SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Over een half uur.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon fitnessen. Is goed voor je![]()
Fitness.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon fitnessen. Is goed voor je
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vind ik dus ook, maar ik wist dat DW er toch een opmerking over zou makenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
IK niet, goed van je om te sporten!![]()
![]()
Wij sporten wel in bedquote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan, maar het is toch goed voor Vinnie?.
![]()
Af en toe ook in de frisse buitenluchtquote:Op maandag 7 januari 2013 13:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom, wij blijven wel op een andere manier fit..
![]()
Ik vind nog steeds dat jij een teamsport moet gaan doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, maar ik wist dat DW er toch een opmerking over zou maken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Elke ochtend en avond flink tekeer gaan als beestenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel met de frequentie die wij aanhouden.
![]()
Ga ik ook doen, dadelijk even met mijn neef over hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat jij een teamsport moet gaan doen..
![]()
Daar krijg je alleen conditie vanquote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel met de frequentie die wij aanhouden.
quote:![]()
![]()
Welnee, ik til haar op en hijs haar over mijn penis heen en dan squat ik erbij, strakke billen man!quote:![]()
![]()
Oke.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, dadelijk even met mijn neef over hebben.
Ook spieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar krijg je alleen conditie van.
[..][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat zal er vast lachwekkend uit zienquote:Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, ik til haar op en hijs haar over mijn penis heen en dan squat ik erbij, strakke billen man!![]()
![]()
Maakt niets uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal er vast lachwekkend uit zien![]()
![]()
Niet zichtbaar, wel voelbaar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Goed voor je spierenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet erg handig, squatend neuken.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hij is sterk genoeg hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet erg handig, squatend neuken![]()
![]()
![]()
Proberen?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet erg handig, squatend neuken
Je wilt niet weten wat een buikspieren ik had joh.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oké, ja heb 1x mijn buikspieren gevoeld.
Jawel.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat een buikspieren ik had joh.![]()
Vrijdag? Bring dem condoms!quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ik had beste buikspieren, met maar een klein laagje vet er overheen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oké, nicequote:Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik had beste buikspieren, met maar een klein laagje vet er overheen.![]()
![]()
Als het doorgaat.quote:
Nu is het veel vet.quote:
Lolaquote:.
Joofquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Het is niet alleen squattend he, soms ga ik op foto liggen en dan druk ik op terwijl ik haar penetreer.
![]()
Ik moest hard op lachenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:48 schreef muhahaha het volgende:
Het is niet alleen squattend he, soms ga ik op foto liggen en dan druk ik op terwijl ik haar penetreer.
!
Oven staat mooi en werkt
Alleen, weet iemand of het een probleem is om een oventje op een magnetron te zetten?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik doe situps als ik bovenop zit.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou nooit dat soort dingen op elkaar stapelen zonder iets ertussen,quote:Op maandag 7 januari 2013 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oven staat mooi en werkt
Alleen, weet iemand of het een probleem is om een oventje op een magnetron te zetten?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:48 schreef muhahaha het volgende:
![]()
![]()
Geeft niet, jij komt vanzelf aan de beurtquote:.
Ik doe crunches als ze bovenop zitquote:Op maandag 7 januari 2013 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe situps als ik bovenop zit..
![]()
ik weet niet hoe heet die magnetron wordt aan de buitenkant.. en hoe de onderkant is van de oven..quote:Op maandag 7 januari 2013 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oven staat mooi en werkt
Alleen, weet iemand of het een probleem is om een oventje op een magnetron te zetten?
staat die op metalen pootjes bv, dan zal er weinig aan de hand zijn... zit daar ergens rubber of plastic onder dan zou ik eerst even de bovenkant van de magnetron voelen na goed gebruik![]()
Pilates als ik bovenop lig.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, jij komt vanzelf aan de beurt.
[..]
Ik doe crunches als ze bovenop zit.
Heb je een foto van me danquote:Op maandag 7 januari 2013 13:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, jij komt vanzelf aan de beurt.
?
Ik doe gewoon aan seks als ik bovenop zit.What you forget, you are gonna repeat.
Ik slaap dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef rival het volgende:
Ben ik de enige die zich gewoon met de seks bezig houdt tijdens de seks?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat ouderwets zeg.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef rival het volgende:
Ben ik de enige die zich gewoon met de seks bezig houdt tijdens de seks?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik denk altijd aan of ik de vuilnis wel buiten heb gezet of de hond wel uit heb gelaten, of er niet nog ergens een raam open staan of mn gas niet aan staat of ik wel mn deuren op slot heb gedaan of de auto wel op de handrem staat en de zin van het leven en en en....world of warcraft...quote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef rival het volgende:
Ben ik de enige die zich gewoon met de seks bezig houdt tijdens de seks?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat is ook Niet 1 Oefening eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
[..]
Ja.
Je facebook.
Ja dat had ik moeten wetenquote:... Ik ben niet zo bij met mn hoofdje:')
Zitten onder de oven van die harde kunststofpootjes, waarvan in de beschrijving staat dat het een soort spul is dat niet smelt.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet hoe heet die magnetron wordt aan de buitenkant.. en hoe de onderkant is van de oven..
staat die op metalen pootjes bv, dan zal er weinig aan de hand zijn... zit daar ergens rubber of plastic onder dan zou ik eerst even de bovenkant van de magnetron voelen na goed gebruik
Maar in de manual staan meerdere dingen die me verwarren. Ik mag het oventje niet op apparaten zetten, maar ook weer wel. En ik mag het wel zetten op oppervlakten die 90 graden aan kunnen, wat mijn magnetron ook kan.What you forget, you are gonna repeat.
maar kom je dan weleens goed klaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan of ik de vuilnis wel buiten heb gezet of de hond wel uit heb gelaten, of er niet nog ergens een raam open staan of mn gas niet aan staat of ik wel mn deuren op slot heb gedaan of de auto wel op de handrem staat en de zin van het leven en en en....world of warcraft...![]()
Nogal. Dat krijg je met Purm he.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Tijdens seks heb ik echt geen tijd om na te denken
What you forget, you are gonna repeat.
Wat is klaarkomen nou weerquote:?
Me Orc me smash!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan of ik de vuilnis wel buiten heb gezet of de hond wel uit heb gelaten, of er niet nog ergens een raam open staan of mn gas niet aan staat of ik wel mn deuren op slot heb gedaan of de auto wel op de handrem staat en de zin van het leven en en en....world of warcraft...![]()
![]()
World of warcraft rollen spel? Of ga je me verleiden met je sexy magic skillsquote:?
Tijdens goede seks niet nee, tijdens slechte wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tijdens seks heb ik echt geen tijd om na te denken
beide apparaten hebben ook gleuven (oequote:Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zitten onder de magnetron van die harde kunststofpootjes, waarvan in de beschrijving staat dat het een soort spul is dat niet smelt.
Maar in de manual staan meerdere dingen die me verwarren. Ik mag het oventje niet op apparaten zetten, maar ook weer wel. En ik mag het wel zetten op oppervlakten die 90 graden aan kunnen, wat mijn magnetron ook kan.) om de warmte weg te voeren als het goed is. zitten die bv bij de magnetron aan de bovenkant dan zou ik de oven daar niet op zetten.
dat over die pootjes ging over de oven
als je ze nooit tegelijk gaat gebruiken zou ik me alleen zorgen maken over de voetjes van de oven dus.![]()
Koenquote:
en dan zit het nog wel in de randstad!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nogal. Dat krijg je met Purm he.![]()
Ik denk altijd aan jouquote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
Moet weg.quote:
I put on my robe and wizard hatquote:Op maandag 7 januari 2013 13:57 schreef Raene het volgende:
[..]
World of warcraft rollen spel? Of ga je me verleiden met je sexy magic skills?
.
![]()
Helemaal niet, ligt erboven.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
en dan zit het nog wel in de randstad![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:! Nu ga ik volgende keer aan jou denken
..
sporadischquote:Op maandag 7 januari 2013 13:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe jij wel aan klaarkomen dan?![]()
![]()
Oh I like to play dress upquote:!
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Raene het volgende:
[..]! Nu ga ik volgende keer aan jou denken
..
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, ik blijf een buik Houden, ik had m ook met 5x sporten per week. Ik moet gewoon stoppen met alcohol ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer neuken.
Nee geintje, lukt niet?
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: