4gb data????quote:Op maandag 14 januari 2013 16:21 schreef Catch22- het volgende:
Het is voordeliger dan simonly + los. Ik heb net een 125min/4Gb abo voor 17 eu afgesloten, dat is duurder onder de streep
áls je hem voor 629 koopt, wat ik niet ga doen natuurlijkHoewel die aanbieding van belsimpel ook meedaalt waarschijnlijk. Achja; zit nergens aan vast en de maandelijkse kosten zijn lager.
Dacht dat jij nooit meer kleiner dan je note scherm wilde?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef Catch22- het volgende:
nee. ik vind dat altijd geklooi (pairen en accus enzo). gewoon bedraadde doppen
sony heeft wel geile accessoires daarvoor trouwens
bt en microsd
http://www.sonymobile.com(...)-pro/specifications/
en je hebt weinig keus. de note 3 wordt vast weer groter dan de 2 en dan wordt t te gek allemaalquote:
lte = 4G, zoals Anne zegtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ok, ik zag idd dat het bericht al wat ouder was, maar ik kon zo rap effe nergens een bevestiging vinden dat de Z 4G ondersteunt![]()
Ik zie bij jou ook nergens "4G" staan, waaraan kan ik dan zien dat hij dat kan?
Die afkortingen zeggen me niet zo heel veel![]()
Vooralsnog alleen in Amsterdam en daar wil SD nou net nog niet eens dood gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lte = 4G, zoals Anne zegt
Nederland kan alleen nog niet zo denderend 4G![]()
En 2014 100%quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef Catch22- het volgende:
KPN wil 50% dekking dit jaar realiseren geloof ik
quote:
Ok, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lte = 4G, zoals Anne zegt
Nederland kan alleen nog niet zo denderend 4G![]()
Mócht ik er dan onverhoopt verzeild raken (lees: ontvoerd en geboeid), kan ik me er iig zo snel mogelijk weer uitworstelen met de naavigaatsiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen in Amsterdam en daar wil SD nou net nog niet eens dood gevonden willen worden.
ik vind t wel meevallen. ik heb hierboven al genoemd wat ik bij vodafone betaal en dat vind ik zeer acceptabelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, ja, daar moet natuurlijk weer een slaatje uit geslagen worden; mobile webz was nog niet zoveel duurder geworden natuurlijk de laatste tijd; da's dan een mooie kans om voor 4G nóg meer geld te vragen uiteraard..
en onbeperkt naar vodafone klanten bellen he? Nee, zeer netjes!!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef Catch22- het volgende:
ik he dus 4gb en 125min met onbeperkt sms voor 17¤, dat is niet veel geld toch?
Uit 2007? Dat kan niet kloppen hoor. Ik heb een abonnement uit 2009 en heb gewoon FUP bij Vodafone. Ik betaal 20 euro (200 minuten+ HTC Legend). Dus als jij in 2007 internet had, heb je toch wel meer dan 200 MB lijkt me? Of had je een heel goedkoop abonnement?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Moeilijk, al die abo's. Ik zit nog met een SIM-Only abonnement uit 2007, met een internet blox (200MB data voor 10 euro de maand).
Dus 20 euro voor iets van 80 minuten bellen en 200MB data. Hmmm. Tijd om iets nieuws te kiezen. Misschien in combi met die Z.
Het abonnement is nu elk moment opzegbaar, da's een plus.
Heb jij zo'n actiecode dan? Mag ik vragen hoe je daaraan gekomen bent?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef Catch22- het volgende:
Ja, het was de 1 jaar basis SO abo bel+sms, voor 7.50 ex. Zo goedkoop als mogelijk toen, omdat ik toch niet veel bel. En omdat deze bij Vodafone inmiddels onder 'hele oude abonnementen' valt kan daar alleen maar een blox bij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
Uit 2007? Dat kan niet kloppen hoor. Ik heb een abonnement uit 2009 en heb gewoon FUP bij Vodafone. Ik betaal 20 euro (200 minuten+ HTC Legend). Dus als jij in 2007 internet had, heb je toch wel meer dan 200 MB lijkt me? Of had je een heel goedkoop abonnement?
Ik weet niet of ik mijn abonnement moet opzeggen. Het is allemaal zo ontzettend prijzig tegenwoordig....
via iemand op tweakers. daar was destijds een topic, maar dat mag niet meerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Heb jij zo'n actiecode dan? Mag ik vragen hoe je daaraan gekomen bent?
ik had er, dat weet ik wel;)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Heb jij zo'n actiecode dan? Mag ik vragen hoe je daaraan gekomen bent?
Dat is dan wel sim-only neem ik aan? Ik wil er dus ook een nieuw toestel bij, en nog een dure ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef Catch22- het volgende:
Wat voor topic? linkje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
via iemand op tweakers. daar was destijds een topic, maar dat mag niet meer
hier loopt ook een topic overigens, kan je ook proberen
Ja. Onder de streep is het goedkoper, het is alleen even slikken bij aankoop.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is dan wel sim-only neem ik aan? Ik wil er dus ook een nieuw toestel bij, en nog een dure ook :)
DIG / Vodafone Friends & Familyquote:Wat voor topic? linkje?
dit is overigens iets goedkoper dan simonly met een los toestel (als je die boor 629 wou kopen iig).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef Catch22- het volgende:
12 maanden korting (36¤)
12 maanden 47¤
en dan 120 voor t toestel.
Hij is nog dunner ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef Catch22- het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)ia-tablet-z-hands-on
[ afbeelding ]
Leuk maatje voor de Xperia Z, de Xperia Tablet Z!
waaromquote:
nee, hoe gaat dit in zijn gang?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:31 schreef Catch22- het volgende:
Dat ligt aan je software. Heb je al geprobeerd om een factory reset te doen?
Ja je bent wel alles kwijt. Je kan echter wel een backup maken met titaniumbackup of mybackup. Je raakt dan in principe alleen de gegevens van apps kwijt (instellingen, progress van games). Dat kan je alleen backuppen als je root hebt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
nee, hoe gaat dit in zijn gang?![]()
En vervolgens ben je de inhoud op je telefoon kwijt ga ik vanuit?
Ik begrijp hieruit dat het probleem wat ik schets bij jou niet voor komt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja je bent wel alles kwijt. Je kan echter wel een backup maken met titaniumbackup of mybackup. Je raakt dan in principe alleen de gegevens van apps kwijt (instellingen, progress van games). Dat kan je alleen backuppen als je root hebt.
telefoonlogs, smsjes etc kan je gewoon backuppen. Apps ook, die worden dan opnieuw geinstalleerd (als je dat wil; ikzelf doe dat nooit omdat je gelijk schoon kan beginnen). Whatsapp maakt zelf een backup (Die kan je het best even handmatig triggeren voor je een reset doet)..
Een factory reset doe je via Settings>Privacy>Factory data reset
Heb jij een ''legale'' code en wat kan Vodafone eigenlijk doen als je een ''illegale'' code gebruikt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef Catch22- het volgende:
Met Android heeft het sowieso niets te maken. Verder is Nokia niet de enige met Windows Phone. Verder heb je nog BB10. Stabiliteit van Blackberry met de apps van Android via de runtime.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:30 schreef Olle. het volgende:
Mijn huidige Android telefoon (S2) loopt continue vast.. waardoor ik vervolgens de batterij er uit moet halen en er opnieuw in moet stoppen. Hier heb ik meer mensen over horen klagen.
Hopelijk verbeterd android deze instabiliteit. Anders ben ik bang dat de Sony helaas moet worden vervangen door de Nokia.
Moet je even in het topic kijken. VF doet niets want er is verder geen definitie voor wie het mogen gebruiken en ik gok dat het ze aan de zak kan jeuken wie het gebruikt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef President. het volgende:
[..]
Heb jij een ''legale'' code en wat kan Vodafone eigenlijk doen als je een ''illegale'' code gebruikt?
quote:Inhoud van de verpakking
Snelle lader EP881
USB-mediakabel
Wired Headset EX300AP
Interne batterij
http://shop.sonymobile.com/nl/buy/xperia-z-black/1270-4181/quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:58 schreef Catch22- het volgende:
Dat is puur giswerk want dat is nog helemaal niet bekend gemaakt
Heb hem in de pre-order bij Vodafone staan, voor 570 euro. Toch 80 euro verschilquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
¤649,- best veel geld. In duitsland of belgie straks niet wat goedkoper te krijgen?
Weet je toevallig ook of je bij Vodafone de Sony MDR-1R erbij krijgt? Bij bol.com en bluecool kost hij 630, maar krijg je wel een headset twv 250 euro.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Heb hem in de pre-order bij Vodafone staan, voor 570 euro. Toch 80 euro verschil![]()
![]()
http://www.vodafone.nl/sh(...)ricsson/cat11610004/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |