Acht? Was je de o.v kaart dan niet al een tijdje kwijt?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vaarwel OV! Het waren een mooie acht jaar
Ja, denk het wel. De casus ging echt lekker, argumentatie weet ik nog zo net nietquote:
Haha ja dat was dus ook echt precies mijn gedachtequote:Op maandag 7 januari 2013 16:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, damn ging echt nergens over en dat voor 2 Studiepunten ofzo
Dat bijles kantoor of niet?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:58 schreef Yreal het volgende:
Loop ik net de poort uit staat er iemand samenvattingen bestuursrecht uit te delen. Niiiiicee
Hiervoor nog een studie gedaanquote:Op maandag 7 januari 2013 16:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Acht? Was je de o.v kaart dan niet al een tijdje kwijt?
Hoe zat dat dan? Tenzij het een mbo opleiding is, zou dat als het goed is niet moeten uitmaken voor het totaal aantal jaar dat je reisrecht hebt aangezien de o.v kaart gekoppeld is aan je recht op stufi (stufi + 3 jaar nu stufi + 1 jaar) en niet aan het aantal studies dat gevolgd is.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hiervoor nog een studie gedaan
Staat er inderdaad los van, maar als ik tel kom ik toch wel op een 7,5 jaar gebruik. Toch een half jaar langer dan het eigenlijk zou moeten zijn. Maar ach, nu ben ik 'm toch kwijtquote:Op maandag 7 januari 2013 17:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hoe zat dat dan? Tenzij het een mbo opleiding is, zou dat als het goed is niet moeten uitmaken voor het totaal aantal jaar dat je reisrecht hebt aangezien de o.v kaart gekoppeld is aan je recht op stufi (stufi + 3 jaar nu stufi + 1 jaar) en niet aan het aantal studies dat gevolgd is.
Euh.. Weet je 100% zeker dat je het afgelopen half jaar nog recht had of heb je misschien verkeerd geteld? Studiegenoot van mij dacht dat hij 8 jaar recht had op o.v en stufi (lening), is afgelopen november gepakt en moet nu zijn stufi + o.v kaart terugbetalen van september tot november aangezien het zijn eigen verantwoordelijkheid was om dat in de gaten te houden. Gaat in zijn geval om het bedrag van meer dan 2500 euro. (200 euro per maand alleen al aan o.v kaart).quote:Op maandag 7 januari 2013 17:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Staat er inderdaad los van, maar als ik tel kom ik toch wel op een 7,5 jaar gebruik. Toch een half jaar langer dan het eigenlijk zou moeten zijn. Maar ach, nu ben ik 'm toch kwijt
Ik kreeg in, ik meen, oktober een brief dat mijn ov-recht per 1 januari zou vervallen. Vervolgens afgelopen maand nogmaals een brief ontvangen dat het zou stoppen. Mocht ik onterecht gebruik hebben gemaakt, dan zijn ze er als de kippen bij om de boete te innen (in mijn omgeving twee man die OV paar dagen te laat hebben stopgezet > twee weken later een acceptgiro op de mat). Geen idee waar het fout is gegaan, en ik een half jaar langer OV heb gehad. Ik zie het welquote:Op maandag 7 januari 2013 17:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Euh.. Weet je 100% zeker dat je het afgelopen half jaar nog recht had of heb je misschien verkeerd geteld? Studiegenoot van mij dacht dat hij 8 jaar recht had op o.v en stufi (lening), is afgelopen november gepakt en moet nu zijn stufi + o.v kaart terugbetalen van september tot november aangezien het zijn eigen verantwoordelijkheid was om dat in de gaten te houden. Gaat in zijn geval om het bedrag van meer dan 2500 euro. (200 euro per maand alleen al aan o.v kaart).
DUO heeft de neiging om dat pas heel laat door te berekenen. Vanwege een inschrijvingsfout heb ik ooit eens ook een half jaar later 3 maanden stufi moeten terugdokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |