Niks wacht. Zijn lekker, dus ga los.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Drugshond het volgende:
Gelukkig val ik op Poolse sletten.... ow wacht,
Hij past niet binnen de salonfahige gevestigde orde der filosofen?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat dat misbaksel opgeleid is aan mijn universiteit laat me dagelijks walgen.
De nederlandse variant op http://www.conservapedia.com/Main_Page?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook een parodie op Telegraaflezers.
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Tem het volgende:
Linkse_Boomknuffelaar laat z'n vogeltje los in de vrije natuur.
Ja, volgens mij wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
De nederlandse variant op http://www.conservapedia.com/Main_Page?
Hmmz. de leukste meid met de leukste kont is een tsjechie-sche. Ben gek op Praag.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niks wacht. Zijn lekker, dus ga los.
Show me. Ben gek op mooie kontjes.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hmmz. de leukste meid met de leukste kont is een tsjechie-sche. Ben gek op Praag.
echt?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Monolith het volgende:
edit: oh nee, volgens mij is die nog serieus ook.
Conservepedia is serieus inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
edit: oh nee, volgens mij is die nog serieus ook.
Ik zal proberen wat foto's te knallen op het werk. Het lijkt hier wel een stalin-dating-bureau. Geloof me.... ze zijn (allemaal) tof.quote:
Daarom moet je ook niet buiten LA, Miami, SF, NYC en Washington komen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef Chewie het volgende:
In de VS is het ook nogal politieke zelfmoord om te erkennen dat je atheist bent.
quote:Het klassiek Arabisch waarin de Koran is geschreven wordt Foesha genoemd. Het Arabisch zoals dat tegenwoordig wordt gebruikt in de Nederlandse media wordt wel Modern Amsterdams Arabisch of Achmeds genoemd.
huh? Watte?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zal proberen wat foto's te knallen op het werk. Het lijkt hier wel een stalin-dating-bureau. Geloof me.... ze zijn (allemaal) tof.
Je gaat je collega's lopen fotograferen in sexy poses en hier posten?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wacht voor picca's.... neem vanavond wel wel note mee. (Zonder flits).
Training on tha job.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je gaat je collega's lopen fotograferen in sexy poses en hier posten?
Doet 't vast goed.
Ja het maakt je wel de populairste collega denk ik.quote:
Wat zit je allemaal te brallen man?quote:
Ik heb een bijnaam.....en die wil je niet weten. Iets met duivel.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het maakt je wel de populairste collega denk ik.
Telegraaf materiaal in wording dit.
Met ass.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |