Ja, dat valt me stiekem reuze mee!quote:Op maandag 7 januari 2013 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah maar de craving is dus minder V1zmans?Vind het knap hoor
Ik haal vaak een frisse neus met boodschappen doen.
Het is low alles. In het begin mag je 1000 kcal per dag. Daar zit ik na mijn lunch al over heen...quote:Op maandag 7 januari 2013 15:08 schreef conleche het volgende:
In appels zitten carbs. Ik ben benieuwd naar hun theorie waarom appelcarbs wel oké zijn. Verder, vind ik het best weinig, het is niet alleen gedeeltelijk low carb, maar ook nog eens low fat.
Daar ga ik het echt niet op doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het is low alles. In het begin mag je 1000 kcal per dag. Daar zit ik na mijn lunch al over heen...
Moet je idd ook mee uitkijken, teveel contact met domme mensen resulteert in moordneigingen. Een werkongeluk?quote:
Is wel wennen maar kan makkelijk hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 15:27 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Daar ga ik het echt niet op doen.Ook als vrouw niet.
Dat merk ik zelfsquote:Op maandag 7 januari 2013 15:20 schreef V1z0R het volgende:
Als het er ooit is geweest komt het wel sneller terug
Zelfs met wennen ben ik dan echt bubble boy met zoveel kcal.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is wel wennen maar kan makkelijk hoor
Heb ooit zo'n beetje een jaar op alleen avondeten geleefd75kg kwijt
Noop, vandaag weekend. Soort van. Had het ook niet moeten posten zo, was even een uitlaatklep.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:32 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Moet je idd ook mee uitkijken, teveel contact met domme mensen resulteert in moordneigingen. Een werkongeluk?
Vaguebooking, in een minder abstracte vorm is dat net zoiets als cold reading... vooral met een ergernis als domme mensen, je hebt altijd wel ergens beet.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Noop, vandaag weekend. Soort van. Had het ook niet moeten posten zo, was even een uitlaatklep.
Heb zelf een hekel aan dat soort halve opmerkingen, zeg dan niks, denk ik nu.
Dat werkt prima als je al een gezonde basislijst hebt. Als je van crap komt, kan het heel prettig zijn om eerst radicaal alle crap te schrappen en te wennen aan gezond voedsel (en meteen af te vallen, wat je gemotiveerd houdt), zodat je daarna over kan schakelen op een gezond patroon voor de lange termijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:39 schreef the85mc het volgende:
Tsja, ik ben ook niet van de dieten, meer van de lange termijn en langzame aanpak. Als je iedere dag 100 kcal onder je verbruik eet, ben je na een jaar 5 kg lichter. Doe je dat met 200 kcal, dan ben je al meer dan 10 kg kwijt in een jaar.. En je hoeft niks radicaals te veranderen. Alleen maar 1 boterham per dag minder, that's it.
Klinkt makkelijk zo heSnap ook niet dat ik daar zo lang over heb gedaan om erachter te komen..
dat doe ik eigenlijk ook, eten waar ik zin in heb en erbij blijven sporten. Kom ik op de 85 kg, dan weer iets meer opletten wat ik eet.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat werkt prima als je al een gezonde basislijst hebt. Als je van crap komt, kan het heel prettig zijn om eerst radicaal alle crap te schrappen en te wennen aan gezond voedsel (en meteen af te vallen, wat je gemotiveerd houdt), zodat je daarna over kan schakelen op een gezond patroon voor de lange termijn.
Ik kan het allebei (crashen en langzaam afvallen) maar geef de voorkeur aan gewoon crap eten en erbij sporten zodat ik me nergens beperkt voel. Komende maanden geef ik mezelf de kans te wennen aan gezond voedsel (in grote hoeveelheden want ik hoef geen gram af te vallen momenteel) en kijken of ik dat volhou. Met zo nu en dan een zak chips en bier, omdat het kan
.
Klote is dat he!?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
Groentenhoeveelheid bij de Lidl viel tegen. Gets.
En de spinazie zag er niet lekker uit. Morgen maar wat bijhalen her en der.
Ja, maar we eten het echt nooitquote:Op maandag 7 januari 2013 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klote is dat he!?
Hebben jullie ook bloemkool bij de Lidl? En wat kost het omgerekend? Hier kost het 2.29 e
Ik vind het een leuk huis!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een PM gestuurd met een linkje naar het huis waar we vanochtend een bod op hebben gedaan naar een aantal mensen waarvan ik dacht dat ze er nieuwsgierig naar waren. Heb je geen PM en wil je er wel eentje, PM me dan even..
Dank!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk huis!
En die keuken is cool.
Had jij nu ook een Kitchenaid? Of vergis ik me daarin?
En Jagär, waarom heb jij voor een Kenwood gekozen?
Klinkt lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 17:32 schreef Nallie het volgende:
Wauw! Ik heb een blikje tonijn, schep majo, schep kwark, lepel kappertjes en zout en peper gepureerd en dat door de spaghetti met een lading cherrytomaatjes
Ik vind de binnenkant en indeling van het huis echtquote:Op maandag 7 januari 2013 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een PM gestuurd met een linkje naar het huis waar we vanochtend een bod op hebben gedaan naar een aantal mensen waarvan ik dacht dat ze er nieuwsgierig naar waren. Heb je geen PM en wil je er wel eentje, PM me dan even..
Ik ben er heel tevreden over! Klopt en mengt alles, ook zwaarder deeg doet 'ie zonder problemen. Je kan er geen opzetstukken opzetten, maar dat heb ik nog geen moment gemist.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kitchenaid is wel ontzettend duur, maar ook heel erg mooi.
Maar ik ga 's eens vergelijken met de Kenwood patissier.Ben je er tevreden over DaD?
Tnx voor de link Skoap!Welke kleur heb je?
Ik zag pas de gele staan bij de Bijenkorf en ondanks dat ik niet zo van geel houd, vond ik ;m helemaal geweldig.
De volledige kluslijst: paar muurtjes schilderen (ik háát oranje), een walk-in closet maken in de grootste slaapkamer, en een schutting plaatsen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind de binnenkant en indeling van het huis echt![]()
![]()
De buitenkant wat mindermaar dat is natuurlijk smaak
Mooie prijs ook!
* motorbloempje wacht op K&W topic, al hoeft er wijnig ge'K'-ed te worden
Onder invloed klussen, altijd goedquote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje wacht op K&W topic, al hoeft er wijnig ge'K'-ed te worden
Ik lees te veel mee in OUD.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kitchenaid is wel ontzettend duur, maar ook heel erg mooi.
Maar ik ga 's eens vergelijken met de Kenwood patissier.Ben je er tevreden over DaD?
Tnx voor de link Skoap!Welke kleur heb je?
Ik zag pas de gele staan bij de Bijenkorf en ondanks dat ik niet zo van geel houd, vond ik ;m helemaal geweldig.
Vreselijk mooi... en je hebt er ook een espressomachine van...quote:
Blender is een nonding.. net zoals een eierkoker of snijder of knoflookpartjesmaker of electrische citruspers of een appelboor, ananashartuithaler, olijvenontpitter.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo'n ding zou hier alleen maar stof staan te verzamelen. Doet de blender nu ook.
Appelboor!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Blender is een nonding.. net zoals een eierkoker of snijder of knoflookpartjesmaker of electrische citruspers of een appelboor, ananashartuithaler, olijvenontpitter.
Maar een KitchenAid... doet er niet toe als het er alleen maar staat.. tis gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, de eerste keer dissen van de eiersnijder heb ik laten gaan deze week, maar nu wil ik toch ter verdediging zeggen dat ik er fan van ben. Niet alleen snijdt de eiersnijder mijn ei in mooie dunne rechte plakjes, iets wat ik met een mes nooit kan, omdat er dan altijd eigeel blijft plakken aan mijn mes en de plakjes sws veel dikker zijn, het is bovendien ook een prima harp.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Blender is een nonding.. net zoals een eierkoker of snijder of knoflookpartjesmaker of electrische citruspers of een appelboor, ananashartuithaler, olijvenontpitter.
Maar een KitchenAid... doet er niet toe als het er alleen maar staat.. tis gewoon
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ooh, ik wil een rode, dan toch maar een kitchenaid, omdat ie dan zo mooi bij de francisfrancis past
Vanavond zijn wij last minute uit eten gegaan, bij de zakkendrager, het was weer goed, lief hertenbiefstuk met rode kool en ik varkenshaas met koolraap.Oh, daar ga ik wel eens lunchen. Leuk tentje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En leuke reden!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Mhehehe.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké, de eerste keer dissen van de eiersnijder heb ik laten gaan deze week, maar nu wil ik toch ter verdediging zeggen dat ik er fan van ben. Niet alleen snijdt de eiersnijder mijn ei in mooie dunne rechte plakjes, iets wat ik met een mes nooit kan, omdat er dan altijd eigeel blijft plakken aan mijn mes en de plakjes sws veel dikker zijn, het is bovendien ook een prima harp.
Why?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef Probability het volgende:
En ik heb een eet feestje georganiseerd vanavond maar ben meh. Stom.
ik wil ook graag pm!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk huis!
En die keuken is cool.
Had jij nu ook een Kitchenaid? Of vergis ik me daarin?
En Jagär, waarom heb jij voor een Kenwood gekozen?
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Uiteindelijke lijstje:
O/T/L: croissantje, boterham met ham, hardgekookt eitje, 2 paracetamol
D: boerenkool met worst, 200g vla
T: doosje rozijntjes, handje cashews, glaasje frisdrank
quote:
Yehquote:Op maandag 7 januari 2013 15:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier ziekjes, uurtje geleden ongeveer mijn bed uit gekomen.
Helemaal mee eens, ik ben fan van de eiersnijder!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké, de eerste keer dissen van de eiersnijder heb ik laten gaan deze week, maar nu wil ik toch ter verdediging zeggen dat ik er fan van ben. Niet alleen snijdt de eiersnijder mijn ei in mooie dunne rechte plakjes, iets wat ik met een mes nooit kan, omdat er dan altijd eigeel blijft plakken aan mijn mes en de plakjes sws veel dikker zijn, het is bovendien ook een prima harp.
Je kan er ook prima champignons mee snijdenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmm zal er even over nadenkenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:42 schreef Chicolate het volgende:
MaJo, iets voor jou? LIF / Oproep: Begin jij binnenkort met een vernieuwend dieet? Of zweer je..
^^quote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je kan er ook prima champignons mee snijden*lui*
Beterschap Coco!
Gaat met haar alweer een stuk beter. Antibiotica slaat gelukkig goed aanquote:Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef laziness het volgende:
En Saar ook nog ziek Coco? Flinke ziekenboeg. Beterschap!
Maar met dat dieet ga je toch ook aan je kont werkenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm zal er even over nadenkenSta niet graag met mijn kop in een blad, vooral omdat ik eigenlijk aan de andere kant hoor te werken
Maar leuk dat je aan me denkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |