Tjah, na de situatie met mijn stufi ben ik er achter gekomen dat DUO het allemaal aan zijn reet roest wanneer iemand wel of niet ergens nog recht op heeft. Het is klaarblijkelijk compleet de verantwoordelijkheid van de student om na te gaan of zijn werkzame o.v kaart nog wel echt geldig is en of de gestorte stufi nog wel verantwoord is. Hoewel studenten er gemakshalve maar van uitgaan dat DUO dat voor het storten zelf wel al zou hebben uitgezocht.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kreeg in, ik meen, oktober een brief dat mijn ov-recht per 1 januari zou vervallen. Vervolgens afgelopen maand nogmaals een brief ontvangen dat het zou stoppen. Mocht ik onterecht gebruik hebben gemaakt, dan zijn ze er als de kippen bij om de boete te innen (in mijn omgeving twee man die OV paar dagen te laat hebben stopgezet > twee weken later een acceptgiro op de mat). Geen idee waar het fout is gegaan, en ik een half jaar langer OV heb gehad. Ik zie het wel
Geen probleemquote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef Paxcon het volgende:
Oefenmodule maken voor jvb was wel een protip trouwens
Tip voor bestuursrecht: die oefenvragen op nestor (+ standaarduitwerkingen) zijn volgens mij een goede voorbereiding. Wordt veel stof behandeld, uitgebreide antwoorden en de vragen lijken ook wel op de tentamenvragen. Ben net begonnen en wil ze allemaal doorwerken.quote:
Thx!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef Valid het volgende:
[..]
Tip voor bestuursrecht: die oefenvragen op nestor (+ standaarduitwerkingen) zijn volgens mij een goede voorbereiding. Wordt veel stof behandeld, uitgebreide antwoorden en de vragen lijken ook wel op de tentamenvragen. Ben net begonnen en wil ze allemaal doorwerken.![]()
Gewoon zo'n arrest van het HVJ citeren joh, daar leggen ze in ~70 overwegingen wel altijd mooi de kern uitquote:Op maandag 7 januari 2013 15:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Europees Recht samenvatten is nou bepaald geen sinecure. Sterker nog: het is onmogelijk.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geen probleem
je hebt een dm met m'n rekeningnummer
Dat is al minstens een jaar zoquote:Op maandag 7 januari 2013 18:31 schreef Ryon het volgende:
Oh, ik zie dat Nicolai sinds kort zijn bestuursrecht site met tentamenoefenvragen achter een pay-wall heeft gesodemieterd. Zonde, die site werkte namelijk verdomd handig.
Beter dan 17:30 - 20:30quote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef Ties02 het volgende:
Potverdorie, 9uur tentamen zie ik nu
zo'n hekel aan
Niet als je kort daarop nog een tentamen hebt. Doe mij dan maar gewoon 9 uurquote:Op maandag 7 januari 2013 18:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wow nog nooit gehad
lijkt me wel wat opzich
Bij de EUR is dat normaal, ik heb het liever in de ochtendquote:Op maandag 7 januari 2013 18:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wow nog nooit gehad
lijkt me wel wat opzich
Echt? Volgens mij had ik voor de zomer nog een aantal van die opgaves gedaan. Wel jammer, was een prima site.quote:
Inderdaad best wel relaxed. Ik heb morgen van 18.00 tot 21.00 uur. Dan heb je nog een hele dag erbij om de stof door te nemen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wow nog nooit gehad
lijkt me wel wat opzich
Die is tof ! Maar volgensmij was dat enkel voor de zomerhers gratis.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:31 schreef Ryon het volgende:
Oh, ik zie dat Nicolai sinds kort zijn bestuursrecht site met tentamenoefenvragen achter een pay-wall heeft gesodemieterd. Zonde, die site werkte namelijk verdomd handig.
Goed bezig man. Arrest heb je geen idee? Dat ging bij mij voor mijn gevoel beter dan Argumentatie.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef Paxcon het volgende:
1 fout op argumentatie. Arrest geen idee of ik dat goed gemaakt heb.
Wederom goed bezig!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef Paxcon het volgende:
1 fout op argumentatie. Arrest geen idee of ik dat goed gemaakt heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |