Line up tot nu toe:quote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
Boekingen komen vrij vanaf de 14e.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:51 schreef Orbeatle het volgende:
Ja! Tof!
Alleen beetje jammer de bungalows op het vakantiepark al vol zitten.
Oh wat stom! Volledig overheen gelezen joh.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Boekingen komen vrij vanaf de 14e.
http://www.libemavakantieparken.nl/bestkeptsecret
Dan ga ik zoiezoquote:Op maandag 7 januari 2013 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doe Belle & Sebastian er maar bij.
Waarom concurreren en niet compleet los zien? Met 10.000 man compleet andere capaciteit natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan ga ik zoiezoStaan ook op Hurricane en aangezien het dezelfde organisator is.....
Dit gaat een serieuze concurent voor Pinkpop worden denk ik.
Zoiezo de optie om artiesten te boeken. Arctic Monkeys en Alt-J zag ook wel naar Pinkpop komen. Maar is nu ook niet meer mogelijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarom concurreren en niet compleet los zien? Met 10.000 man compleet andere capaciteit natuurlijk.
Arctic Monkeys, Sigur Ros en Portishead staan exclusief op best kept secret. Dus ik verwacht Alt-J nog wel op pinkpop eerlijk gezegd. Het festival krijgt trouwens 3 podia en er worden nog ongeveer 50 namen bekend gemaakt.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zoiezo de optie om artiesten te boeken. Arctic Monkeys en Alt-J zag ook wel naar Pinkpop komen. Maar is nu ook niet meer mogelijk.
En met nog een extra festival erbij zal dit wel klanten kunnen kosten voor Pinkpop. Zoveel festivals in korte periode in zo'n klein gebied zie ik toch als concurrentie.
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef CoJackso het volgende:
Is de capaciteit per dag 10.000 of lees ik dit nu verkeerd? Maar voor mij is dit sowieso interessant. Na 4 jaar Werchter wil ik wel eens iets kleinschaliger. Dat het een pak goedkoper is maakt het helemaal mooi. Daarnaast zijn headliners als Sigur Rós (mijn meest gedraaide band) en het altijd goede Arctic Monkeys een perfecte start.
Dus ga er vanuit dat ze over de gehele linie 10.000 bedoelen.quote:Er wordt gemikt op zeker 10.000
euhhh tof!quote:Portishead en Sigur Ros
Serieus? Als ik ga zou ik zelf wel het hele ding willen doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik dacht eerst dat het ATP stijl was maar er zit dus ook gewoon een tentjes camping bij... enkeldaagse tickets zijn wel een leuke optie
Nouja zoals nu de line-up staat vind ik alleen de zondag de moeite waard, maar er staan dan ook al maarliefst 7 bandjesquote:Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Serieus? Als ik ga zou ik zelf wel het hele ding willen doen.
Ik zou wel snel beslissen.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:37 schreef skit het volgende:
wat denken jullie, moet ik over een week klaar zitten om een kaartje te krijgen of kan ik nog rustig een paar namen afwachten en twijfelen
Was even erg verwarrend (voor mij tenminste) op de site van BKS. Ik dacht bij de line up dat de namen een beetje schuin onder de dagen stonden in drie kolommen en dus Portishead op vrijdag zou zijn en Sigur Ros op zaterdag. Blijken het buttons te zijn om de line up per dag te zienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef Gehenna het volgende:
Portishead en Sigur Rós op 1 dag![]()
ik vind het nu al een leuk festival
Ik heb begrepen dat de opzet in eerste instantie 10.000 man is, maar er kan vergroot worden tot 40.000.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:16 schreef JackHerrer het volgende:
Op Decibel outdoor komen 40.000 mensen af en dat is hetzelfde terrein, het lijkt me dus eerder 10.000 per dag.
Tallest Man on Earth zou ik graag zien.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:41 schreef CoJackso het volgende:
Met de grote namen zal het wel goedzitten, ik kijk vooral uit naar die kleinere namen die kunnen verrassen. Ik noem een Mark Kozelek (Sun Kil Moon), Youth Lagoon, The Tallest Man on Earth, Midlake etc.(vul zelf maar verder in).
Hiermee kan een festival zich onderscheiden.
Ik denk dat ze gaan afwachten hoe maandag de kaartverkoop gaat. Ik vind het vervelender dat ze niet bekend willen maken hoeveel een bungalowtje kost. Kan nergens rekening meehouden....quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:00 schreef JorritvL het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de opzet in eerste instantie 10.000 man is, maar er kan vergroot worden tot 40.000.
Maar het lijkt me dat dat dit jaar nog niet gebeuren.
Beste combinatie inderdaad. Sigur wil ik wel weer eens zien en Portishead moet ik nog zien. No Age is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:38 schreef Gehenna het volgende:
Portishead en Sigur Rós op 1 dag![]()
ik vind het nu al een leuk festival
Hier staat het e.e.a. met betrekking tot bungalow kosten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gaan afwachten hoe maandag de kaartverkoop gaat. Ik vind het vervelender dat ze niet bekend willen maken hoeveel een bungalowtje kost. Kan nergens rekening meehouden....
Lijkt me pas interessant als je er een midweekje achteraan plakt. Best prijzig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:41 schreef chansadres het volgende:
De prijzen voor het park zijn bekend. Goedkoopste huisje 200 excl. tickets en bijkomstigheden. In totaal voor 2 personen minimaal 500 kwijt. Ik ben blij dat ik een paar dagen terug een bed en breakfast heb gereserveerd voor 100 euro.
Goed punt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:27 schreef Pink_Floyd het volgende:
Er zullen vast pendelbussen gaan aangezien er ook dagkaarten beschikbaar komen, dus sommige mensen moeten toch naar huis elke avond
Hap-slik-weg 'indie', beetje The Drums meets Vampire Weekend (sleuteltrack 'Dropout Jr.'), hoge ogen gegooid op Eurosonic vorig jaar, en met het tweede album in zicht stonden ze er gisteren opnieuw. Verder best leuke keus, en werpt alweer een iets beter licht op welke soort namen ze gaan neerzetten. Het ziet er goed uit!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook French Films komt naar dit festival.
Ken ze persoonlijk niet.
Oh? Bron?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook French Films komt naar dit festival.
Ken ze persoonlijk niet.
Facebook van de Organisatie!quote:
quote:Best Kept Secret Festival
Het Finse French Films is zojuist in 3VOOR12's uitzending op Eurosonic Noorderslag aangekondigd voor Best Kept Secret festival!
Met de bus van Tilburg centraal is het ook maar 15 min, goed te doen dus voor de mensen die met ov willen gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:27 schreef Pink_Floyd het volgende:
Er zullen vast pendelbussen gaan aangezien er ook dagkaarten beschikbaar komen, dus sommige mensen moeten toch naar huis elke avond
Luxepaardje hoor! Ik heb maar campingtickets genomen. Woon zelf in Tilburg maar misschien gooien we wel een tentje neer.quote:
Portishead geen headliner? Ik vind portishead DE headliner tot nu toe. Fucking legendarische band.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Alt-J en Portishead zijn geen headliners he, alleen Arctic Monkeys (vrijdag) en Sigur Ros (Zondag) zijn headliners. Nog eentje te goed dus.
Haha, dat ja...quote:Op maandag 14 januari 2013 10:36 schreef Kijana het volgende:
Dagkaartjes binnen voor de vrijdag. Nu maar hopen dat er niks leuks bij komt op de overige dagen.
Haha lastig ja, wil er zowiezo wel een dagje heen. Maar als het programma bevalt toch een weekend kaart denk ik. Dus afwachten en hopen dat het niet snel uitverkoopt..quote:
Met name dat ik mijn camera spullen meeneem en ergens wil kunnen bewerken en stashenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Luxepaardje hoor! Ik heb maar campingtickets genomen. Woon zelf in Tilburg maar misschien gooien we wel een tentje neer.
Alle vier de acts op zondag vind ik heel erg vet.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:39 schreef Weakling het volgende:
Weekend kaart gekocht. Tot nu toe eigenlijk alleen Portishead en Sigur Ros echt interessant op zondag. Zondag? Stond dat niet eerst op zaterdag? Maar er komen nog een hoop namen bij en dan kan er best wel eens op andere dagen iets leuks tussen zitten.
Ken No Age en Skaters niet, maar je laten verrassen door een onbekende band is soms net zo leuk.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Alle vier de acts op zondag vind ik heel erg vet.
Skaters ken ik ook pas een weekje, maar je moet het wel leuk vinden. Heel erg hypegevoelig allemaal. Zelfde verhaal met No Age.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ken No Age en Skaters niet, maar je laten verrassen door een onbekende band is soms net zo leuk.
Lekker luchtige vrolijke "niks aan de hand" muziek afgaande op dit ene nummer. Da's wel erg fijn als contrast tegenover het zwaarmoedige en "moeilijkere" geluid van Portishead en Sigur.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:44 schreef Darkestrah het volgende:
Skaters ken ik ook pas een weekje, maar je moet het wel leuk vinden. Heel erg hypegevoelig allemaal. Zelfde verhaal met No Age.
Ik ben benieuwd wat voor set Sigur Rós neer gaat zetten.. Kan me in die omgeving moeilijk een zware set voorstellen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Lekker luchtige vrolijke "niks aan de hand" muziek afgaande op dit ene nummer. Da's wel erg fijn als contrast tegenover het zwaarmoedige en "moeilijkere" geluid van Portishead en Sigur.
Weekend kaart is te prijzig voor je? Kan ik me wel iets bij voorstellen overigens. Ik heb wel die gok genomen, maar heb ook zitten twijfelen. Lijkt nog geen stormloop op de kaarten, dus je hebt nog wel even bedenktijd vermoed ik/hoop ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:56 schreef Slobeend het volgende:
Laat ze eens met meer namen komen. Nu durf ik geen kaartje voor zondag te kopen als blijkt dat bijv. een Belle & Sebastian op zaterdag komt.
Idem, op zondag moet het blijkbaar om 23:00 al afgelopen zijn, da's wat vroeg. Mijn eerste gevoel is dat Sigur Ros het beste tot zijn recht komt als iedereen heel laat in de nacht moe en relatief stil na een lange festivaldag als afsluiting een gezamenlijk bezinningsmomentje wil beleven. Esoterisch, magisch, ruimtelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:02 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor set Sigur Rós neer gaat zetten.. Kan me in die omgeving moeilijk een zware set voorstellen.
Afsluiten met Popplagio, zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:19 schreef Weakling het volgende:
[..]
Weekend kaart is te prijzig voor je? Kan ik me wel iets bij voorstellen overigens. Ik heb wel die gok genomen, maar heb ook zitten twijfelen. Lijkt nog geen stormloop op de kaarten, dus je hebt nog wel even bedenktijd vermoed ik/hoop ik.
[..]
Idem, op zondag moet het blijkbaar om 23:00 al afgelopen zijn, da's wat vroeg. Mijn eerste gevoel is dat Sigur Ros het beste tot zijn recht komt als iedereen heel laat in de nacht moe en relatief stil na een lange festivaldag als afsluiting een gezamenlijk bezinningsmomentje wil beleven. Esoterisch, magisch, ruimtelijk.
Ik vrees eigenlijk dat B&S helemaal niet komt. Staan vrijdag/zaterdag al op Hurricane/Southside en zondag heeft BKS al Sigur Ros en Portishead als grotere namen. In het interview van de organisatie met 3voor12 gaven ze een voorbeeld dat mij uit het leven leek gegrepen, van een band die ze graag op vrijdag hadden gehad maar die op vrijdag en zaterdag al elders staat..quote:Op maandag 14 januari 2013 23:56 schreef Slobeend het volgende:
Laat ze eens met meer namen komen. Nu durf ik geen kaartje voor zondag te kopen als blijkt dat bijv. een Belle & Sebastian op zaterdag komt.
dusssquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:50 schreef ohnikua het volgende:
En wat Belle and Sebastian betreft: Op Lowlands 2006, zondagavond van ongeveer 9 tot 10 werkte het meer dan prima. Was natuurlijk wel in een tent en in augustus is het eerder donker, maar toch.
Het is me een raadsel wat je hier mee wil zeggen, of het moet zijn dat B&S prima op de zondagmiddag kan worden geboekt. In dat geval hoop ik dat je gelijk krijgt.quote:
Die mogen zo de oversteek maken inderdaad. Maar het lijkt me dat de eerste twee namen iets te hoog gegrepen zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:06 schreef chansadres het volgende:
De line up van het Deense Northside festival komt veel overeen met de huidige namen voor BKS festival. Het vind ook een weekje eerder plaats. Interessante namen die daar ook staan zijn:
Flaming Lips, Nick Cave, Band of Horses, The Knife, Fun. en Ellie Goulding. Allen mogen voor mij zo worden geprogrammeerd!
Link: http://uk.northside.dk/
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:06 schreef chansadres het volgende:
Flaming Lips, Nick Cave, Band of Horses, The Knife, Fun. en Ellie Goulding mogen voor mij zo worden geprogrammeerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |