Wat denk je nou zelf? Met een echtgenote in het spel die weinig te kiezen heeft omdat ze een progressieve ziekte heeft waardoor ze aan bed gebonden raakt?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:30 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Nu is het haar keus niet, dat klopt. Stel dat dat moment wel gaat komen. Kan het dan werken? Of is zoiets altijd gedoemd te mislukken?
Juist, dat is het kloterige aan de huidige situatie. Ik voel het met vlagen zo. Op andere momenten ben ik blij met wat ie me wel kan geven. Het is jezelf wegcijferen voor de liefde. Soms denk ik wel, kut dat hij niet 100% voor mij alleen gaat. Maar dat zal nooit komen, dus het is accepteren of weggaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar er knaagt kennelijk toch iets.
Je weet dat je jezelf tekort doet, je weet dat hij je tekort doet. Je weet dat je met minder genoegen neemt, dat jij het ook waard bent om voor iemand nummer één te zijn. Je houdt jezelf voor de gek.
Volgens mij is TS niet zo bijster intelligent als ze dit soort dingen niet eens zelf kan bedenken, of ze houdt de boel voor de gek en is een troll, dat zou ook best kunnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar keus? Wetende dat jullie haar samen meer dan een jaar in de maling genomen hebben? Dat jij de helft van jullie bedrijf in de schoot geworpen krijgt terwijl hij met haar onder huwelijkse voorwaarden met koude uitsluiting getrouwd is?
Wat denk je zelf? Wat zou jij vinden als jij die echtgenote was?
Eens.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar er knaagt kennelijk toch iets.
Je weet dat je jezelf tekort doet, je weet dat hij je tekort doet. Je weet dat je met minder genoegen neemt, dat jij het ook waard bent om voor iemand nummer één te zijn. Je houdt jezelf voor de gek.
Voorlopig kiest je hart dus voor blijven. Dat kan. En als dat gevoel sterk is, kunnen rationele argumenten daar niet zoveel tegen inbrengen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:35 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Juist, dat is het kloterige aan de huidige situatie. Ik voel het met vlagen zo. Op andere momenten ben ik blij met wat ie me wel kan geven. Het is jezelf wegcijferen voor de liefde. Soms denk ik wel, kut dat hij niet 100% voor mij alleen gaat. Maar dat zal nooit komen, dus het is accepteren of weggaan.
Dat gevoel is idd heel sterk. Maar mijn verstand zegt heel iets anders. Dat maakt het zo ingewikkeld en daar komen de twijfels dus ook vandaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voorlopig kiest je hart dus voor blijven. Dat kan. En als dat gevoel sterk is, kunnen rationele argumenten daar niet zoveel tegen inbrengen.
Je bent verliefd en dus ontoerekeningsvatbaar. Oftewel, je kunt over deze situatie niet altijd helder nadenken.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:40 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Dat gevoel is idd heel sterk. Maar mijn verstand zegt heel iets anders. Dat maakt het zo ingewikkeld en daar komen de twijfels dus ook vandaan.
Herkenbaar. Ik heb een soortgelijke situatie gehad (geen zieke vrouw).quote:Op maandag 7 januari 2013 11:40 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Dat gevoel is idd heel sterk. Maar mijn verstand zegt heel iets anders. Dat maakt het zo ingewikkeld en daar komen de twijfels dus ook vandaan.
Ze wordt in dat geval toch altijd tot een keuze gedwongen? Dat blijft dus een valse keuze.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:30 schreef Evi888 het volgende:
Nu is het haar keus niet, dat klopt. Stel dat dat moment wel gaat komen. Kan het dan werken? Of is zoiets altijd gedoemd te mislukken?
Dan begint de vreemdganger in een van zijn panden een particulier verpleegtehuis waar hij zowel zijn echtgenote als TS laat verzorgen door twee blonde dingen die hij ook weer met mooie verhaaltjes paait.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
En wat als TS chronisch ziek wordt?
Ik denk dat de vreemdganger de mooiste aftrekpost zelf heeftquote:Op maandag 7 januari 2013 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan begint de vreemdganger in een van zijn panden een particulier verpleegtehuis waar hij zowel zijn echtgenote als TS laat verzorgen door twee blonde dingen die hij ook weer met mooie verhaaltjes paait.
Die twee blonde dingen wonen dan ook in dat pand en betalen daarvoor huur die verrekend wordt met hun salaris, waardoor het een behoorlijk kostenneutraal verhaal wordt.
Misschien zijn er belastingtechnisch nog wat mooie aftrekposten te regelen waardoor het zelfs geld oplevert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |