SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Over een half uur.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon fitnessen. Is goed voor je![]()
Fitness.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon fitnessen. Is goed voor je
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vind ik dus ook, maar ik wist dat DW er toch een opmerking over zou makenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
IK niet, goed van je om te sporten!![]()
![]()
Wij sporten wel in bedquote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan, maar het is toch goed voor Vinnie?.
![]()
Af en toe ook in de frisse buitenluchtquote:Op maandag 7 januari 2013 13:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom, wij blijven wel op een andere manier fit..
![]()
Ik vind nog steeds dat jij een teamsport moet gaan doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, maar ik wist dat DW er toch een opmerking over zou maken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Elke ochtend en avond flink tekeer gaan als beestenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel met de frequentie die wij aanhouden.
![]()
Ga ik ook doen, dadelijk even met mijn neef over hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jij een teamsport moet gaan doen..
![]()
Daar krijg je alleen conditie vanquote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel met de frequentie die wij aanhouden.
quote:![]()
![]()
Welnee, ik til haar op en hijs haar over mijn penis heen en dan squat ik erbij, strakke billen man!quote:![]()
![]()
Oke.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, dadelijk even met mijn neef over hebben.
Ook spieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar krijg je alleen conditie van.
[..][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat zal er vast lachwekkend uit zienquote:Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, ik til haar op en hijs haar over mijn penis heen en dan squat ik erbij, strakke billen man!![]()
![]()
Maakt niets uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal er vast lachwekkend uit zien![]()
![]()
Niet zichtbaar, wel voelbaar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Goed voor je spierenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet erg handig, squatend neuken.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hij is sterk genoeg hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet erg handig, squatend neuken![]()
![]()
![]()
Proberen?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet erg handig, squatend neuken
Je wilt niet weten wat een buikspieren ik had joh.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oké, ja heb 1x mijn buikspieren gevoeld.
Jawel.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat een buikspieren ik had joh.![]()
Vrijdag? Bring dem condoms!quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ik had beste buikspieren, met maar een klein laagje vet er overheen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oké, nicequote:Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik had beste buikspieren, met maar een klein laagje vet er overheen.![]()
![]()
Als het doorgaat.quote:
Nu is het veel vet.quote:
Lolaquote:.
Joofquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Het is niet alleen squattend he, soms ga ik op foto liggen en dan druk ik op terwijl ik haar penetreer.
![]()
Ik moest hard op lachenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:48 schreef muhahaha het volgende:
Het is niet alleen squattend he, soms ga ik op foto liggen en dan druk ik op terwijl ik haar penetreer.
!
Oven staat mooi en werkt
Alleen, weet iemand of het een probleem is om een oventje op een magnetron te zetten?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik doe situps als ik bovenop zit.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:48 schreef muhahaha het volgende:
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: