, en ik vond het nogal saai (vooral dat). Plus, ik deed het samen met mijn lief, en de onderbuurvrouw vond het niet echt awesome als er in totaal honderdzeventig kilo stond te jumpingjacken op haar plafond.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doe je dat nog steeds?
Mij is het nog steeds niet gelukt om het 30 dagen achter elkaar vol te houden (de autist in mij wil dat graag) met al het andere sporten is het gewoon niet haalbaar.
quote:
Ik maar denken dat ik 'breed' wasquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zwaar grapje![]()
Wat ben je breed/groot Mustafa
quote:
Moet ook schijn kunnen ophouden om mijn koninkrijk te kunnen beschermen. Of ik compenseer ergens voor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Flinke armen, leeuwenkoning!![]()
Wat was je doel ook weer? Volgens mij ben je niet te dik ofzo toch?
Thnx.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Morgenochtend vast weer 10
En Mufasa, goed lijf
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef loveli het volgende:
Heb m'n marshmallows geklikood. Was nodig.
Klopt, gebruik slank ook wel als biechtstoel/stok achter de deur. Anders had ik het spul opgegetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef Jagärtrut het volgende:
volgens mij ben je al een hele tijd aan het kloten, loveli, of niet?
Gaat het allemaal wel lekker met je? Ik heb het idee dat dat bij jou altijd erg met elkaar samen hangt...
nu zorgen dat je niet alleen netto in de plus zit. Goed voor jezelf zorgen (zegt de gek)..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Klopt, gebruik slank ook wel als biechtstoel/stok achter de deur. Anders had ik het spul opgegeten
Aantal verantwoordelijkheden die ik niet kan skippen, slecht slapen door verrekte spier, nog niet 100% opgeknapt na afgelopen maand, maar netto zit ik nog wel in de plus.
Yups! Alweer bezig... merk het ook alweer aan mijn taille.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef loveli het volgende:
Zo te zien heb je aanleg voor spieropbouw en je bent ook nog eens man, ijzer vreten en het zal er wel weer afvliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |