SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Over een half uur.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon fitnessen. Is goed voor je![]()
Fitness.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon fitnessen. Is goed voor je
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vind ik dus ook, maar ik wist dat DW er toch een opmerking over zou makenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
IK niet, goed van je om te sporten!![]()
![]()
Wij sporten wel in bedquote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan, maar het is toch goed voor Vinnie?.
![]()
Af en toe ook in de frisse buitenluchtquote:Op maandag 7 januari 2013 13:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom, wij blijven wel op een andere manier fit..
![]()
Ik vind nog steeds dat jij een teamsport moet gaan doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, maar ik wist dat DW er toch een opmerking over zou maken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Elke ochtend en avond flink tekeer gaan als beestenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel met de frequentie die wij aanhouden.
![]()
Ga ik ook doen, dadelijk even met mijn neef over hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jij een teamsport moet gaan doen..
![]()
Daar krijg je alleen conditie vanquote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel met de frequentie die wij aanhouden.
quote:![]()
![]()
Welnee, ik til haar op en hijs haar over mijn penis heen en dan squat ik erbij, strakke billen man!quote:![]()
![]()
Oke.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, dadelijk even met mijn neef over hebben.
Ook spieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar krijg je alleen conditie van.
[..][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat zal er vast lachwekkend uit zienquote:Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, ik til haar op en hijs haar over mijn penis heen en dan squat ik erbij, strakke billen man!![]()
![]()
Maakt niets uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal er vast lachwekkend uit zien![]()
![]()
Niet zichtbaar, wel voelbaar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Goed voor je spierenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet erg handig, squatend neuken.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hij is sterk genoeg hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet erg handig, squatend neuken![]()
![]()
![]()
Proberen?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet erg handig, squatend neuken
Je wilt niet weten wat een buikspieren ik had joh.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oké, ja heb 1x mijn buikspieren gevoeld.
Jawel.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat een buikspieren ik had joh.![]()
Vrijdag? Bring dem condoms!quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ik had beste buikspieren, met maar een klein laagje vet er overheen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oké, nicequote:Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik had beste buikspieren, met maar een klein laagje vet er overheen.![]()
![]()
Als het doorgaat.quote:
Nu is het veel vet.quote:
Lolaquote:.
Joofquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Het is niet alleen squattend he, soms ga ik op foto liggen en dan druk ik op terwijl ik haar penetreer.
![]()
Ik moest hard op lachenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:48 schreef muhahaha het volgende:
Het is niet alleen squattend he, soms ga ik op foto liggen en dan druk ik op terwijl ik haar penetreer.
!
Oven staat mooi en werkt
Alleen, weet iemand of het een probleem is om een oventje op een magnetron te zetten?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik doe situps als ik bovenop zit.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou nooit dat soort dingen op elkaar stapelen zonder iets ertussen,quote:Op maandag 7 januari 2013 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oven staat mooi en werkt
Alleen, weet iemand of het een probleem is om een oventje op een magnetron te zetten?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:48 schreef muhahaha het volgende:
![]()
![]()
Geeft niet, jij komt vanzelf aan de beurtquote:.
Ik doe crunches als ze bovenop zitquote:Op maandag 7 januari 2013 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe situps als ik bovenop zit..
![]()
ik weet niet hoe heet die magnetron wordt aan de buitenkant.. en hoe de onderkant is van de oven..quote:Op maandag 7 januari 2013 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oven staat mooi en werkt
Alleen, weet iemand of het een probleem is om een oventje op een magnetron te zetten?
staat die op metalen pootjes bv, dan zal er weinig aan de hand zijn... zit daar ergens rubber of plastic onder dan zou ik eerst even de bovenkant van de magnetron voelen na goed gebruik![]()
Pilates als ik bovenop lig.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, jij komt vanzelf aan de beurt.
[..]
Ik doe crunches als ze bovenop zit.
Heb je een foto van me danquote:Op maandag 7 januari 2013 13:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, jij komt vanzelf aan de beurt.
?
Ik doe gewoon aan seks als ik bovenop zit.What you forget, you are gonna repeat.
Ik slaap dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef rival het volgende:
Ben ik de enige die zich gewoon met de seks bezig houdt tijdens de seks?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat ouderwets zeg.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef rival het volgende:
Ben ik de enige die zich gewoon met de seks bezig houdt tijdens de seks?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik denk altijd aan of ik de vuilnis wel buiten heb gezet of de hond wel uit heb gelaten, of er niet nog ergens een raam open staan of mn gas niet aan staat of ik wel mn deuren op slot heb gedaan of de auto wel op de handrem staat en de zin van het leven en en en....world of warcraft...quote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef rival het volgende:
Ben ik de enige die zich gewoon met de seks bezig houdt tijdens de seks?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat is ook Niet 1 Oefening eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
[..]
Ja.
Je facebook.
Ja dat had ik moeten wetenquote:... Ik ben niet zo bij met mn hoofdje:')
Zitten onder de oven van die harde kunststofpootjes, waarvan in de beschrijving staat dat het een soort spul is dat niet smelt.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet hoe heet die magnetron wordt aan de buitenkant.. en hoe de onderkant is van de oven..
staat die op metalen pootjes bv, dan zal er weinig aan de hand zijn... zit daar ergens rubber of plastic onder dan zou ik eerst even de bovenkant van de magnetron voelen na goed gebruik
Maar in de manual staan meerdere dingen die me verwarren. Ik mag het oventje niet op apparaten zetten, maar ook weer wel. En ik mag het wel zetten op oppervlakten die 90 graden aan kunnen, wat mijn magnetron ook kan.What you forget, you are gonna repeat.
maar kom je dan weleens goed klaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan of ik de vuilnis wel buiten heb gezet of de hond wel uit heb gelaten, of er niet nog ergens een raam open staan of mn gas niet aan staat of ik wel mn deuren op slot heb gedaan of de auto wel op de handrem staat en de zin van het leven en en en....world of warcraft...![]()
Nogal. Dat krijg je met Purm he.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Tijdens seks heb ik echt geen tijd om na te denken
What you forget, you are gonna repeat.
Wat is klaarkomen nou weerquote:?
Me Orc me smash!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan of ik de vuilnis wel buiten heb gezet of de hond wel uit heb gelaten, of er niet nog ergens een raam open staan of mn gas niet aan staat of ik wel mn deuren op slot heb gedaan of de auto wel op de handrem staat en de zin van het leven en en en....world of warcraft...![]()
![]()
World of warcraft rollen spel? Of ga je me verleiden met je sexy magic skillsquote:?
Tijdens goede seks niet nee, tijdens slechte wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tijdens seks heb ik echt geen tijd om na te denken
beide apparaten hebben ook gleuven (oequote:Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zitten onder de magnetron van die harde kunststofpootjes, waarvan in de beschrijving staat dat het een soort spul is dat niet smelt.
Maar in de manual staan meerdere dingen die me verwarren. Ik mag het oventje niet op apparaten zetten, maar ook weer wel. En ik mag het wel zetten op oppervlakten die 90 graden aan kunnen, wat mijn magnetron ook kan.) om de warmte weg te voeren als het goed is. zitten die bv bij de magnetron aan de bovenkant dan zou ik de oven daar niet op zetten.
dat over die pootjes ging over de oven
als je ze nooit tegelijk gaat gebruiken zou ik me alleen zorgen maken over de voetjes van de oven dus.![]()
Koenquote:
en dan zit het nog wel in de randstad!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nogal. Dat krijg je met Purm he.![]()
Ik denk altijd aan jouquote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
Moet weg.quote:
I put on my robe and wizard hatquote:Op maandag 7 januari 2013 13:57 schreef Raene het volgende:
[..]
World of warcraft rollen spel? Of ga je me verleiden met je sexy magic skills?
.
![]()
Helemaal niet, ligt erboven.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
en dan zit het nog wel in de randstad![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:! Nu ga ik volgende keer aan jou denken
..
sporadischquote:Op maandag 7 januari 2013 13:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe jij wel aan klaarkomen dan?![]()
![]()
Oh I like to play dress upquote:!
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Raene het volgende:
[..]! Nu ga ik volgende keer aan jou denken
..
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, ik blijf een buik Houden, ik had m ook met 5x sporten per week. Ik moet gewoon stoppen met alcohol ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer neuken.
Nee geintje, lukt niet?
anders raak je er zo aan gewend he....quote:Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Alles met mate he.![]()
Oh. Stoppen met alcohol, die is gekquote:Op maandag 7 januari 2013 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf een buik Houden, ik had m ook met 5x sporten per week. Ik moet gewoon stoppen met alcohol ofzo.![]()
![]()
dan maar een buikjequote:Op maandag 7 januari 2013 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet gewoon stoppen met alcohol ofzo.![]()
![]()
Precies. 15x per week is wel voldoendequote:Op maandag 7 januari 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
anders raak je er zo aan gewend he....![]()
![]()
nee.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb al een x een half jaar lang geen druppel aangeraakt.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Stoppen met alcohol, die is gek[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik all 22+ jaarquote:Op maandag 7 januari 2013 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb al een x een half jaar lang geen druppel aangeraakt.![]()
![]()
heb je een vaste dag voor die ene extra?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Precies. 15x per week is wel voldoende![]()
![]()
JE HEBT PMquote:Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Raene het volgende:
[..]! Nu ga ik volgende keer aan jou denken
..
![]()
![]()
Zondagquote:Op maandag 7 januari 2013 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
heb je een vaste dag voor die ene extra?![]()
![]()
![]()
Jij weet gewoon niet wat Je mist.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Klopt. Ik wil het ook niet wetenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet wat Je mist.![]()
![]()
Dan heb ik alleen maar goede seksquote:Op maandag 7 januari 2013 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tijdens goede seks niet nee, tijdens slechte wel.Ik had 'm ook ge-edit. Het ging ook over de pootjes van de oven.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
beide apparaten hebben ook gleuven (oe) om de warmte weg te voeren als het goed is. zitten die bv bij de magnetron aan de bovenkant dan zou ik de oven daar niet op zetten.
dat over die pootjes ging over de oven
als je ze nooit tegelijk gaat gebruiken zou ik me alleen zorgen maken over de voetjes van de oven dus.
De luchtafvoer van de magnetron gaat dan net langs de oven heen.What you forget, you are gonna repeat.
Dat scheelt.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil het ook niet weten[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je hebt ook Nog nooit seks Met mij gehad.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen maar goede seks
[..]
Ik had 'm ook ge-edit. Het ging ook over de pootjes van de oven.
De luchtafvoer van de magnetron gaat dan net langs de oven heen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh, dus jij bent slecht in bed?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt ook Nog nooit seks Met mij gehad.
Dan ga ik je wel een cursus geven
het klinkt niet echt optimaal in ieder geval.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had 'm ook ge-edit. Het ging ook over de pootjes van de oven.
De luchtafvoer van de magnetron gaat dan net langs de oven heen.
Je kan het beste even de magnetron goed gebruiken en voelen hoeveel hitte er vanaf komt...![]()
Ja, ik durf niks te doen, ik lig alleen Maar.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent slecht in bed?
Dan ga ik je wel een cursus geven
LoLa ik wil ook PM.
Net deed je nog de pilatesquote:Op maandag 7 januari 2013 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, ik durf niks te doen, ik lig alleen Maar..
![]()
Oh, daar hou ik niet vanquote:Op maandag 7 januari 2013 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, ik durf niks te doen, ik lig alleen Maar.
Heb geduldquote:Op maandag 7 januari 2013 14:15 schreef muhahaha het volgende:
LoLa ik wil ook PM.
[..]
Net deed je nog de pilates.
![]()
![]()
Ik ga me ook maar eens inschrijven hier in Amersfoort. Mn beste vriendinnetje wil stoppen met Zumba in Enschede, dus dan ga ik maar beginnen met iets nieuws in Amersfoort
Ik nietquote:Op maandag 7 januari 2013 14:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wie moest hier laatst een tekst uit het Hebreeuws vertaald hebben?.
![]()
Jij snapt 'mquote:Op maandag 7 januari 2013 14:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij houden ons niet met zulke zaken bezig als we samen zijn.
![]()
Of juist eens een dagje overslaanquote:Op maandag 7 januari 2013 14:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, vanavond weer een smeerbeurtje plannen dan.
![]()
![]()
Altijd hetzelfde.
Als ik op werk een post maak dan gaat de teLefoon
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neen, als je pervers bent moet je juistquote:Op maandag 7 januari 2013 14:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of juist eens een dagje overslaan.
![]()
Zelfs na de vakantie is altijd dat ene schooltje veel te laat..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Savri maranan ve-rabanan ve-rabotai:
Barukh attah Adonai Eloheinu melekh ha-olam, borei peri ha-gafen.
Barukh attah Adonai Eloheinu melekh ha-olam, asher kiddeshanu
be-mitzvotai? ve-ratza vanu, ve-shabbat kodsho beahavah uvratzon hinchilanu,
zikaron lemaaseh vereishit. Ki hu yom techillah lemikraei kodesh,
zekher litziat mitzrayim. Ki vanu vacharta, veotanu kiddashta,
mikol ha-amim. Ve-shabat kodeshekha be-ahavah uvratzon hinchaltanu.
Barukh attah Adonai me-kadesh ha-Shabbat. Amenquote:ברוך אתה אדוני מלך העולם, בורא פרי הגפן.
ברוך אתה אדוני אליהו מלך העולם, אשר קודשו.
אשר קדשנו במצוותיו ורצה בנו. ושבת קודשו באהבה וברצון הנחילנו, זיכרון למעשה בראשית.
זכר ליציאת מצרים, כי ואנו בירכתה ואותנו קידשתה מכל העמים.
ושבת קודשיה באהבה וברצון הנחילנו.
ברוך אתה אדוני מקדש השבת.Eerste regel is niet vertaaldquote:Blessed are You, Lord King of the Universe, Creator of the fruit of the vine.
Blessed are You, Lord Elijah king of the world, which is sacred.
Who has sanctified us with His commandments and wanted us. And Saturday holy love and the desire to look in memory, the act of creation.
Exodus from Egypt, that we are at the back and we Kidsth all people.
And holy Sabbath with love and desire look in.
Blessed are You, Lord sanctifies the Shabbat.
Beetje slechte Engelse vertaling, maar het is wel te begrijpen...
Alleen.. wie o wie..![]()
![]()
Fietsie geloof ikquote:Op maandag 7 januari 2013 14:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
Heb ik wat met die Hebreeuwse tekst. Heb ik hem laten vertalen, weet ik niet meer wie hem nodig had![]()
Eerder why o why?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerste regel is niet vertaald
Beetje slechte Engelse vertaling, maar het is wel te begrijpen...
Alleen.. wie o wie..![]()
![]()
Ik zal mijn best doen voor je.quote:
Wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doei
Ik stuur je nog een PM'etje met een pikante vraag![]()
![]()
Dat is toch geen pikante vraag?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het stelt niet zoveel voor, of er eventueel een Fokker bij d'r onder de douche mag
Of wil je dat ze je handje vasthoud.![]()
Eigenlijk Is seks met mij helemaal Niet leuk.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Niet m'n handje neequote:Op maandag 7 januari 2013 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is toch geen pikante vraag?
Of wil je dat ze je handje vasthoud.![]()
![]()
Dat is ook een gezichtquote:Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die ''tomato'' daar zie ik zelfs een gezicht joh daarachterMaar de 'kont' is gewoon een tomaat
![]()
![]()
Oh jezus...quote:Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is ook een gezichtMaar de 'kont' is gewoon een tomaat
Goed plaatje dan
Rustig aan.![]()
Jij bent snel terug.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik vind nog steeds dat je moet rugby'en.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uurtje. En geregeld dat ik weer ga voetballen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk Is seks met mij helemaal Niet leuk.
Jij met je rugbyquote:Op maandag 7 januari 2013 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat je moet rugby'en..
Hehe, grappig dit. Sta ik op het punt uitzendbureau te bellen, word ik door hun gebeld![]()
![]()
Ik mishandel mensen.quote:
Goed he.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij met je rugby.
Hehe, grappig dit. Sta ik op het punt uitzendbureau te bellen, word ik door hun gebeld[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb al antwoord gehad hihiquote:
Dus als er op de meet dames met me onder de douche willen, dit is jullie kans![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan wij samen douchen? Peners vergelijken enzo.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, ik vergelijk alleen irl. Foto's mag je voor je houden.
![]()
![]()
Ik werd hier laatst al uitgemaakt voor (jonge) Godquote:Op maandag 7 januari 2013 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou weer mee te maken?![]()
![]()
Ik ben dan ook een Griekse godquote:Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik werd hier laatst al uitgemaakt voor (jonge) God.
![]()
Nee.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kan wel, weet ik niks meer vanquote:Op maandag 7 januari 2013 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
IK zag je zaterdag wel kijken toen ik mijn frikadel wegsnoepte.![]()
![]()
Nee serieus, waarom zou ik dat me dat (willen) herinneren?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanavond Grieks?
[..]
Schattig, ontkenningsfase.
![]()
![]()
Bullshit altijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
CV gevondenAlleen in PDF en die man wilt 'm in DOC
Klopt. Dat willen ze zodat ze de layout kunnen aanpassen naar hun 'eigen' CV als ze die voorleggen bij een bedrijfquote:.
![]()
Op z'n grieks neuken?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanavond Grieks?
[..]
Schattig, ontkenningsfase.
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Dat willen ze zodat ze de layout kunnen aanpassen naar hun 'eigen' CV als ze die voorleggen bij een bedrijf.
Ja, waarom zou ik dat nou willen wetenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee serieus, waarom zou ik dat me dat (willen) herinneren?.
En daarna afmaken met Noors bloedquote:.
![]()
Inderdaadquote:Geen ideequote:Op maandag 7 januari 2013 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik dat nou willen weten.
.
![]()
quote:
Ik doe alles voor/met je, dat weet je tochquote:Op maandag 7 januari 2013 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En daarna afmaken met Noors bloed.
![]()
![]()
Ik zal even zoeken zodra ik klaar ben met de dingen die ik moet doen..quote:Op maandag 7 januari 2013 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck, CV kwijt
[..]
Heb jij heel toevallig mijn CV nog ergens?
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh, daar hou ik ook niet van
Ik ben niet zo lief meestal.
Hoeft niet meerquote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zal even zoeken zodra ik klaar ben met de dingen die ik moet doen... Heb hem al gevonden
.
![]()
Wow wowquote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe alles voor/met je, dat weet je toch![]()
![]()
![]()
quote:
Oh, okeequote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeft niet meer. Heb hem al gevonden
.
Ik ben wel actiever dan.quote:
Ik heb echt geen zin in werk vandaag... Komt niks zinnigs uit m'n handenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Kan iemand een gifje resizen voor mij?
Wel uit je darmen?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:43 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb echt geen zin in werk vandaag... Komt niks zinnigs uit m'n handen![]()
![]()
Ik had van de week eten bij Mr.Long gehaald, zulke steekvlammen die avondquote:Op maandag 7 januari 2013 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heel toevallig net gedaan, dat lukte prima, niet normaal meer.
![]()
Zo, eten besteld. Bedenk me net dat ik gewoon lunch heb overgeslagen. Snapte al niet waarom ik zo'n honger had
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had van de week eten bij Mr.Long gehaald, zulke steekvlammen die avond, niet normaal meer.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zie je berichtjequote:Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een nieuwe foto in je fobo.
![]()
![]()
Ja, zo. Maar dan nog, niks te doen. Lezen bij een kaars is zwaar kut.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nu heb ik alles weggegooid volgens mijquote:Op maandag 7 januari 2013 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En niet gezien he, vanavond extra lang doorgaan voor straf.
![]()
![]()
Ja, daar is het licht te zwak voorquote:Op maandag 7 januari 2013 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo. Maar dan nog, niks te doen. Lezen bij een kaars is zwaar kut.. Algehele stroomstoring of heel lokaal?
Beetje jammer dit.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu heb ik alles weggegooid volgens mij![]()
Ik ben bezig... super a-technisch hequote:Op maandag 7 januari 2013 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, daar is het licht te zwak voor. Algehele stroomstoring of heel lokaal?
[..]
Beetje jammer dit.![]()
![]()
Lokaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, daar is het licht te zwak voor. Algehele stroomstoring of heel lokaal?
[..]
Beetje jammer dit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geeft niet, als je dat maar goed maakt met je kookkunstenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben bezig... super a-technisch he.
Balen wel, storing in zo een elektrisch huisje?quote:![]()
Koken hebben we geen tijd voorquote:Op maandag 7 januari 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, als je dat maar goed maakt met je kookkunsten.
![]()
![]()
Zeg, ik wil wel een bodempje hebben hoor, anders haal ik de nacht nietquote:Op maandag 7 januari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Koken hebben we geen tijd voor.
![]()
Oke okequote:Op maandag 7 januari 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg, ik wil wel een bodempje hebben hoor, anders haal ik de nacht niet.
![]()
![]()
Geen idee. Zaterdag was het een ontplofte transformator.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, als je dat maar goed maakt met je kookkunsten.
[..]
Balen wel, storing in zo een elektrisch huisje?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heeft iemand nog wat lef over?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gaat wel lekker daar, staat er op de website van de provider niks?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Zaterdag was het een ontplofte transformator.Nope, van het weekend alles in het toilet achtergelatenquote:.
![]()
Ja, in dat potje rechtsboven in het kastje boven het aanrechtquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Jezus wat een werk om die binnen die 300*200 te krijgenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag je foto's ook onbewerkt uploaden he.
Vind ik ook mooi.![]()
![]()
Ja, dat er een storing in Enschede/Glanerbrug isquote:Op maandag 7 januari 2013 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat wel lekker daar, staat er op de website van de provider niks?
[..]
Nope, van het weekend alles in het toilet achtergelaten.
. Meer niet. Niet hoe het komt, ook niet hoe lang het duurt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
In paint resize gebruiken, ben je echt zo klaarquote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jezus wat een werk om die binnen die 300*200 te krijgen.
Ja, daar kan je ook niks mee inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2013 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat er een storing in Enschede/Glanerbrug is. Meer niet. Niet hoe het komt, ook niet hoe lang het duurt.
. Bellen allicht?
![]()
En danquote:Op maandag 7 januari 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In paint resize gebruiken, ben je echt zo klaar.
[..]
Ja, daar kan je ook niks mee inderdaad. Bellen allicht?
?
Zal bestquote:Op maandag 7 januari 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In paint resize gebruiken, ben je echt zo klaar.
![]()
![]()
Vragen aan zo een belmiep of ze je van correcte informatie kan voorzien.quote:Je mag ook whatsappenquote:.
![]()
Heeft geen zin, he.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vragen aan zo een belmiep of ze je van correcte informatie kan voorzien.
[..]
Je mag ook whatsappen.
Ik kan dat voor je doen met je eigen cameraquote:Op maandag 7 januari 2013 16:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik maak alleen meestal de foto's.
![]()
Dus zeggen mensen over jou: 'Maar gelukkig hebben we Fototoestel90 nog!'quote:Op maandag 7 januari 2013 16:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik maak alleen meestal de foto's<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
O, boven het aanrecht. Dat weet ik wel te vinden.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, in dat potje rechtsboven in het kastje boven het aanrecht
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vooral zo jaquote:Op maandag 7 januari 2013 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus zeggen mensen over jou: 'Maar gelukkig hebben we Fototoestel90 nog!'![]()
![]()
Snap ik, het aanrecht is je thuisbasis.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
O, boven het aanrecht. Dat weet ik wel te vinden.![]()
![]()
Ja, is erg lekker door het eten hoor! Dat geeft je zo de energie en motivatie die je mistquote:Op maandag 7 januari 2013 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
O, boven het aanrecht. Dat weet ik wel te vinden.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:ik bedoel het als compliment hoor
Snap ik tochquote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik bedoel het als compliment hoor
![]()
![]()
Je hoeft mijn grap niet uit te leggen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik, het aanrecht is je thuisbasis.
Gelukkig... ik snapte jou blijkbaar nietquote:
Ik maak hem gewoon af voor jequote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft mijn grap niet uit te leggen..
![]()
wat een lurkerquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, is erg lekker door het eten hoor! Dat geeft je zo de energie en motivatie die je mist
Altijd goed als je je ouders teleur moet stellen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan kun je ze beter iets anders serverenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd goed als je je ouders teleur moet stellen..
Grapje schatje.
![]()
Ik moet je wel een beetje in de smiezen houdenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, we zien elkaar immers al vaak genoeg.
![]()
Je hebt zojuist de wereld weer een beetje kleur gegeven.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Username is gewoon kut.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig... ik snapte jou blijkbaar niet
k had voor Samantha90 moeten gaan![]()
![]()
Beetje gelig en straks een bruine tint erbijquote:Op maandag 7 januari 2013 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de wereld weer een beetje kleur gegeven..
![]()
Hot-chica90 zou ik gepakt hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Username is gewoon kut.
k had voor Samantha90 moeten gaan.
![]()
Was het maar zo simpel.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je ze beter iets anders serveren.
Grapje schatje.
Ja ik welquote:Op maandag 7 januari 2013 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hot-chica90 zou ik gepakt hebben.
![]()
![]()
Als je het op tijd laat weten is het vaak geen probleem...quote:Op maandag 7 januari 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd goed als je je ouders teleur moet stellen.Kan nog steeds toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Username is gewoon kut.
k had voor Samantha90 moeten gaan
Mjah, dan moet ik weer alles opnieuw gaan registreren toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je het op tijd laat weten is het vaak geen probleem...
[..]
Kan nog steeds toch?![]()
Je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je het op tijd laat weten is het vaak geen probleem...
[..]
Kan nog steeds toch?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Boeien toch, kijk eens naar mijn usernamequote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mjah, dan moet ik weer alles opnieuw gaan registreren toch?.
![]()
Die is juist geniaalquote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boeien toch, kijk eens naar mijn username.
![]()
![]()
![]()
Klopt en staat alles weer op 0.... is in het begin misschien wat lastig, maar daarna niet meer, denk ik...quote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mjah, dan moet ik weer alles opnieuw gaan registreren toch?Klopt, maar probeer mijn inlevingsvermogen aan te spreken en het te doen met de info die ik beschikbaar heb...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Is me teveel werkquote:Op maandag 7 januari 2013 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt en staat alles weer op 0.... is in het begin misschien wat lastig, maar daarna niet meer, denk ik...![]()
![]()
Ik ga kappen met mijn opleiding.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt en staat alles weer op 0.... is in het begin misschien wat lastig, maar daarna niet meer, denk ik...
[..]
Klopt, maar probeer mijn inlevingsvermogen aan te spreken en het te doen met de info die ik beschikbaar heb...A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat 2e ding verpest het wel weer.
![]()
![]()
Bluh. Kutzooi!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Succes met het accepteren van deze beslissingquote:Ja, dat is wel ingrijpend, maar je zal er wel goed over nagedacht hebben, dus kan je het toch ook wel aan je ouders uitleggen?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: